Жағымсыз эмоция деген не және оны қалай басқаруға болады?


Жағымсыз эмоциялар адам өмірінде жаман жол нұсқаушылар, себебі олар өзіңді жоғалту, түңілу, қайғыру, сағыныш сезімін тудырады. Жағымсыз эмоциядан қалай құтылуға болады? Осыдан шығудың бірнеше жолдарын ұсынамыз.

Болған жағдайды ойлаңыздар! Дегенімен де болған жайтты сараптамадан өткізіңдер. Бұл болашақта осындай жағдайлар болғанда одан құтылуға көмектеседі. Белсенді және мақсытты түрде бағытталған терең ойлау сізге пассивтіліктен және қайғырудан шығуға көмектеседі. Сіз пассивтілік пен уайымдаудан құтылғаныңызды сезінген кезде, келесі кеңесті жүзеге асыруға көшуіңізге болады.

Көңіліңізді басқаға аударыңыз! Бір өткенді құр бостан бос уайымдап, сол мәселеге тоқтала бермеңіз, одан да шынайы және өзекті мақсатқа жетуге тырысыңыз. Турасын айтқанда бір сілкініп алыңыз, қолыңызбен басыңызды сілкіңіз. Өзіңізге: «Болды! Жетер! Қорытындысы шығарылды!». Енді басқа іспен айналысу керек деп бұйырыңыз. Жаңа әрекетіңіз екі бағытта жүзеге асыуы мүмкін. Біріншісі . өзіңіздің қалт жіберген жеріңізді түзеуге бар күшіңізді жұмсауға бағыттау (мәселен, сүйікті көйлегіңізді бүлдірсеңіз оны қайта тігуге, қайта бояуға, немесе тағы басқа әрекет етуге болады). Екінші бағыт, реніш сезімін тудырған нәрсеге сен қатысы жоқ іспен белсенді түрде айналасу (мәселен, өзіңізді үй шаруасымен айналысыңыз, достарыңызбен кездесіңіз, т.б.).

Жылап алыңыз! Егерде жаныңызда мейірімді және тыңдай білетін досыңыз болса, соған мұңызды айтып бөлісіңіз. Сондай адамдарға көмектесіп, оларды бағалаңыз. Қиын шақтарда олар сіздің жағымсыз
Жағымсыз эмоция деген не және оны қалай басқаруға болады?
Біздің әңгімеміз осы жөнінде болмақ.

Жағымсыз эмоциялар адам өмірінде жаман жол нұсқаушылар, себебі олар өзіңді жоғалту, түңілу, қайғыру, сағыныш сезімін тудырады. Жағымсыз эмоциядан қалай құтылуға болады? Осыдан шығудың бірнеше жолдарын ұсынамыз.

Болған жағдайды ойлаңыздар! Дегенімен де болған жайтты сараптамадан өткізіңдер. Бұл болашақта осындай жағдайлар болғанда одан құтылуға көмектеседі. Белсенді және мақсытты түрде бағытталған терең ойлау сізге пассивтіліктен және қайғырудан шығуға көмектеседі. Сіз пассивтілік пен уайымдаудан құтылғаныңызды сезінген кезде, келесі кеңесті жүзеге асыруға көшуіңізге болады.

Көңіліңізді басқаға аударыңыз! Бір өткенді құр бостан бос уайымдап, сол мәселеге тоқтала бермеңіз, одан да шынайы және өзекті мақсатқа жетуге тырысыңыз. Турасын айтқанда бір сілкініп алыңыз, қолыңызбен басыңызды сілкіңіз. Өзіңізге: «Болды! Жетер! Қорытындысы шығарылды!». Енді басқа іспен айналысу керек деп бұйырыңыз. Жаңа әрекетіңіз екі бағытта жүзеге асыуы мүмкін. Біріншісі - өзіңіздің қалт жіберген жеріңізді түзеуге бар күшіңізді жұмсауға бағыттау (мәселен, сүйікті көйлегіңізді бүлдірсеңіз оны қайта тігуге, қайта бояуға, немесе тағы басқа әрекет етуге болады). Екінші бағыт, реніш сезімін тудырған нәрсеге сен қатысы жоқ іспен белсенді түрде айналасу (мәселен, өзіңізді үй шаруасымен айналысыңыз, достарыңызбен кездесіңіз, т.б.).

Жылап алыңыз! Егерде жаныңызда мейірімді және тыңдай білетін досыңыз болса, соған мұңызды айтып бөлісіңіз. Сондай адамдарға көмектесіп, оларды бағалаңыз. Қиын шақтарда олар сіздің жағымсыз

Пән: Валеология
Жұмыс түрі:  Материал
Тегін:  Антиплагиат
Көлемі: 3 бет
Таңдаулыға:   
Бұл жұмыстың бағасы: 300 теңге
Кепілдік барма?

бот арқылы тегін алу, ауыстыру

Қандай қате таптыңыз?

Рақмет!






Жағымсыз эмоция деген не және оны қалай басқаруға болады?

Біздің әңгімеміз осы жөнінде болмақ.

Жағымсыз эмоциялар адам өмірінде жаман жол нұсқаушылар, себебі олар өзіңді
жоғалту, түңілу, қайғыру, сағыныш сезімін тудырады. Жағымсыз эмоциядан
қалай құтылуға болады? Осыдан шығудың бірнеше жолдарын ұсынамыз.

Болған жағдайды ойлаңыздар! Дегенімен де болған жайтты сараптамадан
өткізіңдер. Бұл болашақта осындай жағдайлар болғанда одан құтылуға
көмектеседі. Белсенді және мақсытты түрде бағытталған терең ойлау сізге
пассивтіліктен және қайғырудан шығуға көмектеседі. Сіз пассивтілік пен
уайымдаудан құтылғаныңызды сезінген кезде, келесі кеңесті жүзеге асыруға
көшуіңізге болады.

Көңіліңізді басқаға аударыңыз! Бір өткенді құр бостан бос уайымдап, сол
мәселеге тоқтала бермеңіз, одан да шынайы және өзекті мақсатқа жетуге
тырысыңыз. Турасын айтқанда бір сілкініп алыңыз, қолыңызбен басыңызды
сілкіңіз. Өзіңізге: Болды! Жетер! Қорытындысы шығарылды!. Енді басқа
іспен айналысу керек деп бұйырыңыз. Жаңа әрекетіңіз екі бағытта жүзеге
асыуы мүмкін. Біріншісі - өзіңіздің қалт жіберген жеріңізді түзеуге бар
күшіңізді жұмсауға бағыттау (мәселен, сүйікті көйлегіңізді бүлдірсеңіз оны
қайта тігуге, қайта бояуға, немесе тағы басқа әрекет етуге болады). Екінші
бағыт, реніш сезімін тудырған нәрсеге сен қатысы жоқ іспен белсенді түрде
айналасу (мәселен, өзіңізді үй шаруасымен айналысыңыз, достарыңызбен
кездесіңіз, т.б.).

Жылап алыңыз! Егерде жаныңызда мейірімді және тыңдай білетін досыңыз болса,
соған мұңызды айтып бөлісіңіз. Сондай адамдарға көмектесіп, оларды
бағалаңыз. Қиын шақтарда олар сіздің жағымсыз уайымдарыңыздың бір бөлігін
өзіне алады. Тіпті жолда бірге келе жатқан кездейсоқ серіктестеріңізбен
әңгімелесу де жеңілдік әкелуі мүмкін. Жалпы алғанда біз бейтаныс адамдармен
ашық сөйлесеміз. Мұндағы негізгі фактор бұл анонимділік (бейтаныстық).
Осылай жалғыз басты адамдар жиі істейді. Олар көбінесе үйлерінде ит пен
мысық ұстауға тырысады, содан кейін өздерінің іштерінде жиналғаның барлығын
соларға ... жалғасы
Ұқсас жұмыстар
Сезім мен эмоция жайлы
Эмоция және сезім. Жоғарғы сезімдер. Ерік психологиясы
Бастауыш сыныптағы оқушының психикалық дамуының ерекшеліктері жайлы
Эмоционалдық стресс
Балада эмоциялар мен сезімдердің дамуы
Әскери ұжымдағы қарым-қатынас
Эмоцияның пайда болуы, дамуы, сипаттамасы
Мектепке дейінгі балалардың эмоциялары мен сезімдерін дамыту
Эмоция және сезімдер
Студентер тобындағы қарым-қатынастың тұлғалық-эмоциялық ерекшеліктерін зерттеу
Пәндер