Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Вектор ұғымы, векторлардың теңдігі және оның қасиеттері

|САБАҚ: 5 |Мектеп: Тихонов МБК |
|Күні: |Мұғалімнің есімі: Билялова Г.А. |
|СЫНЫП: 9 |Тақырыбы: «Вектор ұғымы, векторлардың теңдігі және |
| |оның қасиеттері» |
|Сабақ негізделген |Білу: Вектор ұғымы, векторлардың теңдігі және оның |
|оқу мақсаттары |қасиеттерімен танысу. |
| |Түсіну: Векторлардың ұзындығын және теңдігін есептеуді |
| |үйрету. |
| |Қолдану: Ой қорыту, өзіндік түсініктеме беру қабілеттерін|
| |арттыру. |
|Табыс кретерийлері |1.Вектор ұғымы, векторлардың теңдігі және оның |
| |қасиеттерімен танысады |
| |2. Векторлардың ұзындығын және теңдігін есептеуді |
| |үйренеді |
| |3. Ой қорыту, өзіндік түсініктеме беру қабілеттеріне |
| |ықпалын тигізеді. |
|Тілдік мақсат |Терминдер: Вектор. Коллинеар векторлар. |
| | |
| |Сөздер мен тіркестер: Ұзындық, аудан, көлем, масса |
| | |
| |Талқылауға арналған сұрақтар: |
| |Вектор деген не? Оны қалай белгілейді? Векторлық шама мен|
| |скалярлық шаманың қандай айырмашылығы бар? |
|Алдыңғы оқу |Геометриялық фигуралар |
|Жоспар |
|Жоспарланған |Жоспарланған жаттығулар |Уақыт |Ресурстар |
|уақыт | | | |
|Басталуы |Ұйымдастыру. Қиындылар таңдау арқылы |2 минут |А.Н.Шыныбеков |
|Ұйымдастыру |оқушылар 3 топқа бөлінеді. | |«Геометрия» |
|кезеңі |Әр түрлі қиындылардан фигура | |оқулығы |
| |құрастыруға беріледі (тік төртбұрыш, | |«Атамұра» 2013 |
| |үшбұрыш, трапеция). | | |
|Миға шабуыл |Оқушылар қиындылардан фигура |5 минут | |
| |құрастырып қандай фигура шыққанын | | |
| |және анықтамасын түсіндіріп береді. | | |
| | | | |
|Ыстық орындық |Тік төртбұрыш, ромб, квадрат деген не|5 минут | |
|стратегиясы. |және олардың қандай қасиеттерін | | |
|Жылдам |білесіңдер? | | |
|сұрақтар. |Үшбұрыштың орта сызығы деген не? | | |
| |Тік төртбұрыш, үшбұрыш, | | |
| |параллелограмм, трапеция аудандары | | |
| |қандай формулалармен анықталады? | | |
|Ортасы |Тақырыпты ашып алу |2 минут |А.Н.Шыныбеков |
|Ой қозғау |Бүгінгі сабақтың тақырыбы не болмақ? | |«Геометрия» |
| | | |оқулығы |
| |[pic] | |«Атамұра» 2013 |
| | | |Интернет желісі|
| |[pic][pic] | | |
| | | |wikipedia.org |
| |Бүгінгі сабақтың мақсаты физикалық | | |
| |вектормен қатар геометриялық | | |
| |вектордың  бар екендігімен | | |
|Жаңа сабаққа |ерекшеленеді. | | |
|мақсат қою. |Яғни бүгін вектор ұғымымен толығырақ | | |
| |таныса отырып білімімізді | | |
| |толықтырамыз. | | |
| | | | |
|Жаңа сабақты |Біздерге әртүрлі шамалар белгілі. | | |
|түсіндіру |Мысалы, ұзындық, аудан, көлем, масса | | |
|кезеңі |және т.с.с. шамалар өздерінің сан | | |
|Теориялық |мәндерімен толық анықталады. Мұндай | | |
|бөлім:  |шамаларды скалярлық шамалар немесе | | |
| |жай ғана скаляр деп атаймыз. | | |
| |Ал көптеген физикалық шамалар, |5 минут | |
| |мысалы,күш, материалдық дененің | | |
| |қозғалысы, жылдамдығы және т.с.с. | | |
| |шамалар тек өзінің сан мәндерімен | | |
| |ғана емес, кеңістіктегі бағыттарымен | | |
| |де сипатталады. Мұндай шамаларды | | |
| |векторлық шамалар немесе жай ғана | | |
| |вектор деп атайды. | | |
| |Мысалы, қандай да бір денеге белгілі | | |
| |бір күшпен әсер ететін болсақ, онда | | |
| |физика курсында бұл күшті | | |
| |«бағытталған кесіндімен» белгілейді. | | |
| |Мұнда кесіндінің ұзындығы күштің сан | | |
| |мәніне сәйкес келсе, онда стрелка | | |
| |күштің әсерлік бағытын білдіреді.Осы | | |
| |сияқты, геометриялық вектор ұғымын | | |
| |енгізуге болады. | | |
| | | | |
| |Физикамен салыстырғанда геометриялық | | |
| |векторлардың айырмашылығы қандай? | | |
| | | | |
| |Интернет оқыту нұсқауы стратегиясы | | |
|Топтық жұмыс |Әр топқа тақырып бойынша тапсырмалар | | |
| |беріледі | | |
| |А: айтушы І топ. Тақырыптың идеясын| | |
| |ашады. |10 минут| |
|АВС |В: тыңдаушы ІІ топ. Векторлардың | | |
|стратегиясы |бағыттарын анықтайды. | | |
| |С: бақылаушы ІІІ топ.Салыстырады. | | |
| |Айтушы сөзін «Мен қазір сіздерге...» | | |
| |тақырыбында сөйлейін деп жатырмын» | | |
| |деп бастайды. Тыңдаушы негізгі | | |
| |идеяларды түртіп алады. Бақылаушы | | |
| |процестің қалай жүзеге асып | | |
| |жатырғанын бақылайды. | | |
|Аяқталуы |Тапсырмалар орындалады. | | |
|Ой толғаныс |1) Векторлар неге қарастырылады? |3 минут | |
| |Векторлар ұғымын енгізу не үшін | | |
| |қажет? | | |
| |Параллель көшіру түрлендіруі | | |
| |қандай мақсатпен жүргізіледі? | | |
| |Ашық сұрақтар, кері байланыс орнату | | |
| |Вектордың ұзындығы деген не? | | |
| |Векторлық шама мен скаляр шаманың | | |
| |қандай айырмашылығы бар? | | |
| |Қандай векторларды өзара тең деп | | |
| |атайды? | | |
| |Векторлар ұғымын енгізу не үшін | | |
| |қажет? | | |
| | | | |
| |Теориялық есептер мен топтамаға | | |
| |байланысты есептер шығару |10 минут| |
|Деңгейлік | | | |
|есептер шығару|А деңгейі | | |
| |[pic] | | |
| | | | |
| |В деңгейі | | |
| | | | |
| |[pic] | | |
| | | | |
| | | | |
| |С деңгейі | | |
| |[pic] | | |
| | | | |
| | | | |
| |[pic] | | |
| | | | |
| |№ 56 | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |3 минут | |
|Үйге тапсырма | | | |
|Кері байланыс | | | |
| | | | |
| | | | |
|Саралау |Бағалау |Пәнаралық байланыс |
|Деңгейлік |Смайликтер арқылы |физика |
|тапсырмаларды |бағалау. | |
|орындау. |Өзін-өзі бағалау парағы | |
|Практикалық |арқылы. | |
|тапсырмалар беру. |Мадақтау. | |
| |Екі жұлдыз бір тілек. | |

Ұқсас жұмыстар
Вектор ұғымы.Вектолардың теңдігі
Төрбұрыштар туралы
Координаталары берілген векторлардың скалярлық көбейтіндісі, векторлардың скалярлық көбейтіндісінің қасиеттері
Вектордың координаталары
Векторлардың скаляр көбейтіндісі
Векторлар арасындағы бұрыш
Бүтін рационал теңдеу
Теңдеуге есептер шешу
Сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия
сайыс сабақ. ойындар
Пәндер