Дене шынықтыру –денсаулық тірегі

1. Дене шынықтыру .денсаулық тірегі.
2. Дене шынықтырудың физиологиялық және биохимиялық негіздері.
3. Дене жаттығулардың түрлі ағзалар мен жүйелердің функциялық жағдайына деген әсері.
4. Денені шынықтыру. Дене шынықтырудың негізгі міндеттері мен ережелері:
А) Дене жаттығуларының түрлі ағзалар мен жүйелер қызметіне әсері.
Б) дене жатығуларымен айналысы бастайтындарға арналған қағидалар.
Дене шынықтыру арнаулы түрде жүргізілген ғылыми зерттеулердің қорытындыоарына қарағанда, спортшылар әлемінде кездеспейтін рекордтарды жасайды. Оның себебі арнаулы түрде жаттығу мен ағзаның ерекше әсерінен екені байқалды. Адам ағзасында шеке жоқ екені байқалды. Әдетте жай уақытта жасай алмайтын нәрселерді қиналған, күйзелген кезде адам тез жасайды да өзі қайран қалады. Адам ағзасы -86 грдасуқа жететін суықтықта +50 градуыс ыстыққа шыдай алады. Мұндай жағдайда шыдау үшін арнаулы жаттығулар жасау керек.
Денені шынықтыру дегеніміз- кезе келген физикалық жаттығу. Оның белгілі заңдылықтары мен принциптері болвады. Осы принциптер мен заңдылықты сақтай отырып, адам айналаны қоршаған сыртқы орта факторларыныңзиянды әрекетін жеңе алады. Дене шынықтыру адамдардың денесінің және ойының дамуына, жалпы эстетикалық мағынада өнегелі тәрибеленуге көмектеседі. Дененің жаттығуы мен дамуы үшін әртүрлі қозғалыстар қолданылады, ол гимнастика, спорт, ойын және туризм.
Қимыл-қозғалыс маңызды фактор, организмнің даму процесін, ортаға қалыптасуын қатмамасыз етеді.
Дене шынықтырумен Ресей халықтары көне заманнан бері айналысқан Орыс деревняларында ыстық моншаға түсіп, оның буына қаныққан адамдар далаға шығып алып қарға аунап, қайтадан ыстық моншаға оанған. Мұның өзі орыс аамдардың дені әр қашанда сау болған. Қазақтар күндіз-түні далада мал бағып, денесін үнемі шынықтырыпжүрген. Белгілі бір жағдайларда адам өз ағзасының ауа-райының қолайлы әсерлерімен және айналаны қоршаған сыртқы орта факторларына қорғаныс қабілетін күшейе түседі. Бұған жүйелі және ұтымды түрде жасалған валеологиялық жаттығулар жасаумен қол жеткізуге болады.
Әдетте шынықтыруды ағзаның суыққа деген төзімділік тұрақтылығның деңгейі деп кейбір ғалым-физиологтар мен медиктер түсіндіреді. өйткені суыққ деген жоғары сезімталдық қалыпты жағдай бойынша тұмаумен қосақталып келіп, ағзаны нашарлатады. Ең алдымен тыныс жолдары қабынып, мұрыннан үздіксіз су ағады. Ағзаның шынығуды тек дертінің алдын алудың тәсілі деп түсінудің қажеті жоқ, сондай-ақ, ағазының қоғныс қасиетін жоғарылататын және сан алуан климаттық жағдайларда қызмет етуге қабілеттіліктің төмендеуі де түсіну керек.
1. Ж.Ж. Жатқанбаев «Валеология» кітабы.
2. Сәтбаева Х.Қ. ілдібаева Ж.Б., Әбішева З.С. т.б. «Валеология» кітабы.
3. Р.Э. Көзденова, Н.Қ. Сейтмамбетова «Медициналық валеология» кітабы.
        
        ҚАЗАҚСТАН  РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ДЕНСАУЛЫҚ  САҚТАУ МИНИСТРЛІГІ
РЕСПУБЛИКАЛЫҚ МЕДИЦИНА КОЛЛЕДЖІ
Реферат
Тақырыбы: _________________________
Орындаған:
_______________________
Тексерген:
_______________________
Алматы 2007
Жоспар:
1. Дене шынықтыру ... ... Дене ... ... және ... негіздері.
3. Дене жаттығулардың ... ... мен ... ... деген әсері.
4. Денені шынықтыру. Дене ... ... ... ... Дене ... ... ағзалар мен жүйелер қызметіне әсері.
Б) дене ... ... ... ... қағидалар.
Дене шынықтыру арнаулы түрде жүргізілген ғылыми ... ... ... ... кездеспейтін
рекордтарды жасайды. Оның себебі арнаулы ... ... мен ... ... ... ... Адам ... шеке жоқ екені
байқалды. Әдетте жай уақытта ... ... ... ... ... адам тез ... да өзі ... қалады. Адам ағзасы
-86 ... ... ... +50 ... ... ... ... жағдайда шыдау үшін арнаулы жаттығулар жасау керек.
Денені шынықтыру дегеніміз- кезе ... ... ... ... ... мен принциптері болвады. Осы ... ... ... ... адам ... ... ... орта
факторларыныңзиянды әрекетін жеңе алады. Дене шынықтыру адамдардың
денесінің және ... ... ... ... ... ... ... Дененің жаттығуы мен дамуы үшін әртүрлі
қозғалыстар қолданылады, ол ... ... ойын және ... ... ... организмнің даму процесін, ортаға
қалыптасуын ... ... ... ... ... көне заманнан бері айналысқан
Орыс ... ... ... ... оның буына қаныққан
адамдар далаға ... алып ... ... ... ыстық моншаға
оанған. Мұның өзі орыс ... дені әр ... сау ... ... ... мал ... ... ... ... бір ... адам өз ... ауа-
райының қолайлы әсерлерімен және айналаны қоршаған ... ... ... ... күшейе түседі. Бұған жүйелі ... ... ... ... ... ... ... болады.
Әдетте шынықтыруды ағзаның суыққа ... ... ... деп ... ... мен медиктер
түсіндіреді. өйткені суыққ деген жоғары сезімталдық ... ... ... қосақталып келіп, ... ... ... тыныс жолдары қабынып, мұрыннан үздіксіз су ... ... тек ... алдын алудың тәсілі деп ... ... ... ... ... қасиетін жоғарылататын және сан ... ... ... ... ... ... ... керек.
Шынығудың физиологиялық-биологиялық негізі ... ... ... ... ... сай икемділік ... ... ... кезінде ағзаның біріншіден айналаны ... ... ... ... ... биологиялық тепе-теңдіккке жету,
екіншіден, ағза ... ... ... ... қлыпты сақтау. Айналаны қоршаған ... орта ... да, қай ... жыл ... ... ағза
биологиялық тепе-теңдікті сақтай алса, онда адам ұзақ ... ... ... ... ... Ал ... ... тепе-теңдік
бұзылған кезде, онда адам тіршілік ... ... ... қалыпты
жағдайдың өзінде де ... ... ... ... ... керекті ағзаның икемділігі типтік-тегершіктермен
жедел ... ... ... ... Дене ... әсерінен бұлшық еттерде не ... ... Егер де ... ... ұзақ уақыт қимылсыз күйде
тұратын болса, онда олар ... ... ... ... Дене ... ... көлемін ұлғайтады, ... ... ... ... ... өсуі, олардың ... ... ... емес жуандауы әсеріненболмақ. ... ... ... тонусы жақсарады, қан айналымы және бұлшық
ет қоректенуі ... Дене ... ... кезде көптеген капиллярлар
кеңейіп қана қоймайды, олардың саны да ... ... ... бас ми ... саны өзінің ерекше дамуы үрдісінде
бұлшық ет ... ... ... атап ... ... ... оттегін тұтыну деңгейі ... ... ... ет ... ... ... қызмет істесе,
соншалықты ... те ... ... ... Дене ... ... адамның жүрек бұлшық еті әр ... ... 60 мл ... ғана қан ... лықып
шығарылатын болса, жаттыққан адамда жәй ... ... ... ... ... 90-100 мл қан ... ... адамда
жүрек минутына шамамен жиілігі 1 ... ... ... 50-60 рет
жиырылатын болады. Кейбір ... ... 40 тан ... ... ... ... ... жүрегі әр система сайын ... ... яғни ... үнемді де, ұтымды жұмыс істейді.
4.
4. Дене ... ... ... ... ... шемршектерінің икемділігін жақсартады, ... ... ... ... ... ... ... көлемі-
қалпы 8литрден көп болмайды. Ал, тез және бар ... ... ... ... минуттық көлемі 20 есе көбейеді, 120-130 литрге
жетеді.
5. Дене ... ... ... ... іркілік қалуын,
қатпаны, ... ... ... ... дене ... ... ... Дене жаттығулары адамның психикасына да ... ... ... ... жүйке жүйенің ... ... ... бездерінің жұмысына дәм береді және ... ... ... ... ... ішні, көптеген әр
түрлі дене шынықтыру жаттығуларының мол ... ... ... орынға шығаратындары: сауықтырар жүгіріпс; ... ... ... ... ... ... ... ерік
гимнастикасы, таңереңгі сауықтыру ... ... ... ... алу ... Дене ... ... еттердің, нығюфна, оның көлемнің
үлкеюіне, өсуіне, жаундауына, ... ... ... ... ... мен ... ... әсер етеді.
2. Дене жаттығуларымен айналасқан кезде капилярлардың ... ... ... оның ... бас ... ... санының
көбеюі байқалады.
3. Жаттығу кезінде ағза тіндерінің оттегіне ... ... ... ... қан ... ... ... тіршілі сиымдылығын арттырады, ьыныс еттерінің
тонусы, ... ... ... ... нормада қалыпты жағдайда
8 литр, жаттығу барысында 20 ... ... ... Зат ... ... күшейді, қан, зәр шығару жүйесіне
әсер ... ... ... қан ... жақсартады, соған байланысты
іштің қатып қалуы, геморрой сияқты аурулардың жол ... ... ... ... әсер ... ... ... табиғи мүмкіндіктері ... ... әр ... өз ... ... ... ... да
болмасын өзіңнен жас не күштілер мен бір топта ... ... ... айналысқан дұрыс, өйткені тіпті екі адамға ... ... ... ... өлшемін табу мүмкін емес.
2. Дене ... ... тек ... ... керек
жттығу ұзақтығын шектейтін сол кздегі адамның көңіл сезімі.
3. Жүктеме ... да ер ... ... ... ... (оптималды) болғнын есте тұтқан жөн. ... ең ... ... ең кіші ... ... ... өлшеміне тікелей
байланысты болады деген пікір-қате пікір. Қатысты өмірге ... ... ... ету, ... ... ... ұзақ ғұмыр сүру үшіін ... 2000 ккал қуат ... ... қарастыру қажет деп ғлымдар ... 1 ... ... ... 3 жаттығу-1 сағаттан болып шығады. ... ... ... ... ... және ... деген
қабілетті төмендетпеуі қажет. Жаттығу ... ... та ... ... ... Ж.Ж. Жатқанбаев «Валеология» кітабы.
2. Сәтбаева Х.Қ. ілдібаева Ж.Б., Әбішева З.С. т.б. «Валеология» кітабы.
3. Р.Э. Көзденова, Н.Қ. ... ... ... ...

Пән: Валеология
Жұмыс түрі: Реферат
Көлемі: 4 бет
Бұл жұмыстың бағасы: 300 теңге









Ұқсас жұмыстар
Тақырыб Бет саны
Денсаулықты шынықтыру10 бет
1. Тірек-қимыл жүйесі және оның жасқа байланысты ерекшелігі. 2. Баланың аяқ киіміне, жеке басына қойылатын гигиеналық талаптар.3. Балалардың дене тәрбиесін ұйымдастырудың күнтізбелік жоспарын жасау5 бет
Намаз – діннің тірегі8 бет
XX ғасырда Қазақстан Республикасы денсаулық сақтау саласының дамуы4 бет
Ішімдік ішу және денсаулық15 бет
Ішімдіктің денсаулыққа залалы5 бет
Алматы облысының білім беру жүйелері мен денсаулық сақтау ұйымдарын ГАЖ технологияларын пайдалана отырып картаға түсіру әдістері44 бет
Ағзаны шынықтыру жүйесі8 бет
Білім беру мен денсаулық сақтау салаларына талдау жасау23 бет
Балалар бақшасындағы дене шынықтыру10 бет


+ тегін презентациялар
Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь