Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Квадрат түбірлер, квадрат теңдеулер, квадрат теңсіздіктер
Өмірбекова Ақбілек Амангелдіқызы
математика пәнінің мұғалімі
Пәні: Алгебра
Сыныбы: 8
Сабақтың тақырыбы: Квадрат түбірлер, квадрат теңдеулер, квадрат
теңсіздіктер.
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың кварат үбірлер, квадрат теңдеулер,
квадрат теңсіздіктер тараулары бойынша білімдерін
жетілдіру.
Сабақтың міндеттері:
Білімділік: Есеп шығару дағдыларын қалыптастыру, өтілген
материалдарды оқушы санасына бекіту.
Дамытушылық: Ойын элементтері арқылы қазығушылықтарын арттыру,
есте сақтау, ойлау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларды шапшандылыққа, ұқыптылыққа, өз ісіне
деген мұқияттылық пен жауапкершілікке тәрбиелеу.
Сабақта қолданылатын көрнекіліктер: үлестірмелі қағаздар, бағалау парағы,
плакаттар.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: сұрақ - жауап, иллюстрация, практикалық
Сабақтың типі: білімді тиянақтау
Сабақтың құрылымы: І. Алғашқы ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
ІІІ. Есеп шығару <<Көкпар>> ойыны
ІV. Пысықтау <<Мен саған, сен маған>> ойыны
V. Үйге тапсырма беру
VІ. Сабақты қорытындылау, бағалау
Сабақ барысы:
І. Алғашқы ұйымдастыру кезеңі
- Оқушылармен амандасып, түгендеу, оларды сабаққа дайындау.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
<<Көршіңе сұрақ>> ойыны
(шеңбер құрып, өтілген тақырып бойынша бір-біріне сұрақ қойып, жауап алу)
1. Арифметикалық квадрат түбірдің қандай қаасиеттерін білесіңдер?
2. Квадрат түбірлері бар өрнектерді қалай түрлендіруге болады?
3. Квадрат теңдеу қандай түрде беріледі?
4. Квадрат теңдеу қандай жағдайда толымсыз квадрат теңдеу деп аталады?
5. ах2+вх+с=0 квадрат теңдеуінен келтірілген квадрат теңдеуді қалай аламыз?
6. Келтірілген квадрат теңдеудің түбірлерінің қосындысы мен көбейтіндісі неге тең?
7. Бөлшек -рационал теңдеуді шеше егеніміз не?
8. Қандай жағдайда бөлшек-рационал теңдеуде бөгде түбір
пайда болуы мүмкін?
9. ах4+вх2+с=0, мұндағы а!=0, түрінде берілген теңдеу қандай теңдеу деп аталады?
10. Биквадрат теңдеуді шешуде қандай әдіс қолданылады?
11. Қандай теңсіздіктерді квадрат теңсіздіктер деп атайды?
12. Квадрат теңсіздікті шешудің әдістерін атаңыздар.
ІІІ. Есеп шығару <<Көкпар>> ойыны
1. Есептеңдер:
2312+35-563-20
2. Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босатыңдар:
7mm-n
3. Берілген теңдеуді ах2+вх+с=0 теңдеуіне келтіріңдер
х+32+х-22=х2-5х
4. Егер а=-2, в=29, с=3 болса, онда ах2+вх+с=0 теңдеуін жазыңдар.
-2х2+29х+3=0
5. Теңдеуді шешіңдер:
А) 1,2х2-0,3=0 В) 6х2-17х+5=0 С) 2х-1+3=1х+1
6. Түбірлері х1 және х2 болатын ах2+вх+с=0 квадрат теңдеуін жазыңдар:
х1=-56 және х2=7
7.Теңдеудің неше түбірі бар: 8х2-11х-5=0
8. Теңсіздіктерді квадрат теңсіздік түрінде жазыңдар:
2х-12+5<=х2-6
9. Теңсіздікті шешіңдер:
А) 20 - 5х2>=0 В) х+12х-45х+1>0 С) -х2-3х+4<=0
IV. Пысықтау <<Мен саған, сен маған>> ойыны
(Бұл ойын арқылы оқушылар бір біріне шығарылған есептер бойынша сұрақтар қояды).
V. Үйге тапсырма беру
у=ах2+вх+с функциясының графигін қолданып, х - тің қандай мәнінде функцияның оң мәндерді; теріс мәндерді қабылдайтынын анықтаңдар.
(оқушыларға карточкалар таратылады)
VІ. Бағалау, қорытындылау
математика пәнінің мұғалімі
Пәні: Алгебра
Сыныбы: 8
Сабақтың тақырыбы: Квадрат түбірлер, квадрат теңдеулер, квадрат
теңсіздіктер.
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың кварат үбірлер, квадрат теңдеулер,
квадрат теңсіздіктер тараулары бойынша білімдерін
жетілдіру.
Сабақтың міндеттері:
Білімділік: Есеп шығару дағдыларын қалыптастыру, өтілген
материалдарды оқушы санасына бекіту.
Дамытушылық: Ойын элементтері арқылы қазығушылықтарын арттыру,
есте сақтау, ойлау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларды шапшандылыққа, ұқыптылыққа, өз ісіне
деген мұқияттылық пен жауапкершілікке тәрбиелеу.
Сабақта қолданылатын көрнекіліктер: үлестірмелі қағаздар, бағалау парағы,
плакаттар.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: сұрақ - жауап, иллюстрация, практикалық
Сабақтың типі: білімді тиянақтау
Сабақтың құрылымы: І. Алғашқы ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
ІІІ. Есеп шығару <<Көкпар>> ойыны
ІV. Пысықтау <<Мен саған, сен маған>> ойыны
V. Үйге тапсырма беру
VІ. Сабақты қорытындылау, бағалау
Сабақ барысы:
І. Алғашқы ұйымдастыру кезеңі
- Оқушылармен амандасып, түгендеу, оларды сабаққа дайындау.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
<<Көршіңе сұрақ>> ойыны
(шеңбер құрып, өтілген тақырып бойынша бір-біріне сұрақ қойып, жауап алу)
1. Арифметикалық квадрат түбірдің қандай қаасиеттерін білесіңдер?
2. Квадрат түбірлері бар өрнектерді қалай түрлендіруге болады?
3. Квадрат теңдеу қандай түрде беріледі?
4. Квадрат теңдеу қандай жағдайда толымсыз квадрат теңдеу деп аталады?
5. ах2+вх+с=0 квадрат теңдеуінен келтірілген квадрат теңдеуді қалай аламыз?
6. Келтірілген квадрат теңдеудің түбірлерінің қосындысы мен көбейтіндісі неге тең?
7. Бөлшек -рационал теңдеуді шеше егеніміз не?
8. Қандай жағдайда бөлшек-рационал теңдеуде бөгде түбір
пайда болуы мүмкін?
9. ах4+вх2+с=0, мұндағы а!=0, түрінде берілген теңдеу қандай теңдеу деп аталады?
10. Биквадрат теңдеуді шешуде қандай әдіс қолданылады?
11. Қандай теңсіздіктерді квадрат теңсіздіктер деп атайды?
12. Квадрат теңсіздікті шешудің әдістерін атаңыздар.
ІІІ. Есеп шығару <<Көкпар>> ойыны
1. Есептеңдер:
2312+35-563-20
2. Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босатыңдар:
7mm-n
3. Берілген теңдеуді ах2+вх+с=0 теңдеуіне келтіріңдер
х+32+х-22=х2-5х
4. Егер а=-2, в=29, с=3 болса, онда ах2+вх+с=0 теңдеуін жазыңдар.
-2х2+29х+3=0
5. Теңдеуді шешіңдер:
А) 1,2х2-0,3=0 В) 6х2-17х+5=0 С) 2х-1+3=1х+1
6. Түбірлері х1 және х2 болатын ах2+вх+с=0 квадрат теңдеуін жазыңдар:
х1=-56 және х2=7
7.Теңдеудің неше түбірі бар: 8х2-11х-5=0
8. Теңсіздіктерді квадрат теңсіздік түрінде жазыңдар:
2х-12+5<=х2-6
9. Теңсіздікті шешіңдер:
А) 20 - 5х2>=0 В) х+12х-45х+1>0 С) -х2-3х+4<=0
IV. Пысықтау <<Мен саған, сен маған>> ойыны
(Бұл ойын арқылы оқушылар бір біріне шығарылған есептер бойынша сұрақтар қояды).
V. Үйге тапсырма беру
у=ах2+вх+с функциясының графигін қолданып, х - тің қандай мәнінде функцияның оң мәндерді; теріс мәндерді қабылдайтынын анықтаңдар.
(оқушыларға карточкалар таратылады)
VІ. Бағалау, қорытындылау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz