Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Спорт - денсаулық кепілі. Сын есім және оның түрлері
С а б а қ ж о с п а р ы
Апта
Күні: 12.11.15
Сабақ: қазақ тілі 7 сынып
Сабақтың тақырыбы
Спорт - денсаулық кепілі. Сын есім және оның түрлері.
Мақсаты
Сабақ соңында оқушылар спорттың адам өміріне керек екенін біледі, сын есімнің түрлерін меңгереді, сөйлем ішінен сын есімді табады.
Күтілетін нәтижелер
Спорт тақырыбында жаңа сөздер үйренеді, ой бөліседі, пікір алмасады, сын есімнің түрлерін біліп шығады.
Сабақ түрі
Жаңа сабақ.
Тапсырмалар
Топпен жұмыс, жұппен жұмыс, жеке жұмыс
Керекті жабдықтар
Оқулық, дәптер, постер, маркер, интерактивті тақта, компьютер , интернет желісі (е- кітапхана, ЦБР).
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңдері
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Кіріспе
Оқушылармен амандасу.
Оқушылардың көңіл - күйін білемін.
Қазақ тілінде неше сөз табы бар?
Оларды атаңдар.
Зат есім деген не?
Зат есімнің түрлері қандай?
Дара, күрделі, жалпы, жалқы зат есімдерге мысал келтіріңдер?
Үй тапсырмасы мәтінді мазмұндау.
Оқушылар көңіл - күй экранына смайликтер жапсырып, көңіл - күйлерін білдіреді. Берілген сұрақтарға жауап береді.
Мәтінді мазмұндайды.
Білім
Топпен жұмыс.
Сыныпты түрлі түсті қағаз арқылы топқа бөлемін. Екі топқа бірдей тапсырма беремін.
Мәтінмен жұмыс (жұппен жұмыстанады)
Спорт - денсаулық кепілі.
Спорттың адам өмірінде алатын орны зор екендігін бәріміз білеміз. Спортпен айналысқан адамның денсаулығы мықты, өзі шыдамды болады. Біздің ата - бабамыз <<тәні саудың - жаны сау>> деп бекер айтпаған. Спорттың қай түрімен айналысу адамның қабілетіне байланысты болады. Спортты мағынасына қарай жеңіл, ауыр, ұзын, қысқа сияқты бірнеше түрге бөлеміз. Ұлы ойшыл Ибн Сина денсаулық пен өмірді дамыту үшін кем дегенде спорттың 33 түрімен жаттығу керектігін айтқан.
Сөздікпен жұмыс
мықты - крепкий
қабілеті - способность
жеңіл - легкий
ұзын - длинный
ауыр - тяжелый
қысқа - короткий
<<Спорт>> сөзіне кластер құрастырады.
1-жұп. Мәтінді оқып, аударады.
2-жұп. Мәтінді оқып, сұрақтар дайындайды.
3-жұп. Мәтін бойынша диалог құрастырады.
4- жұп. Мәтінді оқып, қандай? сұрағына жауап беретін сөздерді табады.
5- жұп. Мәтінді аударыды, қандай? сұрағына жауап беретін сөздерді табады.
Жаңа сөздермен сөз тіркестерін құрастырады
Түсіну
Мықты, шыдамды, жеңіл, ауыр, ұзын, қысқа сөздерін интерактивті тақтаға жазып қоямын.
(слайд арқылы сын есімді түсіндіремін)
Компьютерде Е- кітапханадан сын есімнің ережесін тыңдатымын. http://e.edu.kz/sui/#/lcms/scorm/541343447
Жазылған сын есімдермен сөйлемдер құрастырып, сөйлем мүшелеріне талдайды.
Оқушылар Е-кітапханадан сын есімнің ережесін тыңдайды.
Қолдану
Интерактивті тақтамен жұмыс.
Тақтаға түрлі суреттер шығарамын.
(алма, лимон, айран, нан)
Оқушылар сол суреттерді сын есімдерді қатыстырып сипаттайды.
Талдау
Оқулықпен жұмыс
3- тапсырма. Көп нүктенің орнына керекті қосымшаны қойып жазады.
Сабақты бағалау
Критериалды бағалау
<<5>>- үй тапсырмасы мәтінді мазмұндау, топтық жұмыста белсенділік танытса, жұппен жұмысты қатесіз орындаса, тақтада жұмыстанса;
<<4>>- топтық жұмыста белсенділік танытса, жұппен жұмысты қатесіз орындаса , тақтада жұмыстанса,
<<3>>- топтық жұмыста белсенділік танытпаса, жұппен жұмысты дұрыс орындамаса, сөйлем құрастыруда, талдауда қате жіберсе.
Үй тапсырмасы
Мәтінді мазмұндау, 4,6- тапсырма.
Апта
Күні: 12.11.15
Сабақ: қазақ тілі 7 сынып
Сабақтың тақырыбы
Спорт - денсаулық кепілі. Сын есім және оның түрлері.
Мақсаты
Сабақ соңында оқушылар спорттың адам өміріне керек екенін біледі, сын есімнің түрлерін меңгереді, сөйлем ішінен сын есімді табады.
Күтілетін нәтижелер
Спорт тақырыбында жаңа сөздер үйренеді, ой бөліседі, пікір алмасады, сын есімнің түрлерін біліп шығады.
Сабақ түрі
Жаңа сабақ.
Тапсырмалар
Топпен жұмыс, жұппен жұмыс, жеке жұмыс
Керекті жабдықтар
Оқулық, дәптер, постер, маркер, интерактивті тақта, компьютер , интернет желісі (е- кітапхана, ЦБР).
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңдері
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Кіріспе
Оқушылармен амандасу.
Оқушылардың көңіл - күйін білемін.
Қазақ тілінде неше сөз табы бар?
Оларды атаңдар.
Зат есім деген не?
Зат есімнің түрлері қандай?
Дара, күрделі, жалпы, жалқы зат есімдерге мысал келтіріңдер?
Үй тапсырмасы мәтінді мазмұндау.
Оқушылар көңіл - күй экранына смайликтер жапсырып, көңіл - күйлерін білдіреді. Берілген сұрақтарға жауап береді.
Мәтінді мазмұндайды.
Білім
Топпен жұмыс.
Сыныпты түрлі түсті қағаз арқылы топқа бөлемін. Екі топқа бірдей тапсырма беремін.
Мәтінмен жұмыс (жұппен жұмыстанады)
Спорт - денсаулық кепілі.
Спорттың адам өмірінде алатын орны зор екендігін бәріміз білеміз. Спортпен айналысқан адамның денсаулығы мықты, өзі шыдамды болады. Біздің ата - бабамыз <<тәні саудың - жаны сау>> деп бекер айтпаған. Спорттың қай түрімен айналысу адамның қабілетіне байланысты болады. Спортты мағынасына қарай жеңіл, ауыр, ұзын, қысқа сияқты бірнеше түрге бөлеміз. Ұлы ойшыл Ибн Сина денсаулық пен өмірді дамыту үшін кем дегенде спорттың 33 түрімен жаттығу керектігін айтқан.
Сөздікпен жұмыс
мықты - крепкий
қабілеті - способность
жеңіл - легкий
ұзын - длинный
ауыр - тяжелый
қысқа - короткий
<<Спорт>> сөзіне кластер құрастырады.
1-жұп. Мәтінді оқып, аударады.
2-жұп. Мәтінді оқып, сұрақтар дайындайды.
3-жұп. Мәтін бойынша диалог құрастырады.
4- жұп. Мәтінді оқып, қандай? сұрағына жауап беретін сөздерді табады.
5- жұп. Мәтінді аударыды, қандай? сұрағына жауап беретін сөздерді табады.
Жаңа сөздермен сөз тіркестерін құрастырады
Түсіну
Мықты, шыдамды, жеңіл, ауыр, ұзын, қысқа сөздерін интерактивті тақтаға жазып қоямын.
(слайд арқылы сын есімді түсіндіремін)
Компьютерде Е- кітапханадан сын есімнің ережесін тыңдатымын. http://e.edu.kz/sui/#/lcms/scorm/541343447
Жазылған сын есімдермен сөйлемдер құрастырып, сөйлем мүшелеріне талдайды.
Оқушылар Е-кітапханадан сын есімнің ережесін тыңдайды.
Қолдану
Интерактивті тақтамен жұмыс.
Тақтаға түрлі суреттер шығарамын.
(алма, лимон, айран, нан)
Оқушылар сол суреттерді сын есімдерді қатыстырып сипаттайды.
Талдау
Оқулықпен жұмыс
3- тапсырма. Көп нүктенің орнына керекті қосымшаны қойып жазады.
Сабақты бағалау
Критериалды бағалау
<<5>>- үй тапсырмасы мәтінді мазмұндау, топтық жұмыста белсенділік танытса, жұппен жұмысты қатесіз орындаса, тақтада жұмыстанса;
<<4>>- топтық жұмыста белсенділік танытса, жұппен жұмысты қатесіз орындаса , тақтада жұмыстанса,
<<3>>- топтық жұмыста белсенділік танытпаса, жұппен жұмысты дұрыс орындамаса, сөйлем құрастыруда, талдауда қате жіберсе.
Үй тапсырмасы
Мәтінді мазмұндау, 4,6- тапсырма.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz