Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Геометриялық пішіндер

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің
технологиялық картасы
Білім беру саласы: Таным
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті:
Тақырыбы: Геометриялық пішіндер.
Мақсаты: Балалардың жалпақ және көлемді геометриялық пішіндер туралы
түсініктерін бекіту. Оларды салыстыра білуге, ұқсастықтары мен
айырмашылықтарына талдау жасауға қызығушылықтарын арттыру. Мүсіндеу
іскерлік - дағдыларын қалыптастыру
Көрнекі құралдар: Пішіндер мен бейнелер (көлемді және рельефті); қатты
қағаздан қиылған геометриялық пішіндер, геометриялық денелердің суреттері
(немесе өздері).

|Әрекет кезеңдері |Тәрбиешінің іс-әрекеті |Балалардың іс-әрекеті |
|- | Ұйымдастыру кезені | |
|Мотивациялық- |Алақанды ашайық, |Сөздерді қайталап |
|қозғаушы |Күнің нұрын салайық. |қимыл қозғалыс |
| |Таза ауа да салайық, |жасайды. |
| |Осы жақсы лебіздерді | |
| |Балаларға сыйлайық. | |
| |-Бәрекелд,і қандай тамаша! | |
| |Мен сендер сиақты сүкімді , | |
| |тәртіпті балалардың | |
| |болғанына өте қуаныштымын. | |
| |Енді біріміз орнымызға барып| |
| |жайғасып отырайық. | |
| | | |
|Ұйымдастырушылық - | | |
|ізденістік |Тәрбиеші балалардың назарын | |
| |жазық және ауқымды | |
| |геометриялық пішіндердің |Балалар назарларын |
| |ұқсастығы мен айырмашылығына|геометриалық |
| |аударады. Олардың сызба және|рішіндерге аударады. |
| |жазықтықтағы толық емес | |
| |суреттеріне қарап осындай | |
| |пішіндер салуға тырысады. | |
| |Мына заттарды қарауға | |
| |ұсынуға болады: | |
| |- бірнеше пішіндерден |Балалардың өз бетінше |
| |тұратын үйді; |жұмыстары. |
| |- баспалдақты; | |
| |- бір-біріне ұқсас бірақ әр | |
| |түрлі пішінді балапандарды. | |
| |Дидактикалық ойын: "Жаңа | |
| |пішіндер" | |
| |Ойынның мақсаты: бірнеше | |
| |дайын пішіндерден жаңа басқа| |
| |бейне жасау дағдыларын |"Жаңа пішіндер" |
| |қалыптастыру. Ой-қиялын |Дидактикалық ойын |
| |дамыту, топтау жинақтау |ойнайды. |
| |салыстыра білуге үйрету. | |
| |Қажетті құралдар: | |
| |ермексаздан жасалған | |
| |пішіндер: шар, дөңгелек, | |
| |конус, мұнара (пирамида), | |
| |куб т.б. | |
| |Ойын барысы: Тәрбиеші | |
| |балаларға таратып берген | |
| |комплектіден әр түрлі | |
| |қызықты пішіндер жасауды | |
| |ұсынады. Қызықты белгілі бір| |
| |затты жасау үшін әр түрлі | |
| |пішіндерді бірінің үстіне | |
| |бірін қойып, бейнеге | |
|Рефлексті-түзету |келтіріп үйренеді. Жаңадан | |
| |жасалатын заттар: | |
| |жығылмайтын қуыршақ, шамдар,| |
| |гүлдер, үйлер, арбалар | |
| |аққалалар және т.б. болуы | |
| |мүмкін. | |
| | | |
| | | |
| |Балалар жұмыстарын талдау. | |
| |Балаларды мақтау, мадақтау. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |

Күтілетін нәтиже:
Қолдана алады: Геометриялық фигуралармен.
Түсінеді: Геометриалық пішіндерді, олапдың атауларын, түстерін,
бұрыштарын.
Жаңғырта алады: Жұмысты аяғына дейін жеткізуді;

Ұйымдастырылған оқу іс-
әрекетінің
технологиялық картасы
Қыркүйек айы 13 күні 20 13 жыл

Білім беру саласы: Шғармашылық
Бөлім: Сурет
Тақырыбы: Күзгі ағаш.
Мақсаты: Ағаштың құрылысының ерекшелігіне сәйкес оның бөліктерін, бір-
біріне қатынасын дұрыс бере білуді үйрету. Ағаш бұтақтарын қылқаламның
ұшымен жіңішке етіп, жапырақтарын тігінен сүйкей жағу, тәсілімен салуға
жаттықтыру. Табиғат құбылыстарын бақылай білуге. Табиғатқа деген
сүйіспеншілік сезімдерге тәрбиелеу.
Көрнекі құралдар: Күзгі ағаш көрінісінің суреті, бояу, қылқалам, 1/3 бөлігі
жасыл түспен боялған тік төртбұрышты қағаз, су, сүлгі.

|Әрекет кезеңдері |Тәрбиешінің іс-әрекеті |Балалардың іс-әрекеті |
|- | Жұмбақ жасыру | |
|Мотивациялық- |Күн суытып, |Жүмбақты шешеді. |
|қозғаушы |Құстар жылы жаққа үшып, | |
| |Ағаштын жапырақтары сарғайып| |
| |жерге түседі. | |
| |Балалар б.л қай мезгілде | |
| |болады? | |
|Ұйымдастырушылық - | | |
|ізденістік |Балалар жұмбақтың шешуін | |
| |айтқан соң, күздің өзіндік | |
| |ерекшеліктерін әңгімелетеді.| |
| |Сурет көрсетіп, ондағы | |
| |ағаштар туралы сипаттап, | |
| |әңгімелеп береді. Әңгіме | |
| |барысында кейбір | |
| |мәліметтерді арнайы дұрыс | |
| |айтпайды, балалар сол | |
| |айтылған қатені өздері | |
| |сезініп, оны дұрыстауға |Балалар жоғары |
| |тырысулары керек. |төмен орналасқан |
| |- Аланда жаздық ағаш өсіп |бүтаұтарды көрсетеді. |
| |тур, ол қандай ағаш? Неге | |
| |жаздық ағаш? | |
| |- Оның діңі бұтағынан жуан. |- Ағаштағы |
| |Ағаштың жоғарғы жағындағы |жапырақтар сары, |
| |бұтақтары төменге қарағанда |қызғылт сары |
| |ұзын (жоқ |, қызыл |
| |) . | |
| |Қайсы | |
| |бұтақтар жоғары, қайсы | |
| |бұтақтар төменде орналасқан?| |
| |соны көрсетіңдер. | |
| |- Бұтақтардан жіңішке | |
| |бұтақшалар өсіп келеді. | |
| |Олар қандай? | |
| |Ал енді қандай түсте? | |
| |Енді балалар күзгі | |
| |ағаштардың көрінісін өздерің| |
|Рефлексті-түзету |салып көріңдер, бірақ оның | |
| |алдынғы жағынан бос орын | |
| |қалдырыңдар. Ол жерге жаяу | |
| |адам жүретін жол және |Бір-бірінің талдайды.|
| |орындықтың суретін салыңдар.| |
| |Орындықты жолдың арғы жағына| |
| |немесе бергі жағына | |
| |орналастыруға болады. Жұмыс | |
| |барысында балалардың қағаз | |
| |бетінде кеңістікті бағдарлай| |
| |білуін қадағалау қажет. | |
| |Кейбір балаларға оны | |
| |салудың | |
| |әдіс-тәсілдерін көрсетуге | |
| |болады. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Суретті аяқтаған балаларға | |
| |салған суреттерін, өз | |
| |ойларынан толықтыру | |
| |ұсынылады. Мысалы: күннің, | |
| |гүлдің, бұлттың т.б. суретін| |
| |салуларына болады. | |
| |Балалардын жүмыстарын | |
| |талдау. | |
| | | |

Күтілетін нәтиже:

Біледі: Қылқаламмен жұмыс жасау дағдысын білу.
Игереді: Күз мезгліндегі
ағаш

тулары
.
Менгереді: жумысты аяғына

дейін

жеткізуді;

Қолдалынған әдебиеттер: Бейнелеу әдістемелік құрал.

Тәрбиеші: Аргинова К.Р

Ұқсас жұмыстар
Геометриялық пішіндер туралы ертегі
Мад тобына арналған жаңа сабақ құрылымы
Геометриялық пішіндер ғаламшарында
Геометриялық пішіндердің ғажайып елі
Геометриялық пішіндер жайлы ақпарат
Геометриялық пішіндерді топтау
Өте жақсы балалар
Дидактикалық ойындар
Соңғы аялдама балалар Дөңгелек аялдамасы
Геометриялық пішіндердің ғажайып әлемі
Пәндер