Сындық нүктелер мен функцияның экстремумдерін есептеу: 10 А сыныпқа арналған ашық сабақ

Ағанасов Шалқар Жұмағалиұлы

Шығыс Қазақстан облысы Тарбағатай ауданы

«Тоғас батыр атындағы орта мектеп»

мемлекеттік мекемесінің

математика пәнінің мұғалімі

Сабақтың түрі: Ашық сабақ

Пәні: Алгебра

Сыныбы: 10 «А»сынып

Сабақтың тақырыбы : Сындық нүктелер, функцияның экстремумдеріне есептер шығару.

Сабақ өтілетін уақыт: 13. 03. 2014 жыл

Орны: №кабинет

Барлық оқушы саны: 16

Қатысқаны:

: Сілтеме
Сабақ өтілетін уақыт: 13. 03. 2014 жылОрны: №кабинет: Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқулық
: Жалпы мақсаттар
Сабақ өтілетін уақыт: 13. 03. 2014 жылОрны: №кабинет: Жекелей, топпен бір-біріне көмектесе отырып сындық нүктелерді табу мен функцияның максимум(минимум) нүктелерін анықтауға есептер шығарады.
: Түйінді идеялар
Сабақ өтілетін уақыт: 13. 03. 2014 жылОрны: №кабинет: Функцияны зерттеу.
: Оқыту нәтижелері
Сабақ өтілетін уақыт: 13. 03. 2014 жылОрны: №кабинет: Жекелей, топпен жұмыста оқушылар есептерді шешуде сындық нүктелерді табу мен функцияның максимум(минимум) нүктелерін анықтау алгоритмін білуі керек.
: Көрнекіліктер
Сабақ өтілетін уақыт: 13. 03. 2014 жылОрны: №кабинет: Оқулық, презентация, проектр, экран, кеспе қағаздар, А4 қағаздары.
: Сабақ барысы
Сабақ өтілетін уақыт: 13. 03. 2014 жылОрны: №кабинет: Уақыты
Барлық оқушы саны: 16Қатысқаны:: Әдіс-тәсілдер
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау (формативті, суммативті)
:

Сабақ кезеңдері

1-кезең: Қызығушылықты ояту:

- ұйымдастыру

- үй тапсырмасын тексеру;

-қарастырылған тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі;

- белсенді әрекетке жұмылдырылады;

- ойлау жұмысына ынталандырылады

Сабақ өтілетін уақыт: 13. 03. 2014 жылОрны: №кабинет: 2 мин
Барлық оқушы саны: 16Қатысқаны:: Психологиялық ахуал
«Білім жарқын болашақ бастауы» сөзін экранға шығарып.

Шеңбер бойына жиналып,

«Жалын атқан жүрекпен,

Биікке самғау керек.

Бойыңдағы бар жақсыны,

Бір-бірімізге арнау керек».

: 2-3 мин
Сабақ өтілетін уақыт: 13. 03. 2014 жылОрны: №кабинет: Топқа бөлу
Барлық оқушы саны: 16Қатысқаны:: «Білім», «Жарқын», «Болашақ», «Бастау», топтарына бөлу, мүшелерін номерлеу. Топ жетекшілерін сайлауды ұсыну.
Келісетіндіктерін, сенетіндіктерін білдіреді.
: 3 мин
Сабақ өтілетін уақыт: 13. 03. 2014 жылОрны: №кабинет: Үй тапсырмасын тексеру
Барлық оқушы саны: 16Қатысқаны:: Үйге берілген есептің шешуін экраннан көрсету.
Топта бір-бірінің жұмыстарын тексеру, салыстыру.
Бағалау парағыда сәйкесінше бағалау
: 5-7 мин
Сабақ өтілетін уақыт: 13. 03. 2014 жылОрны: №кабинет:

Тест

Жіңішке, жуан сұрақтар

Барлық оқушы саны: 16Қатысқаны::

1. Әр оқушыға қарапайымнан күрделіге қарай 5 сұрақ беріледі.

2. Дұрыс жауап экраннан көрсетіледі.

1. Жекелей жауап береді.

2. Сұрақ-жауап парақтарын алмасады,

Әр дұрыс жауапқа 2 ұпай беріледі.
:

2-кезең: Мағынаны ажырату:

- оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;

- жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастырады

Сабақ өтілетін уақыт: 13. 03. 2014 жылОрны: №кабинет: 10 мин
Барлық оқушы саны: 16Қатысқаны:: «Грант»
Тақырыпқа сәйкес топпен шешуге 4 есеп беріледі.
Топта пікірлесіп есептерді шешеді
Бір топтың жұмысын екінші топ бағалайды. Әр дұрыс жауапқа 10 ұпай беріледі. Жиынтық ұпайды топ мүшелері бөліседі.
: 2-3мин
Сабақ өтілетін уақыт: 13. 03. 2014 жылОрны: №кабинет: Сергіту сәті
Барлық оқушы саны: 16Қатысқаны::

«Мен» сергіту жаттығуы

«Бар ғажайып-мен!

Бәрі маған байланысты!

Бәрі менің қолымда!»

Мұғалімге ілесе жаттығу әрекеттерін жасайды.
: 5 мин
Сабақ өтілетін уақыт: 13. 03. 2014 жылОрны: №кабинет:

Талапкерге

Жигсо-1

Барлық оқушы саны: 16Қатысқаны:: 1-ші номерлер 1-партаға, . . . , 4-ші номерлер 4-партаға отырады. Топтарға әр түрлі есептер беріледі.
Топта пікірлесіп есептерді шешеді
: 10 мин
Сабақ өтілетін уақыт: 13. 03. 2014 жылОрны: №кабинет:

Талапкерге

Жигсо-2

Барлық оқушы саны: 16Қатысқаны:: Оқушыларды өз топтарына қайтарып, шығарып алып келген есептерінің дұрыс, қателігін талқылауды ұсыну.
Оқушылар өз топтарына келіп шығарған есебінің шығару жолын топ мүшелеріне түсіндіреді.
Есепті түсіндіруіне байланысты 0-10 ұпай беріледі.
:

3-кезең: Ой-толғаныс:

анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді;

синтез, бір-бірімен ой бөліседі сабақ қорытындысы

Сабақ өтілетін уақыт: 13. 03. 2014 жылОрны: №кабинет: 3 мин
Барлық оқушы саны: 16Қатысқаны:: Шығу парағы
Үш сұрақтан тұратын әр оқушыға парақтар тарату.
Жекелей сұрақтарға жауап береді
Сабақты бағалайды
: 3 мин
Сабақ өтілетін уақыт: 13. 03. 2014 жылОрны: №кабинет: Бағалау
Барлық оқушы саны: 16Қатысқаны:: Әр топтың бағалау парағы бойынша ортақ қорытынды шығару.
Бағалауға пікірлерін білдіреді, келісім береді.
: Келесі оқуға арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы)
Сабақ өтілетін уақыт: 13. 03. 2014 жылОрны: №кабинет:

А) № 277

Ә) Шексіз көп экстремумдары бар функцияларға мысалдар келтіріңдер.


Ұқсас жұмыстар
Сындық нүктелер және функцияның экстремумдерін анықтау алгоритмі
10-сыныпқа арналған ашық сабақ: Күрделі функцияның туындысы және оны есептеу ережелері
10-сыныпқа арналған ашық сабақ: функцияның туындысын табуға есептер шығару
Функцияның ең үлкен және ең кіші мәндерін табу: 10-сыныпқа арналған сабақ жоспары мен алгоритмдері
10-сынып: Күрделі функцияның туындысы (ашық сабақ)
10 «а» сынып математикасы: Функцияның ең үлкен және ең кіші мәндерін табу - қысқа мерзімді сабақ жоспары
Туынды арқылы функцияның өсу және кему аралықтарын анықтау (10-сынып, ашық сабақ)
11 сыныпқа арналған дифференциалдық есептеу (туынды) курсының оқу бағдарламасы
Сын есімнің түрлері мен сындық қасиеттерін оқытуға арналған сабақ жоспары
Функцияның өсуі мен кемуін туынды арқылы анықтау: сабақ жоспары мен әдістемесі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz