Диаграммаларды салу

Сабақ жоспары

|Сыныбы: |8 |
|Уақыты: | |
|Дайындаған: |Трекин ЖОББҚ мектебінің мұғалімі Сейфуллина Аймекен Тілекқабылқызы |
|Тақырыбы: |Диаграммаларды салу |
|Мақсат, |А) проблеманы шешу: |Оқушыларды тәрбиелікке, ұқыптылыққа, тиянақтылыққа үйрету , өмірлік және оқу – |
|міндеттері: | |танымдық жағдайларда формулаларды пайдалану бойынша құзіреттілігн арттыру. |
| | |Оқушылардың білімдері мен дағдыларын, Excel бағдарлама туралы түсініктерін |
| | |дамыту. Оқушылардың MS Excel программасы мүмкіндіктерін пайдалана отырып |
| | |диаграмма тұрғызу дағдыларын қалыптастыру, шығармашылық қабілеттерін жетілдіру |
| | |және олардың компьютерлік сауаттылықтарын дамыту. |
| | | |
| |Ә) ақпараттық: |Оқушылардың Excel бағдарламалаумен жұмыс істеу мүмкіндіктерін қалыптастыру |
| | |жөнінде ақпарат беру арқылы бастапқы білімдерін толықтыру, жүйелеу. Оқушыларды |
| | |еңбексүйгіштікке, сауатты азамат болуға тәрбиелеу.Оқушыларды адмагершілікке, |
| | |имандылыққа, азаматтық пен жауапкершілікке тәрбиелеу және ұқыптылық пен |
| | |тиянақтылыққа баулу. |
| |Б) коммуникативтік | Оқушыларды Excel бағдарламалаумен үйрету арқылы сөйлеу, өз ойын толық, |
| | |мәдениетті, сауатты, нақты жеткізуге үйрету. Оқушыларды Excel бағдарламалар |
| | |құруға үйрету. MS Excel-дің графиктік мүмкіндіктері туралы оқушыларға түсінік |
| | |беріп, Диаграмма шеберінің көмегімен диаграммалар тұрғызуды және әртүрлі типті |
| | |диаграммалар құруды үйрету; |
|Түрі: |Аралас |
|Технологиялар: |Ақпараттық – коммуникациялық |
|Әдіс-тәсілдері: |сөздік, көрнекілік, сұрақ – жауап, әңгіме, баяндау, практикалық, тестілеу |
|Пәнаралық |Орыс тілі,ағылшын тілі,математика, геометрия, сызу |
|байланыс: | |
|Оқыту құралдары: |техникалық |Компьютер,интерактивтік тақта, проектор, қалам. |
| |бағдарламалық |Тестілеу бағдарламасы, ActivStudio |
| |дидактикалық |8 сынып «Информатика» оқулығы авторы Е.В.Шевчук, Н.С.Кольева, тест , көрнекілік |

|Сабақтың барысы: |Мұғалімнің қызметі |Оқушының қызметі |Күтілетін нәтиже |
|І. Ұйымдастыру |Оқушылармен сәлемдесу; |Оқушылармен сәлемдесу; |Сабаққа өз бетімен|
|бөлімі |Оқушыларды түгендеу; |Кезекші сабақта жоқ оқушыны айтады; |даярланады, |
| |Олардың құрал-жабдықтарын және сабаққа |Оқушылардың құрал-жабдықтары және сабаққа |мұғалім талаптарын|
| |дайындықтарын тексеру; |дайын; |мүлтіксіз |
| |Сабақтың тақырыбы мен мақсатын, өту | |орындайды;Оқушылар|
| |ерекшеліктерін хабарлап, сабаққа кірісу. | |дың білім |
| | | |дағдылығын бақылай|
| | | |отырып, шапшандық |
| | | |қасиетін байқау. |
|II. Өткен |Өткен материалды қайталау мақсатында қажетті|Қажетті сөздер арқылы сөйлемді аяқтайды. | |
|материалды |сөздер арқылы сөйлемді аяқтау. | | |
|қайталау | |Қатар – электрондық кестедегі горизонталь | |
| |... – электрондық кестедегі горизонталь жол,|жол, максимал саны – 65536, жұмыс аймағының| |
| |максимал саны – ... , жұмыс аймағының сол |сол жақ шекарасында араб цифрларымен нөмірі| |
| |жақ шекарасында араб цифрларымен нөмірі |белгіленген. | |
| |белгіленген. |Бағана – электрондық кестедегі вертикаль | |
| |... – электрондық кестедегі вертикаль жол, |жол, барлық саны – 256, жұмыс аймағының | |
| |барлық саны – ... , жұмыс аймағының жоғарғы |жоғарғы шекарасында латын әріптерімен | |
| |шекарасында латын әріптерімен белгіленген. |белгіленген. | |
| |... – бағана мен қатардың қиылысқан жері, |Ұяшық – бағана мен қатардың қиылысқан жері,| |
| |адресі бағана әрпі мен қатар нөмірінен |адресі бағана әрпі мен қатар нөмірінен | |
| |тұрады, мысалы: В3. |тұрады, мысалы: В3. | |
| |... – тіркесе орналасқан ұяшықтардың |Блок – тіркесе орналасқан ұяшықтардың | |
| |төртбұрыш аймағы (диапазон), мысалы: В5:D8. |төртбұрыш аймағы (диапазон), мысалы: В5:D8.| |
| | | | |
|III. Жаңа |Диаграммалар – деректерді графикалық | |Жаңа тақырыптын |
|түсініктермен |бейнелеудің ыңғайлы сайманы. |Бірінші қадамы экранға шығады: |түсіндірмелі |
|дағдыларды |Диаграммалар өзінің көрнекілігімен | |бөлімінде оқушылар|
|қалыптастыру |деректерді дұрыс бағалауға мүмкіндік береді.| |теория жөнінде |
|[pic] |Бұл жұмыс парағының әр ұяшығын мұқият | |бірнеше |
| |қараудан жеңіл әрі түсінікті. | |мағлұматтарды |
| |Диаграмма ұяшықтарда байқалмай қалған | |менгерді, әр түрлі|
| |кестелерді көруге көмектеседі. Excel-де 14 | |қосымша |
| |түрлі екі-үш өлшемді диаграммалар бар. | |терминдермен де |
| |Диаграмманың мынадай типтері болады: | |танысты |
| |Бағандық(гистограмма), | | |
| |сызықтық, | | |
| |дөңгелек, | | |
| |нүктелік, | | |
| |сақиналық көпіршіген, | | |
| |жапырақшалық, | | |
| |цилиндрлік, | | |
| |конустық, | | |
| |пирамидалық, | | |
| |биржалық, | | |
| |графикалық, | | |
| |аймақтық, | | |
| |беттік. | | |
| |Дөңгелек диаграммадан басқа барлық | | |
| |диаграммалардың екі осі: горизонталь немесе| | |
| |категориялар осі және вертикаль немесе | | |
| |мәндер осі болады. Көлемді диаграммалар | | |
| |құрғанда үшінші ось қатарлар осі қосылады. | | |
| |Диаграммалар мынадай элементтерден тұрады: | | |
| |тор, тақырып және аңыз. | | |
| |Тақырыптар диаграмманың жеке элементтерін | | |
| |түсіндіру үшін қолданылады. | | |
| |Аңыз диаграммаларда берілген деректердің | | |
| |қатарларын ажыратуға көмектеседі. | | |
| |Диаграмма тұрғызу 4 қадамды орындау арқылы | | |
| |жүргізіледі. | | |
| | | | |
| |Алгоритм блогы. | | |
| | | | |
| |Диаграмма түрінде көрсетілуі тиіс | | |
| |деректерден тұратын ұяшықтардың ауқымын яғни| | |
| |блокты белгілеу керек. | | |
| |Қою—Диаграмма шебері командасын орындаймыз. | | |
| |1-қадам. Диаграмма типі ашылады. Тип | | |
| |тізімінен қажетті диаграмманың түрін | | |
| |таңдаймыз. | | |
| |Келесі (Далее) батырмасын шертеміз. | | |
| | | | |
| |2-қадам Диаграмма салудың ауқымы көрсетілген| | |
| |сұхбат терезе ашылады. Үнсіз келісім берілсе| | |
| |қатарлар бағанды түрде салыну ұсынылады. | | |
| |Келесі (далее) батырмасын шертеміз. | | |
| | | | |
| |3-қадам. Диаграмма параметрлері сұхбат | | |
| |терезесі ашылады. Мұнда диаграмманы | | |
| |безендіру жұмыстары жүргізіледі яғни | | |
| |диаграммаға ат беру, жекелеген мәндерін | | |
| |көрсету, остерін жазу, аңызды көрсету керек | | |
| |пе жоқ па, т.б. орындауға болады. | | |
| |Келесі (далее) батырмасын шертеміз | | |
| | | | |
| |4 – қадам. Диаграмманы орналастыру сұхбат | | |
| |терезесі ашылды. Мұнда диаграмманы кестемен | | |
| |бірге ашылған бетке немесе жеке бетке | | |
| |орналастыруға мүмкіндік береді. | | |
| | | | |
| |Ашылған бетті таңдап Дайын (готова) | | |
| |батырмасын шертеміз. | | |
| |Сол сәтте таңдауымыз бойынша диаграмма | | |
| |көрсетіледі. | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|IV. Біліктер мен | Практикалық жұмыс | Практикалық жұмыс | Сабақта не |
|дағдыларды бекіту| | |меңгергені туралы |
|[pic] | | |білімдерін |
| |1-тапсырма:Төмендегі функцияға гистограмма |1-тапсырма: |тексеріледі.Жаңа |
| |типін таңдап диаграмма тұрғыз. | |тақырып бойынша |
| |Қазақстан халқының ұлттық құрамы (%) | |тапсырмаларды |
| | | |орындайды. |
| |1926 | | |
| |1939 | | |
| |1959 | | |
| |1970 | | |
| |1979 |2-тапсырма: | |
| |1989 | | |
| |1999 | | |
| | | | |
| |2009 | | |
| | | | |
| |Қазақтар | | |
| |57,1 | | |
| |38 | | |
| |30 | | |
| |32,6 | | |
| |36 | | |
| |39,4 | | |
| |50,7 | | |
| |63,3 | | |
| | | | |
| |Орыстар, украиндар, белорустар | | |
| |33,1 | | |
| |51,5 | | |
| |52,1 | | |
| |51,1 | | |
| |48,1 | | |
| |44,3 | | |
| |37,7 | | |
| | | | |
| |23,3 | | |
| | | | |
| |Басқа ұлттар | | |
| |9,9 | | |
| |10,5 | | |
| |17,9 | | |
| |16,3 | | |
| |15,9 | | |
| |16,3 | | |
| |11,6 | | |
| |13,1 | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |2-тапсырма: | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|V. Үйге тапсырма.|Жаңа тақырыпты оқып келу.Келесі сабақта |Оқулықтың 106-109 беттеріндегі жаңа | Берілген тапсырма|
| |ауызша сұралады. |тақырыпты оқып келу. |келесі сабақта |
| |Оқулықтың 106-109 беттері.Excel |.Excel бағдарламасына сөзжұмбақ жасап келу.|міңдетті түрде |
| |бағдарламасына сөзжұмбақ жасап келу. | |сұралып, |
| | | |оқушылардың |
| | | |барлығынан орындап|
| | | |келу сұралады |
|VI. Қорытынды. |Бүгінгі сабағымыз аяқталды.Оқушылар |Әр оқушы сабақ барысында орындаған |Оқушылар жаңа |
| |орындаған тапсырмалар деңгейіне байланысты |тапсырмаларына байланысты |материалды жақсы |
| |бағаланды. |бағаланды.Оқушылар білім деңгейіне |менгеріп, келесі |
| |Сабақ аяқталды.Сау болыңыздар! |байланысты бағаларын алады. |сыныптарда |
| | | |тиянақты қолдана |
| |[pic] | |алуға машықтанды. |
| | | | |
| | | | |

-----------------------
[pic]

Ұқсас жұмыстар
Функциялар. Стандартты функцияларды пайдалану. Диаграммаларды салу
Excel бағдарламасында диаграмманы форматтауға болама
Информатика 8 сынып. excel тарауына омж
Оқушыларды сабаққа
Ғылым таппай мақтанба, Орын таппай баптанба
Диаграммаларды құру туралы
Ms excel- диаграммаларды құру редакциялау және форматтау
Объектілерді қою
Символдар мен абзацтарды форматтау әдістері. тізімдерді құру. иллюстрациямен жұмыс жасау
Кестені толтыру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz