Дене тәрбиесінен берілетін үй тапсырмасы


1 Дене тәрбиесінен берілетін үй тапсырмасы
2 Дене сымбатына арналған жаттығулар кешені
3 Дене сымбатын қалыптастыруға арналған
қапшықтармен орындалатын жаттығулар кешені
4 Дене сымбатына арналған жаттығулар кешені
5 Секіртпемен орындалатын жалпы дамыту жаттығулары
Бастауыш сынып оқушыларына арналған үй тапсыр¬ма¬ла¬рының маңызына тоқталайық. Алдымен дене тәрбиесі саба¬ғы¬нан үй тапсырмасы не үшін берілетінін түсіндіре кетейік. Ба¬лаларды сабақтан тыс уақытта үйде дене тәрбиесімен айналысуға дағды¬ландырудың не қажеті бар? Бір қарағанда, сұрақтың жа¬уабы түсінікті сияқты. Қазір дене тәрбиесі пәні бойынша үй тапсырмасы қажет екенін ешкім жоққа шығара алмайды. Үй тап¬сырмаларын тұрақты беріп отыру – оқушыларды дене тәр¬бие¬сімен тұрақты айналысуға дағдыландырудың бір жолы. Алай¬да басты мақсат үй тапсырмасын беру емес, сол арқылы ба¬лаларды дене тәрбиесімен тұрақты түрде өз бетінше айналысуға дағдыландыру.
Үй тапсырмаларын шартты түрде қозғалыс әрекеттерін мең¬геруге дайындық жасау, сабақта өткенді қайталауға және жетілдіруге бағытталған, оқушылардың қозғалыс белсенділігін арттыруға арналған тапсырмалар деп атауға болады.
Үйде мұғалімнің ұсынысы бойынша дайындалатын оқушы¬лар нақты оқу материалын меңгеруге, оқу нормативтерін орын¬дауға дағдыланады. Олардың алдында бір нәрсені үйрену, бір нәрсеге дайындалу мақсаты тұрады. Бір нәрсеге дайындалу – тө¬менгі сынып оқушысы үшін аса маңызды дағды.
Үй тапсырмалары мазмұны жағынан оқу материалының логи¬калық байланысты жалғасы болуға тиіс. Бүгінде ол оқушы¬ларға дене тәрбиесі сабағында қажеттілік дағдысын қалыптастырудың маңызды бөлігі болып табылады. Бұл дағдының қалыптасуы негі¬зінен мұғалімнің сабақтағы біліктер мен дағ¬дыларды дене жаттығулары арқылы дамыту мен жетілдіру жұ¬мысына байла¬нысты.
1. «Спорт және дене шынықтыру» №6,8 2007 жыл
2. «Мектептегі дене шынықтыру» №5 2008 жыл
3. Бондарь Н.И.В // Мектептегі дене-шынықтыру. 1983.
4. Дьяконов В.В., Фокин Л.Н Саптағы жаттығулар 1-4 сынып // Дене-
шынықтыру және спорт 1987.

Пән: Спорт
Жұмыс түрі:  Материал
Тегін:  Антиплагиат
Көлемі: 7 бет
Таңдаулыға:   
Бұл жұмыстың бағасы: 500 теңге
Кепілдік барма?

бот арқылы тегін алу, ауыстыру

Қандай қате таптыңыз?

Рақмет!






Дене тәрбиесінен берілетін үй тапсырмасы
Бастауыш сынып оқушыларына арналған үй тапсыр - ма - ла - рының маңызына тоқталайық. Алдымен дене тәрбиесі саба - ғы - нан үй тапсырмасы не үшін берілетінін түсіндіре кетейік. Ба - лаларды сабақтан тыс уақытта үйде дене тәрбиесімен айналысуға дағды - ландырудың не қажеті бар? Бір қарағанда, сұрақтың жа - уабы түсінікті сияқты. Қазір дене тәрбиесі пәні бойынша үй тапсырмасы қажет екенін ешкім жоққа шығара алмайды. Үй тап - сырмаларын тұрақты беріп отыру - оқушыларды дене тәр - бие - сімен тұрақты айналысуға дағдыландырудың бір жолы. Алай - да басты мақсат үй тапсырмасын беру емес, сол арқылы ба - лаларды дене тәрбиесімен тұрақты түрде өз бетінше айналысуға дағдыландыру.
Үй тапсырмаларын шартты түрде қозғалыс әрекеттерін мең - геруге дайындық жасау, сабақта өткенді қайталауға және жетілдіруге бағытталған, оқушылардың қозғалыс белсенділігін арттыруға арналған тапсырмалар деп атауға болады.
Үйде мұғалімнің ұсынысы бойынша дайындалатын оқушы - лар нақты оқу материалын меңгеруге, оқу нормативтерін орын - дауға дағдыланады. Олардың алдында бір нәрсені үйрену, бір нәрсеге дайындалу мақсаты тұрады. Бір нәрсеге дайындалу - тө - менгі сынып оқушысы үшін аса маңызды дағды.
Үй тапсырмалары мазмұны жағынан оқу материалының логи - калық байланысты жалғасы болуға тиіс. Бүгінде ол оқушы - ларға дене тәрбиесі сабағында қажеттілік дағдысын қалыптастырудың маңызды бөлігі болып табылады. Бұл дағдының қалыптасуы негі - зінен мұғалімнің сабақтағы біліктер мен дағ - дыларды дене жаттығулары арқылы дамыту мен жетілдіру жұ - мысына байла - нысты.
Дене сымбатына арналған жаттығулар кешені
1. Бастапқы қалып - қабырғаға жақындап, желке, жауы - рын, жамбас, шынтақ және өкшені тигізіп тұру. Сол тұрған күйде алға, сосын артқа қарай қадам жасау; бірнеше рет қайталау.
2. Бастапқы қалып - тізерлеп тұрып тірелу, артқа сәл иіледі. Басты алға иіп, арқаны бүгу, бастапқы қалыпқа келу. (8 - 10 рет).
3. Бастапқы қалып - тік тұрып, аяқты алшақ қою. Кеудені солға қарай иіп, сол қолды төмен түсіру, оң қолды жоғары сырғыту, бастапқы қалыпқа келу; дәл осылай оң жаққа орындалады (әр жаққа 5 - 6 рет).
4. Бастапқы қалып - аяқ алшақ қойылады, екі қол екі жақта. Кеудені солға және оңға бұру (әр жаққа 5 - 6 рет).
5. Бастапқы қалып - аяқтың ұшымен тұрып, сол аяқты оң аяқтың алдына шығару, екі қол белде. Аяқтың тұрысын алмастырып секіру.
6. Бір орында тұрып, әскерге ұқсап жүру.

Дене сымбатын қалыптастыруға арналған
қапшықтармен орындалатын жаттығулар кешені
Тік тұрып, екі қолды белде ұстау, қапшық басқа қойылады. Аяқтың ұшымен көтеріліп, шынтақты артқа жіберу, иілу, бастапқы қалыпқа келу.
Тік тұру, екі қол екі жақта, қапшық оң қолда. Тізеден бүгілген аяқты көтеріп, қолды түсіріп, қапшықты өкшеге тигізу, оны сол қолға алып, бастапқы қалыпқа келу.
Тік тұру, екі аяқ алшақ қойылады, қол төмен түсіріліп, қапшық басқа қойылады. Кеудені солға бұру, екі қолды екі жаққа созу, бастапқы қалыпқа келу.
Тізеге тірелу, қапшық еденге қойылады. Сол аяқты тіктеп, оны артқа қарай көтеру керек, бастапқы қалыпқа келу.
Тік тұрып, қолды алдыға ұстау, қапшық басқа қойылады; оң аяқ - пен отырып, сол аяқ артқа жіберіледі; бастапқы қалыпқа келу.
Тік тұрып, қолды белге ұстау, қапшық еденге қойылады. Секіру:
4 рет қосаяқтап секіру, 4 рет сол аяқпен, 4 рет оң аяқпен секіру және т.б.

Дене сымбатына арналған жаттығулар кешені
Аяқтың ұшымен тұру, қолды жоғары көтеріп, саусақтың ұшына көз алмай қарап тұрып, кеудені жоғары қарай көтеру.
Екі қолды дененің екі жағына, жақындатып төмен ұстап, әскери шеруде жүргендей жүру керек: аяқтың ұшын алға созып, табанды түгелдей жерге тигізіп жүру.
Еденге отырып, аяқты айқастыру. Қолды тізеге қойып, арқа - ны тіктеу.
Еденге жатып, іш пен аяқты еденге тақау, қол саусақтарын арқа жақтан айқастыра ұстау. Кеудені алға созып, басты алдыға, жан-жаққа, артқа бұру. Қолды дененің жанында ұстап, басты ғана қозғаймыз.
Еңкейіп тұрып, басты ақырын бұру. (Омыртқаның кеуде бө - лігін бүгу), екі қолды екі жаққа созу.
Екі иықты алдыға-артқа айналдыру.
Жамбасты тіреп жатып, кеудені артқа қарай ию.
Бір орында тұрып, әскерлерше жүру.

Жалпы дамыту жаттығулары
1. Жорға жаттығуы. Қазақтың ұлттық би элементтерін еркін орындау.
2. Көңілді музыканттар жаттығуы. 1-қатардағылар барабан, 2-қатардағылар қоңырау, 3-қатардағылар сыбызғы ұстап тұрады. 1 - Біз музыкантпыз! Біз Польканы ойнаймыз - оң аяқты бір адым алдыға қойып,тәжім ету, бастарын иеді. (10- 20 сек.) 2 - Сыңғыр-сыңғыр деп, қоңырауларды сылдырлату. 3 - Бум-бум-бум деп, барабандарды соғу. 4 - Ду-ду-ду деп, сыбызғы тартады.
3. Біз көңілді музыканттар жаттығуы. Әр қатардағылар өз аспабында ойнайды, музыкаға сәйкес еркін қимыл қозғалыс жасау. 20-30 секунд.
4. Гопак жаттығуы (украин халық мелодиясы). Б.қ. - шеңберде жұптасып тұру.
1-4 - қол ұстасып, би элементін жеңіл орындай шеңбер бойы жүгіре жылжу (оңға). 5-6 - қолды белге қойып, 4 рет оң (сол) аяқпен тарсылдату. 7-8 - қолдарын көтеріп, еркін айналу.
5. Шап-шап-шапалақ жаттығуы (эстон халық мелодиясы). Б.қ. - шеңберде жұптасып ... жалғасы
Ұқсас жұмыстар
Дәрістер бойынша қысқаша конспект
Бастауыш мектепте дене тәрбиесін оқыту әдістемесі
Болашақ дене мәдениеті мамандарының дене мәдениетін кәсіби қалыптастырудағы мәні
Дене мәдениеті теориясы мен әдістемеснің жалпы негідері
Оқытуды ұйымдастыру формасы
Бастауыш сынып оқушыларының белсенділігін ойындар негізінде арттыру (дене тәрбиесі пәнін оқыту мысалында)
Студенттердің дене тәрбиесі бағдарламасы
Арнаулы оқу орындары студенттерінің дене тәрбиесі
Дене тәрбиесі қасиеттерін дамытуға арналған қимыл-қозғалыс ойындары
Оқытуды ұйымдастыру формалары
Пәндер