Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Сындық нүктелер, функцияның экстремумдеріне есептер шығару

Ағанасов Шалқар Жұмағалиұлы
Шығыс Қазақстан облысы Тарбағатай ауданы
«Тоғас батыр атындағы орта мектеп»
мемлекеттік мекемесінің
математика пәнінің мұғалімі

Сабақтың түрі: Ашық сабақ
Пәні: Алгебра
Сыныбы: 10 «А»сынып

Сабақтың тақырыбы : Сындық нүктелер, функцияның экстремумдеріне есептер
шығару.

| |Сабақ өтілетін уақыт: 13.03.2014 жыл |Барлық оқушы саны: 16 |
| |Орны: №____кабинет |Қатысқаны: _____ |
|Сілтеме |Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқулық |
|Жалпы мақсаттар |Жекелей, топпен бір-біріне көмектесе отырып сындық нүктелерді табу мен функцияның |
| |максимум(минимум) нүктелерін анықтауға есептер шығарады. |
|Түйінді идеялар |Функцияны зерттеу. |
|Оқыту нәтижелері |Жекелей, топпен жұмыста оқушылар есептерді шешуде сындық нүктелерді табу мен функцияның |
| |максимум(минимум) нүктелерін анықтау алгоритмін білуі керек. |
|Көрнекіліктер |Оқулық, презентация, проектр, экран, кеспе қағаздар, А4 қағаздары. |
|Сабақ барысы |Уақыты |Әдіс-тәсілде|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Бағалау(форматив|
| | |р | | |ті, суммативті) |
|Сабақ кезеңдері |2 мин |Психологиялы|«Білім жарқын болашақ |Шеңбер бойына жиналып, | |
|1-кезең: | |қ ахуал |бастауы» сөзін экранға |«Жалын атқан жүрекпен, | |
|Қызығушылықты ояту:| | |шығарып. |Биікке самғау керек. | |
|- ұйымдастыру | | | |Бойыңдағы бар жақсыны, | |
|- үй тапсырмасын | | | |Бір-бірімізге арнау керек». | |
|тексеру; | | | | | |
|-қарастырылған | | | | | |
|тақырып бойынша | | | | | |
|бұрынғы білім еске | | | | | |
|түсіріледі; | | | | | |
|- белсенді әрекетке| | | | | |
|жұмылдырылады; | | | | | |
|- ойлау жұмысына | | | | | |
|ынталандырылады | | | | | |
| |2-3 мин |Топқа бөлу |«Білім», «Жарқын», «Болашақ»,|Келісетіндіктерін, | |
| | | |«Бастау», топтарына бөлу, |сенетіндіктерін білдіреді. | |
| | | |мүшелерін номерлеу. Топ | | |
| | | |жетекшілерін сайлауды ұсыну. | | |
| |3 мин |Үй |Үйге берілген есептің шешуін |Топта бір-бірінің жұмыстарын |Бағалау парағыда|
| | |тапсырмасын |экраннан көрсету. |тексеру, салыстыру. |сәйкесінше |
| | |тексеру | | |бағалау |
| |5-7 мин |Тест |1.Әр оқушыға қарапайымнан |1.Жекелей жауап береді. |Әр дұрыс жауапқа|
| | |Жіңішке, |күрделіге қарай 5 сұрақ |2.Сұрақ-жауап парақтарын |2 ұпай беріледі.|
| | |жуан |беріледі. |алмасады, | |
| | |сұрақтар |2. Дұрыс жауап экраннан | | |
| | | |көрсетіледі. | | |
|2-кезең: Мағынаны |10 мин |«Грант» |Тақырыпқа сәйкес топпен шешуге|Топта пікірлесіп есептерді |Бір топтың |
|ажырату: | | |4 есеп беріледі. |шешеді |жұмысын екінші |
|- оқушылар өз | | | | |топ бағалайды. |
|тәжірибелері арқылы| | | | |Әр дұрыс жауапқа|
|жаңа білім туралы | | | | |10 ұпай |
|өзіндік түсінік пен| | | | |беріледі. |
|пікір | | | | |Жиынтық ұпайды |
|қалыптастырады; | | | | |топ мүшелері |
|- жаңа білім жайлы | | | | |бөліседі. |
|өзіндік түсінік | | | | | |
|қалыптастырады | | | | | |
| |2-3мин |Сергіту |«Мен» сергіту жаттығуы |Мұғалімге ілесе жаттығу | |
| | |сәті |«Бар ғажайып-мен! |әрекеттерін жасайды. | |
| | | |Бәрі маған байланысты! | | |
| | | |Бәрі менің қолымда!» | | |
| |5 мин |Талапкерге |1-ші номерлер 1-партаға, ... ,|Топта пікірлесіп есептерді | |
| | |Жигсо-1 |4-ші номерлер 4-партаға |шешеді | |
| | | |отырады. Топтарға әр түрлі | | |
| | | |есептер беріледі. | | |
| |10 мин |Талапкерге |Оқушыларды өз топтарына |Оқушылар өз топтарына келіп |Есепті |
| | |Жигсо-2 |қайтарып, шығарып алып келген |шығарған есебінің шығару |түсіндіруіне |
| | | |есептерінің дұрыс, қателігін |жолын топ мүшелеріне |байланысты 0-10 |
| | | |талқылауды ұсыну. |түсіндіреді. |ұпай беріледі. |
|3-кезең: |3 мин |Шығу парағы|Үш сұрақтан тұратын әр оқушыға|Жекелей сұрақтарға жауап |Сабақты |
|Ой-толғаныс: | | |парақтар тарату. |береді |бағалайды |
|анализ, өз ойлары | | | | | |
|мен түсініктерін | | | | | |
|өздері игерген | | | | | |
|мәліметтері арқылы | | | | | |
|жеткізеді; | | | | | |
|синтез, бір-бірімен| | | | | |
|ой бөліседі сабақ | | | | | |
|қорытындысы | | | | | |
| |3 мин |Бағалау |Әр топтың бағалау парағы |Бағалауға пікірлерін | |
| | | |бойынша ортақ қорытынды |білдіреді, келісім береді. | |
| | | |шығару. | | |
|Келесі оқуға |А) № 277 |
|арналған |Ә) Шексіз көп экстремумдары бар функцияларға мысалдар келтіріңдер. |
|тапсырмалар (үй | |
|тапсырмасы) | |

Ұқсас жұмыстар
Функцияның экстремумдері
Туынды функцияны
Функцияның өсу және кему белгілері
Функцияның ең үлкен және ең кіші мәндері
Функция графигін салу
Функцияның ең үлкен, ең кіші мәндерін табу. 10-cынып
Көрсеткіштік және логарифмдік функцияларды дифференциялдау
Сағат саны
Функция графигі парабола
Кері тригонометриялық функциялар
Пәндер