Сабақ жоспары :: Тарих
Файл қосу
Қытайда феодалдық құрлыстың орнауы
№17. Сабақтың тақырыбы: Қытайда феодалдық құрлыстың орнауы
Сабақтың мақсаты:
Орта ғасырлардағы Қытай мемлекеті туралы толық мәлімет беру;
Оқушылардың оқулықпен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын, тарихи ұғымдарды талдап, салыстырып, қорытынды жасау қабілеттерін дамыту;
Оқушыларды дүниежүзілік мәденеиттің басты жетістіктерімен сусындата отырып, адамгершілікке, елін, туған жерін құрметтей білуге тәрбиелеу
Сабақтың түрі: аралас
Әдісі: интерактивті
Көрнекілік:карта, суреттер, сызба
Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі
Оқу құралын тексеріп түгелдеу
Оқушылар зейінін сабаққа аудару
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау:
<<Самурай>> деген сөз нені білдіреді?
Жапонияның саяси құрылымы қандай болды? Сегун дегеніміз кім?
Шаруалар көтерілісінің негізгі талаптары қандай болды? Халық жиналысы қандай мәселелерді шешті?
Жапон халқының ежелгі қолөнері несімен әйгілі болды?
Жапонияда бір орталыққа бағынған мемлекет құру үшін күрескен адамдарды атаңдар
Жапонияның оқшаулану саясатын қалай түсінуге болады?
Жаңа сабақтың жоспары:
1. Қытайда феодалдық қатынастардың орнауы
Ортағасырлық Қытайдың саяси құрылысы
Император (көктің ұлы) шексіз билік иесі
Басқарушы шененіктер: салық жинаушы, дін басшысы
Әскери басшылар, сот ісін басқарушылар
Император сарайының қызметшілері
Тексеруші палата
10 әкімшілік аймақ
округтер
уездер
Діннің таралуы
Қала, қолөнер және сауда
Фарфор өндірісі
Ү-ІХ ғасырлардағы Қытай мәдениеті
Өнер, дебиет, ғылым
Халық емшілігі
Ян Цзянь мен Ян Гуан император сарайында кітапхана жинақтады. Қытайда каллиграфиялық жазудың негізі қаланды. Қытай мәдениеті будда идеологиясының ықпалында дами бастады. Будда шіркеуінде және оның маңында Будданың бейнесін салу, пагода тұрғызу (бірнеше қабат биік мұнаралар) қолға алынды.
Сабақты бекіту:
Ежелгі қытайлықтар шаруашылықтың қандай түрімен айналысқан?
Қытайда жер иеліктерінің қанша түрі болды?
Тан әулеті Қытайда қай жылдарда билік құрды?
Қытайда будда діні қай ғасырда кең тарады?
Даосизм дегеніміз не?
Ежелгі Қытай мемлекетінің шаруашылығы, қолөнері қалай дамыды?
Қытайдың саяси құрылымы. Императорлық әкімшілік басқару жүйесі қандай болды?
Ежелгі Қытай мемлекетінде қандай діндер үстемдік етті?
Қытай феодалдық мемлекетінің мәдениеті қалай дамыған?
Ұлы Жібек жолының негізгі бағыты қандай болды? Неге Жібек жолы деп аталды? Ұлы Жібек жолы қазақстан жерінің қай өңірімен өтті?
Бағалау:
Үйге тапсырма: § 26-27.
http://history.ucoz.co.uk/ сайтынан алынған
Сабақтың мақсаты:
Орта ғасырлардағы Қытай мемлекеті туралы толық мәлімет беру;
Оқушылардың оқулықпен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын, тарихи ұғымдарды талдап, салыстырып, қорытынды жасау қабілеттерін дамыту;
Оқушыларды дүниежүзілік мәденеиттің басты жетістіктерімен сусындата отырып, адамгершілікке, елін, туған жерін құрметтей білуге тәрбиелеу
Сабақтың түрі: аралас
Әдісі: интерактивті
Көрнекілік:карта, суреттер, сызба
Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі
Оқу құралын тексеріп түгелдеу
Оқушылар зейінін сабаққа аудару
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау:
<<Самурай>> деген сөз нені білдіреді?
Жапонияның саяси құрылымы қандай болды? Сегун дегеніміз кім?
Шаруалар көтерілісінің негізгі талаптары қандай болды? Халық жиналысы қандай мәселелерді шешті?
Жапон халқының ежелгі қолөнері несімен әйгілі болды?
Жапонияда бір орталыққа бағынған мемлекет құру үшін күрескен адамдарды атаңдар
Жапонияның оқшаулану саясатын қалай түсінуге болады?
Жаңа сабақтың жоспары:
1. Қытайда феодалдық қатынастардың орнауы
Ортағасырлық Қытайдың саяси құрылысы
Император (көктің ұлы) шексіз билік иесі
Басқарушы шененіктер: салық жинаушы, дін басшысы
Әскери басшылар, сот ісін басқарушылар
Император сарайының қызметшілері
Тексеруші палата
10 әкімшілік аймақ
округтер
уездер
Діннің таралуы
Қала, қолөнер және сауда
Фарфор өндірісі
Ү-ІХ ғасырлардағы Қытай мәдениеті
Өнер, дебиет, ғылым
Халық емшілігі
Ян Цзянь мен Ян Гуан император сарайында кітапхана жинақтады. Қытайда каллиграфиялық жазудың негізі қаланды. Қытай мәдениеті будда идеологиясының ықпалында дами бастады. Будда шіркеуінде және оның маңында Будданың бейнесін салу, пагода тұрғызу (бірнеше қабат биік мұнаралар) қолға алынды.
Сабақты бекіту:
Ежелгі қытайлықтар шаруашылықтың қандай түрімен айналысқан?
Қытайда жер иеліктерінің қанша түрі болды?
Тан әулеті Қытайда қай жылдарда билік құрды?
Қытайда будда діні қай ғасырда кең тарады?
Даосизм дегеніміз не?
Ежелгі Қытай мемлекетінің шаруашылығы, қолөнері қалай дамыды?
Қытайдың саяси құрылымы. Императорлық әкімшілік басқару жүйесі қандай болды?
Ежелгі Қытай мемлекетінде қандай діндер үстемдік етті?
Қытай феодалдық мемлекетінің мәдениеті қалай дамыған?
Ұлы Жібек жолының негізгі бағыты қандай болды? Неге Жібек жолы деп аталды? Ұлы Жібек жолы қазақстан жерінің қай өңірімен өтті?
Бағалау:
Үйге тапсырма: § 26-27.
http://history.ucoz.co.uk/ сайтынан алынған
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz