Жағымсыз эмоция деген не және оны қалай басқаруға болады?

Жағымсыз эмоциялар адам өмірінде жаман жол нұсқаушылар, себебі олар өзіңді жоғалту, түңілу, қайғыру, сағыныш сезімін тудырады. Жағымсыз эмоциядан қалай құтылуға болады? Осыдан шығудың бірнеше жолдарын ұсынамыз.

Болған жағдайды ойлаңыздар! Дегенімен де болған жайтты сараптамадан өткізіңдер. Бұл болашақта осындай жағдайлар болғанда одан құтылуға көмектеседі. Белсенді және мақсытты түрде бағытталған терең ойлау сізге пассивтіліктен және қайғырудан шығуға көмектеседі. Сіз пассивтілік пен уайымдаудан құтылғаныңызды сезінген кезде, келесі кеңесті жүзеге асыруға көшуіңізге болады.

Көңіліңізді басқаға аударыңыз! Бір өткенді құр бостан бос уайымдап, сол мәселеге тоқтала бермеңіз, одан да шынайы және өзекті мақсатқа жетуге тырысыңыз. Турасын айтқанда бір сілкініп алыңыз, қолыңызбен басыңызды сілкіңіз. Өзіңізге: «Болды! Жетер! Қорытындысы шығарылды!». Енді басқа іспен айналысу керек деп бұйырыңыз. Жаңа әрекетіңіз екі бағытта жүзеге асыуы мүмкін. Біріншісі . өзіңіздің қалт жіберген жеріңізді түзеуге бар күшіңізді жұмсауға бағыттау (мәселен, сүйікті көйлегіңізді бүлдірсеңіз оны қайта тігуге, қайта бояуға, немесе тағы басқа әрекет етуге болады). Екінші бағыт, реніш сезімін тудырған нәрсеге сен қатысы жоқ іспен белсенді түрде айналасу (мәселен, өзіңізді үй шаруасымен айналысыңыз, достарыңызбен кездесіңіз, т.б.).

Жылап алыңыз! Егерде жаныңызда мейірімді және тыңдай білетін досыңыз болса, соған мұңызды айтып бөлісіңіз. Сондай адамдарға көмектесіп, оларды бағалаңыз. Қиын шақтарда олар сіздің жағымсыз
        
        Жағымсыз эмоция деген не және оны  қалай ... ... ... осы ... ... ... адам өмірінде жаман жол нұсқаушылар, себебі олар өзіңді
жоғалту, түңілу, қайғыру, сағыныш сезімін тудырады. Жағымсыз эмоциядан
қалай құтылуға ... ... ... бірнеше жолдарын ұсынамыз.
Болған жағдайды ойлаңыздар! Дегенімен де болған жайтты сараптамадан
өткізіңдер. Бұл болашақта осындай жағдайлар болғанда одан ... ... және ... ... бағытталған терең ойлау сізге
пассивтіліктен және қайғырудан шығуға көмектеседі. Сіз пассивтілік пен
уайымдаудан құтылғаныңызды сезінген ... ... ... ... ... ... ... аударыңыз! Бір өткенді құр бостан бос уайымдап, сол
мәселеге тоқтала бермеңіз, одан да шынайы және ... ... ... ... ... бір ... ... қолыңызбен басыңызды
сілкіңіз. Өзіңізге: «Болды! Жетер! Қорытындысы шығарылды!». Енді басқа
іспен айналысу керек деп бұйырыңыз. Жаңа әрекетіңіз екі бағытта ... ... ... - өзіңіздің қалт жіберген жеріңізді түзеуге бар
күшіңізді ... ... ... ... көйлегіңізді бүлдірсеңіз оны
қайта тігуге, қайта бояуға, немесе тағы басқа әрекет етуге болады). Екінші
бағыт, реніш сезімін тудырған нәрсеге сен ... жоқ ... ... ... ... өзіңізді үй шаруасымен айналысыңыз, достарыңызбен
кездесіңіз, т.б.).
Жылап алыңыз! ... ... ... және ... ... ... ... мұңызды айтып бөлісіңіз. Сондай адамдарға көмектесіп, оларды
бағалаңыз. Қиын шақтарда олар сіздің жағымсыз уайымдарыңыздың бір ... ... ... ... ... келе ... ... серіктестеріңізбен
әңгімелесу де жеңілдік әкелуі мүмкін. Жалпы алғанда біз бейтаныс адамдармен
ашық сөйлесеміз. Мұндағы негізгі фактор бұл анонимділік (бейтаныстық).
Осылай жалғыз ... ... жиі ... Олар ... ... ит пен
мысық ұстауға тырысады, содан кейін өздерінің іштерінде жиналғаның барлығын
соларға айтады. Статистика бойынша, үйде жануар ұстау олардың ... ... ... ... ... Сіз ... ... бар өкініш пен уайымдарыңызды
ешқашан жолдамайтын досыңызға жазған хатыңызға түсіруіңізге ... ... ... ... ... ... соң, оны оқыңыз. Мүмкін бұл сізге өзіңізге
сырттай қарауға көмектеседі кез-келген ауыр жағдайды бастан жеңіл өткізу
үшін уақыт үлкен рөлді ... ... ... ... ... ... ... Бұл кеңесті тура және ауыспалы мағынада орындауға
болады. Мысалы, күні бойы сіз ... ... ... ғана ... ... екі сағат! Кейбіреулер дәмді тағамнан да ләззат алады. Осыдан
кейін ... ... ... азая ... ... ... Жакыныңызға көмек көрсету арқылы сіз екі есе
ұтасыз. ... іс ... және ... ... ... ... ... сейілтіңіз! Бұл ең қарапайым және ең ежелгі ... ... ... ... ... сіз ауырып қалсаңыз, сөзсіз бұл
жаман, алайда енді сіздің кітап оқуға ... ... ... ... ... ... байланыс жасаңыз! Паркке барып, қаланың сыртына шығыңыз.
Табиғаттың тепе-теңдігін сезінуге және жанды қалпына келтіру күштерін
сезінуге тырысыңыз.
Өз-өзіңізді бос ... ... ... ... ... көзіңізді
жұмыңыз ойша ішіңізден бір қарап шығыңыз. Маңдайымыз жазылған... Бетіңізді
бос ұстаңыз... Жағыңыз қарысқан... Қолыңызды, денеңізді, аяғыңызды бос
ұстаңыз. Ойша сол ... ... ... Гүлдердің, шөптің хош иісін,
жапырақтың сыбдырын, бұлақтың сылдырлағынын сезінуге тырысыңыз... Демалыс
пен тыныштыққа рахаттаныңыз. Осындай жағдайда 5-7 минут тұрыңыз, одан ... ... ... ашыңыз, олардың тілалғыштығын жұмысқа даярлығын
тексере отырып аяғыңыздың бұлшықеттерін күштеңіз. Сонымен қатар өзіңді бос
ұстау үшін жақсы әуендер де көмектеседі.

Пән: Валеология
Жұмыс түрі: Материал
Көлемі: 3 бет
Бұл жұмыстың бағасы: 200 теңге









Ұқсас жұмыстар
Тақырыб Бет саны
Ойын – психологиялық феномен ретінде7 бет
О.Әубәкіровтің сықақ әңгімелері11 бет
Эмоциялық стресс және эмоциялық күйлерді басқару4 бет
MS SQL Server туралы мәліметтер және жұмыс істеу негіздері4 бет
Басқарудың ұйымдастыру – құқықтың формалары6 бет
Жергілікті өзін – өзі басқару туралы жалпы түсінік7 бет
Мүлікті сенімгерлікпен басқару21 бет
Шетелдік өзін-өзі басқару тәжірибелері18 бет
Қазақстан Республикасы ұлттық банкінің алтынвалюта активтерін басқару жөніндегі инвестициялық стратегия4 бет
Қазақстан Республикасында жергілікті өзін-өзі басқару жүйесін енгізу25 бет


+ тегін презентациялар
Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь