Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қарым-қатынас жарастығы
Өзiн- өзi тану сабағының жоспары
Мектеп: ЖББ Жырақұдық орта мектебі. №10
Мерзiмі:
Мұғалiм: Наурызбаева А.О. Сынып: 7 Оқушылар саны:9
Тақырып: Қарым-қатынас жарастығы
Құндылық:Дұрыс әрекет.
Қасиеттер: ұқыптылық, әдепті болу, өз-өзіне сенімді болу.
|Сабақ мақсаты: Оқушыларға қарым-қатынас мәдениетін |Ресурстар:(құралдар| |
|ұғындырып, дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу. |, мәлiметтер) | |
|Міндеттері: |үнтаспа | |
|А)Білімділік:Оқушыларға адам өміріндегі өз-өзіне | | |
|сенімді болудың маңыздылығы туралы түсінік беру. | | |
|Ә)Дамытушылық:ұқыптылық қасиеттерін арттыру; | | |
|Б)Тәрбиелігі:әдепті болуға тәрбиелеу. | | |
|Сабақтың барысы: | | |
|1.Ұйымдастыру кезеңі. | | |
|«5Т» ережесін сақтау. | | |
|Тыныштық сәті. | | |
|Орманға ойша серуен | | |
| 2.Үй тапсырмасын тексеру | | |
|№11 сабақтың 42 беттегі «Теректің асқақтығы» атты | | |
|өсиет әңгімені оқып келу. | | |
|Талқылау сұрақтары: | | |
|1.Терек айналасындағылармен неліктен осылай нашар | | |
|қарым-қатынас жасады? | | |
|2.Теректің ендігі өмір іқандай болады? | | |
|3.Әдепті болу қасиетті арқылы қандай жетістіктерге | | |
|жетеді? | | |
| | | |
| | | |
|3.Дәйексөз. | | |
|«Дұрыс әрекет-мақсатқа жеткізер жолды дұрыс | | |
|таңдаудан басталады». | | |
|Әбу Насыр Әл-Фараби | | |
|-Адам бойындағы қандай қасиеттер мақсатқа жеткізер | | |
|жолды табуға көмектеседі? | | |
|-Өмір сүру барысында адамдарға сенімділік | | |
|қасиеттінің маңыздылығы неде? | | |
|-Ой, сөз, іс-әрекет үйлесімдігі қандай қасиеттерге | | |
|жол ашады? | | |
|4.Әңгімелеу. Құм мен тас | Massaget.kz | |
| Ек ідос шөлдала да саяхаттап жүреді. Бір кезде | | |
|екеуі ұрысып қалады да, біреуі екіншісінің жағынан | | |
|тартып жібереді. Соңғысы ауырсынса да, ештеңе | | |
|айтпайды, тек құмға былай деп жазады: «Бүгін менің | | |
|ең жақсы досым менің жағымнан шапалақпен тартып | | |
|жіберді». | | |
| Олар әрі қарай жүріп келе жатып, көгалға | | |
|кездеседі, сол жерде шомылыпалмақшы болады. Шапалақ | | |
|жегені суға секіріп кетеді де, батып кете | | |
|жаздайды. Бірақ досы оны құтқарып қалады». Ол | | |
|өз-өзіне келген кезде, тасқа былай деп жазады: | | |
|«Бүгін менің ең жақсы досым менің өмірімді | | |
|құтқарып қалды». Сол кезде оны жағынан тартып | | |
|жіберген, құтқарып қалған досы сұрайды: | | |
| -Мен сені ренжеткенде сен құмға жаздың, ал енді | | |
|тасқа жазып жатырсың. Неге?- деп сұрайды. | | |
| Досы былай деп жауап береді: | | |
| -Бізді біреу ренжеткенде, жел оны өшіріп тастауы | | |
|үшін біз оны құмға жазуымыз керек. Ал біреу | | |
|жақсылық жасаса, оны өшірмейтіндей етіп, тасқа | | |
|қашап жазуымыз керек. Өкпеңді құмға, қуанышыңды | | |
|тасқақашап жазып үйрен. | | |
|Сұрақтар: | | |
|· Не себептен құмға жазды деп ойлайсың? | | |
|· Жақсылық жасағанды тасқа неліктен жазады? | | |
|· Бұл оқиғадан қандай ой қорытар едіңдер? | | |
|5.Шығармашылық жұмыс, топтықжұмыс. | | |
|(Өз шығармашылығынан айтып беру) | | |
|1-ші топқа | | |
|............................. өзіңнен, | | |
|............................. көзіңнен. | | |
|..............................өзіңнен, | | |
|............................. сөзіңнен. | | |
| Жақсылығың өзіңнен, | | |
|Көрінеді көзіңнен. | | |
|Жақсылығың өзіңнен, | | |
|Айтылған ой мен сөзіңнен. | | |
|2-шітопқа | | |
| ................................. адам, | | |
|............................... жасаса. | | |
|................................ қадам, | | |
|...............................орнатса. | | |
|Жақсылықты тек адам, | | |
|Дұрыс әрекет пен жасаса. | | |
|Жасағаның әр қадам, | | |
|Жүрекке әкеп орнатса. | | |
|6.Топпен ән айту.Аңса жаным | | |
|Әні:Т.ТөлендиевтікіСөзі: М.Мақатаев | | |
|1.Мен тілеймін. | | |
|Жарқыным, сен де тіле: | | |
|Жақсылық орнасын деп жер бетіне. | | |
|Аққу тіле айдынның келбетіне, | | |
|Айдын тіле аққуды тербетуге. | | |
|Қайырмасы: | | |
|Мен аңсаймын, сен-дағы аңса, жаным | | |
|Жақсыдан жайлап ескен жан самалын | | |
|Аңса жаным, зарығып шарша жаным | | |
|Қалса да қанша ғұмыр, қанша амалың 2 рет | | |
|Мен сағынам, сен-дағы сағын, жаным | | |
|2.Адамнан тек жақсылық табылғанын | | |
|Ашусыз, пәксіз бауырлардың | | |
|Аңсаймын ашық-жарқын | | |
|Аңсаймын ашық-жарқын | | |
|Аңсаймын ашық-жарқын қауымдарын | | |
|7.Үй тапсырмасы. | | |
| 10-сабақта 44-46 беттегі берілген Даниэль Дефоның | | |
|«Робинзон Крузо» романының үзіндісін оқу. | | |
|8.Соңғы тыныштық сәтi. | | |
|Баяу музыка қосылады. | | |
|- Көзімізді жұмып, тыныштықта бүгінгі сабақты | | |
|есімізге түсірейік. Бүгінгі сабақтан алған | | |
|ұқыптылық, өз-өзіне сенімді болу,әдепті болу | | |
|қасиеттерімізді жүрегімізге жеткізіп, сақтайық. Енді| | |
|көздеріңді ашсаңдар да болады.Баяу әуен қойылады. | | |
| | | |
Мектеп: ЖББ Жырақұдық орта мектебі. №10
Мерзiмі:
Мұғалiм: Наурызбаева А.О. Сынып: 7 Оқушылар саны:9
Тақырып: Қарым-қатынас жарастығы
Құндылық:Дұрыс әрекет.
Қасиеттер: ұқыптылық, әдепті болу, өз-өзіне сенімді болу.
|Сабақ мақсаты: Оқушыларға қарым-қатынас мәдениетін |Ресурстар:(құралдар| |
|ұғындырып, дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу. |, мәлiметтер) | |
|Міндеттері: |үнтаспа | |
|А)Білімділік:Оқушыларға адам өміріндегі өз-өзіне | | |
|сенімді болудың маңыздылығы туралы түсінік беру. | | |
|Ә)Дамытушылық:ұқыптылық қасиеттерін арттыру; | | |
|Б)Тәрбиелігі:әдепті болуға тәрбиелеу. | | |
|Сабақтың барысы: | | |
|1.Ұйымдастыру кезеңі. | | |
|«5Т» ережесін сақтау. | | |
|Тыныштық сәті. | | |
|Орманға ойша серуен | | |
| 2.Үй тапсырмасын тексеру | | |
|№11 сабақтың 42 беттегі «Теректің асқақтығы» атты | | |
|өсиет әңгімені оқып келу. | | |
|Талқылау сұрақтары: | | |
|1.Терек айналасындағылармен неліктен осылай нашар | | |
|қарым-қатынас жасады? | | |
|2.Теректің ендігі өмір іқандай болады? | | |
|3.Әдепті болу қасиетті арқылы қандай жетістіктерге | | |
|жетеді? | | |
| | | |
| | | |
|3.Дәйексөз. | | |
|«Дұрыс әрекет-мақсатқа жеткізер жолды дұрыс | | |
|таңдаудан басталады». | | |
|Әбу Насыр Әл-Фараби | | |
|-Адам бойындағы қандай қасиеттер мақсатқа жеткізер | | |
|жолды табуға көмектеседі? | | |
|-Өмір сүру барысында адамдарға сенімділік | | |
|қасиеттінің маңыздылығы неде? | | |
|-Ой, сөз, іс-әрекет үйлесімдігі қандай қасиеттерге | | |
|жол ашады? | | |
|4.Әңгімелеу. Құм мен тас | Massaget.kz | |
| Ек ідос шөлдала да саяхаттап жүреді. Бір кезде | | |
|екеуі ұрысып қалады да, біреуі екіншісінің жағынан | | |
|тартып жібереді. Соңғысы ауырсынса да, ештеңе | | |
|айтпайды, тек құмға былай деп жазады: «Бүгін менің | | |
|ең жақсы досым менің жағымнан шапалақпен тартып | | |
|жіберді». | | |
| Олар әрі қарай жүріп келе жатып, көгалға | | |
|кездеседі, сол жерде шомылыпалмақшы болады. Шапалақ | | |
|жегені суға секіріп кетеді де, батып кете | | |
|жаздайды. Бірақ досы оны құтқарып қалады». Ол | | |
|өз-өзіне келген кезде, тасқа былай деп жазады: | | |
|«Бүгін менің ең жақсы досым менің өмірімді | | |
|құтқарып қалды». Сол кезде оны жағынан тартып | | |
|жіберген, құтқарып қалған досы сұрайды: | | |
| -Мен сені ренжеткенде сен құмға жаздың, ал енді | | |
|тасқа жазып жатырсың. Неге?- деп сұрайды. | | |
| Досы былай деп жауап береді: | | |
| -Бізді біреу ренжеткенде, жел оны өшіріп тастауы | | |
|үшін біз оны құмға жазуымыз керек. Ал біреу | | |
|жақсылық жасаса, оны өшірмейтіндей етіп, тасқа | | |
|қашап жазуымыз керек. Өкпеңді құмға, қуанышыңды | | |
|тасқақашап жазып үйрен. | | |
|Сұрақтар: | | |
|· Не себептен құмға жазды деп ойлайсың? | | |
|· Жақсылық жасағанды тасқа неліктен жазады? | | |
|· Бұл оқиғадан қандай ой қорытар едіңдер? | | |
|5.Шығармашылық жұмыс, топтықжұмыс. | | |
|(Өз шығармашылығынан айтып беру) | | |
|1-ші топқа | | |
|............................. өзіңнен, | | |
|............................. көзіңнен. | | |
|..............................өзіңнен, | | |
|............................. сөзіңнен. | | |
| Жақсылығың өзіңнен, | | |
|Көрінеді көзіңнен. | | |
|Жақсылығың өзіңнен, | | |
|Айтылған ой мен сөзіңнен. | | |
|2-шітопқа | | |
| ................................. адам, | | |
|............................... жасаса. | | |
|................................ қадам, | | |
|...............................орнатса. | | |
|Жақсылықты тек адам, | | |
|Дұрыс әрекет пен жасаса. | | |
|Жасағаның әр қадам, | | |
|Жүрекке әкеп орнатса. | | |
|6.Топпен ән айту.Аңса жаным | | |
|Әні:Т.ТөлендиевтікіСөзі: М.Мақатаев | | |
|1.Мен тілеймін. | | |
|Жарқыным, сен де тіле: | | |
|Жақсылық орнасын деп жер бетіне. | | |
|Аққу тіле айдынның келбетіне, | | |
|Айдын тіле аққуды тербетуге. | | |
|Қайырмасы: | | |
|Мен аңсаймын, сен-дағы аңса, жаным | | |
|Жақсыдан жайлап ескен жан самалын | | |
|Аңса жаным, зарығып шарша жаным | | |
|Қалса да қанша ғұмыр, қанша амалың 2 рет | | |
|Мен сағынам, сен-дағы сағын, жаным | | |
|2.Адамнан тек жақсылық табылғанын | | |
|Ашусыз, пәксіз бауырлардың | | |
|Аңсаймын ашық-жарқын | | |
|Аңсаймын ашық-жарқын | | |
|Аңсаймын ашық-жарқын қауымдарын | | |
|7.Үй тапсырмасы. | | |
| 10-сабақта 44-46 беттегі берілген Даниэль Дефоның | | |
|«Робинзон Крузо» романының үзіндісін оқу. | | |
|8.Соңғы тыныштық сәтi. | | |
|Баяу музыка қосылады. | | |
|- Көзімізді жұмып, тыныштықта бүгінгі сабақты | | |
|есімізге түсірейік. Бүгінгі сабақтан алған | | |
|ұқыптылық, өз-өзіне сенімді болу,әдепті болу | | |
|қасиеттерімізді жүрегімізге жеткізіп, сақтайық. Енді| | |
|көздеріңді ашсаңдар да болады.Баяу әуен қойылады. | | |
| | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz