Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Диаграммаларды салу
Сабақ жоспары
|Сыныбы: |8 |
|Уақыты: | |
|Дайындаған: |Трекин ЖОББҚ мектебінің мұғалімі Сейфуллина Аймекен Тілекқабылқызы |
|Тақырыбы: |Диаграммаларды салу |
|Мақсат, |А) проблеманы шешу: |Оқушыларды тәрбиелікке, ұқыптылыққа, тиянақтылыққа үйрету , өмірлік және оқу – |
|міндеттері: | |танымдық жағдайларда формулаларды пайдалану бойынша құзіреттілігн арттыру. |
| | |Оқушылардың білімдері мен дағдыларын, Excel бағдарлама туралы түсініктерін |
| | |дамыту. Оқушылардың MS Excel программасы мүмкіндіктерін пайдалана отырып |
| | |диаграмма тұрғызу дағдыларын қалыптастыру, шығармашылық қабілеттерін жетілдіру |
| | |және олардың компьютерлік сауаттылықтарын дамыту. |
| | | |
| |Ә) ақпараттық: |Оқушылардың Excel бағдарламалаумен жұмыс істеу мүмкіндіктерін қалыптастыру |
| | |жөнінде ақпарат беру арқылы бастапқы білімдерін толықтыру, жүйелеу. Оқушыларды |
| | |еңбексүйгіштікке, сауатты азамат болуға тәрбиелеу.Оқушыларды адмагершілікке, |
| | |имандылыққа, азаматтық пен жауапкершілікке тәрбиелеу және ұқыптылық пен |
| | |тиянақтылыққа баулу. |
| |Б) коммуникативтік | Оқушыларды Excel бағдарламалаумен үйрету арқылы сөйлеу, өз ойын толық, |
| | |мәдениетті, сауатты, нақты жеткізуге үйрету. Оқушыларды Excel бағдарламалар |
| | |құруға үйрету. MS Excel-дің графиктік мүмкіндіктері туралы оқушыларға түсінік |
| | |беріп, Диаграмма шеберінің көмегімен диаграммалар тұрғызуды және әртүрлі типті |
| | |диаграммалар құруды үйрету; |
|Түрі: |Аралас |
|Технологиялар: |Ақпараттық – коммуникациялық |
|Әдіс-тәсілдері: |сөздік, көрнекілік, сұрақ – жауап, әңгіме, баяндау, практикалық, тестілеу |
|Пәнаралық |Орыс тілі,ағылшын тілі,математика, геометрия, сызу |
|байланыс: | |
|Оқыту құралдары: |техникалық |Компьютер,интерактивтік тақта, проектор, қалам. |
| |бағдарламалық |Тестілеу бағдарламасы, ActivStudio |
| |дидактикалық |8 сынып «Информатика» оқулығы авторы Е.В.Шевчук, Н.С.Кольева, тест , көрнекілік |
|Сабақтың барысы: |Мұғалімнің қызметі |Оқушының қызметі |Күтілетін нәтиже |
|І. Ұйымдастыру |Оқушылармен сәлемдесу; |Оқушылармен сәлемдесу; |Сабаққа өз бетімен|
|бөлімі |Оқушыларды түгендеу; |Кезекші сабақта жоқ оқушыны айтады; |даярланады, |
| |Олардың құрал-жабдықтарын және сабаққа |Оқушылардың құрал-жабдықтары және сабаққа |мұғалім талаптарын|
| |дайындықтарын тексеру; |дайын; |мүлтіксіз |
| |Сабақтың тақырыбы мен мақсатын, өту | |орындайды;Оқушылар|
| |ерекшеліктерін хабарлап, сабаққа кірісу. | |дың білім |
| | | |дағдылығын бақылай|
| | | |отырып, шапшандық |
| | | |қасиетін байқау. |
|II. Өткен |Өткен материалды қайталау мақсатында қажетті|Қажетті сөздер арқылы сөйлемді аяқтайды. | |
|материалды |сөздер арқылы сөйлемді аяқтау. | | |
|қайталау | |Қатар – электрондық кестедегі горизонталь | |
| |... – электрондық кестедегі горизонталь жол,|жол, максимал саны – 65536, жұмыс аймағының| |
| |максимал саны – ... , жұмыс аймағының сол |сол жақ шекарасында араб цифрларымен нөмірі| |
| |жақ шекарасында араб цифрларымен нөмірі |белгіленген. | |
| |белгіленген. |Бағана – электрондық кестедегі вертикаль | |
| |... – электрондық кестедегі вертикаль жол, |жол, барлық саны – 256, жұмыс аймағының | |
| |барлық саны – ... , жұмыс аймағының жоғарғы |жоғарғы шекарасында латын әріптерімен | |
| |шекарасында латын әріптерімен белгіленген. |белгіленген. | |
| |... – бағана мен қатардың қиылысқан жері, |Ұяшық – бағана мен қатардың қиылысқан жері,| |
| |адресі бағана әрпі мен қатар нөмірінен |адресі бағана әрпі мен қатар нөмірінен | |
| |тұрады, мысалы: В3. |тұрады, мысалы: В3. | |
| |... – тіркесе орналасқан ұяшықтардың |Блок – тіркесе орналасқан ұяшықтардың | |
| |төртбұрыш аймағы (диапазон), мысалы: В5:D8. |төртбұрыш аймағы (диапазон), мысалы: В5:D8.| |
| | | | |
|III. Жаңа |Диаграммалар – деректерді графикалық | |Жаңа тақырыптын |
|түсініктермен |бейнелеудің ыңғайлы сайманы. |Бірінші қадамы экранға шығады: |түсіндірмелі |
|дағдыларды |Диаграммалар өзінің көрнекілігімен | |бөлімінде оқушылар|
|қалыптастыру |деректерді дұрыс бағалауға мүмкіндік береді.| |теория жөнінде |
|[pic] |Бұл жұмыс парағының әр ұяшығын мұқият | |бірнеше |
| |қараудан жеңіл әрі түсінікті. | |мағлұматтарды |
| |Диаграмма ұяшықтарда байқалмай қалған | |менгерді, әр түрлі|
| |кестелерді көруге көмектеседі. Excel-де 14 | |қосымша |
| |түрлі екі-үш өлшемді диаграммалар бар. | |терминдермен де |
| |Диаграмманың мынадай типтері болады: | |танысты |
| |Бағандық(гистограмма), | | |
| |сызықтық, | | |
| |дөңгелек, | | |
| |нүктелік, | | |
| |сақиналық көпіршіген, | | |
| |жапырақшалық, | | |
| |цилиндрлік, | | |
| |конустық, | | |
| |пирамидалық, | | |
| |биржалық, | | |
| |графикалық, | | |
| |аймақтық, | | |
| |беттік. | | |
| |Дөңгелек диаграммадан басқа барлық | | |
| |диаграммалардың екі осі: горизонталь немесе| | |
| |категориялар осі және вертикаль немесе | | |
| |мәндер осі болады. Көлемді диаграммалар | | |
| |құрғанда үшінші ось қатарлар осі қосылады. | | |
| |Диаграммалар мынадай элементтерден тұрады: | | |
| |тор, тақырып және аңыз. | | |
| |Тақырыптар диаграмманың жеке элементтерін | | |
| |түсіндіру үшін қолданылады. | | |
| |Аңыз диаграммаларда берілген деректердің | | |
| |қатарларын ажыратуға көмектеседі. | | |
| |Диаграмма тұрғызу 4 қадамды орындау арқылы | | |
| |жүргізіледі. | | |
| | | | |
| |Алгоритм блогы. | | |
| | | | |
| |Диаграмма түрінде көрсетілуі тиіс | | |
| |деректерден тұратын ұяшықтардың ауқымын яғни| | |
| |блокты белгілеу керек. | | |
| |Қою—Диаграмма шебері командасын орындаймыз. | | |
| |1-қадам. Диаграмма типі ашылады. Тип | | |
| |тізімінен қажетті диаграмманың түрін | | |
| |таңдаймыз. | | |
| |Келесі (Далее) батырмасын шертеміз. | | |
| | | | |
| |2-қадам Диаграмма салудың ауқымы көрсетілген| | |
| |сұхбат терезе ашылады. Үнсіз келісім берілсе| | |
| |қатарлар бағанды түрде салыну ұсынылады. | | |
| |Келесі (далее) батырмасын шертеміз. | | |
| | | | |
| |3-қадам. Диаграмма параметрлері сұхбат | | |
| |терезесі ашылады. Мұнда диаграмманы | | |
| |безендіру жұмыстары жүргізіледі яғни | | |
| |диаграммаға ат беру, жекелеген мәндерін | | |
| |көрсету, остерін жазу, аңызды көрсету керек | | |
| |пе жоқ па, т.б. орындауға болады. | | |
| |Келесі (далее) батырмасын шертеміз | | |
| | | | |
| |4 – қадам. Диаграмманы орналастыру сұхбат | | |
| |терезесі ашылды. Мұнда диаграмманы кестемен | | |
| |бірге ашылған бетке немесе жеке бетке | | |
| |орналастыруға мүмкіндік береді. | | |
| | | | |
| |Ашылған бетті таңдап Дайын (готова) | | |
| |батырмасын шертеміз. | | |
| |Сол сәтте таңдауымыз бойынша диаграмма | | |
| |көрсетіледі. | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|IV. Біліктер мен | Практикалық жұмыс | Практикалық жұмыс | Сабақта не |
|дағдыларды бекіту| | |меңгергені туралы |
|[pic] | | |білімдерін |
| |1-тапсырма:Төмендегі функцияға гистограмма |1-тапсырма: |тексеріледі.Жаңа |
| |типін таңдап диаграмма тұрғыз. | |тақырып бойынша |
| |Қазақстан халқының ұлттық құрамы (%) | |тапсырмаларды |
| | | |орындайды. |
| |1926 | | |
| |1939 | | |
| |1959 | | |
| |1970 | | |
| |1979 |2-тапсырма: | |
| |1989 | | |
| |1999 | | |
| | | | |
| |2009 | | |
| | | | |
| |Қазақтар | | |
| |57,1 | | |
| |38 | | |
| |30 | | |
| |32,6 | | |
| |36 | | |
| |39,4 | | |
| |50,7 | | |
| |63,3 | | |
| | | | |
| |Орыстар, украиндар, белорустар | | |
| |33,1 | | |
| |51,5 | | |
| |52,1 | | |
| |51,1 | | |
| |48,1 | | |
| |44,3 | | |
| |37,7 | | |
| | | | |
| |23,3 | | |
| | | | |
| |Басқа ұлттар | | |
| |9,9 | | |
| |10,5 | | |
| |17,9 | | |
| |16,3 | | |
| |15,9 | | |
| |16,3 | | |
| |11,6 | | |
| |13,1 | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |2-тапсырма: | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|V. Үйге тапсырма.|Жаңа тақырыпты оқып келу.Келесі сабақта |Оқулықтың 106-109 беттеріндегі жаңа | Берілген тапсырма|
| |ауызша сұралады. |тақырыпты оқып келу. |келесі сабақта |
| |Оқулықтың 106-109 беттері.Excel |.Excel бағдарламасына сөзжұмбақ жасап келу.|міңдетті түрде |
| |бағдарламасына сөзжұмбақ жасап келу. | |сұралып, |
| | | |оқушылардың |
| | | |барлығынан орындап|
| | | |келу сұралады |
|VI. Қорытынды. |Бүгінгі сабағымыз аяқталды.Оқушылар |Әр оқушы сабақ барысында орындаған |Оқушылар жаңа |
| |орындаған тапсырмалар деңгейіне байланысты |тапсырмаларына байланысты |материалды жақсы |
| |бағаланды. |бағаланды.Оқушылар білім деңгейіне |менгеріп, келесі |
| |Сабақ аяқталды.Сау болыңыздар! |байланысты бағаларын алады. |сыныптарда |
| | | |тиянақты қолдана |
| |[pic] | |алуға машықтанды. |
| | | | |
| | | | |
-----------------------
[pic]
|Сыныбы: |8 |
|Уақыты: | |
|Дайындаған: |Трекин ЖОББҚ мектебінің мұғалімі Сейфуллина Аймекен Тілекқабылқызы |
|Тақырыбы: |Диаграммаларды салу |
|Мақсат, |А) проблеманы шешу: |Оқушыларды тәрбиелікке, ұқыптылыққа, тиянақтылыққа үйрету , өмірлік және оқу – |
|міндеттері: | |танымдық жағдайларда формулаларды пайдалану бойынша құзіреттілігн арттыру. |
| | |Оқушылардың білімдері мен дағдыларын, Excel бағдарлама туралы түсініктерін |
| | |дамыту. Оқушылардың MS Excel программасы мүмкіндіктерін пайдалана отырып |
| | |диаграмма тұрғызу дағдыларын қалыптастыру, шығармашылық қабілеттерін жетілдіру |
| | |және олардың компьютерлік сауаттылықтарын дамыту. |
| | | |
| |Ә) ақпараттық: |Оқушылардың Excel бағдарламалаумен жұмыс істеу мүмкіндіктерін қалыптастыру |
| | |жөнінде ақпарат беру арқылы бастапқы білімдерін толықтыру, жүйелеу. Оқушыларды |
| | |еңбексүйгіштікке, сауатты азамат болуға тәрбиелеу.Оқушыларды адмагершілікке, |
| | |имандылыққа, азаматтық пен жауапкершілікке тәрбиелеу және ұқыптылық пен |
| | |тиянақтылыққа баулу. |
| |Б) коммуникативтік | Оқушыларды Excel бағдарламалаумен үйрету арқылы сөйлеу, өз ойын толық, |
| | |мәдениетті, сауатты, нақты жеткізуге үйрету. Оқушыларды Excel бағдарламалар |
| | |құруға үйрету. MS Excel-дің графиктік мүмкіндіктері туралы оқушыларға түсінік |
| | |беріп, Диаграмма шеберінің көмегімен диаграммалар тұрғызуды және әртүрлі типті |
| | |диаграммалар құруды үйрету; |
|Түрі: |Аралас |
|Технологиялар: |Ақпараттық – коммуникациялық |
|Әдіс-тәсілдері: |сөздік, көрнекілік, сұрақ – жауап, әңгіме, баяндау, практикалық, тестілеу |
|Пәнаралық |Орыс тілі,ағылшын тілі,математика, геометрия, сызу |
|байланыс: | |
|Оқыту құралдары: |техникалық |Компьютер,интерактивтік тақта, проектор, қалам. |
| |бағдарламалық |Тестілеу бағдарламасы, ActivStudio |
| |дидактикалық |8 сынып «Информатика» оқулығы авторы Е.В.Шевчук, Н.С.Кольева, тест , көрнекілік |
|Сабақтың барысы: |Мұғалімнің қызметі |Оқушының қызметі |Күтілетін нәтиже |
|І. Ұйымдастыру |Оқушылармен сәлемдесу; |Оқушылармен сәлемдесу; |Сабаққа өз бетімен|
|бөлімі |Оқушыларды түгендеу; |Кезекші сабақта жоқ оқушыны айтады; |даярланады, |
| |Олардың құрал-жабдықтарын және сабаққа |Оқушылардың құрал-жабдықтары және сабаққа |мұғалім талаптарын|
| |дайындықтарын тексеру; |дайын; |мүлтіксіз |
| |Сабақтың тақырыбы мен мақсатын, өту | |орындайды;Оқушылар|
| |ерекшеліктерін хабарлап, сабаққа кірісу. | |дың білім |
| | | |дағдылығын бақылай|
| | | |отырып, шапшандық |
| | | |қасиетін байқау. |
|II. Өткен |Өткен материалды қайталау мақсатында қажетті|Қажетті сөздер арқылы сөйлемді аяқтайды. | |
|материалды |сөздер арқылы сөйлемді аяқтау. | | |
|қайталау | |Қатар – электрондық кестедегі горизонталь | |
| |... – электрондық кестедегі горизонталь жол,|жол, максимал саны – 65536, жұмыс аймағының| |
| |максимал саны – ... , жұмыс аймағының сол |сол жақ шекарасында араб цифрларымен нөмірі| |
| |жақ шекарасында араб цифрларымен нөмірі |белгіленген. | |
| |белгіленген. |Бағана – электрондық кестедегі вертикаль | |
| |... – электрондық кестедегі вертикаль жол, |жол, барлық саны – 256, жұмыс аймағының | |
| |барлық саны – ... , жұмыс аймағының жоғарғы |жоғарғы шекарасында латын әріптерімен | |
| |шекарасында латын әріптерімен белгіленген. |белгіленген. | |
| |... – бағана мен қатардың қиылысқан жері, |Ұяшық – бағана мен қатардың қиылысқан жері,| |
| |адресі бағана әрпі мен қатар нөмірінен |адресі бағана әрпі мен қатар нөмірінен | |
| |тұрады, мысалы: В3. |тұрады, мысалы: В3. | |
| |... – тіркесе орналасқан ұяшықтардың |Блок – тіркесе орналасқан ұяшықтардың | |
| |төртбұрыш аймағы (диапазон), мысалы: В5:D8. |төртбұрыш аймағы (диапазон), мысалы: В5:D8.| |
| | | | |
|III. Жаңа |Диаграммалар – деректерді графикалық | |Жаңа тақырыптын |
|түсініктермен |бейнелеудің ыңғайлы сайманы. |Бірінші қадамы экранға шығады: |түсіндірмелі |
|дағдыларды |Диаграммалар өзінің көрнекілігімен | |бөлімінде оқушылар|
|қалыптастыру |деректерді дұрыс бағалауға мүмкіндік береді.| |теория жөнінде |
|[pic] |Бұл жұмыс парағының әр ұяшығын мұқият | |бірнеше |
| |қараудан жеңіл әрі түсінікті. | |мағлұматтарды |
| |Диаграмма ұяшықтарда байқалмай қалған | |менгерді, әр түрлі|
| |кестелерді көруге көмектеседі. Excel-де 14 | |қосымша |
| |түрлі екі-үш өлшемді диаграммалар бар. | |терминдермен де |
| |Диаграмманың мынадай типтері болады: | |танысты |
| |Бағандық(гистограмма), | | |
| |сызықтық, | | |
| |дөңгелек, | | |
| |нүктелік, | | |
| |сақиналық көпіршіген, | | |
| |жапырақшалық, | | |
| |цилиндрлік, | | |
| |конустық, | | |
| |пирамидалық, | | |
| |биржалық, | | |
| |графикалық, | | |
| |аймақтық, | | |
| |беттік. | | |
| |Дөңгелек диаграммадан басқа барлық | | |
| |диаграммалардың екі осі: горизонталь немесе| | |
| |категориялар осі және вертикаль немесе | | |
| |мәндер осі болады. Көлемді диаграммалар | | |
| |құрғанда үшінші ось қатарлар осі қосылады. | | |
| |Диаграммалар мынадай элементтерден тұрады: | | |
| |тор, тақырып және аңыз. | | |
| |Тақырыптар диаграмманың жеке элементтерін | | |
| |түсіндіру үшін қолданылады. | | |
| |Аңыз диаграммаларда берілген деректердің | | |
| |қатарларын ажыратуға көмектеседі. | | |
| |Диаграмма тұрғызу 4 қадамды орындау арқылы | | |
| |жүргізіледі. | | |
| | | | |
| |Алгоритм блогы. | | |
| | | | |
| |Диаграмма түрінде көрсетілуі тиіс | | |
| |деректерден тұратын ұяшықтардың ауқымын яғни| | |
| |блокты белгілеу керек. | | |
| |Қою—Диаграмма шебері командасын орындаймыз. | | |
| |1-қадам. Диаграмма типі ашылады. Тип | | |
| |тізімінен қажетті диаграмманың түрін | | |
| |таңдаймыз. | | |
| |Келесі (Далее) батырмасын шертеміз. | | |
| | | | |
| |2-қадам Диаграмма салудың ауқымы көрсетілген| | |
| |сұхбат терезе ашылады. Үнсіз келісім берілсе| | |
| |қатарлар бағанды түрде салыну ұсынылады. | | |
| |Келесі (далее) батырмасын шертеміз. | | |
| | | | |
| |3-қадам. Диаграмма параметрлері сұхбат | | |
| |терезесі ашылады. Мұнда диаграмманы | | |
| |безендіру жұмыстары жүргізіледі яғни | | |
| |диаграммаға ат беру, жекелеген мәндерін | | |
| |көрсету, остерін жазу, аңызды көрсету керек | | |
| |пе жоқ па, т.б. орындауға болады. | | |
| |Келесі (далее) батырмасын шертеміз | | |
| | | | |
| |4 – қадам. Диаграмманы орналастыру сұхбат | | |
| |терезесі ашылды. Мұнда диаграмманы кестемен | | |
| |бірге ашылған бетке немесе жеке бетке | | |
| |орналастыруға мүмкіндік береді. | | |
| | | | |
| |Ашылған бетті таңдап Дайын (готова) | | |
| |батырмасын шертеміз. | | |
| |Сол сәтте таңдауымыз бойынша диаграмма | | |
| |көрсетіледі. | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|IV. Біліктер мен | Практикалық жұмыс | Практикалық жұмыс | Сабақта не |
|дағдыларды бекіту| | |меңгергені туралы |
|[pic] | | |білімдерін |
| |1-тапсырма:Төмендегі функцияға гистограмма |1-тапсырма: |тексеріледі.Жаңа |
| |типін таңдап диаграмма тұрғыз. | |тақырып бойынша |
| |Қазақстан халқының ұлттық құрамы (%) | |тапсырмаларды |
| | | |орындайды. |
| |1926 | | |
| |1939 | | |
| |1959 | | |
| |1970 | | |
| |1979 |2-тапсырма: | |
| |1989 | | |
| |1999 | | |
| | | | |
| |2009 | | |
| | | | |
| |Қазақтар | | |
| |57,1 | | |
| |38 | | |
| |30 | | |
| |32,6 | | |
| |36 | | |
| |39,4 | | |
| |50,7 | | |
| |63,3 | | |
| | | | |
| |Орыстар, украиндар, белорустар | | |
| |33,1 | | |
| |51,5 | | |
| |52,1 | | |
| |51,1 | | |
| |48,1 | | |
| |44,3 | | |
| |37,7 | | |
| | | | |
| |23,3 | | |
| | | | |
| |Басқа ұлттар | | |
| |9,9 | | |
| |10,5 | | |
| |17,9 | | |
| |16,3 | | |
| |15,9 | | |
| |16,3 | | |
| |11,6 | | |
| |13,1 | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |2-тапсырма: | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|V. Үйге тапсырма.|Жаңа тақырыпты оқып келу.Келесі сабақта |Оқулықтың 106-109 беттеріндегі жаңа | Берілген тапсырма|
| |ауызша сұралады. |тақырыпты оқып келу. |келесі сабақта |
| |Оқулықтың 106-109 беттері.Excel |.Excel бағдарламасына сөзжұмбақ жасап келу.|міңдетті түрде |
| |бағдарламасына сөзжұмбақ жасап келу. | |сұралып, |
| | | |оқушылардың |
| | | |барлығынан орындап|
| | | |келу сұралады |
|VI. Қорытынды. |Бүгінгі сабағымыз аяқталды.Оқушылар |Әр оқушы сабақ барысында орындаған |Оқушылар жаңа |
| |орындаған тапсырмалар деңгейіне байланысты |тапсырмаларына байланысты |материалды жақсы |
| |бағаланды. |бағаланды.Оқушылар білім деңгейіне |менгеріп, келесі |
| |Сабақ аяқталды.Сау болыңыздар! |байланысты бағаларын алады. |сыныптарда |
| | | |тиянақты қолдана |
| |[pic] | |алуға машықтанды. |
| | | | |
| | | | |
-----------------------
[pic]
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz