Геометриялық пішіндер

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің
технологиялық картасы
Білім беру саласы: Таным
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті:
Тақырыбы: Геометриялық пішіндер.
Мақсаты: Балалардың жалпақ және көлемді геометриялық пішіндер туралы түсініктерін бекіту. Оларды салыстыра білуге, ұқсастықтары мен айырмашылықтарына талдау жасауға қызығушылықтарын арттыру. Мүсіндеу іскерлік - дағдыларын қалыптастыру
Көрнекі құралдар: Пішіндер мен бейнелер (көлемді және рельефті) ; қатты қағаздан қиылған геометриялық пішіндер, геометриялық денелердің суреттері (немесе өздері) .
-
Мотивациялық-
қозғаушы
Ұйымдастырушылық - ізденістік
Рефлексті-түзету
Ұйымдастыру кезені
Алақанды ашайық,
Күнің нұрын салайық.
Таза ауа да салайық,
Осы жақсы лебіздерді
Балаларға сыйлайық.
-Бәрекелд, і қандай тамаша! Мен сендер сиақты сүкімді, тәртіпті балалардың болғанына өте қуаныштымын.
Енді біріміз орнымызға барып жайғасып отырайық.
Тәрбиеші балалардың назарын жазық және ауқымды геометриялық пішіндердің ұқсастығы мен айырмашылығына аударады. Олардың сызба және жазықтықтағы толық емес суреттеріне қарап осындай пішіндер салуға тырысады.
Мына заттарды қарауға ұсынуға болады:
- бірнеше пішіндерден тұратын үйді;
- баспалдақты;
- бір-біріне ұқсас бірақ әр түрлі пішінді балапандарды.
Дидактикалық ойын: "Жаңа пішіндер"
Ойынның мақсаты: бірнеше дайын пішіндерден жаңа басқа бейне жасау дағдыларын қалыптастыру. Ой-қиялын дамыту, топтау жинақтау салыстыра білуге үйрету.
Қажетті құралдар: ермексаздан жасалған пішіндер: шар, дөңгелек, конус, мұнара (пирамида), куб т. б.
Ойын барысы: Тәрбиеші балаларға таратып берген комплектіден әр түрлі қызықты пішіндер жасауды ұсынады. Қызықты белгілі бір затты жасау үшін әр түрлі пішіндерді бірінің үстіне бірін қойып, бейнеге келтіріп үйренеді. Жаңадан жасалатын заттар: жығылмайтын қуыршақ, шамдар, гүлдер, үйлер, арбалар аққалалар және т. б. болуы мүмкін.
Балалар жұмыстарын талдау. Балаларды мақтау, мадақтау.
Сөздерді қайталап қимыл қозғалыс жасайды.
Балалар назарларын геометриалық рішіндерге аударады.
Балалардың өз бетінше жұмыстары.
"Жаңа пішіндер"
Дидактикалық ойын ойнайды.
Күтілетін нәтиже:
Қолдана алады: Геометриялық фигуралармен.
Түсінеді: Геометриалық пішіндерді, олапдың атауларын, түстерін, бұрыштарын.
Жаңғырта алады: Жұмысты аяғына дейін жеткізуді;
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің
технологиялық картасы
Қыркүйек айы 13 күні 20 13 жыл
Білім беру саласы: Шғармашылық
Бөлім: Сурет
Тақырыбы: Күзгі ағаш.
Мақсаты: Ағаштың құрылысының ерекшелігіне сәйкес оның бөліктерін, бір-біріне қатынасын дұрыс бере білуді үйрету. Ағаш бұтақтарын қылқаламның ұшымен жіңішке етіп, жапырақтарын тігінен сүйкей жағу, тәсілімен салуға жаттықтыру. Табиғат құбылыстарын бақылай білуге. Табиғатқа деген сүйіспеншілік сезімдерге тәрбиелеу.
Көрнекі құралдар: Күзгі ағаш көрінісінің суреті, бояу, қылқалам, 1/3 бөлігі жасыл түспен боялған тік төртбұрышты қағаз, су, сүлгі.
-
Мотивациялық-
қозғаушы
Ұйымдастырушылық - ізденістік
Рефлексті-түзету
Жұмбақ жасыру
Күн суытып,
Құстар жылы жаққа үшып,
Ағаштын жапырақтары сарғайып жерге түседі.
Балалар б. л қай мезгілде болады?
Балалар жұмбақтың шешуін айтқан соң, күздің өзіндік ерекшеліктерін әңгімелетеді. Сурет көрсетіп, ондағы ағаштар туралы сипаттап, әңгімелеп береді. Әңгіме барысында кейбір мәліметтерді арнайы дұрыс айтпайды, балалар сол айтылған қатені өздері сезініп, оны дұрыстауға тырысулары керек.
- Аланда жаздық ағаш өсіп тур, ол қандай ағаш? Неге жаздық ағаш?
- Оның діңі бұтағынан жуан. Ағаштың жоғарғы жағындағы бұтақтары төменге қарағанда ұзын (жоқ ) . Қайсы бұтақтар жоғары, қайсы бұтақтар төменде орналасқан? соны көрсетіңдер.
- Бұтақтардан жіңішке бұтақшалар өсіп келеді. Олар қандай?
Ал енді қандай түсте?
Енді балалар күзгі ағаштардың көрінісін өздерің салып көріңдер, бірақ оның алдынғы жағынан бос орын қалдырыңдар. Ол жерге жаяу адам жүретін жол және орындықтың суретін салыңдар. Орындықты жолдың арғы жағына немесе бергі жағына орналастыруға болады. Жұмыс барысында балалардың қағаз бетінде кеңістікті бағдарлай білуін қадағалау қажет. Кейбір балаларға оны салудың әдіс-тәсілдерін көрсетуге болады.
Суретті аяқтаған балаларға салған суреттерін, өз ойларынан толықтыру ұсынылады. Мысалы: күннің, гүлдің, бұлттың т. б. суретін салуларына болады.
Балалардын жүмыстарын талдау.
Жүмбақты шешеді.
Балалар жоғары төмен орналасқан бүтаұтарды көрсетеді.
- Ағаштағы жапырақтар сары, қызғылт сары, қызыл
Бір-бірінің талдайды.
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Қылқаламмен жұмыс жасау дағдысын білу.
Игереді: Күз мезгліндегі ағаш тулары .
Менгереді: жумысты аяғына дейін жеткізуді;
Қолдалынған әдебиеттер: Бейнелеу әдістемелік құрал.
Тәрбиеші: Аргинова К. Р
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz