Қарым-қатынас жарастығы

Өзiн- өзi  тану  сабағының жоспары

 

Мектеп: ЖББ Жырақұдық орта мектебі. №10

Мерзiмі:   

Мұғалiм: Наурызбаева А.О. Сынып:  7        Оқушылар саны:9

Тақырып:  Қарым-қатынас жарастығы

Құндылық:Дұрыс әрекет.
Қасиеттер: ұқыптылық, әдепті болу, өз-өзіне сенімді болу.
|Сабақ мақсаты: Оқушыларға қарым-қатынас мәдениетін |Ресурстар:(құралдар| |
|ұғындырып, дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу. |, мәлiметтер) | |
|Міндеттері: |үнтаспа | |
|А)Білімділік:Оқушыларға адам өміріндегі өз-өзіне | | |
|сенімді болудың маңыздылығы туралы түсінік беру. | | |
|Ә)Дамытушылық:ұқыптылық қасиеттерін  арттыру; | | |
|Б)Тәрбиелігі:әдепті болуға тәрбиелеу. | | |
|Сабақтың барысы: | | |
|1.Ұйымдастыру кезеңі. | | |
|«5Т» ережесін сақтау. | | |
|Тыныштық сәті.    | | |
|Орманға ойша серуен | | |
| 2.Үй тапсырмасын тексеру | | |
|№11 сабақтың 42 беттегі «Теректің асқақтығы» атты | | |
|өсиет әңгімені оқып келу. | | |
|Талқылау сұрақтары: | | |
|1.Терек айналасындағылармен неліктен осылай нашар | | |
|қарым-қатынас жасады? | | |
|2.Теректің ендігі өмір іқандай болады? | | |
|3.Әдепті болу қасиетті арқылы қандай жетістіктерге | | |
|жетеді? | | |
|  | | |
| | | |
|3.Дәйексөз. |  | |
|«Дұрыс әрекет-мақсатқа жеткізер жолды  дұрыс | | |
|таңдаудан басталады». | | |
|Әбу Насыр Әл-Фараби | | |
|-Адам бойындағы қандай қасиеттер мақсатқа жеткізер | | |
|жолды табуға көмектеседі? | | |
|-Өмір сүру барысында адамдарға сенімділік | | |
|қасиеттінің маңыздылығы неде? | | |
|-Ой, сөз, іс-әрекет үйлесімдігі қандай қасиеттерге | | |
|жол ашады?      | | |
|4.Әңгімелеу. Құм мен тас | Massaget.kz | |
|    Ек ідос шөлдала да  саяхаттап жүреді. Бір кезде | | |
|екеуі ұрысып қалады да, біреуі екіншісінің  жағынан | | |
|тартып жібереді.  Соңғысы ауырсынса да,  ештеңе | | |
|айтпайды, тек құмға былай деп жазады: «Бүгін менің | | |
|ең жақсы  досым менің жағымнан шапалақпен  тартып | | |
|жіберді». | | |
|  Олар әрі қарай жүріп  келе жатып, көгалға | | |
|кездеседі, сол жерде шомылыпалмақшы болады. Шапалақ | | |
|жегені  суға секіріп кетеді де,  батып кете | | |
|жаздайды. Бірақ досы оны құтқарып қалады». Ол | | |
|өз-өзіне  келген кезде, тасқа былай деп жазады: | | |
|«Бүгін  менің ең жақсы досым менің өмірімді  | | |
|құтқарып қалды». Сол кезде оны жағынан тартып | | |
|жіберген, құтқарып қалған  досы сұрайды: | | |
|  -Мен сені ренжеткенде  сен құмға жаздың, ал енді | | |
|тасқа  жазып жатырсың. Неге?- деп сұрайды. | | |
|    Досы былай деп жауап береді: | | |
|  -Бізді біреу ренжеткенде, жел оны өшіріп тастауы | | |
|үшін біз оны құмға жазуымыз керек. Ал біреу | | |
|жақсылық жасаса, оны өшірмейтіндей  етіп, тасқа | | |
|қашап жазуымыз керек. Өкпеңді құмға, қуанышыңды | | |
|тасқақашап жазып үйрен. | | |
|Сұрақтар: | | |
|·         Не себептен құмға жазды деп ойлайсың? | | |
|·         Жақсылық жасағанды тасқа неліктен жазады? | | |
|·         Бұл оқиғадан қандай ой қорытар едіңдер? | | |
|5.Шығармашылық  жұмыс, топтықжұмыс. |  | |
|(Өз шығармашылығынан айтып беру) | | |
|1-ші топқа | | |
|............................. өзіңнен, | | |
|............................. көзіңнен. | | |
|..............................өзіңнен, | | |
|............................. сөзіңнен. | | |
| Жақсылығың өзіңнен, | | |
|Көрінеді көзіңнен. | | |
|Жақсылығың өзіңнен, | | |
|Айтылған ой мен сөзіңнен. | | |
|2-шітопқа | | |
| ................................. адам, | | |
|............................... жасаса. | | |
|................................ қадам, | | |
|...............................орнатса. | | |
|Жақсылықты тек адам, | | |
|Дұрыс әрекет пен жасаса. | | |
|Жасағаның әр қадам, | | |
|Жүрекке әкеп орнатса. | | |
|6.Топпен ән айту.Аңса жаным |  | |
|Әні:Т.ТөлендиевтікіСөзі: М.Мақатаев | | |
|1.Мен тілеймін. | | |
|Жарқыным, сен де тіле: | | |
|Жақсылық орнасын деп жер бетіне. | | |
|Аққу тіле айдынның келбетіне, | | |
|Айдын тіле аққуды тербетуге. | | |
|Қайырмасы: | | |
|Мен аңсаймын, сен-дағы аңса, жаным | | |
|Жақсыдан жайлап ескен жан самалын | | |
|Аңса жаным, зарығып шарша жаным | | |
|Қалса да қанша ғұмыр, қанша амалың 2 рет | | |
|Мен сағынам, сен-дағы сағын, жаным | | |
|2.Адамнан тек жақсылық табылғанын | | |
|Ашусыз, пәксіз бауырлардың | | |
|Аңсаймын ашық-жарқын | | |
|Аңсаймын ашық-жарқын | | |
|Аңсаймын ашық-жарқын қауымдарын | | |
|7.Үй тапсырмасы. |  | |
| 10-сабақта 44-46 беттегі берілген Даниэль Дефоның | | |
|«Робинзон Крузо» романының үзіндісін оқу. | | |
|8.Соңғы тыныштық сәтi. |  | |
|Баяу музыка қосылады. | | |
|- Көзімізді жұмып, тыныштықта  бүгінгі сабақты | | |
|есімізге түсірейік. Бүгінгі сабақтан алған | | |
|ұқыптылық, өз-өзіне сенімді болу,әдепті болу | | |
|қасиеттерімізді жүрегімізге жеткізіп, сақтайық. Енді| | |
|көздеріңді ашсаңдар да болады.Баяу әуен қойылады. | | |
|  | | |

 

Ұқсас жұмыстар
Сен отбасында кімсің
Отбасы жарастығы. 5 сынып
Тақырып - Отбасы жарастығы
Адами қарым - қатынас жарастығы
Отбасы бақыты
Отбасым бақытым
Отбасы жарастығы
Табиғаттың адам өміріндегі маңыздылығы
Өнеге отбасынан
Оқушыларға отбасындағы сүйіспеншілік туралы ұғымдарын кеңейту
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz