Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Қарым-қатынас жарастығы

Өзiн- өзi  тану  сабағының жоспары

 

Мектеп: ЖББ Жырақұдық орта мектебі. №10

Мерзiмі:   

Мұғалiм: Наурызбаева А.О. Сынып:  7        Оқушылар саны:9

Тақырып:  Қарым-қатынас жарастығы

Құндылық:Дұрыс әрекет.
Қасиеттер: ұқыптылық, әдепті болу, өз-өзіне сенімді болу.
|Сабақ мақсаты: Оқушыларға қарым-қатынас мәдениетін |Ресурстар:(құралдар| |
|ұғындырып, дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу. |, мәлiметтер) | |
|Міндеттері: |үнтаспа | |
|А)Білімділік:Оқушыларға адам өміріндегі өз-өзіне | | |
|сенімді болудың маңыздылығы туралы түсінік беру. | | |
|Ә)Дамытушылық:ұқыптылық қасиеттерін  арттыру; | | |
|Б)Тәрбиелігі:әдепті болуға тәрбиелеу. | | |
|Сабақтың барысы: | | |
|1.Ұйымдастыру кезеңі. | | |
|«5Т» ережесін сақтау. | | |
|Тыныштық сәті.    | | |
|Орманға ойша серуен | | |
| 2.Үй тапсырмасын тексеру | | |
|№11 сабақтың 42 беттегі «Теректің асқақтығы» атты | | |
|өсиет әңгімені оқып келу. | | |
|Талқылау сұрақтары: | | |
|1.Терек айналасындағылармен неліктен осылай нашар | | |
|қарым-қатынас жасады? | | |
|2.Теректің ендігі өмір іқандай болады? | | |
|3.Әдепті болу қасиетті арқылы қандай жетістіктерге | | |
|жетеді? | | |
|  | | |
| | | |
|3.Дәйексөз. |  | |
|«Дұрыс әрекет-мақсатқа жеткізер жолды  дұрыс | | |
|таңдаудан басталады». | | |
|Әбу Насыр Әл-Фараби | | |
|-Адам бойындағы қандай қасиеттер мақсатқа жеткізер | | |
|жолды табуға көмектеседі? | | |
|-Өмір сүру барысында адамдарға сенімділік | | |
|қасиеттінің маңыздылығы неде? | | |
|-Ой, сөз, іс-әрекет үйлесімдігі қандай қасиеттерге | | |
|жол ашады?      | | |
|4.Әңгімелеу. Құм мен тас | Massaget.kz | |
|    Ек ідос шөлдала да  саяхаттап жүреді. Бір кезде | | |
|екеуі ұрысып қалады да, біреуі екіншісінің  жағынан | | |
|тартып жібереді.  Соңғысы ауырсынса да,  ештеңе | | |
|айтпайды, тек құмға былай деп жазады: «Бүгін менің | | |
|ең жақсы  досым менің жағымнан шапалақпен  тартып | | |
|жіберді». | | |
|  Олар әрі қарай жүріп  келе жатып, көгалға | | |
|кездеседі, сол жерде шомылыпалмақшы болады. Шапалақ | | |
|жегені  суға секіріп кетеді де,  батып кете | | |
|жаздайды. Бірақ досы оны құтқарып қалады». Ол | | |
|өз-өзіне  келген кезде, тасқа былай деп жазады: | | |
|«Бүгін  менің ең жақсы досым менің өмірімді  | | |
|құтқарып қалды». Сол кезде оны жағынан тартып | | |
|жіберген, құтқарып қалған  досы сұрайды: | | |
|  -Мен сені ренжеткенде  сен құмға жаздың, ал енді | | |
|тасқа  жазып жатырсың. Неге?- деп сұрайды. | | |
|    Досы былай деп жауап береді: | | |
|  -Бізді біреу ренжеткенде, жел оны өшіріп тастауы | | |
|үшін біз оны құмға жазуымыз керек. Ал біреу | | |
|жақсылық жасаса, оны өшірмейтіндей  етіп, тасқа | | |
|қашап жазуымыз керек. Өкпеңді құмға, қуанышыңды | | |
|тасқақашап жазып үйрен. | | |
|Сұрақтар: | | |
|·         Не себептен құмға жазды деп ойлайсың? | | |
|·         Жақсылық жасағанды тасқа неліктен жазады? | | |
|·         Бұл оқиғадан қандай ой қорытар едіңдер? | | |
|5.Шығармашылық  жұмыс, топтықжұмыс. |  | |
|(Өз шығармашылығынан айтып беру) | | |
|1-ші топқа | | |
|............................. өзіңнен, | | |
|............................. көзіңнен. | | |
|..............................өзіңнен, | | |
|............................. сөзіңнен. | | |
| Жақсылығың өзіңнен, | | |
|Көрінеді көзіңнен. | | |
|Жақсылығың өзіңнен, | | |
|Айтылған ой мен сөзіңнен. | | |
|2-шітопқа | | |
| ................................. адам, | | |
|............................... жасаса. | | |
|................................ қадам, | | |
|...............................орнатса. | | |
|Жақсылықты тек адам, | | |
|Дұрыс әрекет пен жасаса. | | |
|Жасағаның әр қадам, | | |
|Жүрекке әкеп орнатса. | | |
|6.Топпен ән айту.Аңса жаным |  | |
|Әні:Т.ТөлендиевтікіСөзі: М.Мақатаев | | |
|1.Мен тілеймін. | | |
|Жарқыным, сен де тіле: | | |
|Жақсылық орнасын деп жер бетіне. | | |
|Аққу тіле айдынның келбетіне, | | |
|Айдын тіле аққуды тербетуге. | | |
|Қайырмасы: | | |
|Мен аңсаймын, сен-дағы аңса, жаным | | |
|Жақсыдан жайлап ескен жан самалын | | |
|Аңса жаным, зарығып шарша жаным | | |
|Қалса да қанша ғұмыр, қанша амалың 2 рет | | |
|Мен сағынам, сен-дағы сағын, жаным | | |
|2.Адамнан тек жақсылық табылғанын | | |
|Ашусыз, пәксіз бауырлардың | | |
|Аңсаймын ашық-жарқын | | |
|Аңсаймын ашық-жарқын | | |
|Аңсаймын ашық-жарқын қауымдарын | | |
|7.Үй тапсырмасы. |  | |
| 10-сабақта 44-46 беттегі берілген Даниэль Дефоның | | |
|«Робинзон Крузо» романының үзіндісін оқу. | | |
|8.Соңғы тыныштық сәтi. |  | |
|Баяу музыка қосылады. | | |
|- Көзімізді жұмып, тыныштықта  бүгінгі сабақты | | |
|есімізге түсірейік. Бүгінгі сабақтан алған | | |
|ұқыптылық, өз-өзіне сенімді болу,әдепті болу | | |
|қасиеттерімізді жүрегімізге жеткізіп, сақтайық. Енді| | |
|көздеріңді ашсаңдар да болады.Баяу әуен қойылады. | | |
|  | | |

 

Ұқсас жұмыстар
Сен отбасында кімсің
Отбасы жарастығы. 5 сынып
Тақырып - Отбасы жарастығы
Адами қарым - қатынас жарастығы
Отбасы бақыты
Отбасым бақытым
Отбасы жарастығы
Табиғаттың адам өміріндегі маңыздылығы
Өнеге отбасынан
Оқушыларға отбасындағы сүйіспеншілік туралы ұғымдарын кеңейту
Пәндер