Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Жуық шаманың салыстырмалы қателігі
Ағанасов Шалқар Жұмағалиұлы
Шығыс Қазақстан облысы Тарбағатай ауданы
«Тоғас батыр атындағы орта мектеп»
мемлекеттік мекемесінің
математика пәнінің мұғалімі
Сабақтың түрі: Ашық сабақ
Пәні: Алгебра
Сыныбы: 7 «А»сынып
Сабақтың тақырыбы : Жуық шаманың салыстырмалы қателігі.
| |Сабақ өтілетін уақыт: 30.04.2014 жыл |Барлық оқушы саны: 15 |
| |Орны: 6 кабинет |Қатысқаны: |
|Сілтеме |Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқулық |
|Жалпы мақсаттар |Жекелей, топпен бір-біріне көмектесе отырып жуық шаманың салыстырмалы қателігін анықтауды үйренеді|
| |және оған есептер шығарады. |
|Түйінді идеялар |Жуықтап есептеу. |
|Оқыту нәтижелері |Жекелей, топпен жұмыста оқушылар жуық шамалармен есептеулерде жіберілетін қателіктерді анықтауды |
| |есептерді шешуде қолдана білуі керек. |
|Көрнекіліктер |Оқулық, презентация, проектр, экран, кеспе қағаздар, А4 қағаздары. |
|Сабақ барысы |Уақыты |Әдіс-тәсілд|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Бағалау(формат|
| | |ер | | |ивті, |
| | | | | |суммативті) |
|Сабақ кезеңдері |2 мин |Психологиял|Білім жарқын болашақ бастауы. |Шеңбер бойына жиналып, | |
|1-кезең: | |ық ахуал | |«Білім жарқын болашақ бастауы».| |
|Қызығушылықты ояту:| | | | | |
|- ұйымдастыру | | | | | |
|- үй тапсырмасын | | | | | |
|тексеру; | | | | | |
|-қарастырылған | | | | | |
|тақырып бойынша | | | | | |
|бұрынғы білім еске | | | | | |
|түсіріледі; | | | | | |
|- белсенді әрекетке| | | | | |
|жұмылдырылады; | | | | | |
|- ойлау жұмысына | | | | | |
|ынталандырылады | | | | | |
| |2-3 мин |Топқа бөлу |«Білім», «Жарқын», «Болашақ», |Келісетіндіктерін, | |
| | | |«Бастау» топтарына бөлу, |сенетіндіктерін білдіреді. | |
| | | |мүшелерін номерлеу. Топ | | |
| | | |жетекшілерін сайлауды ұсыну. | | |
| |3 мин |Үй |Үйге берілген есептің шешуін |Топта бір-бірінің жұмыстарын |Бағалау |
| | |тапсырмасын|экраннан көрсету. |тексеру, салыстыру. |парағыда |
| | |тексеру | | |сәйкесінше |
| | | | | |бағалау |
| |3-5 мин |«Көпір» |1.Партаның (Бір оқушының |1.Топпен жауап береді. |Қай топ көп |
| | |тапсырмасы |бойының) ұзындығын сұрау. |2.Жіберген қателіктерін |қателескенін |
| | | |2. Қай топ қанша қателік |анықтайды. |айтады. |
| | | |жіберді? | | |
|2-кезең: Мағынаны |5 мин |Жигсо-1 |1-ші номерлер 1-партаға, ... ,|Топта пікірлесіп жаңа ұғымды | |
|ажырату: | | |4-ші номерлер 4-партаға |ашады. | |
|- оқушылар өз | | |отырады. Топтарға әр түрлі | | |
|тәжірибелері арқылы| | |тапсырмалыр беріледі. | | |
|жаңа білім туралы | | | | | |
|өзіндік түсінік пен| | | | | |
|пікір | | | | | |
|қалыптастырады; | | | | | |
|- жаңа білім жайлы | | | | | |
|өзіндік түсінік | | | | | |
|қалыптастырады | | | | | |
| |10 мин |Жигсо-2 |Оқушыларды өз топтарына |Оқушылар өз топтарына келіп | |
| | | |қайтарып, үйреніп, біліп |жаңа ұғымдарын топ мүшелеріне | |
| | | |келген ұғымдарын талқылауды |түсіндіреді. | |
| | | |ұсыну. | | |
| |2-3 |Сергіту |«Жауын» сергіту жаттығуы |Мұғалімге ілесе жаттығу | |
| | |сәті | |әрекеттерін жасайды. | |
| |10 мин |Топтық |Топпен №637, №638, №642 |Топ мүшелері өз ара есептерді |Топ жетекшісі, |
| | |жұмыс | |бөлісіп, ортақ нәтижеге бірігіп|бірін-бірі |
| | | | |жұмыс жасайды. |бағалау. |
|3-кезең: |3 мин |Шығу парағы|Үш сұрақтан тұратын әр оқушыға|Жекелей сұрақтарға жауап береді|Сабақты |
|Ой-толғаныс: | | |парақтар тарату. | |бағалайды |
|анализ, өз ойлары | | | | | |
|мен түсініктерін | | | | | |
|өздері игерген | | | | | |
|мәліметтері арқылы | | | | | |
|жеткізеді; | | | | | |
|синтез, бір-бірімен| | | | | |
|ой бөліседі сабақ | | | | | |
|қорытындысы | | | | | |
| |3 мин |Бағалау |Әр топтың бағалау парағы |Бағалауға пікірлерін білдіреді,| |
| | | |бойынша ортақ қорытынды |келісім береді. | |
| | | |шығару. | | |
|Келесі оқуға |§2(151 бет) №639, №640. |
|арналған |Өлшеу нәтижесінің сапасын қалай арттыруға болады? |
|тапсырмалар (үй | |
|тапсырмасы) | |
Шығыс Қазақстан облысы Тарбағатай ауданы
«Тоғас батыр атындағы орта мектеп»
мемлекеттік мекемесінің
математика пәнінің мұғалімі
Сабақтың түрі: Ашық сабақ
Пәні: Алгебра
Сыныбы: 7 «А»сынып
Сабақтың тақырыбы : Жуық шаманың салыстырмалы қателігі.
| |Сабақ өтілетін уақыт: 30.04.2014 жыл |Барлық оқушы саны: 15 |
| |Орны: 6 кабинет |Қатысқаны: |
|Сілтеме |Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқулық |
|Жалпы мақсаттар |Жекелей, топпен бір-біріне көмектесе отырып жуық шаманың салыстырмалы қателігін анықтауды үйренеді|
| |және оған есептер шығарады. |
|Түйінді идеялар |Жуықтап есептеу. |
|Оқыту нәтижелері |Жекелей, топпен жұмыста оқушылар жуық шамалармен есептеулерде жіберілетін қателіктерді анықтауды |
| |есептерді шешуде қолдана білуі керек. |
|Көрнекіліктер |Оқулық, презентация, проектр, экран, кеспе қағаздар, А4 қағаздары. |
|Сабақ барысы |Уақыты |Әдіс-тәсілд|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Бағалау(формат|
| | |ер | | |ивті, |
| | | | | |суммативті) |
|Сабақ кезеңдері |2 мин |Психологиял|Білім жарқын болашақ бастауы. |Шеңбер бойына жиналып, | |
|1-кезең: | |ық ахуал | |«Білім жарқын болашақ бастауы».| |
|Қызығушылықты ояту:| | | | | |
|- ұйымдастыру | | | | | |
|- үй тапсырмасын | | | | | |
|тексеру; | | | | | |
|-қарастырылған | | | | | |
|тақырып бойынша | | | | | |
|бұрынғы білім еске | | | | | |
|түсіріледі; | | | | | |
|- белсенді әрекетке| | | | | |
|жұмылдырылады; | | | | | |
|- ойлау жұмысына | | | | | |
|ынталандырылады | | | | | |
| |2-3 мин |Топқа бөлу |«Білім», «Жарқын», «Болашақ», |Келісетіндіктерін, | |
| | | |«Бастау» топтарына бөлу, |сенетіндіктерін білдіреді. | |
| | | |мүшелерін номерлеу. Топ | | |
| | | |жетекшілерін сайлауды ұсыну. | | |
| |3 мин |Үй |Үйге берілген есептің шешуін |Топта бір-бірінің жұмыстарын |Бағалау |
| | |тапсырмасын|экраннан көрсету. |тексеру, салыстыру. |парағыда |
| | |тексеру | | |сәйкесінше |
| | | | | |бағалау |
| |3-5 мин |«Көпір» |1.Партаның (Бір оқушының |1.Топпен жауап береді. |Қай топ көп |
| | |тапсырмасы |бойының) ұзындығын сұрау. |2.Жіберген қателіктерін |қателескенін |
| | | |2. Қай топ қанша қателік |анықтайды. |айтады. |
| | | |жіберді? | | |
|2-кезең: Мағынаны |5 мин |Жигсо-1 |1-ші номерлер 1-партаға, ... ,|Топта пікірлесіп жаңа ұғымды | |
|ажырату: | | |4-ші номерлер 4-партаға |ашады. | |
|- оқушылар өз | | |отырады. Топтарға әр түрлі | | |
|тәжірибелері арқылы| | |тапсырмалыр беріледі. | | |
|жаңа білім туралы | | | | | |
|өзіндік түсінік пен| | | | | |
|пікір | | | | | |
|қалыптастырады; | | | | | |
|- жаңа білім жайлы | | | | | |
|өзіндік түсінік | | | | | |
|қалыптастырады | | | | | |
| |10 мин |Жигсо-2 |Оқушыларды өз топтарына |Оқушылар өз топтарына келіп | |
| | | |қайтарып, үйреніп, біліп |жаңа ұғымдарын топ мүшелеріне | |
| | | |келген ұғымдарын талқылауды |түсіндіреді. | |
| | | |ұсыну. | | |
| |2-3 |Сергіту |«Жауын» сергіту жаттығуы |Мұғалімге ілесе жаттығу | |
| | |сәті | |әрекеттерін жасайды. | |
| |10 мин |Топтық |Топпен №637, №638, №642 |Топ мүшелері өз ара есептерді |Топ жетекшісі, |
| | |жұмыс | |бөлісіп, ортақ нәтижеге бірігіп|бірін-бірі |
| | | | |жұмыс жасайды. |бағалау. |
|3-кезең: |3 мин |Шығу парағы|Үш сұрақтан тұратын әр оқушыға|Жекелей сұрақтарға жауап береді|Сабақты |
|Ой-толғаныс: | | |парақтар тарату. | |бағалайды |
|анализ, өз ойлары | | | | | |
|мен түсініктерін | | | | | |
|өздері игерген | | | | | |
|мәліметтері арқылы | | | | | |
|жеткізеді; | | | | | |
|синтез, бір-бірімен| | | | | |
|ой бөліседі сабақ | | | | | |
|қорытындысы | | | | | |
| |3 мин |Бағалау |Әр топтың бағалау парағы |Бағалауға пікірлерін білдіреді,| |
| | | |бойынша ортақ қорытынды |келісім береді. | |
| | | |шығару. | | |
|Келесі оқуға |§2(151 бет) №639, №640. |
|арналған |Өлшеу нәтижесінің сапасын қалай арттыруға болады? |
|тапсырмалар (үй | |
|тапсырмасы) | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz