Сабақ жоспары :: Тарих
Файл қосу
Тақырып - Моңғол шапқыншылығы
Бекітемін: ...............................
Пәні: Қазақстан тарихы Күні:
Сыныбы: 7
Пән мұғалімі: Көптілеу нартай
|Сабақтың |Моңғол шапқыншылығы |
|тақырыбы | |
|Сабақтың |1.Моңғол империясының құрылуы туралы түсінік бере отырып, |
|мақсаты |Қазақстан мен Орта Азияға жасаған жрығы жайында ақпарат |
| |беру. |
| |2.Қазақстандағы сәулет өнері туындыларының, Ақыртас, |
| |Білеулі, Дың ғимараттарының қалай салынғандығы туралы |
| |түсіндіру. |
| |3.Орта ғасырлардағы сәулет өнерінің туындыларын қазіргі |
| |замандағы архитектураның озық үлгілерімен салыстыра білуге|
| |үйрету. |
|Оқытуда |«Топтастыру» «Он сұрақ» «Миға шабуыл» «Топтық жұмыс» |
|қолданылатын |«Крестиктер - нөлдіктер» «Кеңейтілген тапсырмалар» |
|әдіс – |«Рефлексия» «Мадақтау»жылы шырай таныту. «Үш шапалақ» «Екі|
|тәсілдер |жұлдыз, бір ұсыныс» «Смайликтер» «Басбармақ» |
|Негізгі дерек |Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы. Атамұра баспасы. |
|көздері, |2012ж. С.Жолдасбаев. АКТ. МАН. www.youyout.com |
|көрнекіліктер | |
|Оқып үйренудің|1. Сәулет өнері туралы түсінік бере отырып Қазақстандағы |
|нәтижесі |орта ғасырлардағы сәулет өнерінің дамуы жайында ақпарат |
| |алады. |
| |2. Қазақстандағы сәулет өнері туындыларының қалай |
| |салынғаны туралы түсінеді. |
| |3.Орта ғасырлардағы сәулет өнерінің туындыларын қазіргі |
| |замандағы архитектураның озық үлгілерімен салыстыра алады.|
|Түйінді |Тақырып туралы өмір тәжирбиесіне сүйену, оқушыларға көмек |
|идеялар |беруде ерекшеліктерін ескеру, алынған білімді практикада |
| |қолдануды ұйымдастыру |
|І.Ұйымдастыру |Мұғалімнің іс әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|кезеңі | | |
| | | |
|2 минут | | |
| |Сынып оқушыларына |Сынып оқушыларына жағымды ахуал |
| |жағымды ахуал туғызу. |туғызу, зейінін сабаққа аудару |
| |Суреттерді таңдау |«Мадақтау" жылы шырай таныту арқылы|
| |арқылы |бағалау. |
| |4 топқа бөлу | |
|Үй жұмысын |«Он сұрақ» әдісін |Өткен сабақты сұрақтар қою арқылы |
|тексеру |пайдалану. Негізгі |үй тапсырмасын бекітеміз |
|6 минут |сөз: |«Үш шапалақ» арқылы бағалау |
| |Құмыра | |
| |Ақша | |
| |Киіз үй | |
|Тұсау кесер |Миға шабуыл. |Оқушылар бейнероликті интерактивті |
|2 минут |Шағын бейне көрініс |тақтадан көріп,сұрақтарға жауап |
| |Түрткі сұрақтар арқылы|беру арқылы жаңа сабақтың мазмұнын |
| |жаңа сабақты айқындау |ашады |
| |1.Бұл көріністен нені | |
| | | |
| |байқадыңыздар ? | |
| |2.Олар қай кезеңге | |
| |тән? | |
| |3.Бұларды қалай | |
| |атаймыз? | |
| | | |
|II. Жаңа сабақ|Топтық жұмыс бойынша |Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдердің |
|20-минут |жаңа тақырып талдауға |міндеттерін атқарады. Топта 5 рөлді|
| |беріледі. |анықтайды: топбасшысы, баяндамашы, |
| | |хатшы, уақыт сақшысы және |
| |1-топ Архитектура |бақылаушы. |
| |2-топ Діни сәулет | |
| |өнері |1. Жеке жұмыс. |
| |3-топ Бейнелеу, Мүсін |2. Жұптық жұмыс |
| | |3. Топтық жұмыс. |
| |өнері |4. Постерге салу. |
| |4-топ Қолданбалы өнер |5. Постерді қорғайды. |
| | |«Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы |
| | |бағалау |
|Бекіту |«Крестиктер-нөлдіктер»|«Басбармақ»арқылы бағалау |
|5 минут |әдісі арқылы | |
|Жеке жұмыс |Кеңейтілген |Қазақ даласында салынған |
|7 минут |тапсырмалар |архитектуралық ғимараттар |
| | |Салыну себептері |
| | | |
| | |Ақыртас қамалы |
| | |Діни сенімге байланысты VIII |
| | |ғасырда Қарлұқ қағанаты кезінде |
| | |көптеп салынған. |
| | | |
| | |Білеулі ғимараты |
| | |Сұлу қызға ғашық болған Алан-Хазар |
| | |есімді жігіт салдырған. 766-893 |
| | |жылдар аралығында салынған. Бірақ |
| | |белгісіз себептермен сарай бітпей |
| | |қалған. |
| | | |
| | |Дың ескерткіштері |
| | |Керуен жолдарының бойында және |
| | |көші-қон бағыттарында жолаушылар |
| | |мен малшылардың су тапшылығын |
| | |көрмеуі үшін құдықтардың үстіне |
| | |салынған |
| | | |
|Рефлексия |Оқушыларға стикер |Оқушылар стикерге жазып, бүгінгі |
|2 минут |таратылады, тақтадағы |сабаққа рефлексия жасайды |
| |смайликтерге апарып |[pic] [pic] |
| |жапсыруларын |[pic] |
| |қадағалайды. |Барлығы |
| | |Жартылай Түсінген |
| | |түсінікті |
| | |түсіндім жоқпын|
|Кейінгі |Тақырыпты оқу және |Тақырыпты оқып интернеттен қосымша |
|тапсырма |интернеттен қосымша |мәліметтер алады. Ақпаратты |
|1 минут |мәліметтер алу |қорғайды. |
| |Ақпаратты сығу. | |
| |Ақпаратты қорғау. | |
Пәні: Қазақстан тарихы Күні:
Сыныбы: 7
Пән мұғалімі: Көптілеу нартай
|Сабақтың |Моңғол шапқыншылығы |
|тақырыбы | |
|Сабақтың |1.Моңғол империясының құрылуы туралы түсінік бере отырып, |
|мақсаты |Қазақстан мен Орта Азияға жасаған жрығы жайында ақпарат |
| |беру. |
| |2.Қазақстандағы сәулет өнері туындыларының, Ақыртас, |
| |Білеулі, Дың ғимараттарының қалай салынғандығы туралы |
| |түсіндіру. |
| |3.Орта ғасырлардағы сәулет өнерінің туындыларын қазіргі |
| |замандағы архитектураның озық үлгілерімен салыстыра білуге|
| |үйрету. |
|Оқытуда |«Топтастыру» «Он сұрақ» «Миға шабуыл» «Топтық жұмыс» |
|қолданылатын |«Крестиктер - нөлдіктер» «Кеңейтілген тапсырмалар» |
|әдіс – |«Рефлексия» «Мадақтау»жылы шырай таныту. «Үш шапалақ» «Екі|
|тәсілдер |жұлдыз, бір ұсыныс» «Смайликтер» «Басбармақ» |
|Негізгі дерек |Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы. Атамұра баспасы. |
|көздері, |2012ж. С.Жолдасбаев. АКТ. МАН. www.youyout.com |
|көрнекіліктер | |
|Оқып үйренудің|1. Сәулет өнері туралы түсінік бере отырып Қазақстандағы |
|нәтижесі |орта ғасырлардағы сәулет өнерінің дамуы жайында ақпарат |
| |алады. |
| |2. Қазақстандағы сәулет өнері туындыларының қалай |
| |салынғаны туралы түсінеді. |
| |3.Орта ғасырлардағы сәулет өнерінің туындыларын қазіргі |
| |замандағы архитектураның озық үлгілерімен салыстыра алады.|
|Түйінді |Тақырып туралы өмір тәжирбиесіне сүйену, оқушыларға көмек |
|идеялар |беруде ерекшеліктерін ескеру, алынған білімді практикада |
| |қолдануды ұйымдастыру |
|І.Ұйымдастыру |Мұғалімнің іс әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|кезеңі | | |
| | | |
|2 минут | | |
| |Сынып оқушыларына |Сынып оқушыларына жағымды ахуал |
| |жағымды ахуал туғызу. |туғызу, зейінін сабаққа аудару |
| |Суреттерді таңдау |«Мадақтау" жылы шырай таныту арқылы|
| |арқылы |бағалау. |
| |4 топқа бөлу | |
|Үй жұмысын |«Он сұрақ» әдісін |Өткен сабақты сұрақтар қою арқылы |
|тексеру |пайдалану. Негізгі |үй тапсырмасын бекітеміз |
|6 минут |сөз: |«Үш шапалақ» арқылы бағалау |
| |Құмыра | |
| |Ақша | |
| |Киіз үй | |
|Тұсау кесер |Миға шабуыл. |Оқушылар бейнероликті интерактивті |
|2 минут |Шағын бейне көрініс |тақтадан көріп,сұрақтарға жауап |
| |Түрткі сұрақтар арқылы|беру арқылы жаңа сабақтың мазмұнын |
| |жаңа сабақты айқындау |ашады |
| |1.Бұл көріністен нені | |
| | | |
| |байқадыңыздар ? | |
| |2.Олар қай кезеңге | |
| |тән? | |
| |3.Бұларды қалай | |
| |атаймыз? | |
| | | |
|II. Жаңа сабақ|Топтық жұмыс бойынша |Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдердің |
|20-минут |жаңа тақырып талдауға |міндеттерін атқарады. Топта 5 рөлді|
| |беріледі. |анықтайды: топбасшысы, баяндамашы, |
| | |хатшы, уақыт сақшысы және |
| |1-топ Архитектура |бақылаушы. |
| |2-топ Діни сәулет | |
| |өнері |1. Жеке жұмыс. |
| |3-топ Бейнелеу, Мүсін |2. Жұптық жұмыс |
| | |3. Топтық жұмыс. |
| |өнері |4. Постерге салу. |
| |4-топ Қолданбалы өнер |5. Постерді қорғайды. |
| | |«Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы |
| | |бағалау |
|Бекіту |«Крестиктер-нөлдіктер»|«Басбармақ»арқылы бағалау |
|5 минут |әдісі арқылы | |
|Жеке жұмыс |Кеңейтілген |Қазақ даласында салынған |
|7 минут |тапсырмалар |архитектуралық ғимараттар |
| | |Салыну себептері |
| | | |
| | |Ақыртас қамалы |
| | |Діни сенімге байланысты VIII |
| | |ғасырда Қарлұқ қағанаты кезінде |
| | |көптеп салынған. |
| | | |
| | |Білеулі ғимараты |
| | |Сұлу қызға ғашық болған Алан-Хазар |
| | |есімді жігіт салдырған. 766-893 |
| | |жылдар аралығында салынған. Бірақ |
| | |белгісіз себептермен сарай бітпей |
| | |қалған. |
| | | |
| | |Дың ескерткіштері |
| | |Керуен жолдарының бойында және |
| | |көші-қон бағыттарында жолаушылар |
| | |мен малшылардың су тапшылығын |
| | |көрмеуі үшін құдықтардың үстіне |
| | |салынған |
| | | |
|Рефлексия |Оқушыларға стикер |Оқушылар стикерге жазып, бүгінгі |
|2 минут |таратылады, тақтадағы |сабаққа рефлексия жасайды |
| |смайликтерге апарып |[pic] [pic] |
| |жапсыруларын |[pic] |
| |қадағалайды. |Барлығы |
| | |Жартылай Түсінген |
| | |түсінікті |
| | |түсіндім жоқпын|
|Кейінгі |Тақырыпты оқу және |Тақырыпты оқып интернеттен қосымша |
|тапсырма |интернеттен қосымша |мәліметтер алады. Ақпаратты |
|1 минут |мәліметтер алу |қорғайды. |
| |Ақпаратты сығу. | |
| |Ақпаратты қорғау. | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz