Токтың жұмысы мен қуаты. Джоуль-Ленц заңы Сілтеме

Мұғалімге арналған нұсқаулық
Блум таксономиясы
Марта Бронсон(2002ж) өзін-өзі реттеу
Токтың жұмысы мен қуаты, Джоуль-Ленц заңы туралы түсінік алу,
жаңа ұғым жөнінде түсінік қалыптастыру.
Токтың жұмысы мен қуатын есептеуді және Джоуль-Ленц заңдарын формулалар арқылы оқушылардың өздеріне (топпен жұмыс) қорытындылату.
Теориялық білімдерін практикамен ұштастыру, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.
1. Амандасу, оқушылардың бар назарын сабаққа бағыттау.
2. « Шаттық шеңбер »де оқушылар өздерінің есімдерінен бірініші әрібінен келетін физикалық шамларды айтып өтеді. Бұл оқушылардың физикалық шамалардың жаттауға өз себептігін тиігізеді, келесі сабаққа оқушылардың есімдерінің бірінші әрібінен басталатын физикалық шамалардың өлшем бірліктерін жаттап келу тапсырылады яғни бұл оқушылардың ізденісте болатынын және қызғушылығын артырады.
3. Оқушылар өздері қалаған түсті қағазды таңдап, топқа бөлінеді. Қағаз қиындыларын біріктіріп физикалық шамалардың анықтамалары жазылған, осы анықтамадағы көп нүкте орнына жауабын тауып қандай физикалық шама екенін айтады және тобы сол атпен аталады. Топ аттары «Ток күші», «Кернеу», «Электр заряды» және «Электр кедергі»
4. Оқушыларды түгендеу.
5. Слайд арқылы бағалау парағын түсіндіру және әр топқа бағалау парағын тарату.
ІІ-ІІІ. Білу
Өткенді қайталау
Өткен тақырыптар бойынша әр бір топқа
1 сұрақтар қойылады
І топқа Электр тогы деген не?
20-жаттығу 1 есеп
ІІ топқа Электр тогының қандай әсерлері болады ? 20-жаттығу 2 есеп
ІІІ топқа Электр тізбегін параллель жалғауда қандай физикалық шама тұрақты болады
20-жаттығу 3 есеп
ІV топқа Электр тізбегін тізбектей жалғауда қандай физикалық шама тұрақты болады
20-жаттығу 4 есеп
-Енді топ ішінде мына тапсырманы талқылайық. мына көріністерге қараңыздар (Тақтада суретттер көрсетіледі)
-Балалар, тақтада қандай суреттерді көріп тұрмыз? (Оқушылардан жауапты күтеді)
Сыни тұрғыдан ойлау
Ми шабуыл
V. Түсіну
Жаңа тақырып
Топпен жұмыс.
Диалог.
Сыни тұрғыдан ойлау.
Дарынды балаларды бақылау
Сыныпты «Жигсо» әдісі арқылы тапсырмаларды бөліп беру
І-топқа Электр тоғының жұмысы
ІІ-топқа Электр тоғының қуаты
ІІІ-топқа Тақырыптағы 10 кесте және тариф туралы түсіндіру
ІV- топқа Джоуль-Ленц заңы
Постермен жұмыс
VI. Қолдану
Бекіту
Балалар енді жинақтаған білімдеріңді тексеріп көрейік.
Тақырып бойынша есептер береді
- І топқаЕгер қалта фонары шамының кернеуі 4 В, ал тоқ күші 0, 2 А болса, ондағы электр тогы 2 минутта қандай жұмыс істейді?
- ІІ топқаГенератордың қысқыштарындағы кернеу 120В, тізбектегі ток күші 10 А. Генератордың қуатын табыңдар
- ІІІ топқаЭлектрлік құралда 4 А ток күші 45 мин уақыт ішінде 162 кДж жұмыс жасады. Осы құралдың кедергісін табыңдар?
- ІV топқаКедергісі 20 Ом және тізбектегі ток күші 6 А электр қыздырғышта 2 мин уақыт ішінде қаншы жылу бөлінеді?
есептері әр топқа беріледі
Талдау
Жинақтау
Диалог.
Сыни тұрғыдан ойлау.
Дарынды балаларды бақылау
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz