Вектор ұғымы, векторлардың теңдігі және оның қасиеттері

САБАҚ: 5
Мектеп: Тихонов МБК
САБАҚ:5: Күні:
Мектеп:Тихонов МБК: Мұғалімнің есімі: Билялова Г. А.
САБАҚ:5: СЫНЫП: 9
Мектеп:Тихонов МБК: Тақырыбы: «Вектор ұғымы, векторлардың теңдігі және оның қасиеттері»
САБАҚ:5: Сабақ негізделген оқу мақсаттары
Мектеп:Тихонов МБК:

Білу: Вектор ұғымы, векторлардың теңдігі және оның қасиеттерімен танысу.

Түсіну: Векторлардың ұзындығын және теңдігін есептеуді үйрету.

Қолдану: Ой қорыту, өзіндік түсініктеме беру қабілеттерін арттыру.

САБАҚ:5: Табыс кретерийлері
Мектеп:Тихонов МБК:

1. Вектор ұғымы, векторлардың теңдігі және оның қасиеттерімен танысады

2. Векторлардың ұзындығын және теңдігін есептеуді үйренеді

3. Ой қорыту, өзіндік түсініктеме беру қабілеттеріне ықпалын тигізеді.

САБАҚ:5: Тілдік мақсат
Мектеп:Тихонов МБК: Терминдер: Вектор. Коллинеар векторлар.
САБАҚ:5: Сөздер мен тіркестер: Ұзындық, аудан, көлем, масса
САБАҚ:5:

Талқылауға арналған сұрақтар:

Вектор деген не? Оны қалай белгілейді? Векторлық шама мен скалярлық шаманың қандай айырмашылығы бар?

САБАҚ:5: Алдыңғы оқу
Мектеп:Тихонов МБК: Геометриялық фигуралар
САБАҚ:5: Жоспар
САБАҚ:5: Жоспарланған уақыт
Мектеп:Тихонов МБК: Жоспарланған жаттығулар
Уақыт
Ресурстар
САБАҚ:5:

Басталуы

Ұйымдастыру кезеңі

Миға шабуыл

Ыстық орындық стратегиясы. Жылдам сұрақтар.

Мектеп:Тихонов МБК:

Ұйымдастыру. Қиындылар таңдау арқылы оқушылар 3 топқа бөлінеді.

Әр түрлі қиындылардан фигура құрастыруға беріледі (тік төртбұрыш, үшбұрыш, трапеция) .

Оқушылар қиындылардан фигура құрастырып қандай фигура шыққанын және анықтамасын түсіндіріп береді.

Тік төртбұрыш, ромб, квадрат деген не және олардың қандай қасиеттерін білесіңдер?

Үшбұрыштың орта сызығы деген не?

Тік төртбұрыш, үшбұрыш, параллелограмм, трапеция аудандары қандай формулалармен анықталады?

2 минут

5 минут

5 минут

А. Н. Шыныбеков «Геометрия» оқулығы

«Атамұра» 2013

САБАҚ:5:

Ортасы

Ой қозғау

Жаңа сабаққа мақсат қою.

Жаңа сабақты түсіндіру кезеңі

Теориялық бөлім:

Топтық жұмыс

АВС стратегиясы

Мектеп:Тихонов МБК:

Тақырыпты ашып алу

  • Бүгінгі сабақтың тақырыбы не болмақ?

Бүгінгі сабақтың мақсаты физикалық вектормен қатар геометриялық вектордың бар екендігімен ерекшеленеді.

Яғни бүгін вектор ұғымымен толығырақ таныса отырып білімімізді толықтырамыз.

Біздерге әртүрлі шамалар белгілі. Мысалы, ұзындық, аудан, көлем, масса және т. с. с. шамалар өздерінің сан мәндерімен толық анықталады. Мұндай шамаларды скалярлық шамалар немесе жай ғана скаляр деп атаймыз.

Ал көптеген физикалық шамалар, мысалы, күш, материалдық дененің қозғалысы, жылдамдығы және т. с. с. шамалар тек өзінің сан мәндерімен ғана емес, кеңістіктегі бағыттарымен де сипатталады. Мұндай шамаларды векторлық шамалар немесе жай ғана вектор деп атайды.

Мысалы, қандай да бір денеге белгілі бір күшпен әсер ететін болсақ, онда физика курсында бұл күшті «бағытталған кесіндімен» белгілейді. Мұнда кесіндінің ұзындығы күштің сан мәніне сәйкес келсе, онда стрелка күштің әсерлік бағытын білдіреді. Осы сияқты, геометриялық вектор ұғымын енгізуге болады.

  • Физикамен салыстырғанда геометриялық векторлардың айырмашылығы қандай?

Интернет оқыту нұсқауы стратегиясы

Әр топқа тақырып бойынша тапсырмалар беріледі

А: айтушы І топ. Тақырыптың идеясын ашады.

В: тыңдаушы ІІ топ. Векторлардың бағыттарын анықтайды.

С: бақылаушы ІІІ топ. Салыстырады.

Айтушы сөзін «Мен қазір сіздерге . . . » тақырыбында сөйлейін деп жатырмын» деп бастайды. Тыңдаушы негізгі идеяларды түртіп алады. Бақылаушы процестің қалай жүзеге асып жатырғанын бақылайды.

2 минут

5 минут

10 минут

А. Н. Шыныбеков «Геометрия» оқулығы

«Атамұра» 2013

Интернет желісі

wikipedia. org

САБАҚ:5:

Аяқталуы

Ой толғаныс

Деңгейлік есептер шығару

Үйге тапсырма

Кері байланыс

Мектеп:Тихонов МБК:

Тапсырмалар орындалады.

1) Векторлар неге қарастырылады ?

  1. Векторлар ұғымын енгізу не үшін қажет?
  2. Параллель көшіру түрлендіруі қандай мақсатпен жүргізіледі?

Ашық сұрақтар, кері байланыс орнату

  1. Вектордың ұзындығы деген не?
  2. Векторлық шама мен скаляр шаманың қандай айырмашылығы бар?
  3. Қандай векторларды өзара тең деп атайды?
  4. Векторлар ұғымын енгізу не үшін қажет?

Теориялық есептер мен топтамаға байланысты есептер шығару

А деңгейі

В деңгейі

С деңгейі

№ 56

3 минут

10 минут

3 минут

САБАҚ:5: Саралау
Мектеп:Тихонов МБК: Бағалау
Пәнаралық байланыс
САБАҚ:5:

Деңгейлік тапсырмаларды орындау.

Практикалық тапсырмалар беру.

Мектеп:Тихонов МБК:

Смайликтер арқылы бағалау.

Өзін-өзі бағалау парағы арқылы.

Мадақтау.

Екі жұлдыз бір тілек.

физика

Ұқсас жұмыстар
Вектор ұғымы.Вектолардың теңдігі
Вектор ұзындығымен және бағытымен анықталған геометриялық объект
Төрбұрыштар туралы
Координаталары берілген векторлардың скалярлық көбейтіндісі, векторлардың скалярлық көбейтіндісінің қасиеттері
Вектордың координаталары
Векторлардың скаляр көбейтіндісі
Векторлар арасындағы бұрыш
Бүтін рационал теңдеу
Теңдеуге есептер шешу
Сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz