Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Геометриялық пішіндер
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің
технологиялық картасы
Білім беру саласы: Таным
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті:
Тақырыбы: Геометриялық пішіндер.
Мақсаты: Балалардың жалпақ және көлемді геометриялық пішіндер туралы
түсініктерін бекіту. Оларды салыстыра білуге, ұқсастықтары мен
айырмашылықтарына талдау жасауға қызығушылықтарын арттыру. Мүсіндеу
іскерлік - дағдыларын қалыптастыру
Көрнекі құралдар: Пішіндер мен бейнелер (көлемді және рельефті); қатты
қағаздан қиылған геометриялық пішіндер, геометриялық денелердің суреттері
(немесе өздері).
|Әрекет кезеңдері |Тәрбиешінің іс-әрекеті |Балалардың іс-әрекеті |
|- | Ұйымдастыру кезені | |
|Мотивациялық- |Алақанды ашайық, |Сөздерді қайталап |
|қозғаушы |Күнің нұрын салайық. |қимыл қозғалыс |
| |Таза ауа да салайық, |жасайды. |
| |Осы жақсы лебіздерді | |
| |Балаларға сыйлайық. | |
| |-Бәрекелд,і қандай тамаша! | |
| |Мен сендер сиақты сүкімді , | |
| |тәртіпті балалардың | |
| |болғанына өте қуаныштымын. | |
| |Енді біріміз орнымызға барып| |
| |жайғасып отырайық. | |
| | | |
|Ұйымдастырушылық - | | |
|ізденістік |Тәрбиеші балалардың назарын | |
| |жазық және ауқымды | |
| |геометриялық пішіндердің |Балалар назарларын |
| |ұқсастығы мен айырмашылығына|геометриалық |
| |аударады. Олардың сызба және|рішіндерге аударады. |
| |жазықтықтағы толық емес | |
| |суреттеріне қарап осындай | |
| |пішіндер салуға тырысады. | |
| |Мына заттарды қарауға | |
| |ұсынуға болады: | |
| |- бірнеше пішіндерден |Балалардың өз бетінше |
| |тұратын үйді; |жұмыстары. |
| |- баспалдақты; | |
| |- бір-біріне ұқсас бірақ әр | |
| |түрлі пішінді балапандарды. | |
| |Дидактикалық ойын: "Жаңа | |
| |пішіндер" | |
| |Ойынның мақсаты: бірнеше | |
| |дайын пішіндерден жаңа басқа| |
| |бейне жасау дағдыларын |"Жаңа пішіндер" |
| |қалыптастыру. Ой-қиялын |Дидактикалық ойын |
| |дамыту, топтау жинақтау |ойнайды. |
| |салыстыра білуге үйрету. | |
| |Қажетті құралдар: | |
| |ермексаздан жасалған | |
| |пішіндер: шар, дөңгелек, | |
| |конус, мұнара (пирамида), | |
| |куб т.б. | |
| |Ойын барысы: Тәрбиеші | |
| |балаларға таратып берген | |
| |комплектіден әр түрлі | |
| |қызықты пішіндер жасауды | |
| |ұсынады. Қызықты белгілі бір| |
| |затты жасау үшін әр түрлі | |
| |пішіндерді бірінің үстіне | |
| |бірін қойып, бейнеге | |
|Рефлексті-түзету |келтіріп үйренеді. Жаңадан | |
| |жасалатын заттар: | |
| |жығылмайтын қуыршақ, шамдар,| |
| |гүлдер, үйлер, арбалар | |
| |аққалалар және т.б. болуы | |
| |мүмкін. | |
| | | |
| | | |
| |Балалар жұмыстарын талдау. | |
| |Балаларды мақтау, мадақтау. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
Күтілетін нәтиже:
Қолдана алады: Геометриялық фигуралармен.
Түсінеді: Геометриалық пішіндерді, олапдың атауларын, түстерін,
бұрыштарын.
Жаңғырта алады: Жұмысты аяғына дейін жеткізуді;
Ұйымдастырылған оқу іс-
әрекетінің
технологиялық картасы
Қыркүйек айы 13 күні 20 13 жыл
Білім беру саласы: Шғармашылық
Бөлім: Сурет
Тақырыбы: Күзгі ағаш.
Мақсаты: Ағаштың құрылысының ерекшелігіне сәйкес оның бөліктерін, бір-
біріне қатынасын дұрыс бере білуді үйрету. Ағаш бұтақтарын қылқаламның
ұшымен жіңішке етіп, жапырақтарын тігінен сүйкей жағу, тәсілімен салуға
жаттықтыру. Табиғат құбылыстарын бақылай білуге. Табиғатқа деген
сүйіспеншілік сезімдерге тәрбиелеу.
Көрнекі құралдар: Күзгі ағаш көрінісінің суреті, бояу, қылқалам, 1/3 бөлігі
жасыл түспен боялған тік төртбұрышты қағаз, су, сүлгі.
|Әрекет кезеңдері |Тәрбиешінің іс-әрекеті |Балалардың іс-әрекеті |
|- | Жұмбақ жасыру | |
|Мотивациялық- |Күн суытып, |Жүмбақты шешеді. |
|қозғаушы |Құстар жылы жаққа үшып, | |
| |Ағаштын жапырақтары сарғайып| |
| |жерге түседі. | |
| |Балалар б.л қай мезгілде | |
| |болады? | |
|Ұйымдастырушылық - | | |
|ізденістік |Балалар жұмбақтың шешуін | |
| |айтқан соң, күздің өзіндік | |
| |ерекшеліктерін әңгімелетеді.| |
| |Сурет көрсетіп, ондағы | |
| |ағаштар туралы сипаттап, | |
| |әңгімелеп береді. Әңгіме | |
| |барысында кейбір | |
| |мәліметтерді арнайы дұрыс | |
| |айтпайды, балалар сол | |
| |айтылған қатені өздері | |
| |сезініп, оны дұрыстауға |Балалар жоғары |
| |тырысулары керек. |төмен орналасқан |
| |- Аланда жаздық ағаш өсіп |бүтаұтарды көрсетеді. |
| |тур, ол қандай ағаш? Неге | |
| |жаздық ағаш? | |
| |- Оның діңі бұтағынан жуан. |- Ағаштағы |
| |Ағаштың жоғарғы жағындағы |жапырақтар сары, |
| |бұтақтары төменге қарағанда |қызғылт сары |
| |ұзын (жоқ |, қызыл |
| |) . | |
| |Қайсы | |
| |бұтақтар жоғары, қайсы | |
| |бұтақтар төменде орналасқан?| |
| |соны көрсетіңдер. | |
| |- Бұтақтардан жіңішке | |
| |бұтақшалар өсіп келеді. | |
| |Олар қандай? | |
| |Ал енді қандай түсте? | |
| |Енді балалар күзгі | |
| |ағаштардың көрінісін өздерің| |
|Рефлексті-түзету |салып көріңдер, бірақ оның | |
| |алдынғы жағынан бос орын | |
| |қалдырыңдар. Ол жерге жаяу | |
| |адам жүретін жол және |Бір-бірінің талдайды.|
| |орындықтың суретін салыңдар.| |
| |Орындықты жолдың арғы жағына| |
| |немесе бергі жағына | |
| |орналастыруға болады. Жұмыс | |
| |барысында балалардың қағаз | |
| |бетінде кеңістікті бағдарлай| |
| |білуін қадағалау қажет. | |
| |Кейбір балаларға оны | |
| |салудың | |
| |әдіс-тәсілдерін көрсетуге | |
| |болады. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Суретті аяқтаған балаларға | |
| |салған суреттерін, өз | |
| |ойларынан толықтыру | |
| |ұсынылады. Мысалы: күннің, | |
| |гүлдің, бұлттың т.б. суретін| |
| |салуларына болады. | |
| |Балалардын жүмыстарын | |
| |талдау. | |
| | | |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Қылқаламмен жұмыс жасау дағдысын білу.
Игереді: Күз мезгліндегі
ағаш
тулары
.
Менгереді: жумысты аяғына
дейін
жеткізуді;
Қолдалынған әдебиеттер: Бейнелеу әдістемелік құрал.
Тәрбиеші: Аргинова К.Р
технологиялық картасы
Білім беру саласы: Таным
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті:
Тақырыбы: Геометриялық пішіндер.
Мақсаты: Балалардың жалпақ және көлемді геометриялық пішіндер туралы
түсініктерін бекіту. Оларды салыстыра білуге, ұқсастықтары мен
айырмашылықтарына талдау жасауға қызығушылықтарын арттыру. Мүсіндеу
іскерлік - дағдыларын қалыптастыру
Көрнекі құралдар: Пішіндер мен бейнелер (көлемді және рельефті); қатты
қағаздан қиылған геометриялық пішіндер, геометриялық денелердің суреттері
(немесе өздері).
|Әрекет кезеңдері |Тәрбиешінің іс-әрекеті |Балалардың іс-әрекеті |
|- | Ұйымдастыру кезені | |
|Мотивациялық- |Алақанды ашайық, |Сөздерді қайталап |
|қозғаушы |Күнің нұрын салайық. |қимыл қозғалыс |
| |Таза ауа да салайық, |жасайды. |
| |Осы жақсы лебіздерді | |
| |Балаларға сыйлайық. | |
| |-Бәрекелд,і қандай тамаша! | |
| |Мен сендер сиақты сүкімді , | |
| |тәртіпті балалардың | |
| |болғанына өте қуаныштымын. | |
| |Енді біріміз орнымызға барып| |
| |жайғасып отырайық. | |
| | | |
|Ұйымдастырушылық - | | |
|ізденістік |Тәрбиеші балалардың назарын | |
| |жазық және ауқымды | |
| |геометриялық пішіндердің |Балалар назарларын |
| |ұқсастығы мен айырмашылығына|геометриалық |
| |аударады. Олардың сызба және|рішіндерге аударады. |
| |жазықтықтағы толық емес | |
| |суреттеріне қарап осындай | |
| |пішіндер салуға тырысады. | |
| |Мына заттарды қарауға | |
| |ұсынуға болады: | |
| |- бірнеше пішіндерден |Балалардың өз бетінше |
| |тұратын үйді; |жұмыстары. |
| |- баспалдақты; | |
| |- бір-біріне ұқсас бірақ әр | |
| |түрлі пішінді балапандарды. | |
| |Дидактикалық ойын: "Жаңа | |
| |пішіндер" | |
| |Ойынның мақсаты: бірнеше | |
| |дайын пішіндерден жаңа басқа| |
| |бейне жасау дағдыларын |"Жаңа пішіндер" |
| |қалыптастыру. Ой-қиялын |Дидактикалық ойын |
| |дамыту, топтау жинақтау |ойнайды. |
| |салыстыра білуге үйрету. | |
| |Қажетті құралдар: | |
| |ермексаздан жасалған | |
| |пішіндер: шар, дөңгелек, | |
| |конус, мұнара (пирамида), | |
| |куб т.б. | |
| |Ойын барысы: Тәрбиеші | |
| |балаларға таратып берген | |
| |комплектіден әр түрлі | |
| |қызықты пішіндер жасауды | |
| |ұсынады. Қызықты белгілі бір| |
| |затты жасау үшін әр түрлі | |
| |пішіндерді бірінің үстіне | |
| |бірін қойып, бейнеге | |
|Рефлексті-түзету |келтіріп үйренеді. Жаңадан | |
| |жасалатын заттар: | |
| |жығылмайтын қуыршақ, шамдар,| |
| |гүлдер, үйлер, арбалар | |
| |аққалалар және т.б. болуы | |
| |мүмкін. | |
| | | |
| | | |
| |Балалар жұмыстарын талдау. | |
| |Балаларды мақтау, мадақтау. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
Күтілетін нәтиже:
Қолдана алады: Геометриялық фигуралармен.
Түсінеді: Геометриалық пішіндерді, олапдың атауларын, түстерін,
бұрыштарын.
Жаңғырта алады: Жұмысты аяғына дейін жеткізуді;
Ұйымдастырылған оқу іс-
әрекетінің
технологиялық картасы
Қыркүйек айы 13 күні 20 13 жыл
Білім беру саласы: Шғармашылық
Бөлім: Сурет
Тақырыбы: Күзгі ағаш.
Мақсаты: Ағаштың құрылысының ерекшелігіне сәйкес оның бөліктерін, бір-
біріне қатынасын дұрыс бере білуді үйрету. Ағаш бұтақтарын қылқаламның
ұшымен жіңішке етіп, жапырақтарын тігінен сүйкей жағу, тәсілімен салуға
жаттықтыру. Табиғат құбылыстарын бақылай білуге. Табиғатқа деген
сүйіспеншілік сезімдерге тәрбиелеу.
Көрнекі құралдар: Күзгі ағаш көрінісінің суреті, бояу, қылқалам, 1/3 бөлігі
жасыл түспен боялған тік төртбұрышты қағаз, су, сүлгі.
|Әрекет кезеңдері |Тәрбиешінің іс-әрекеті |Балалардың іс-әрекеті |
|- | Жұмбақ жасыру | |
|Мотивациялық- |Күн суытып, |Жүмбақты шешеді. |
|қозғаушы |Құстар жылы жаққа үшып, | |
| |Ағаштын жапырақтары сарғайып| |
| |жерге түседі. | |
| |Балалар б.л қай мезгілде | |
| |болады? | |
|Ұйымдастырушылық - | | |
|ізденістік |Балалар жұмбақтың шешуін | |
| |айтқан соң, күздің өзіндік | |
| |ерекшеліктерін әңгімелетеді.| |
| |Сурет көрсетіп, ондағы | |
| |ағаштар туралы сипаттап, | |
| |әңгімелеп береді. Әңгіме | |
| |барысында кейбір | |
| |мәліметтерді арнайы дұрыс | |
| |айтпайды, балалар сол | |
| |айтылған қатені өздері | |
| |сезініп, оны дұрыстауға |Балалар жоғары |
| |тырысулары керек. |төмен орналасқан |
| |- Аланда жаздық ағаш өсіп |бүтаұтарды көрсетеді. |
| |тур, ол қандай ағаш? Неге | |
| |жаздық ағаш? | |
| |- Оның діңі бұтағынан жуан. |- Ағаштағы |
| |Ағаштың жоғарғы жағындағы |жапырақтар сары, |
| |бұтақтары төменге қарағанда |қызғылт сары |
| |ұзын (жоқ |, қызыл |
| |) . | |
| |Қайсы | |
| |бұтақтар жоғары, қайсы | |
| |бұтақтар төменде орналасқан?| |
| |соны көрсетіңдер. | |
| |- Бұтақтардан жіңішке | |
| |бұтақшалар өсіп келеді. | |
| |Олар қандай? | |
| |Ал енді қандай түсте? | |
| |Енді балалар күзгі | |
| |ағаштардың көрінісін өздерің| |
|Рефлексті-түзету |салып көріңдер, бірақ оның | |
| |алдынғы жағынан бос орын | |
| |қалдырыңдар. Ол жерге жаяу | |
| |адам жүретін жол және |Бір-бірінің талдайды.|
| |орындықтың суретін салыңдар.| |
| |Орындықты жолдың арғы жағына| |
| |немесе бергі жағына | |
| |орналастыруға болады. Жұмыс | |
| |барысында балалардың қағаз | |
| |бетінде кеңістікті бағдарлай| |
| |білуін қадағалау қажет. | |
| |Кейбір балаларға оны | |
| |салудың | |
| |әдіс-тәсілдерін көрсетуге | |
| |болады. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Суретті аяқтаған балаларға | |
| |салған суреттерін, өз | |
| |ойларынан толықтыру | |
| |ұсынылады. Мысалы: күннің, | |
| |гүлдің, бұлттың т.б. суретін| |
| |салуларына болады. | |
| |Балалардын жүмыстарын | |
| |талдау. | |
| | | |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Қылқаламмен жұмыс жасау дағдысын білу.
Игереді: Күз мезгліндегі
ағаш
тулары
.
Менгереді: жумысты аяғына
дейін
жеткізуді;
Қолдалынған әдебиеттер: Бейнелеу әдістемелік құрал.
Тәрбиеші: Аргинова К.Р
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz