Токтың жұмысы мен қуаты. Джоуль-Ленц заңы Сілтеме

Пән
Физика
Пән: Сынып
Физика: 8
Пән: Сабақтың тақырыбы
Физика: Токтың жұмысы мен қуаты. Джоуль-Ленц заңы
Пән: Сілтеме
Физика:

Мұғалімге арналған нұсқаулық

Блум таксономиясы

Марта Бронсон(2002ж) өзін-өзі реттеу

Пән: Жалпы мақсаттар
Физика:

Токтың жұмысы мен қуаты, Джоуль-Ленц заңы туралы түсінік алу,

жаңа ұғым жөнінде түсінік қалыптастыру.

Токтың жұмысы мен қуатын есептеуді және Джоуль-Ленц заңдарын формулалар арқылы оқушылардың өздеріне (топпен жұмыс) қорытындылату.

Теориялық білімдерін практикамен ұштастыру, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.

Пән: Сабақ түрі
Физика: Аралас сабақ
Пән: Оқыту нәтижелері
Физика: Өз білімін дамытуға мүмкіндік алады, физикалық құралдармен тәжірибе жасайды, өз бетімен жұмыс істеуге дағдыланады.
Пән: Негізгі дерек көздер
Физика: АКТ, постер мен маркер, стикерлер, суреттер, слайд
Пән: Мұғалімнің жазбалары
Пән:
Физика: Керек жабдықтар
Оқыту модулі
Мұғалімнің іс-әрекеті
Уақыт
Оқушы іс-әрекеті
Уақыт
Пән: І. Кіріспе
Физика:
ООЖТ (топқа бөлу)

1. Амандасу, оқушылардың бар назарын сабаққа бағыттау.

2. « Шаттық шеңбер »де оқушылар өздерінің есімдерінен бірініші әрібінен келетін физикалық шамларды айтып өтеді. Бұл оқушылардың физикалық шамалардың жаттауға өз себептігін тиігізеді, келесі сабаққа оқушылардың есімдерінің бірінші әрібінен басталатын физикалық шамалардың өлшем бірліктерін жаттап келу тапсырылады яғни бұл оқушылардың ізденісте болатынын және қызғушылығын артырады.

3. Оқушылар өздері қалаған түсті қағазды таңдап, топқа бөлінеді. Қағаз қиындыларын біріктіріп физикалық шамалардың анықтамалары жазылған, осы анықтамадағы көп нүкте орнына жауабын тауып қандай физикалық шама екенін айтады және тобы сол атпен аталады. Топ аттары «Ток күші», «Кернеу», «Электр заряды» және «Электр кедергі»

4. Оқушыларды түгендеу.

5. Слайд арқылы бағалау парағын түсіндіру және әр топқа бағалау парағын тарату.

1 мин
Сабаққа дайындық, зейіндерін аударып, топқа бөлінеді өз топтарының аттарын біледі
4 мин
Пән:

ІІ-ІІІ. Білу

Өткенді қайталау

Физика: Үлестірмелер
Диологтік оқыту

Өткен тақырыптар бойынша әр бір топқа

1 сұрақтар қойылады

І топқа Электр тогы деген не?

20-жаттығу 1 есеп

ІІ топқа Электр тогының қандай әсерлері болады ? 20-жаттығу 2 есеп

ІІІ топқа Электр тізбегін параллель жалғауда қандай физикалық шама тұрақты болады

20-жаттығу 3 есеп

ІV топқа Электр тізбегін тізбектей жалғауда қандай физикалық шама тұрақты болады

20-жаттығу 4 есеп

2 мин
Жауаптарын ұсынады. Есептерді тақтаға жазады.
5 мин
Пән: ІV. Жаңа тақырыпқа дайындық
Физика: Үлестірмелер
АКТ

-Енді топ ішінде мына тапсырманы талқылайық. мына көріністерге қараңыздар (Тақтада суретттер көрсетіледі)

-Балалар, тақтада қандай суреттерді көріп тұрмыз? (Оқушылардан жауапты күтеді)

1 мин
Суреттерді көріп топта талықлап жауаптарын ұсынады
2 мин
Пән: Мақсатты қою кезеңі
Физика:

Сыни тұрғыдан ойлау

Ми шабуыл

-Енді топ ішінде мына тапсырманы талқылайық. Оқушыларға сұрақтар қою арқылы сабақтың тақырыбы және мақсатын ашыу, біз бүгін қандай тақырып өтеміз деп ойлайсындар? (Балалардың бүгінгі тақырыптың атын айтуын күтеді) . Бүгінгі тақырыпты үйрену үшін біз алдымызға қандай мақсат қоюумыз керек деп ойлайсындар?
1 мин
Балалар бүгінгі тақырыптың атын болжап, сабақтың мақсат - міндеттерін айтуға талпыныс жасайды
1 мин
Пән:

V. Түсіну

Жаңа тақырып

Физика: Үлестірмелер таратылады

Топпен жұмыс.

Диалог.

Сыни тұрғыдан ойлау.

Дарынды балаларды бақылау

Сыныпты «Жигсо» әдісі арқылы тапсырмаларды бөліп беру

І-топқа Электр тоғының жұмысы

ІІ-топқа Электр тоғының қуаты

ІІІ-топқа Тақырыптағы 10 кесте және тариф туралы түсіндіру

ІV- топқа Джоуль-Ленц заңы

Постермен жұмыс

1 мин
Әр топ өздеріне берілген тапсырманы оқып, топ ішінде талықлайды, өз ойларын постерге түсіреді және топпен қорғап шығады.
10 мин
Пән:

VI. Қолдану

Бекіту

Физика: Үлестірмелер
Деңгейлік тапсырма. Диалог

Балалар енді жинақтаған білімдеріңді тексеріп көрейік.

Тақырып бойынша есептер береді

  1. І топқаЕгер қалта фонары шамының кернеуі 4 В, ал тоқ күші 0, 2 А болса, ондағы электр тогы 2 минутта қандай жұмыс істейді?
  2. ІІ топқаГенератордың қысқыштарындағы кернеу 120В, тізбектегі ток күші 10 А. Генератордың қуатын табыңдар
  3. ІІІ топқаЭлектрлік құралда 4 А ток күші 45 мин уақыт ішінде 162 кДж жұмыс жасады. Осы құралдың кедергісін табыңдар?
  4. ІV топқаКедергісі 20 Ом және тізбектегі ток күші 6 А электр қыздырғышта 2 мин уақыт ішінде қаншы жылу бөлінеді?

есептері әр топқа беріледі

Оқушылар топта есепті шығарады және тақтаға жазады, мұғалімнің жаубымен салыстырады
6 мин
Пән:

Талдау

Жинақтау

Физика: Суреттер

Диалог.

Сыни тұрғыдан ойлау.

Дарынды балаларды бақылау

Әр топқа бір суреттен беріледі мұнда Шартты белгілер бойынша сұлбасын (схемасын) сызу және оның электр қуатын анықтау жолдарын айту
1 мин
Әр топ өздеріне берілген сурет бойынша топта ақылдасып постерге сызып қорғайды
3 мин
Пән: VII. Жаңа тақырыпты бағалау
Физика:
Диалогтік әңгіме
Электр тогының жұмысы мен қуаты туралы үйрену не үшін қажет?
Жауаптарын ұсынады
1 мин
Пән: Бағалау
Физика: Бағалау критерийлері
Оқыту үшін және оқу үшін бағалау
Бағаны өзін-өзі бағалаудан алған нәтижелерімен салыстырып, баға қояды
Балалар бір- бірін бағалайды
2 мин
Пән: Рефлексия
Физика: Стикерлер
Балалар, бүгінгі сабақ туралы не айтасындар? Қиын ба

Ұқсас жұмыстар
Тұрақты токтың жұмысы.қуаты. джоуль-ленц заңы
Токтың жұмысы
Мүлдем электр тогын
Өткізгіштерді тізбектей және параллель қосқан кезде ток күштері өзгереме
Токтың жұмысы мен қуаты. джоуль–ленц заңы
Электр тогының жұмысы мен қуаты формуласын есептер шығаруда қолдана білуге үйрету
Өткізгіштерді тізбектей және параллель қосу. Токтың жұмысы мен қуаты
Токтың жұмысы мен қуаты. джоуль-ленц заңы.8 сынып
Тоқ жұмысы
Токтың жұмысын табыңдар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz