Қысқа қашықтыққа жүгіру жаттығуларының модельдік апталық циклдері


Кіріспе

І. Негізгі бөлім

1.1. Қысқа қашықтыққа жүгірудің негіздемесі.
1.2. Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасына талдама
1.3. Жарыстың негізгі ережелері
1.4.Қысқа қашықтыққа жүгіру жаттығуларының
модельдік апталық циклдері
1.5. Дене дайындылығын бағалауға арналған экспресс.тестілер.
1.6 Қысқа қашықтыққа жүгірудегі разрядтық нормативтер

Практикалық бөлім
Зерттеу жұмысы

Қорытынды
Пайдаланылған әдебиеттер
Жеңіл атлетика - жүру, жүгіру, секіру мен лақтыру жаттығулары мен көпсайыстарынан тұратын спорт түрі.
Жеңіл атлетика - спорттың ең негізгі және көпшілік спорт түрлерінің бірі, дене тәрбиесі жүйесінде жан-жақтылығы мен оңайлығы және қолданбалығы сипатымен негізгі орынға ие. Жеңіл атлетикада жоғары спорттық нәтижеге жету көбіне спортшылардың саналы түрде техникалық дайындығымен байланысты. Техника ұғымы неғұрлым биік нәтижеге жету мақсатында спорттық жаттығуларды барынша тиімді орындаумен анықталады. Жеңіл атлетикалық жаттығулар техникасына үйрету процесінде оның деңгейіне дамиды. Бұл процесті шартты түрде алғашқы қадам және толыққанды деңгей деп екіге бөлуге болады.
Оқытудың алғашқы сайысында спорт техникасының негіздері қарастырылады. Бұл тұста айналысушылар (занимающиеся) үшін техника туралы жалпы ұғым қалыптасады және қарапайым қозғалыстар жасау кезеңінде салыстырмалы түрде техника жоғары деңгейге жетеді. Қозғалыс дағдылары мен қабілеті дене дамуымен әрдайым сәйкесе бермейтіндігін айту қажет. Сондықтан, спорттық техниканы дене сапасы деңгейімен тығыз байланыста қарау қажет. Техниканы үйрету барысында шәкірттің қажетті жағдайда бұлшық етке күш салуына, қозғалысының еркіндігі мен жылдамдығына, уақытылы бұлшық етін жаза білуіне назар аудару керек. Қарапайым техниканы меңгерту үшін орташа есеппен 5-8 сабақ қажет екендігін оқыту ісінің тәжірибесі көрсетіп отыр. Дегенмен бұл дайындықпен шектелуге болмайды, сол себептен дұрыс әрі орнықты дағдыны қалыптастыру мақсатында жаттығуларды бірнеше мәрте қайталау қажет.
Қысқа қашықтыққа жүгіру неғұрлым қарқындылықпен орындалатын циклдің жаттығулар түріне жатады. Спринтрлік жүгіріске тек 100,200,400 м ғана емес, сондай-ақ қыста жеңіл атлетикалық манежде өткізілетін 30,50,60 , 300 м секілді қысқа қашықтықтағы жүгіріс те жатады.
Тұтас қозғалыс - жүгіру адымы тіреу және ұшу фазасынан тұрады. Тіреу мен тірексіз қалыптардың кезектесуі жүгірудің ерекшелігі болып табылады. Сондай-ақ жүгіру жылдамдығы жүруші адымының алшақтығы мен жиілігіне сәйкес болады. Жылдам жүгірістің ұзақтығы қозғалыстың шапшаңдығы мен қарқынына байланысты. Жылдамдық өскен сайын жүгіруші қозғалысы демалуымен салыстырмалы түрде алғандағы фаза ұзақтығы төмендейді, нәтижесінде - қозғалыс еркіндігіне тәуелді болатын жылдам жүгірістің сақтау мүмкіншілігі төмендейді. Және де спринте жақсы нәтижеге жету үшін спортшының бойы мен салмағы шешуші роль атқармайды. Бүған жеңіл атлетиканың даму тарихы куә. Ірі халықаралық сайыстарда жоғары спорттық жетістіктерге қол жеткізген Дж Оуенс (1), А.Мерчисон, Р.Хейес, А.Хари, К.Льюис, В.Борзов, А.Корнелюк, В.Муравьев, В.Савин және тағы басқа да қысқа қашықтыққа жүгіретін спортшылардың бойы, салмағы, дене бітімі жағынан өзара айтарлықтай ерекшеліктері болған.
1. Легкая атлетика.// Под.ред. Н.Г.Озолина, В.И.Воронкина.- М.: ФиС, 1979. -216.
2. Методика обучения легкоатлетическим упражнениям.// Под.ред. МЛ.Кривоносова, ТЛ.Юшкевича. Мн.:Высш.шк., 1986.-61.
3. Учебник тренера по легкой атлетике.// Под ред. Л.СХоменкова, М.:ФиС, 1982.-116.
4. Бег на короткие дистанции.// Под ред. Л.В.Бортенева, М.: ФиС, 1967.-6.
5. Бег на короткие дистанции..// Под ред. В.С.Топчияна, М.: ВНИИФК, 1985.-18.
6. Тренажеры и специальные упражнения в легкой атлетике.// Под ред. В.Г Алабина, М Л.Кривоносова, М.:ФиС, 1976.-35.
7. Уроки по легкой атлетике в школе// Под ред.Ю.Ф. Працко, А.Ф .Семикоп. МН Лолыпа.: 1989.- 51.
8. Обучение технике низкого старта и стартового разгона.// М.М.Рузаев, ОГПУ, г.Оренбург. 1997.
9. Легкая атлетика. Правила соревнований. М.:
10. Елиная споргивная классификация. ФиС, 2000

Пән: Спорт
Жұмыс түрі: Курстық жұмыс
Көлемі: 30 бет
Бұл жұмыстың бағасы: 700 теңге








Ұқсас жұмыстар
Тақырыб Бет саны
Жеңіл атлетика жаттығуларының әдістері10 бет
«Тауардың өмірлік циклдері»7 бет
Адам денсаулығына және организмге жүгірудің әсері17 бет
Дене жаттығуларының формалары мен мазмұны5 бет
Дене жаттығуларының шұғылданушылардың физиологиялық көрсеткіштеріне әсері теориясын негіздеу және ғылыми-әдістемелік талдау62 бет
Емделу жаттығуларының жалпы денсаулық жүйесінде алатын орны3 бет
Емделу жаттығуларының жүйесі4 бет
Жүгіру15 бет
Кикілжің жағдайларын болдырмау, алдын-алуға арналған түзету-дамыту жаттығуларының кешені7 бет
Орта және ұзын қашықтыққа жүгіру техникасы25 бет


+ тегін презентациялар
Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь