Дене бітімі


1. Кіріспе
2. Негізгі бөлім
2.1. Дене бітімі
2.2. Физикалық дене бітімі
2.3. Әйелдердің дене бітімі
2.3. Дене бітімі дамуын зерттеу және бағалау тәсілдері
Тұлға — жеке адамның өзіндік адамгершілік, әлеуметтік, психологиялық қырларын ашып, адамды саналы іс-әрекет иесі және қоғам мүшесі ретінде жан-жақты сипаттайтын ұғым. Aдамның әлеуметтік қасиеттерінің жиынтығы, қоғамның даму жемісі және белсенді қызмет ету мен қарым-қатынас орнату арқылы жеке адамды әлеуметтік қатынастар жүйесіне енгізудің жемісі
Физикалық дене бітім түрлері
Егер физикалық дене тұрғыңызды реттеп қолыңызға гантелмен штанганы алып көргеніңізіді жасасаңыз, онда сізде қандайда бір нәтежие болуы екіталай, соңы жалықтыру мен бастапқы кезде қойған мақсатыңыздан тайдыруы мүмкін. Сол себепті алдымен дене бітіміңіздің қандай екенін анықтап алу керек!
Дене жоғары да көрсетілгендей үш түрге бөлінеді: Эктоморф, Мезоморф, Эндоморф.
Эктоморф – Суреттен көріп тұрғандай табиғатынан арық, бұлшық ет жинауда біраз тер төгу керек екендігі шыдамдылық пен төзімділікті қажет етеді. Жаттығу залдарына аптасына 2-3 рет барсада жеткілікті себебі дене бастапқы кезеңге қайта оралғанша біраз уақытта қажет етеді яғни осы денеге. Ал жаттығу уақыты 1 сағаттан аспағаны абзал және 70-80 пайызы базалық жаттығулардан тұру қажет. Ең басты есте сақтайтын нәрсе салмақ жинау бұл дегеніміз күніне 5-6 рет тамақтану.
Мезоморф – Бұл дене бітімге табиғатынан кең йықты, әдемі денелі күнде жаттығу залдарынан көрініп жүрген адам секілді болып көрінеді. Бұл денеге барлық жағдай жасалып тұр десекте болады тек дұрыс тамақтану, дұрыс ұйқы, және жақсы жасақталған бағдарлама болса жеткілікті.
Эндоморф – Бұл дене бітімге керісінiі салмақ жинауда ешқандай кедергі болмайды, ал салмақ тастауда Эктоморф дене бітіміне салмақ жинау қалай қиын болса, бұған салмақ тастау солай қиын болмақ. Жаттығу залдарына аптасына 3-4 рет 45-60 минут арнаса жеткілікті.
1. Неменко Б.А. Оспанова Г.К Балалар мен жасөспірімдер гигиенасы(Оқулық).- Алматы 2002.344б.
2. Кучма В.Р. Гигиена детей и подростков., М., Медицина, 2004.,

Пән: Медицина
Жұмыс түрі: Реферат
Көлемі: 6 бет
Бұл жұмыстың бағасы: 300 теңге




ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
Инженерлік технологиялық факультеті

Тамақ өндірісі және жеңілөнеркәсіп бұйымдарының технологиясы кафедрасы

СӨЖ
Тақырыбы: Дене бітімі

Орындаған: Бекбаева М
Тобы:ТК-321
Тексерген:Бауыржанова А.З.

Семей
2015 жыл
Жоспар
1. Кіріспе
2. Негізгі бөлім
2.1. Дене бітімі
2.2. Физикалық дене бітімі
2.3. Әйелдердің дене бітімі
2.3. Дене бітімі дамуын зерттеу және бағалау тәсілдері
Тұлға -- жеке адамның өзіндік адамгершілік, әлеуметтік, психологиялық қырларын ашып, адамды саналы іс-әрекет иесі және қоғам мүшесі ретінде жан-жақты сипаттайтын ұғым. Aдамның әлеуметтік қасиеттерінің жиынтығы, қоғамның даму жемісі және белсенді қызмет ету мен қарым-қатынас орнату арқылы жеке адамды әлеуметтік қатынастар жүйесіне енгізудің жемісі
Физикалық дене бітім түрлері
Егер физикалық дене тұрғыңызды реттеп қолыңызға гантелмен штанганы алып көргеніңізіді жасасаңыз, онда сізде қандайда бір нәтежие болуы екіталай, соңы жалықтыру мен бастапқы кезде қойған мақсатыңыздан тайдыруы мүмкін. Сол себепті алдымен дене бітіміңіздің қандай екенін анықтап алу керек!
Дене жоғары да көрсетілгендей үш түрге бөлінеді: Эктоморф, Мезоморф, Эндоморф.
Эктоморф - Суреттен көріп тұрғандай табиғатынан арық, бұлшық ет жинауда біраз тер төгу керек екендігі шыдамдылық пен төзімділікті қажет етеді. Жаттығу залдарына аптасына 2-3 рет барсада жеткілікті себебі дене бастапқы кезеңге қайта оралғанша біраз уақытта қажет етеді яғни осы денеге. Ал жаттығу уақыты 1 сағаттан аспағаны абзал және 70-80 пайызы базалық жаттығулардан тұру қажет. Ең басты есте сақтайтын нәрсе салмақ жинау бұл дегеніміз күніне 5-6 рет тамақтану.
Мезоморф - Бұл дене бітімге табиғатынан кең йықты, әдемі денелі күнде жаттығу залдарынан көрініп жүрген адам секілді болып көрінеді. Бұл денеге барлық жағдай жасалып тұр десекте болады тек дұрыс тамақтану, дұрыс ұйқы, және жақсы жасақталған бағдарлама болса жеткілікті.
Эндоморф - Бұл дене бітімге керісінiі салмақ жинауда ешқандай кедергі болмайды, ал салмақ тастауда Эктоморф дене бітіміне салмақ жинау қалай қиын болса, бұған салмақ тастау солай қиын болмақ. Жаттығу залдарына аптасына 3-4 рет 45-60 минут арнаса жеткілікті.

Әйелдердің дене бітімі жайлы мәліметтер
Адамның тұлғасын дұрыс түрде елестету үшін және киімнің пропорциясын табу үшін суретшілер дене бөлімінің ара - қатынасын білуі қажет. Адам денесінің сыртқы формасы әртүрлі және ол бірінші кезекте антромарфологиялық дене бітімімен анықталады. Сонымен қатар дене формасымен сыртқы рельефіне тамақтану, жасы, өмір сүру салты, мамандығы тағы басқалары әсер етеді.
Адамның сыртқы тұлғасын білу үшін пластикалық анатомия ғылымымен айналысу қажет. Киімді құрастыру үшін адамның тұлғасының бірнеше морфологиялық қасиеттеріне тоқталу керек. Бұндай қасиеттерге басты өлшемдер, пропорциясы, дене бітімінің формасы жатады.
Басты өлшемдерге санмен айқындалатын: дененің ұзындығы, кеуде айналымы және дене массасы жатады.
Дене ұзындығы бірінші қасиеттердің бірі болып табылады. Әйелдердің бойы 16 - 18 жасқа дейін өсу кезеңінде болады. Әйелдің орташа бой ұзындығы - 154 см. Әйелдердің дене ұзындығының тұрақтылығы 40 - 45 жасқа дейін сақталады, ол одан кейін әрбір бесжылдықта 0, 5 - 0, 7 см кішірейеді екен.
Кеуде айналымының тұрақтылығы 18 - 20 жаста қалыптасады. Жас келе кеуде ауқаның дамуына, бұлшықеттер мен тері асты майлы қабаттарға байланысты үлкейеді. Ал 60 жастан кейін сәл кішірейуі мүмкін. Әйелдердің кеуде айналымы әдетте 72 - ден - 130 см - ге дейін барады. Егерде осы көрсеткіштерден ауытқыса патологиялық болып табылады.

Әйелдердің орташа дене салмағы 56 кг болады. Организмі қалыпты жағдайдағы әйелдер салмағы 25 - 40 жас аралығында байқалады. Ал 40 жастан кейін қалыпты салмаққа салмақ қосу процесі басталады. Бұл процесс 60 жасқа дейін жалғасуы мүмкін. Ал одан кейін ұлпаларда су басым болғандықтан салмақ төмендей бастайды. Дене салмағының өзгеруі түрлі жағдайлардағы факторлардың әсер етуінен байқалады.
Кеуде айналымы, дене ұзындығы және дене салмағының сәйкес келуі адамның сыртқы тұлғасының белгілі бір дәрежедегі көрінісін береді.
Кеуде - ең ірі дене бөлігі. Ол көкірек клеткасының формасымен иық, арқа және көкірек безімен анықталады. Көкірек клеткасының формасы үш түр арқылы анықталады. Жазық түр - жоғарыланған көкірек клеткасымен сипатталады. Цилиндрлі түр - кең бірқалыпты дөңгелектеу көкірек клеткасын сипаттайды. Конусты түр - төменіне қарай кеңейтілгенімен анықталады. Мұндай адамдардың кеудесі жазықтау кең болады. Көкірек облысының жоғары бөлігі иық сызығының түсуін анықтайды. Иық сызығының түсу бұрышы мойыннан иыққа қарай бағытталған.
Іш формасы да әртүрлі болып келеді. Ол жас ерекшелігіне, жұмысына, денедегі мойынның мөлшеріне байланысты және бөксе мен көкірек клеткасы өлшеміне қатысты. Өлшемі мен формасына байланысты жазық іш, шығынқы іш, жоғары немесе төмен дөңгелекті іш болып бөлінеді. Жалпы майлылықтан іш формасы дөңгелектеніп іш алдыға қарай қатты шығып кейде майлы қабаттар түзіледі.
Дененің жеке бөліктерінің размерлі сәйкестігі пропорция болып табылады. Профессор В. В. Бунак адамның дене құрылысын басты үш типті пропорцияға бөледі:
Долихоморфты тип - дене тұлғасы кішкентай, ал аяқ - қолы ұзын;
Брахиморфты тип - дене тұлғасы ұзын, қол - аяғы қысқа;
Мезаморфты тип - дене тұлғасы мен аяқ - қолы орташа;
Дене пропорциясы жас мөлшеріне байланысты өзгереді. Пропорцияның өзгеруі бастың, тұлғаның және аяқ - қолдың өзгеруіне байланысты. Бұл көрсеткіштер киімнің формасы және пропорциясына да әсер етуі мүмкін.
Дене құрылысы адамның тұтас дене формасы туралы түсінік береді, және дене бітімінің өлшем формасы - кеуде, мойын, иық пен ... жалғасы
Ұқсас жұмыстар
Адам денесінің морфологиялық белгілері. Пропорциясы, дене бітімі, келбеті
Дене шынықтыру
Дене пропорциясы мен өлшемі
Балалар мен жасөспірімдердің дене тәрбиесі
Дене тәрбиесі сабағында оқушылардың дене мүмкіндіктерін шыңдау
Дене тәрбиесі
Дене мәдениеті
Дене жаттығулары
Дене биомеханикасы
Кречмер бойынша дене типтерінің құрылысы
Пәндер

Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор №1 болып табылады.

Байланыс

Qazaqstan
Phone: 777 614 50 20
WhatsApp: 777 614 50 20
Email: info@stud.kz
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь