Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Жуық шаманың салыстырмалы қателігі

Ағанасов Шалқар Жұмағалиұлы
Шығыс Қазақстан облысы Тарбағатай ауданы
«Тоғас батыр атындағы орта мектеп»
мемлекеттік мекемесінің
математика пәнінің мұғалімі

Сабақтың түрі: Ашық сабақ
Пәні: Алгебра
Сыныбы: 7 «А»сынып

Сабақтың тақырыбы : Жуық шаманың салыстырмалы қателігі.

| |Сабақ өтілетін уақыт: 30.04.2014 жыл |Барлық оқушы саны: 15 |
| |Орны: 6 кабинет |Қатысқаны: |
|Сілтеме |Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқулық |
|Жалпы мақсаттар |Жекелей, топпен бір-біріне көмектесе отырып жуық шаманың салыстырмалы қателігін анықтауды үйренеді|
| |және оған есептер шығарады. |
|Түйінді идеялар |Жуықтап есептеу. |
|Оқыту нәтижелері |Жекелей, топпен жұмыста оқушылар жуық шамалармен есептеулерде жіберілетін қателіктерді анықтауды |
| |есептерді шешуде қолдана білуі керек. |
|Көрнекіліктер |Оқулық, презентация, проектр, экран, кеспе қағаздар, А4 қағаздары. |
|Сабақ барысы |Уақыты |Әдіс-тәсілд|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Бағалау(формат|
| | |ер | | |ивті, |
| | | | | |суммативті) |
|Сабақ кезеңдері |2 мин |Психологиял|Білім жарқын болашақ бастауы. |Шеңбер бойына жиналып, | |
|1-кезең: | |ық ахуал | |«Білім жарқын болашақ бастауы».| |
|Қызығушылықты ояту:| | | | | |
|- ұйымдастыру | | | | | |
|- үй тапсырмасын | | | | | |
|тексеру; | | | | | |
|-қарастырылған | | | | | |
|тақырып бойынша | | | | | |
|бұрынғы білім еске | | | | | |
|түсіріледі; | | | | | |
|- белсенді әрекетке| | | | | |
|жұмылдырылады; | | | | | |
|- ойлау жұмысына | | | | | |
|ынталандырылады | | | | | |
| |2-3 мин |Топқа бөлу |«Білім», «Жарқын», «Болашақ», |Келісетіндіктерін, | |
| | | |«Бастау» топтарына бөлу, |сенетіндіктерін білдіреді. | |
| | | |мүшелерін номерлеу. Топ | | |
| | | |жетекшілерін сайлауды ұсыну. | | |
| |3 мин |Үй |Үйге берілген есептің шешуін |Топта бір-бірінің жұмыстарын |Бағалау |
| | |тапсырмасын|экраннан көрсету. |тексеру, салыстыру. |парағыда |
| | |тексеру | | |сәйкесінше |
| | | | | |бағалау |
| |3-5 мин |«Көпір» |1.Партаның (Бір оқушының |1.Топпен жауап береді. |Қай топ көп |
| | |тапсырмасы |бойының) ұзындығын сұрау. |2.Жіберген қателіктерін |қателескенін |
| | | |2. Қай топ қанша қателік |анықтайды. |айтады. |
| | | |жіберді? | | |
|2-кезең: Мағынаны |5 мин |Жигсо-1 |1-ші номерлер 1-партаға, ... ,|Топта пікірлесіп жаңа ұғымды | |
|ажырату: | | |4-ші номерлер 4-партаға |ашады. | |
|- оқушылар өз | | |отырады. Топтарға әр түрлі | | |
|тәжірибелері арқылы| | |тапсырмалыр беріледі. | | |
|жаңа білім туралы | | | | | |
|өзіндік түсінік пен| | | | | |
|пікір | | | | | |
|қалыптастырады; | | | | | |
|- жаңа білім жайлы | | | | | |
|өзіндік түсінік | | | | | |
|қалыптастырады | | | | | |
| |10 мин |Жигсо-2 |Оқушыларды өз топтарына |Оқушылар өз топтарына келіп | |
| | | |қайтарып, үйреніп, біліп |жаңа ұғымдарын топ мүшелеріне | |
| | | |келген ұғымдарын талқылауды |түсіндіреді. | |
| | | |ұсыну. | | |
| |2-3 |Сергіту |«Жауын» сергіту жаттығуы |Мұғалімге ілесе жаттығу | |
| | |сәті | |әрекеттерін жасайды. | |
| |10 мин |Топтық |Топпен №637, №638, №642 |Топ мүшелері өз ара есептерді |Топ жетекшісі, |
| | |жұмыс | |бөлісіп, ортақ нәтижеге бірігіп|бірін-бірі |
| | | | |жұмыс жасайды. |бағалау. |
|3-кезең: |3 мин |Шығу парағы|Үш сұрақтан тұратын әр оқушыға|Жекелей сұрақтарға жауап береді|Сабақты |
|Ой-толғаныс: | | |парақтар тарату. | |бағалайды |
|анализ, өз ойлары | | | | | |
|мен түсініктерін | | | | | |
|өздері игерген | | | | | |
|мәліметтері арқылы | | | | | |
|жеткізеді; | | | | | |
|синтез, бір-бірімен| | | | | |
|ой бөліседі сабақ | | | | | |
|қорытындысы | | | | | |
| |3 мин |Бағалау |Әр топтың бағалау парағы |Бағалауға пікірлерін білдіреді,| |
| | | |бойынша ортақ қорытынды |келісім береді. | |
| | | |шығару. | | |
|Келесі оқуға |§2(151 бет) №639, №640. |
|арналған |Өлшеу нәтижесінің сапасын қалай арттыруға болады? |
|тапсырмалар (үй | |
|тапсырмасы) | |

Ұқсас жұмыстар
Рационал бөлшектерді дәрежеге шығару
Өткізгіштерді аралас жалғауды оқып үйрену
Жүйелік тақшаның ақауы
Жадының ақауы
Теңдеуге есептер шешу
Қайнау.Меншікті булану жылуы Қайнау құбылысының өту барысын түсіну, оның буланудан айырмашылықтарын көрсету
Экология процесіндегі математика
Көпмүшені көбейткіштерге жіктеңдер
Оқушылар хабарламасы
Электрондық кестеде формулалар енгізу. Атқаратын қызметтері
Пәндер