Жуық шаманың салыстырмалы қателігі

Ағанасов Шалқар Жұмағалиұлы

Шығыс Қазақстан облысы Тарбағатай ауданы

«Тоғас батыр атындағы орта мектеп»

мемлекеттік мекемесінің

математика пәнінің мұғалімі

Сабақтың түрі: Ашық сабақ

Пәні: Алгебра

Сыныбы: 7 «А»сынып

Сабақтың тақырыбы : Жуық шаманың салыстырмалы қателігі.

Сабақ өтілетін уақыт: 30. 04. 2014 жыл

Орны: 6 кабинет

Барлық оқушы саны: 15

Қатысқаны:

: Сілтеме
Сабақ өтілетін уақыт: 30. 04. 2014 жылОрны: 6 кабинет: Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқулық
: Жалпы мақсаттар
Сабақ өтілетін уақыт: 30. 04. 2014 жылОрны: 6 кабинет: Жекелей, топпен бір-біріне көмектесе отырып жуық шаманың салыстырмалы қателігін анықтауды үйренеді және оған есептер шығарады.
: Түйінді идеялар
Сабақ өтілетін уақыт: 30. 04. 2014 жылОрны: 6 кабинет: Жуықтап есептеу.
: Оқыту нәтижелері
Сабақ өтілетін уақыт: 30. 04. 2014 жылОрны: 6 кабинет: Жекелей, топпен жұмыста оқушылар жуық шамалармен есептеулерде жіберілетін қателіктерді анықтауды есептерді шешуде қолдана білуі керек.
: Көрнекіліктер
Сабақ өтілетін уақыт: 30. 04. 2014 жылОрны: 6 кабинет: Оқулық, презентация, проектр, экран, кеспе қағаздар, А4 қағаздары.
: Сабақ барысы
Сабақ өтілетін уақыт: 30. 04. 2014 жылОрны: 6 кабинет: Уақыты
Барлық оқушы саны: 15Қатысқаны:: Әдіс-тәсілдер
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау (формативті, суммативті)
:

Сабақ кезеңдері

1-кезең: Қызығушылықты ояту:

- ұйымдастыру

- үй тапсырмасын тексеру;

-қарастырылған тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі;

- белсенді әрекетке жұмылдырылады;

- ойлау жұмысына ынталандырылады

Сабақ өтілетін уақыт: 30. 04. 2014 жылОрны: 6 кабинет: 2 мин
Барлық оқушы саны: 15Қатысқаны:: Психологиялық ахуал
Білім жарқын болашақ бастауы.

Шеңбер бойына жиналып,

«Білім жарқын болашақ бастауы».

: 2-3 мин
Сабақ өтілетін уақыт: 30. 04. 2014 жылОрны: 6 кабинет: Топқа бөлу
Барлық оқушы саны: 15Қатысқаны:: «Білім», «Жарқын», «Болашақ», «Бастау» топтарына бөлу, мүшелерін номерлеу. Топ жетекшілерін сайлауды ұсыну.
Келісетіндіктерін, сенетіндіктерін білдіреді.
: 3 мин
Сабақ өтілетін уақыт: 30. 04. 2014 жылОрны: 6 кабинет: Үй тапсырмасын тексеру
Барлық оқушы саны: 15Қатысқаны:: Үйге берілген есептің шешуін экраннан көрсету.
Топта бір-бірінің жұмыстарын тексеру, салыстыру.
Бағалау парағыда сәйкесінше бағалау
: 3-5 мин
Сабақ өтілетін уақыт: 30. 04. 2014 жылОрны: 6 кабинет: «Көпір» тапсырмасы
Барлық оқушы саны: 15Қатысқаны::

1. Партаның (Бір оқушының бойының) ұзындығын сұрау.

2. Қай топ қанша қателік жіберді?

1. Топпен жауап береді.

2. Жіберген қателіктерін анықтайды.

Қай топ көп қателескенін айтады.
:

2-кезең: Мағынаны ажырату:

- оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;

- жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастырады

Сабақ өтілетін уақыт: 30. 04. 2014 жылОрны: 6 кабинет: 5 мин
Барлық оқушы саны: 15Қатысқаны:: Жигсо-1
1-ші номерлер 1-партаға, . . . , 4-ші номерлер 4-партаға отырады. Топтарға әр түрлі тапсырмалыр беріледі.
Топта пікірлесіп жаңа ұғымды ашады.
: 10 мин
Сабақ өтілетін уақыт: 30. 04. 2014 жылОрны: 6 кабинет: Жигсо-2
Барлық оқушы саны: 15Қатысқаны:: Оқушыларды өз топтарына қайтарып, үйреніп, біліп келген ұғымдарын талқылауды ұсыну.
Оқушылар өз топтарына келіп жаңа ұғымдарын топ мүшелеріне түсіндіреді.
: 2-3
Сабақ өтілетін уақыт: 30. 04. 2014 жылОрны: 6 кабинет: Сергіту сәті
Барлық оқушы саны: 15Қатысқаны:: «Жауын» сергіту жаттығуы
Мұғалімге ілесе жаттығу әрекеттерін жасайды.
: 10 мин
Сабақ өтілетін уақыт: 30. 04. 2014 жылОрны: 6 кабинет: Топтық жұмыс
Барлық оқушы саны: 15Қатысқаны:: Топпен №637, №638, №642
Топ мүшелері өз ара есептерді бөлісіп, ортақ нәтижеге бірігіп жұмыс жасайды.
Топ жетекшісі, бірін-бірі бағалау.
:

3-кезең: Ой-толғаныс:

анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді;

синтез, бір-бірімен ой бөліседі сабақ қорытындысы

Сабақ өтілетін уақыт: 30. 04. 2014 жылОрны: 6 кабинет: 3 мин
Барлық оқушы саны: 15Қатысқаны:: Шығу парағы
Үш сұрақтан тұратын әр оқушыға парақтар тарату.
Жекелей сұрақтарға жауап береді
Сабақты бағалайды
: 3 мин
Сабақ өтілетін уақыт: 30. 04. 2014 жылОрны: 6 кабинет: Бағалау
Барлық оқушы саны: 15Қатысқаны:: Әр топтың бағалау парағы бойынша ортақ қорытынды шығару.
Бағалауға пікірлерін білдіреді, келісім береді.
: Келесі оқуға арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы)
Сабақ өтілетін уақыт: 30. 04. 2014 жылОрны: 6 кабинет:

§2(151 бет) №639, №640.

Өлшеу нәтижесінің сапасын қалай арттыруға болады?


Ұқсас жұмыстар
Рационал бөлшектерді дәрежеге шығару
Өткізгіштерді аралас жалғауды оқып үйрену
Жүйелік тақшаның ақауы
Жадының ақауы
Теңдеуге есептер шешу
Қайнау.Меншікті булану жылуы Қайнау құбылысының өту барысын түсіну, оның буланудан айырмашылықтарын көрсету
Экология процесіндегі математика
Көпмүшені көбейткіштерге жіктеңдер
Оқушылар хабарламасы
Электрондық кестеде формулалар енгізу. Атқаратын қызметтері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz