Жағымсыз эмоция деген не және оны қалай басқаруға болады?


Жағымсыз эмоциялар адам өмірінде жаман жол нұсқаушылар, себебі олар өзіңді жоғалту, түңілу, қайғыру, сағыныш сезімін тудырады. Жағымсыз эмоциядан қалай құтылуға болады? Осыдан шығудың бірнеше жолдарын ұсынамыз.

Болған жағдайды ойлаңыздар! Дегенімен де болған жайтты сараптамадан өткізіңдер. Бұл болашақта осындай жағдайлар болғанда одан құтылуға көмектеседі. Белсенді және мақсытты түрде бағытталған терең ойлау сізге пассивтіліктен және қайғырудан шығуға көмектеседі. Сіз пассивтілік пен уайымдаудан құтылғаныңызды сезінген кезде, келесі кеңесті жүзеге асыруға көшуіңізге болады.

Көңіліңізді басқаға аударыңыз! Бір өткенді құр бостан бос уайымдап, сол мәселеге тоқтала бермеңіз, одан да шынайы және өзекті мақсатқа жетуге тырысыңыз. Турасын айтқанда бір сілкініп алыңыз, қолыңызбен басыңызды сілкіңіз. Өзіңізге: «Болды! Жетер! Қорытындысы шығарылды!». Енді басқа іспен айналысу керек деп бұйырыңыз. Жаңа әрекетіңіз екі бағытта жүзеге асыуы мүмкін. Біріншісі . өзіңіздің қалт жіберген жеріңізді түзеуге бар күшіңізді жұмсауға бағыттау (мәселен, сүйікті көйлегіңізді бүлдірсеңіз оны қайта тігуге, қайта бояуға, немесе тағы басқа әрекет етуге болады). Екінші бағыт, реніш сезімін тудырған нәрсеге сен қатысы жоқ іспен белсенді түрде айналасу (мәселен, өзіңізді үй шаруасымен айналысыңыз, достарыңызбен кездесіңіз, т.б.).

Жылап алыңыз! Егерде жаныңызда мейірімді және тыңдай білетін досыңыз болса, соған мұңызды айтып бөлісіңіз. Сондай адамдарға көмектесіп, оларды бағалаңыз. Қиын шақтарда олар сіздің жағымсыз
Жағымсыз эмоция деген не және оны қалай басқаруға болады?
Біздің әңгімеміз осы жөнінде болмақ.

Жағымсыз эмоциялар адам өмірінде жаман жол нұсқаушылар, себебі олар өзіңді жоғалту, түңілу, қайғыру, сағыныш сезімін тудырады. Жағымсыз эмоциядан қалай құтылуға болады? Осыдан шығудың бірнеше жолдарын ұсынамыз.

Болған жағдайды ойлаңыздар! Дегенімен де болған жайтты сараптамадан өткізіңдер. Бұл болашақта осындай жағдайлар болғанда одан құтылуға көмектеседі. Белсенді және мақсытты түрде бағытталған терең ойлау сізге пассивтіліктен және қайғырудан шығуға көмектеседі. Сіз пассивтілік пен уайымдаудан құтылғаныңызды сезінген кезде, келесі кеңесті жүзеге асыруға көшуіңізге болады.

Көңіліңізді басқаға аударыңыз! Бір өткенді құр бостан бос уайымдап, сол мәселеге тоқтала бермеңіз, одан да шынайы және өзекті мақсатқа жетуге тырысыңыз. Турасын айтқанда бір сілкініп алыңыз, қолыңызбен басыңызды сілкіңіз. Өзіңізге: «Болды! Жетер! Қорытындысы шығарылды!». Енді басқа іспен айналысу керек деп бұйырыңыз. Жаңа әрекетіңіз екі бағытта жүзеге асыуы мүмкін. Біріншісі - өзіңіздің қалт жіберген жеріңізді түзеуге бар күшіңізді жұмсауға бағыттау (мәселен, сүйікті көйлегіңізді бүлдірсеңіз оны қайта тігуге, қайта бояуға, немесе тағы басқа әрекет етуге болады). Екінші бағыт, реніш сезімін тудырған нәрсеге сен қатысы жоқ іспен белсенді түрде айналасу (мәселен, өзіңізді үй шаруасымен айналысыңыз, достарыңызбен кездесіңіз, т.б.).

Жылап алыңыз! Егерде жаныңызда мейірімді және тыңдай білетін досыңыз болса, соған мұңызды айтып бөлісіңіз. Сондай адамдарға көмектесіп, оларды бағалаңыз. Қиын шақтарда олар сіздің жағымсыз

Пән: Валеология
Жұмыс түрі: Материал
Көлемі: 3 бет
Бұл жұмыстың бағасы: 200 теңге




Жағымсыз эмоция деген не және оны қалай басқаруға болады?

Біздің әңгімеміз осы жөнінде болмақ.

Жағымсыз эмоциялар адам өмірінде жаман жол нұсқаушылар, себебі олар өзіңді
жоғалту, түңілу, қайғыру, сағыныш сезімін тудырады. Жағымсыз эмоциядан
қалай құтылуға болады? Осыдан шығудың бірнеше жолдарын ұсынамыз.

Болған жағдайды ойлаңыздар! Дегенімен де болған жайтты сараптамадан
өткізіңдер. Бұл болашақта осындай жағдайлар болғанда одан құтылуға
көмектеседі. Белсенді және мақсытты түрде бағытталған терең ойлау сізге
пассивтіліктен және қайғырудан шығуға көмектеседі. Сіз пассивтілік пен
уайымдаудан құтылғаныңызды сезінген кезде, келесі кеңесті жүзеге асыруға
көшуіңізге болады.

Көңіліңізді басқаға аударыңыз! Бір өткенді құр бостан бос уайымдап, сол
мәселеге тоқтала бермеңіз, одан да шынайы және өзекті мақсатқа жетуге
тырысыңыз. Турасын айтқанда бір сілкініп алыңыз, қолыңызбен басыңызды
сілкіңіз. Өзіңізге: Болды! Жетер! Қорытындысы шығарылды!. Енді басқа
іспен айналысу керек деп бұйырыңыз. Жаңа әрекетіңіз екі бағытта жүзеге
асыуы мүмкін. Біріншісі - өзіңіздің қалт жіберген жеріңізді түзеуге бар
күшіңізді жұмсауға бағыттау (мәселен, сүйікті көйлегіңізді бүлдірсеңіз оны
қайта тігуге, қайта бояуға, немесе тағы басқа әрекет етуге болады). Екінші
бағыт, реніш сезімін тудырған нәрсеге сен қатысы жоқ іспен белсенді түрде
айналасу (мәселен, өзіңізді үй шаруасымен айналысыңыз, достарыңызбен
кездесіңіз, т.б.).

Жылап алыңыз! Егерде жаныңызда мейірімді және тыңдай білетін досыңыз болса,
соған мұңызды айтып бөлісіңіз. Сондай адамдарға көмектесіп, оларды
бағалаңыз. Қиын шақтарда олар сіздің жағымсыз уайымдарыңыздың бір бөлігін
өзіне алады. Тіпті жолда бірге келе жатқан кездейсоқ серіктестеріңізбен
әңгімелесу де жеңілдік әкелуі мүмкін. Жалпы алғанда біз бейтаныс адамдармен
ашық сөйлесеміз. Мұндағы негізгі фактор бұл анонимділік (бейтаныстық).
Осылай жалғыз басты адамдар жиі істейді. Олар көбінесе үйлерінде ит пен
мысық ұстауға тырысады, содан кейін өздерінің іштерінде жиналғаның барлығын
соларға ... жалғасы
Ұқсас жұмыстар
Гиперактивті деген не
Жеке жұмысты қалай ашуға болады?
Түсінік деген не ?
Бағалы қағаз деген не?
“КОМПЬЮТЕРЛІК САУАТТЫЛЫҚ” ДЕГЕН НЕ?
Экология деген не?
Білім деген не?
Шағын - дәріс "Гиперактивті деген не"
Мемлекет деген не?
Тілді қалай тез арада үйренуге болады?
Пәндер

Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор №1 болып табылады.

Байланыс

Qazaqstan
Phone: 777 614 50 20
WhatsApp: 777 614 50 20
Email: info@stud.kz
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь