ХХ ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық – саяси үдерістер

«Бекітемін»
А. ХХ ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық - саяси үдерістер туралы біледі.
В . ХХ ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық - саяси жағдай туралы ой түйіп, маңызын анықтайды.
С . ХХ ғасырдың бас кезіндегі өзгерістер ұлттық сананың дамуына жол ашқанын талдап, бағалайды .
Ұйымдастыру. Амандасу.
Топқа бөлуде жаңа сабақтағы негізгі ұғымдарды пайдалану;
«Коктейль таяқшасы» әдісі арқылы үй тапсырмасы сұрау .
Топқа бөлуде жаңа сабақтағы негізгі ұғымдарды пайдалану,
«Коктейль таяқшасы» әдісі арқылы үй тапсырмасы сұрау. Оқушылар коктейль таяқшасын алып, үй тапсырмасын жұптасып, болмаса үштікте бір-біріне айтады.
Өз білімінің қаншалықты деңгейде екенін «Ғажайып сызғыш» әдісі арқылы біліп, өзін өзі бағалайды.
Табыс критерийлері:
А. ХХ ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық - саяси үдерістер туралы білу.
В . ХХ ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық - саяси жағдай туралы ой түйіп, маңызын анықтау.
С . ХХ ғасырдың бас кезіндегі өзгерістер ұлттық сананың дамуына жол ашқанын талдап, бағалау .
Электрондық оқулық;
«Өкіл» әдісі арқылы жаңа сабақты өздігінен меңгеру.
Бағалау критерилерін тарату.
Бағалау критерийлеріне сүйене отырып «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі арқылы бағалату.
Топтар оқулық материалы, видео роликтен алған мәліметтерін оқып, бір өкіл келесі топқа барып бөліп берілген материалдарды меңгеріп, топқа келіп айтады.
Әр топ сағат тілімен бағыттала отырып, бағалау критерийлеріне сүйеніп «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» беру арқылы өз ара бағалайды.
«Ыстық орындық» әдісі арқылы сабақты қорытындылау.
«Блоб ағашы» арқылы кері байланыс жасау.
Оқушылар берілген тапсырмалар бойынша жауап береді.
Табыс критерийлері:
табыс критерийлері арқылы өзін-өзі бағалау.
Сабақтан алған әсерлері жайында рефлексия парағын толтырады.
Өзін -өзі бағалауда басшылыққа алатын табыс критерийлері
Ұпайлары (егер сұрақты ашпасаңыз-
0-ді, егер сұрақ толығымен ашылса 5-ті айналдыра сызыңыз )
«Бекітемін»
А. Қазақстандағы 1916 жылғы ұлт- азаттық қозғалыс, бірінші дүниежүзілік соғыс туралы біледі.
В . 1916 жылғы ұлт- азаттық қозғалыс және бірінші дүниежүзілік соғыс жағдайымен етене танысып, әсерін анықтайды, картамен жұмыстанады.
С . Ұлт- азаттық қозғалыс пен бірінші дүниежүзілік соғыстың әсерін талдап, ұлт батырларының ұлы азаттық жолындағы ерліктерін бағалайды.
Ұйымдастыру. Амандасу. «Бір шаңырақ астында» әдісі арқылы топқа бөлу,
«Сұрақты ұстап ал!» әдісімен үй тапсырмасын сұрау.
АББҚ бар оқушыларға Бағдар картаны таратып, орындалуын бақылайды
«Бір шаңырақ астында» әдісі арқылы топқа бөлініп, ынтымақтаса отырып бірлесе жұмыстанады.
«Сұрақты ұстап ал!» әдісімен берілген деңгейлік сұрақтарға жауап бере отырып, үй тапсырмасына дайындығын көрсетеді. «Ғажайып сызғыш» әдісі арқылы өзін-өзі бағалайды
АББҚ бар оқушылар Бағдар картаны алып жұмыстанады.
Табыс критерийлері:
А. Қазақстандағы 1916 жылғы ұлт- азаттық қозғалыс, бірінші дүниежүзілік соғыс туралы білу.
В . 1916 жылғы ұлт- азаттық қозғалыс және бірінші дүниежүзілік соғыс жағдайымен етене танысып, әсерін анықтай отырып, картамен жұмыстану.
С . Ұлт- азаттық қозғалыс пен бірінші дүниежүзілік соғыстың әсерін талдап, ұлт батырларының ұлы азаттық жолындағы ерліктерін бағалау.
Электрондық оқулық;
Ой қозғау сұрақтары қойылады.
Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты ашады.
«Жұптасып-ойланып-бөліс» әдісі арқылы жаңа сабақты өздігінен меңгеру .
Постер шығару.
Жаңа тақырыпты оқып үйрену үшін жеке оқуға уақыт беру.
Оқып болғаннан кейін әр топқа флипчарт таратып, тақырыпты ашу.
Бағалау критерилерін тарату.
Постер қорғау.
Бағалау критерийлеріне сүйене отырып «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі арқылы бағалату.
Постерді бағалау критерилері:
Тақырып мазмұнының ашылуы
Безендірілуі
Шығармашылығы
Топтар оқулық материалы, видео роликтен алған мәліметтерін қосып постер құрады.
Дайындап болғаннан кейін басқа топтардың алдында қорғайды. Әр топ сағат тілімен бағыттала отырып, бағалау критерийлеріне сүйеніп «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» беру арқылы өз ара бағалайды.
«Автор орындығы» әдісі арқылы сабақты қорытындылау.
Табыс критерийлер арқылы өзін-өзі бағалату;
«3:2:1» арқылы кері байланыс жасау
Табыс критерийлер арқылы өзін- өзі бағалайды.
Сабақтан алған әсерлері жайында рефлексия парағын толтырады.
Өзін -өзі бағалауда басшылыққа алатын табыс критерийлері
Ұпайлары (егер сұрақты ашпасаңыз-
0-ді, егер сұрақ толығымен ашылса 5-ті айналдыра сызыңыз )
«Бекітемін»
А . Революциялар аралығындағы Қазақстан туралы біледі.
В . 1917 жылғы революциялар аралығындағы Қазақстандағы жағдаймен таныса, сол аралықтағы өзгерістерді талдап, маңыздылығын анықтайды.
С . 1917 жылғы ақпан және қазан төңкерістері аралығында саяси сананың өсіп, түрлі саяси партиялардың құрылуын, ұлттық мемлекет құру жолындағы қадамдарын бағалайды.
Алаш зиялылары «Әлихан», «Ахмет» және «Міржақыптың» есімдері арқылы топқа бөлу.
«Шынжыр» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.
Алаш зиялылары «Әлихан», «Ахмет» және «Міржақыптың» есімдері арқылы топқа бөлініп, ынтымақтаса отырып бірлесе жұмыстанады.
«Шынжыр» әдісімен берілген тапсырмаларға жауап бере отырып, үй тапсырмасына дайындығын көрсетеді. .
«Ғажайып сызғыш» әдісі арқылы өзін-өзі бағалайды.
Табыс критерийлері:
А . Революциялар аралығындағы Қазақстан туралы білу.
В . 1917 жылғы революциялар аралығындағы Қазақстандағы жағдаймен таныса, сол аралықтағы өзгерістерді талдап, маңыздылығын анықтау.
С . 1917 жылғы ақпан және қазан төңкерістері аралығында саяси сананың өсіп, түрлі саяси партиялардың құрылуын, ұлттық мемлекет құру жолындағы қадамдарын бағалау.
Бейне фильмнен үзінді көрсету.
Ой қозғау сұрақтары.
Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты ашады.
«Өкіл» әдісі арқылы жаңа сабақты өздігінен меңгеру.
Бағалау критерилерін тарату.
Бағалау критерийлеріне сүйене отырып «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі арқылы бағалату.
Топтар оқулық материалы, видео роликтен алған мәліметтерін оқып, бір өкіл келесі топқа барып бөліп берілген материалдарды меңгеріп, топқа келіп айтады.
Әр топ сағат тілімен бағыттала отырып, бағалау критерийлеріне сүйеніп «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» беру арқылы өз ара бағалайды.
АББҚ бар оқушыларға Бағдар картаны таратып, орындалуын бақылайды.
Венн диаграммасымен жұмыстанып, талдап, қорытындылату.
«Блоб ағашы» арқылы кері байланыс,
Табыс критерийлер арқылы өзін-өзі бағалату;
рефлексия парағы
Оқушылар Венн диаграммасын толтыру барысында өткен сабақты жаңа сабақпен байланыстыра отырып, жан- жақты мағлұмат алады.
Табыс критерийлер арқылы өзін- өзі бағалайды.
Сабақтан алған әсерлері жайында рефлексия парағын толтырады.
Өзін -өзі бағалауда басшылыққа алатын табыс критерийлері
Ұпайлары (егер сұрақты ашпасаңыз-
0-ді, егер сұрақ толығымен ашылса 5-ті айналдыра сызыңыз )
«Бекітемін»
А . Ресейдегі 1917 жылғы ақпан буржуазиялық - демократиялық революциясы туралы біледі.
В . Ақпан буржуазиялық - демократиялық төңкерістің Қазақстанға әсерін саралай, құрылған саяси партиялар мен ағымдарды анықтайды.
С . Ақпан буржуазиялық - демократиялық төңкерістің маңыздылығын бағалайды.
Алаш зиялылары «Ә. Бөкейханов», «М. Тынышбаев» және «М. Шоқай» есімдері арқылы топқа бөлу.
«Серпілген сауал!» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.
Алаш зиялылары «Ә. Бөкейханов», «М. Тынышбаев» және «М. Шоқай» есімдері арқылы топқа бөлініп, ынтымақтаса отырып бірлесе жұмыстанады.
«Серпілген сауал!» әдісімен берілген тапсырмаларға жауап бере отырып, үй тапсырмасына дайындығын көрсетеді. .
«Ғажайып сызғыш» әдісі арқылы өзін-өзі бағалайды.
Табыс критерийлері:
А . Ресейдегі 1917 жылғы ақпан буржуазиялық - демократиялық революциясы туралы білу.
В . Ақпан буржуазиялық - демократиялық төңкерістің Қазақстанға әсерін саралай, құрылған саяси партиялар мен ағымдарды анықтау.
С . Ақпан буржуазиялық - демократиялық төңкерістің маңыздылығын бағалау.
Бейне фильмнен үзінді көрсету.
Ой қозғау сұрақтары.
Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты ашады.
«Радиоға қоңырау шалу» әдісі арқылы жаңа сабақты өздігінен меңгеру.
Бағалау критерилерін тарату.
Бағалау критерийлеріне сүйене отырып «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі арқылы бағалату.
Топтар оқулық материалы, видео роликтен алған мәліметтерін оқып, бөліп берілген материалдарды меңгеріп, бағдарлама жасайды.
Әр топ сағат тілімен бағыттала отырып, бағалау критерийлеріне сүйеніп «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» беру арқылы өз ара бағалайды.
АББҚ бар оқушыларға Бағдар картаны таратып, орындалуын бақылайды.
«Ыстық орындық» әдісі арқылы сабақты қорытындылау.
Табыс критерийлер арқылы өзін-өзі бағалату;
рефлексия парағы
Оқушылар «Ыстық орындыққа» отырып, бүгінгі сабақ бойынша меңгергенін тексеру бағытында сұрақтарға жауап береді. Оқушылар үсті- үстіне сұрақтар қояды.
Табыс критерийлер арқылы өзін- өзі бағалайды.
Сабақтан алған әсерлері жайында рефлексия парағын толтырады.
Өзін -өзі бағалауда басшылыққа алатын табыс критерийлері
Ұпайлары (егер сұрақты ашпасаңыз-
0-ді, егер сұрақ толығымен ашылса 5-ті айналдыра сызыңыз )
«Бекітемін»
А . Ұлтқа ұран болып, халыққа пана болған Қазақ елін отарлық езгіден азат ету, ұлттық мемлекет құру жолында құрылған «Алаш» партиясы туралы біледі.
В . «Алаш» партиясының саяси қызметімен таныса, талдау жасайды.
С . «Алаш» партиясын құру жолында өз басына қауіп төнседе сескенбеген, азаттық жолда құрбан болған тарихи тұлғаларды бағалайды.
Ұйымдастыру. Амандасу. «Бір шаңырақ астында» әдісі арқылы топқа бөлу,
«Қапшықтағы фасоль» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.
«Бір шаңырақ астында» әдісі арқылы топқа бөлініп, ынтымақтаса отырып бірлесе жұмыстанады.
«Қапшықтағы фасоль» әдісімен берілген тапсырмаларға жауап бере отырып, үй тапсырмасына дайындығын көрсетеді.
«Ғажайып сызғыш» әдісі арқылы өзін-өзі бағалайды.
Табыс критерийлері:
А . Ұлтқа ұран болып, халыққа пана болған Қазақ елін отарлық езгіден азат ету, ұлттық мемлекет құру жолында құрылған «Алаш» партиясы туралы білу.
В . «Алаш» партиясының саяси қызметімен таныса, талдау жасау.
С . «Алаш» партиясын құру жолында өз басына қауіп төнседе сескенбеген, азаттық жолда құрбан болған тарихи тұлғаларды бағалау.
Бейне фильмнен үзінді көрсету.
Ой қозғау сұрақтары.
Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты ашады.
«ТВ шоу» әдісі арқылы жаңа сабақты өздігінен меңгеру.
Бағалау критерилерін тарату.
Бағалау критерийлеріне сүйене отырып «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі арқылы бағалату.
Топтар оқулық материалы, видео роликтен алған мәліметтерін оқып, бөліп берілген материалдарды меңгеріп, бағдарлама жасайды.
Әр топ сағат тілімен бағыттала отырып, бағалау критерийлеріне сүйеніп «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» беру арқылы өз ара бағалайды.
АББҚ бар оқушыларға Бағдар картаны таратып, орындалуын бақылайды.
Тест арқылы сабақты қорытындылау.
«3:2:1»арқылы кері байланыс жасау;
Табыс критерийлер арқылы өзін-өзі бағалату;
Тест бере отырып, бүгінгі сабақ бойынша меңгергенін тексеру. Табыс критерийлер арқылы өзін- өзі бағалайды.
Сабақтан алған әсерлері жайында рефлексия парағын толтырады.
Өзін -өзі бағалауда басшылыққа алатын табыс критерийлері
Ұпайлары (егер сұрақты ашпасаңыз-
0-ді, егер сұрақ толығымен ашылса 5-ті айналдыра сызыңыз )
«Бекітемін»
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz