Диаграммаларды салу

Сабақ жоспары

Сыныбы:: Сыныбы:
8: 8
Сыныбы:: Уақыты:
8:
Сыныбы:: Дайындаған:
8: Трекин ЖОББҚ мектебінің мұғалімі Сейфуллина Аймекен Тілекқабылқызы
Сыныбы:: Тақырыбы:
8: Диаграммаларды салу
Сыныбы:: Мақсат, міндеттері:
8: А) проблеманы шешу:
Оқушыларды тәрбиелікке, ұқыптылыққа, тиянақтылыққа үйрету, өмірлік және оқу - танымдық жағдайларда формулаларды пайдалану бойынша құзіреттілігн арттыру. Оқушылардың білімдері мен дағдыларын, Excel бағдарлама туралы түсініктерін дамыту. Оқушылардың MS Excel программасы мүмкіндіктерін пайдалана отырып диаграмма тұрғызу дағдыларын қалыптастыру, шығармашылық қабілеттерін жетілдіру және олардың компьютерлік сауаттылықтарын дамыту.
Сыныбы:: Ә) ақпараттық:
8: Оқушылардың Excel бағдарламалаумен жұмыс істеу мүмкіндіктерін қалыптастыру жөнінде ақпарат беру арқылы бастапқы білімдерін толықтыру, жүйелеу. Оқушыларды еңбексүйгіштікке, сауатты азамат болуға тәрбиелеу. Оқушыларды адмагершілікке, имандылыққа, азаматтық пен жауапкершілікке тәрбиелеу және ұқыптылық пен тиянақтылыққа баулу.
Сыныбы:: Б) коммуникативтік
8: Оқушыларды Excel бағдарламалаумен үйрету арқылы сөйлеу, өз ойын толық, мәдениетті, сауатты, нақты жеткізуге үйрету. Оқушыларды Excel бағдарламалар құруға үйрету. MS Excel-дің графиктік мүмкіндіктері туралы оқушыларға түсінік беріп, Диаграмма шеберінің көмегімен диаграммалар тұрғызуды және әртүрлі типті диаграммалар құруды үйрету;
Сыныбы:: Түрі:
8: Аралас
Сыныбы:: Технологиялар:
8: Ақпараттық - коммуникациялық
Сыныбы:: Әдіс-тәсілдері:
8: сөздік, көрнекілік, сұрақ - жауап, әңгіме, баяндау, практикалық, тестілеу
Сыныбы:: Пәнаралық байланыс:
8: Орыс тілі, ағылшын тілі, математика, геометрия, сызу
Сыныбы:: Оқыту құралдары:
8: техникалық
Компьютер, интерактивтік тақта, проектор, қалам.
Сыныбы:: бағдарламалық
8: Тестілеу бағдарламасы, ActivStudio
Сыныбы:: дидактикалық
8: 8 сынып «Информатика» оқулығы авторы Е. В. Шевчук, Н. С. Кольева, тест, көрнекілік
Сабақтың барысы:: Сабақтың барысы:
Мұғалімнің қызметі: Мұғалімнің қызметі
Оқушының қызметі: Оқушының қызметі
Күтілетін нәтиже: Күтілетін нәтиже
Сабақтың барысы:: І. Ұйымдастыру бөлімі
Мұғалімнің қызметі:
  • Оқушылармен сәлемдесу;
  • Оқушыларды түгендеу;
  • Олардың құрал-жабдықтарын және сабаққа дайындықтарын тексеру;
  • Сабақтың тақырыбы мен мақсатын, өту ерекшеліктерін хабарлап, сабаққа кірісу.
Оқушының қызметі:
  • Оқушылармен сәлемдесу;
  • Кезекші сабақта жоқ оқушыны айтады;
  • Оқушылардың құрал-жабдықтары және сабаққа дайын;
Күтілетін нәтиже: Сабаққа өз бетімен даярланады, мұғалім талаптарын мүлтіксіз орындайды; Оқушылардың білім дағдылығын бақылай отырып, шапшандық қасиетін байқау.
Сабақтың барысы:: II. Өткен материалды қайталау
Мұғалімнің қызметі:

Өткен материалды қайталау мақсатында қажетті сөздер арқылы сөйлемді аяқтау.

  • . . . - электрондық кестедегі горизонталь жол, максимал саны - . . . , жұмыс аймағының сол жақ шекарасында араб цифрларымен нөмірі белгіленген.
  • . . . - электрондық кестедегі вертикаль жол, барлық саны - . . . , жұмыс аймағының жоғарғы шекарасында латын әріптерімен белгіленген.
  • . . . - бағана мен қатардың қиылысқан жері, адресі бағана әрпі мен қатар нөмірінен тұрады, мысалы: В3.
  • . . . - тіркесе орналасқан ұяшықтардың төртбұрыш аймағы (диапазон), мысалы: В5:D8.
Оқушының қызметі:

Қажетті сөздер арқылы сөйлемді аяқтайды.

  • Қатар- электрондық кестедегі горизонталь жол, максимал саны -65536, жұмыс аймағының сол жақ шекарасында араб цифрларымен нөмірі белгіленген.
  • Бағана- электрондық кестедегі вертикаль жол, барлық саны -256, жұмыс аймағының жоғарғы шекарасында латын әріптерімен белгіленген.
  • Ұяшық- бағана мен қатардың қиылысқан жері, адресі бағана әрпі мен қатар нөмірінен тұрады, мысалы: В3.
  • Блок- тіркесе орналасқан ұяшықтардың төртбұрыш аймағы (диапазон), мысалы: В5:D8.
Күтілетін нәтиже:
Сабақтың барысы::

III. Жаңа түсініктермен дағдыларды қалыптастыру

Мұғалімнің қызметі:

Диаграммалар - деректерді графикалық бейнелеудің ыңғайлы сайманы.

Диаграммалар өзінің көрнекілігімен деректерді дұрыс бағалауға мүмкіндік береді. Бұл жұмыс парағының әр ұяшығын мұқият қараудан жеңіл әрі түсінікті.

Диаграмма ұяшықтарда байқалмай қалған кестелерді көруге көмектеседі. Excel-де 14 түрлі екі-үш өлшемді диаграммалар бар.

Диаграмманың мынадай типтері болады:

Бағандық(гистограмма),

сызықтық,

дөңгелек,

нүктелік,

сақиналық көпіршіген,

жапырақшалық,

цилиндрлік,

конустық,

пирамидалық,

биржалық,

графикалық,

аймақтық,

беттік.

Дөңгелек диаграммадан басқа барлық диаграммалардың екі осі: горизонталь немесе категориялар осі және вертикаль немесе мәндер осі болады. Көлемді диаграммалар құрғанда үшінші ось қатарлар осі қосылады.

Диаграммалар мынадай элементтерден тұрады: тор, тақырып және аңыз.

Тақырыптар диаграмманың жеке элементтерін түсіндіру үшін қолданылады.

Аңыз диаграммаларда берілген деректердің қатарларын ажыратуға көмектеседі.

Диаграмма тұрғызу 4 қадамды орындау арқылы жүргізіледі.

Алгоритм блогы.

  1. Диаграмма түрінде көрсетілуі тиіс деректерден тұратын ұяшықтардың ауқымын яғни блокты белгілеу керек.
  2. Қою-Диаграмма шебері командасын орындаймыз.
  3. 1-қадам. Диаграмма типіашылады. Тип тізімінен қажетті диаграмманың түрін таңдаймыз.

Келесі (Далее) батырмасын шертеміз.

  1. 2-қадамДиаграмма салудың ауқымыкөрсетілген сұхбат терезе ашылады. Үнсіз келісім берілсе қатарлар бағанды түрде салыну ұсынылады.

Келесі (далее) батырмасын шертеміз.

  1. 3-қадам. Диаграмма параметрлерісұхбат терезесі ашылады. Мұнда диаграмманы безендіру жұмыстары жүргізіледі яғни диаграммаға ат беру, жекелеген мәндерін көрсету, остерін жазу, аңызды көрсету керек пе жоқ па, т. б. орындауға болады.

Келесі (далее) батырмасын шертеміз

  1. 4 - қадам. Диаграмманы орналастырусұхбат терезесі ашылды. Мұнда диаграмманы кестемен бірге ашылған бетке немесе жеке бетке орналастыруға мүмкіндік береді.

Ашылған бетті таңдап Дайын (готова) батырмасын шертеміз.

Сол сәтте таңдауымыз бойынша диаграмма көрсетіледі.

Оқушының қызметі:

Бірінші қадамы экранға шығады:

Күтілетін нәтиже: Жаңа тақырыптын түсіндірмелі бөлімінде оқушылар теория жөнінде бірнеше мағлұматтарды менгерді, әр түрлі қосымша терминдермен де танысты
Сабақтың барысы::

IV. Біліктер мен дағдыларды бекіту

Мұғалімнің қызметі:

Ұқсас жұмыстар
Функциялар. Стандартты функцияларды пайдалану. Диаграммаларды салу
Excel бағдарламасында диаграмманы форматтауға болама
Информатика 8 сынып. excel тарауына омж
Оқушыларды сабаққа
Ғылым таппай мақтанба, Орын таппай баптанба
Диаграммаларды құру туралы
Ms excel- диаграммаларды құру редакциялау және форматтау
Объектілерді қою
Символдар мен абзацтарды форматтау әдістері. тізімдерді құру. иллюстрациямен жұмыс жасау
Кестені толтыру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz