Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Вектор ұғымы, векторлардың теңдігі және оның қасиеттері
|САБАҚ: 5 |Мектеп: Тихонов МБК |
|Күні: |Мұғалімнің есімі: Билялова Г.А. |
|СЫНЫП: 9 |Тақырыбы: «Вектор ұғымы, векторлардың теңдігі және |
| |оның қасиеттері» |
|Сабақ негізделген |Білу: Вектор ұғымы, векторлардың теңдігі және оның |
|оқу мақсаттары |қасиеттерімен танысу. |
| |Түсіну: Векторлардың ұзындығын және теңдігін есептеуді |
| |үйрету. |
| |Қолдану: Ой қорыту, өзіндік түсініктеме беру қабілеттерін|
| |арттыру. |
|Табыс кретерийлері |1.Вектор ұғымы, векторлардың теңдігі және оның |
| |қасиеттерімен танысады |
| |2. Векторлардың ұзындығын және теңдігін есептеуді |
| |үйренеді |
| |3. Ой қорыту, өзіндік түсініктеме беру қабілеттеріне |
| |ықпалын тигізеді. |
|Тілдік мақсат |Терминдер: Вектор. Коллинеар векторлар. |
| | |
| |Сөздер мен тіркестер: Ұзындық, аудан, көлем, масса |
| | |
| |Талқылауға арналған сұрақтар: |
| |Вектор деген не? Оны қалай белгілейді? Векторлық шама мен|
| |скалярлық шаманың қандай айырмашылығы бар? |
|Алдыңғы оқу |Геометриялық фигуралар |
|Жоспар |
|Жоспарланған |Жоспарланған жаттығулар |Уақыт |Ресурстар |
|уақыт | | | |
|Басталуы |Ұйымдастыру. Қиындылар таңдау арқылы |2 минут |А.Н.Шыныбеков |
|Ұйымдастыру |оқушылар 3 топқа бөлінеді. | |«Геометрия» |
|кезеңі |Әр түрлі қиындылардан фигура | |оқулығы |
| |құрастыруға беріледі (тік төртбұрыш, | |«Атамұра» 2013 |
| |үшбұрыш, трапеция). | | |
|Миға шабуыл |Оқушылар қиындылардан фигура |5 минут | |
| |құрастырып қандай фигура шыққанын | | |
| |және анықтамасын түсіндіріп береді. | | |
| | | | |
|Ыстық орындық |Тік төртбұрыш, ромб, квадрат деген не|5 минут | |
|стратегиясы. |және олардың қандай қасиеттерін | | |
|Жылдам |білесіңдер? | | |
|сұрақтар. |Үшбұрыштың орта сызығы деген не? | | |
| |Тік төртбұрыш, үшбұрыш, | | |
| |параллелограмм, трапеция аудандары | | |
| |қандай формулалармен анықталады? | | |
|Ортасы |Тақырыпты ашып алу |2 минут |А.Н.Шыныбеков |
|Ой қозғау |Бүгінгі сабақтың тақырыбы не болмақ? | |«Геометрия» |
| | | |оқулығы |
| |[pic] | |«Атамұра» 2013 |
| | | |Интернет желісі|
| |[pic][pic] | | |
| | | |wikipedia.org |
| |Бүгінгі сабақтың мақсаты физикалық | | |
| |вектормен қатар геометриялық | | |
| |вектордың бар екендігімен | | |
|Жаңа сабаққа |ерекшеленеді. | | |
|мақсат қою. |Яғни бүгін вектор ұғымымен толығырақ | | |
| |таныса отырып білімімізді | | |
| |толықтырамыз. | | |
| | | | |
|Жаңа сабақты |Біздерге әртүрлі шамалар белгілі. | | |
|түсіндіру |Мысалы, ұзындық, аудан, көлем, масса | | |
|кезеңі |және т.с.с. шамалар өздерінің сан | | |
|Теориялық |мәндерімен толық анықталады. Мұндай | | |
|бөлім: |шамаларды скалярлық шамалар немесе | | |
| |жай ғана скаляр деп атаймыз. | | |
| |Ал көптеген физикалық шамалар, |5 минут | |
| |мысалы,күш, материалдық дененің | | |
| |қозғалысы, жылдамдығы және т.с.с. | | |
| |шамалар тек өзінің сан мәндерімен | | |
| |ғана емес, кеңістіктегі бағыттарымен | | |
| |де сипатталады. Мұндай шамаларды | | |
| |векторлық шамалар немесе жай ғана | | |
| |вектор деп атайды. | | |
| |Мысалы, қандай да бір денеге белгілі | | |
| |бір күшпен әсер ететін болсақ, онда | | |
| |физика курсында бұл күшті | | |
| |«бағытталған кесіндімен» белгілейді. | | |
| |Мұнда кесіндінің ұзындығы күштің сан | | |
| |мәніне сәйкес келсе, онда стрелка | | |
| |күштің әсерлік бағытын білдіреді.Осы | | |
| |сияқты, геометриялық вектор ұғымын | | |
| |енгізуге болады. | | |
| | | | |
| |Физикамен салыстырғанда геометриялық | | |
| |векторлардың айырмашылығы қандай? | | |
| | | | |
| |Интернет оқыту нұсқауы стратегиясы | | |
|Топтық жұмыс |Әр топқа тақырып бойынша тапсырмалар | | |
| |беріледі | | |
| |А: айтушы І топ. Тақырыптың идеясын| | |
| |ашады. |10 минут| |
|АВС |В: тыңдаушы ІІ топ. Векторлардың | | |
|стратегиясы |бағыттарын анықтайды. | | |
| |С: бақылаушы ІІІ топ.Салыстырады. | | |
| |Айтушы сөзін «Мен қазір сіздерге...» | | |
| |тақырыбында сөйлейін деп жатырмын» | | |
| |деп бастайды. Тыңдаушы негізгі | | |
| |идеяларды түртіп алады. Бақылаушы | | |
| |процестің қалай жүзеге асып | | |
| |жатырғанын бақылайды. | | |
|Аяқталуы |Тапсырмалар орындалады. | | |
|Ой толғаныс |1) Векторлар неге қарастырылады? |3 минут | |
| |Векторлар ұғымын енгізу не үшін | | |
| |қажет? | | |
| |Параллель көшіру түрлендіруі | | |
| |қандай мақсатпен жүргізіледі? | | |
| |Ашық сұрақтар, кері байланыс орнату | | |
| |Вектордың ұзындығы деген не? | | |
| |Векторлық шама мен скаляр шаманың | | |
| |қандай айырмашылығы бар? | | |
| |Қандай векторларды өзара тең деп | | |
| |атайды? | | |
| |Векторлар ұғымын енгізу не үшін | | |
| |қажет? | | |
| | | | |
| |Теориялық есептер мен топтамаға | | |
| |байланысты есептер шығару |10 минут| |
|Деңгейлік | | | |
|есептер шығару|А деңгейі | | |
| |[pic] | | |
| | | | |
| |В деңгейі | | |
| | | | |
| |[pic] | | |
| | | | |
| | | | |
| |С деңгейі | | |
| |[pic] | | |
| | | | |
| | | | |
| |[pic] | | |
| | | | |
| |№ 56 | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |3 минут | |
|Үйге тапсырма | | | |
|Кері байланыс | | | |
| | | | |
| | | | |
|Саралау |Бағалау |Пәнаралық байланыс |
|Деңгейлік |Смайликтер арқылы |физика |
|тапсырмаларды |бағалау. | |
|орындау. |Өзін-өзі бағалау парағы | |
|Практикалық |арқылы. | |
|тапсырмалар беру. |Мадақтау. | |
| |Екі жұлдыз бір тілек. | |
|Күні: |Мұғалімнің есімі: Билялова Г.А. |
|СЫНЫП: 9 |Тақырыбы: «Вектор ұғымы, векторлардың теңдігі және |
| |оның қасиеттері» |
|Сабақ негізделген |Білу: Вектор ұғымы, векторлардың теңдігі және оның |
|оқу мақсаттары |қасиеттерімен танысу. |
| |Түсіну: Векторлардың ұзындығын және теңдігін есептеуді |
| |үйрету. |
| |Қолдану: Ой қорыту, өзіндік түсініктеме беру қабілеттерін|
| |арттыру. |
|Табыс кретерийлері |1.Вектор ұғымы, векторлардың теңдігі және оның |
| |қасиеттерімен танысады |
| |2. Векторлардың ұзындығын және теңдігін есептеуді |
| |үйренеді |
| |3. Ой қорыту, өзіндік түсініктеме беру қабілеттеріне |
| |ықпалын тигізеді. |
|Тілдік мақсат |Терминдер: Вектор. Коллинеар векторлар. |
| | |
| |Сөздер мен тіркестер: Ұзындық, аудан, көлем, масса |
| | |
| |Талқылауға арналған сұрақтар: |
| |Вектор деген не? Оны қалай белгілейді? Векторлық шама мен|
| |скалярлық шаманың қандай айырмашылығы бар? |
|Алдыңғы оқу |Геометриялық фигуралар |
|Жоспар |
|Жоспарланған |Жоспарланған жаттығулар |Уақыт |Ресурстар |
|уақыт | | | |
|Басталуы |Ұйымдастыру. Қиындылар таңдау арқылы |2 минут |А.Н.Шыныбеков |
|Ұйымдастыру |оқушылар 3 топқа бөлінеді. | |«Геометрия» |
|кезеңі |Әр түрлі қиындылардан фигура | |оқулығы |
| |құрастыруға беріледі (тік төртбұрыш, | |«Атамұра» 2013 |
| |үшбұрыш, трапеция). | | |
|Миға шабуыл |Оқушылар қиындылардан фигура |5 минут | |
| |құрастырып қандай фигура шыққанын | | |
| |және анықтамасын түсіндіріп береді. | | |
| | | | |
|Ыстық орындық |Тік төртбұрыш, ромб, квадрат деген не|5 минут | |
|стратегиясы. |және олардың қандай қасиеттерін | | |
|Жылдам |білесіңдер? | | |
|сұрақтар. |Үшбұрыштың орта сызығы деген не? | | |
| |Тік төртбұрыш, үшбұрыш, | | |
| |параллелограмм, трапеция аудандары | | |
| |қандай формулалармен анықталады? | | |
|Ортасы |Тақырыпты ашып алу |2 минут |А.Н.Шыныбеков |
|Ой қозғау |Бүгінгі сабақтың тақырыбы не болмақ? | |«Геометрия» |
| | | |оқулығы |
| |[pic] | |«Атамұра» 2013 |
| | | |Интернет желісі|
| |[pic][pic] | | |
| | | |wikipedia.org |
| |Бүгінгі сабақтың мақсаты физикалық | | |
| |вектормен қатар геометриялық | | |
| |вектордың бар екендігімен | | |
|Жаңа сабаққа |ерекшеленеді. | | |
|мақсат қою. |Яғни бүгін вектор ұғымымен толығырақ | | |
| |таныса отырып білімімізді | | |
| |толықтырамыз. | | |
| | | | |
|Жаңа сабақты |Біздерге әртүрлі шамалар белгілі. | | |
|түсіндіру |Мысалы, ұзындық, аудан, көлем, масса | | |
|кезеңі |және т.с.с. шамалар өздерінің сан | | |
|Теориялық |мәндерімен толық анықталады. Мұндай | | |
|бөлім: |шамаларды скалярлық шамалар немесе | | |
| |жай ғана скаляр деп атаймыз. | | |
| |Ал көптеген физикалық шамалар, |5 минут | |
| |мысалы,күш, материалдық дененің | | |
| |қозғалысы, жылдамдығы және т.с.с. | | |
| |шамалар тек өзінің сан мәндерімен | | |
| |ғана емес, кеңістіктегі бағыттарымен | | |
| |де сипатталады. Мұндай шамаларды | | |
| |векторлық шамалар немесе жай ғана | | |
| |вектор деп атайды. | | |
| |Мысалы, қандай да бір денеге белгілі | | |
| |бір күшпен әсер ететін болсақ, онда | | |
| |физика курсында бұл күшті | | |
| |«бағытталған кесіндімен» белгілейді. | | |
| |Мұнда кесіндінің ұзындығы күштің сан | | |
| |мәніне сәйкес келсе, онда стрелка | | |
| |күштің әсерлік бағытын білдіреді.Осы | | |
| |сияқты, геометриялық вектор ұғымын | | |
| |енгізуге болады. | | |
| | | | |
| |Физикамен салыстырғанда геометриялық | | |
| |векторлардың айырмашылығы қандай? | | |
| | | | |
| |Интернет оқыту нұсқауы стратегиясы | | |
|Топтық жұмыс |Әр топқа тақырып бойынша тапсырмалар | | |
| |беріледі | | |
| |А: айтушы І топ. Тақырыптың идеясын| | |
| |ашады. |10 минут| |
|АВС |В: тыңдаушы ІІ топ. Векторлардың | | |
|стратегиясы |бағыттарын анықтайды. | | |
| |С: бақылаушы ІІІ топ.Салыстырады. | | |
| |Айтушы сөзін «Мен қазір сіздерге...» | | |
| |тақырыбында сөйлейін деп жатырмын» | | |
| |деп бастайды. Тыңдаушы негізгі | | |
| |идеяларды түртіп алады. Бақылаушы | | |
| |процестің қалай жүзеге асып | | |
| |жатырғанын бақылайды. | | |
|Аяқталуы |Тапсырмалар орындалады. | | |
|Ой толғаныс |1) Векторлар неге қарастырылады? |3 минут | |
| |Векторлар ұғымын енгізу не үшін | | |
| |қажет? | | |
| |Параллель көшіру түрлендіруі | | |
| |қандай мақсатпен жүргізіледі? | | |
| |Ашық сұрақтар, кері байланыс орнату | | |
| |Вектордың ұзындығы деген не? | | |
| |Векторлық шама мен скаляр шаманың | | |
| |қандай айырмашылығы бар? | | |
| |Қандай векторларды өзара тең деп | | |
| |атайды? | | |
| |Векторлар ұғымын енгізу не үшін | | |
| |қажет? | | |
| | | | |
| |Теориялық есептер мен топтамаға | | |
| |байланысты есептер шығару |10 минут| |
|Деңгейлік | | | |
|есептер шығару|А деңгейі | | |
| |[pic] | | |
| | | | |
| |В деңгейі | | |
| | | | |
| |[pic] | | |
| | | | |
| | | | |
| |С деңгейі | | |
| |[pic] | | |
| | | | |
| | | | |
| |[pic] | | |
| | | | |
| |№ 56 | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |3 минут | |
|Үйге тапсырма | | | |
|Кері байланыс | | | |
| | | | |
| | | | |
|Саралау |Бағалау |Пәнаралық байланыс |
|Деңгейлік |Смайликтер арқылы |физика |
|тапсырмаларды |бағалау. | |
|орындау. |Өзін-өзі бағалау парағы | |
|Практикалық |арқылы. | |
|тапсырмалар беру. |Мадақтау. | |
| |Екі жұлдыз бір тілек. | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz