Қысқа қашықтықтарға бөлшекті жүгіру. Ұзақ қашықтыққа жүгіру.Эстафеталар


Пән: Спорт
Жұмыс түрі:  Реферат
Тегін:  Антиплагиат
Көлемі: 4 бет
Таңдаулыға:   
Бұл жұмыстың бағасы: 300 теңге
Кепілдік барма?

бот арқылы тегін алу, ауыстыру

Қандай қате таптыңыз?

Рақмет!






Қысқа қашықтықтарға бөлшекті жүгіру. Ұзақ қашықтыққа жүгіру.Эстафеталар.
Мектептегі жеңіл атлетиканы ұйымдастыру жолдары мен әдістері
Дене шынықтыру жан - жақты тәрбие берудің аса маңызды салаларының
Мектеп оқушыларының қозғалысты орындай білу іскерлігі мен дағдысын қалыптастыру,
Мектептегі дене шынықтыру бағдарламасының мазмұны, оқушылардың жүйелі түрде дене
Сондай-ақ, балаларды қолданбалы сипаттағы әр түрлі жаттығуларға үйретуде маңызды
-дене шынықтыру сабағы;
Күн кестесіндегі дене шынықтыру жөніндегі жұмыстар; сабаққа дейінгі гимнастика,
-сыныпиан және мектептен тыс дене шынықтыру және спорт
-отбасында дене жаттығуларысмен аналысу жатады.
Мектеп жасындағы балалардың дене шынықтырумен айналысуы мемлекеттік бағдарлама бойынша
Мектептегі дене шынықтыру жөніндегі жұмысты ұйымдастыру.
Мектептің барлық педагог қызметкерлерінің міндеті - дене шынықтыру мақсаты,
Мектеп директорының жауапкершілігі:
мектептегі дене шынықтыру сабағын оқытуды дұрыс жолға қоб, мектепиен
мектеп оқушыларымен арнайы дәрігерлік топтар жұмысын ұйымдастыру, мектепте дене
дене шынықтыруды оқуға және сыныптан тыс жұмыс түрлеріне қажетті
дене шынықтыруға арналған жұмыстың жүйелі түрде орындаоуын қадағалау, мұғалімнің
дене шынықтыруға арналған оқу және сыныптан тыс жұмыс түрлері
мектептегі жалпы педагогикалық қауымның, арнайы мұғалімдердің білімдерін көтеріп
дене шынықтыру жөніндегі жұмыстарды мектептің педагогикалық кеңесінің жоспарына кіргізу
Дене шынықтыру жөніндегі жұмыс түрлерін жүзеге асыруды бастауыш мектеп
Жүруге бірте-бірте үйрету әдістері:
еліктеп жүру әдісі
аяқтың ұшымен, еңкейіп, тығылып жүру.
аяқтың ұшымен аяқты тік ұстап жүру
аяқтың сыртқы қырымен жүру
қолды әр түрлі қалыпта ұстап жүру(қол белде, иықта, баста,
Қолды әр түрлі қалыпта ұстап аяқтың ұшымен жүру.
Жай жүрісті аяқтың ұшымен жүруге ауыстырып жүру.
Жай жүрісті аяқтың ұшымен жүруге ауыстырып, қолды әр түрлі
Кең, еркінадым жасап, тұқлғаны дұрыс ұстап жүру.
Қол добы дене тәрбиесі жүйесінде ойын ойнау және сайыс өткізу ережелері.Тура сызық бойымен жүгіру, бағыт пен жылдамдықты өзгерту.
Футболшылардың жақсы ойнау қасиетін, кәсіптік шеберлік деңгейін жоғарлату үшін жаппай дайындықты жоспарлы түрде балаларды өте ерте, бала кезден бастап оқыту болып табылады. Оқу әдістерін және жаттығуларды уақытылы орындау арқылы ғана жасөспірімдердің жақсы дамуына, жоғары дәрежелерге қол жеткізулеріне болады.
Футбол ойнауды жаңа бастаған балалардың дене дайындығы.
1. Футболшылардың жалпы және арнайы дене дайындығы күштілік, жылдамдық, төзімділік, ептілік, иілгіштік сияқты қабілеттерді дамытады.
2. Футболда күш алдымен динамикалық немесе, бейнелеп айтқанда, қопарылыс күшін керек етеді. Мұндай күш уақыттың қас қағым сәтінде жасалатын жедел қимыл барысында (доп соғу, допқа атырылу, тез жүгіру, тоқтау) айқын көрінеді.
3. Жылдамдық ойыншылардың тез орын ауыстыруынан, техникалық әдіс-тәсілдері тез орындауынан, тактикалық шешімдерді тез ойлап таба қоюынан көрінеді.
4. Төзімділік - бұл белгілі бір қимыл-әрекет кезінде организмнің шаршауға қарсы тұра алу қабілеті.
5. Ептілік ойыншы қимыл-әрекеттерінің үйлесімді көрсеткіші болып табылады. Епті ойыншылар ойынның өзгермелі жағдайларына кез келген ойын тәсілдерін сәнді әрі техникалық жағынан дұрыс орындап шығады.
6. Иілгіштік - бұл буындардың жоғары дәрежеде қозғалтқыштығы, бұлшық еттердің тез босаңсуы мен қатайғыштығы, сондай-ақ қозғалыс әрекеттерін барынша үдете түсу қабілеті. Иілгіштік жас футболшылардың қимыл-әрекетіне еркіндік, сенімділік береді. Иілгіштік пен ептілік ойыншыға елеулі жарақат алу қауіпінен сақтануға, қарсыласының кез келген әрекетіне қарсы әрекет жасауға дайын болуына көмектеседі. Иілгіштік пен төзімділікке жаттықтыратын айналма жаттығулар. Қолға нығыздап толтырылған доп ұстап, екі аяқты алшақ қойып тұрған қалыптан кеудені алға ию.
1. Ілгерілей отырып гимнастикалық орындықтан секіру.
2. Қарын бұлшық еттерін нығайту жаттығуы - аяқтың ұшын гимнастикалық қабырғаға іліп еденде отырған қалыптан (екі қол желкеге қойылады) шалқадан жатып, кеудені қайта көтеріп бастапқы қалыпқа келу (кемінде 6-8 рет).
3. Екі аяқты бір-біріне тигізіп тұрып, бір орында секіру.
4. Қолды тіреп етпеттен жатып, шынтақты бүгіп-жазу (кемінде 10-15 рет).
Футболмен айналысудың мазмұны спорттық ойындардың басқа да түрлері секілді, мынадай қабілет-қасиеттерді дамытуға бағытталған.

Қорғаныстағы ойын техникасы : орын ауыстырулар, қорғаныс ... жалғасы
Ұқсас жұмыстар
«Жеңіл атлетика оқыту әдістемесі» оқу құралы
Жеңіл атлетика спортының даму тарихы
ДЕНЕ ҚУАТЫ ҚАСИЕТТЕРІ
Дене шынықтыру дамуында жарыстың маңызы
Жеңіл атлетика тарихы
Жеңіл атлетикадағы спорттық дайындық жүйесі, дене қасиеттері дайындығы түрлері
Бастауыш мектеп оқушыларында төзімділікті дамыту әдістемесінің негіздері
Жүгіру
БОКСШЫНЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ ДЕНЕ ДАЙЫНДЫҒЫНА АЙНАЛМА ЖАТТЫҒУЛАРДЫ ҚОЛДАНУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Спринтердің арнайы жаттығулары, старттық серпілістер, үдеу, жүгіру: бақылаулық старттар: 100м, 500м, 1000м
Пәндер