Сабақ жоспары :: Физика
Файл қосу
Токтың жұмысы мен қуаты. Джоуль-Ленц заңы Сілтеме
Пән
Физика
Сынып
8
Сабақтың тақырыбы
Токтың жұмысы мен қуаты. Джоуль-Ленц заңы
Сілтеме
Мұғалімге арналған нұсқаулық
Блум таксономиясы
Марта Бронсон(2002ж) өзін-өзі реттеу
Жалпы мақсаттар
Токтың жұмысы мен қуаты, Джоуль-Ленц заңы туралы түсінік алу,
жаңа ұғым жөнінде түсінік қалыптастыру.
Токтың жұмысы мен қуатын есептеуді және Джоуль-Ленц заңдарын формулалар арқылы оқушылардың өздеріне (топпен жұмыс) қорытындылату.
Теориялық білімдерін практикамен ұштастыру, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.
Сабақ түрі
Аралас сабақ
Оқыту нәтижелері
Өз білімін дамытуға мүмкіндік алады, физикалық құралдармен тәжірибе жасайды, өз бетімен жұмыс істеуге дағдыланады.
Негізгі дерек көздер
АКТ, постер мен маркер, стикерлер, суреттер, слайд
Мұғалімнің жазбалары
Керек жабдықтар
Оқыту модулі
Мұғалімнің іс-әрекеті
Уақыт
Оқушы іс-әрекеті
Уақыт
І. Кіріспе
ООЖТ (топқа бөлу)
1.Амандасу, оқушылардың бар назарын сабаққа бағыттау.
2.<<Шаттық шеңбер>>де оқушылар өздерінің есімдерінен бірініші әрібінен келетін физикалық шамларды айтып өтеді. Бұл оқушылардың физикалық шамалардың жаттауға өз себептігін тиігізеді, келесі сабаққа оқушылардың есімдерінің бірінші әрібінен басталатын физикалық шамалардың өлшем бірліктерін жаттап келу тапсырылады яғни бұл оқушылардың ізденісте болатынын және қызғушылығын артырады.
3. Оқушылар өздері қалаған түсті қағазды таңдап, топқа бөлінеді. Қағаз қиындыларын біріктіріп физикалық шамалардың анықтамалары жазылған, осы анықтамадағы көп нүкте орнына жауабын тауып қандай физикалық шама екенін айтады және тобы сол атпен аталады. Топ аттары <<Ток күші>> , <<Кернеу>>, <<Электр заряды>> және <<Электр кедергі>>
4. Оқушыларды түгендеу.
5. Слайд арқылы бағалау парағын түсіндіру және әр топқа бағалау парағын тарату.
1 мин
Сабаққа дайындық, зейіндерін аударып, топқа бөлінеді өз топтарының аттарын біледі
4 мин
ІІ-ІІІ. Білу
Өткенді қайталау
Үлестірмелер
Диологтік оқыту
Өткен тақырыптар бойынша әр бір топқа
1 сұрақтар қойылады
І топқа Электр тогы деген не?
20-жаттығу 1 есеп
ІІ топқа Электр тогының қандай әсерлері болады ? 20-жаттығу 2 есеп
ІІІ топқа Электр тізбегін параллель жалғауда қандай физикалық шама тұрақты болады
20-жаттығу 3 есеп
ІV топқа Электр тізбегін тізбектей жалғауда қандай физикалық шама тұрақты болады
20-жаттығу 4 есеп
2 мин
Жауаптарын ұсынады. Есептерді тақтаға жазады.
5 мин
ІV. Жаңа тақырыпқа дайындық
Үлестірмелер
АКТ
-Енді топ ішінде мына тапсырманы талқылайық. мына көріністерге қараңыздар (Тақтада суретттер көрсетіледі)
-Балалар, тақтада қандай суреттерді көріп тұрмыз? (Оқушылардан жауапты күтеді)
1 мин
Суреттерді көріп топта талықлап жауаптарын ұсынады
2 мин
Мақсатты қою кезеңі
Сыни тұрғыдан ойлау
Ми шабуыл
-Енді топ ішінде мына тапсырманы талқылайық. Оқушыларға сұрақтар қою арқылы сабақтың тақырыбы және мақсатын ашыу, біз бүгін қандай тақырып өтеміз деп ойлайсындар? (Балалардың бүгінгі тақырыптың атын айтуын күтеді). Бүгінгі тақырыпты үйрену үшін біз алдымызға қандай мақсат қоюумыз керек деп ойлайсындар?
1 мин
Балалар бүгінгі тақырыптың атын болжап, сабақтың мақсат - міндеттерін айтуға талпыныс жасайды
1 мин
V.Түсіну
Жаңа тақырып
Үлестірмелер таратылады
Топпен жұмыс.
Диалог.
Сыни тұрғыдан ойлау.
Дарынды балаларды бақылау
Сыныпты <<Жигсо>> әдісі арқылы тапсырмаларды бөліп беру
І-топқа Электр тоғының жұмысы
ІІ-топқа Электр тоғының қуаты
ІІІ-топқа Тақырыптағы 10 кесте және тариф туралы түсіндіру
ІV- топқа Джоуль-Ленц заңы
Постермен жұмыс
1 мин
Әр топ өздеріне берілген тапсырманы оқып, топ ішінде талықлайды, өз ойларын постерге түсіреді және топпен қорғап шығады.
10 мин
VI. Қолдану
Бекіту
Үлестірмелер
Деңгейлік тапсырма. Диалог
Балалар енді жинақтаған білімдеріңді тексеріп көрейік.
Тақырып бойынша есептер береді
1. І топқа Егер қалта фонары шамының кернеуі 4 В, ал тоқ күші 0,2 А болса, ондағы электр тогы 2 минутта қандай жұмыс істейді?
2. ІІ топқа Генератордың қысқыштарындағы кернеу 120В, тізбектегі ток күші 10 А. Генератордың қуатын табыңдар
3. ІІІ топқа Электрлік құралда 4 А ток күші 45 мин уақыт ішінде 162 кДж жұмыс жасады. Осы құралдың кедергісін табыңдар?
4. ІV топқа Кедергісі 20 Ом және тізбектегі ток күші 6 А электр қыздырғышта 2 мин уақыт ішінде қаншы жылу бөлінеді?
есептері әр топқа беріледі
Оқушылар топта есепті шығарады және тақтаға жазады, мұғалімнің жаубымен салыстырады
6 мин
Талдау
Жинақтау
Суреттер
Диалог.
Сыни тұрғыдан ойлау.
Дарынды балаларды бақылау
Әр топқа бір суреттен беріледі мұнда Шартты белгілер бойынша сұлбасын (схемасын) сызу және оның электр қуатын анықтау жолдарын айту
1 мин
Әр топ өздеріне берілген сурет бойынша топта ақылдасып постерге сызып қорғайды
3 мин
VII. Жаңа тақырыпты бағалау
Диалогтік әңгіме
Электр тогының жұмысы мен қуаты туралы үйрену не үшін қажет?
Жауаптарын ұсынады
1 мин
Бағалау
Бағалау критерийлері
Оқыту үшін және оқу үшін бағалау
Бағаны өзін-өзі бағалаудан алған нәтижелерімен салыстырып , баға қояды
Балалар бір- бірін бағалайды
2 мин
Рефлексия
Стикерлер
Балалар, бүгінгі сабақ туралы не айтасындар? Қиын ба екен? Сабақ түсінікті болды ма?
Өз ойларын айтады
1 мин
VIII. Орындауға арналған тапсырмалар
Онда үй тапсырмасын белгілеп аламыз.
Электр тогының жұмысы мен қуаты туралы оқып келу. 21-жаттығудың 1, 3, 5,6
Үй жұмысын белгілеп алады
1 мин
Қосымша материалдар
Бағалау критериясы
Критерий бойынша баллдары
0-7
8-11
12-13
14-15
Жинақған балдары бойынша пайызы
0-50 %
51-74 %
75 - 89%
90- 100%
5 балл бойынша бағалары
2
3
4
5
Жоғарғы балл -3
Бағалау парағы
№
Оқушының
аты-жөні
Үй тапсырмасын орындау деңгейі
Постермен жұмыс
Есеп шығару
Тәртібі
Топтағы белсенділігі
Жалпы балл
Бағасы
1
2
3
4
5
6
Физика
Сынып
8
Сабақтың тақырыбы
Токтың жұмысы мен қуаты. Джоуль-Ленц заңы
Сілтеме
Мұғалімге арналған нұсқаулық
Блум таксономиясы
Марта Бронсон(2002ж) өзін-өзі реттеу
Жалпы мақсаттар
Токтың жұмысы мен қуаты, Джоуль-Ленц заңы туралы түсінік алу,
жаңа ұғым жөнінде түсінік қалыптастыру.
Токтың жұмысы мен қуатын есептеуді және Джоуль-Ленц заңдарын формулалар арқылы оқушылардың өздеріне (топпен жұмыс) қорытындылату.
Теориялық білімдерін практикамен ұштастыру, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.
Сабақ түрі
Аралас сабақ
Оқыту нәтижелері
Өз білімін дамытуға мүмкіндік алады, физикалық құралдармен тәжірибе жасайды, өз бетімен жұмыс істеуге дағдыланады.
Негізгі дерек көздер
АКТ, постер мен маркер, стикерлер, суреттер, слайд
Мұғалімнің жазбалары
Керек жабдықтар
Оқыту модулі
Мұғалімнің іс-әрекеті
Уақыт
Оқушы іс-әрекеті
Уақыт
І. Кіріспе
ООЖТ (топқа бөлу)
1.Амандасу, оқушылардың бар назарын сабаққа бағыттау.
2.<<Шаттық шеңбер>>де оқушылар өздерінің есімдерінен бірініші әрібінен келетін физикалық шамларды айтып өтеді. Бұл оқушылардың физикалық шамалардың жаттауға өз себептігін тиігізеді, келесі сабаққа оқушылардың есімдерінің бірінші әрібінен басталатын физикалық шамалардың өлшем бірліктерін жаттап келу тапсырылады яғни бұл оқушылардың ізденісте болатынын және қызғушылығын артырады.
3. Оқушылар өздері қалаған түсті қағазды таңдап, топқа бөлінеді. Қағаз қиындыларын біріктіріп физикалық шамалардың анықтамалары жазылған, осы анықтамадағы көп нүкте орнына жауабын тауып қандай физикалық шама екенін айтады және тобы сол атпен аталады. Топ аттары <<Ток күші>> , <<Кернеу>>, <<Электр заряды>> және <<Электр кедергі>>
4. Оқушыларды түгендеу.
5. Слайд арқылы бағалау парағын түсіндіру және әр топқа бағалау парағын тарату.
1 мин
Сабаққа дайындық, зейіндерін аударып, топқа бөлінеді өз топтарының аттарын біледі
4 мин
ІІ-ІІІ. Білу
Өткенді қайталау
Үлестірмелер
Диологтік оқыту
Өткен тақырыптар бойынша әр бір топқа
1 сұрақтар қойылады
І топқа Электр тогы деген не?
20-жаттығу 1 есеп
ІІ топқа Электр тогының қандай әсерлері болады ? 20-жаттығу 2 есеп
ІІІ топқа Электр тізбегін параллель жалғауда қандай физикалық шама тұрақты болады
20-жаттығу 3 есеп
ІV топқа Электр тізбегін тізбектей жалғауда қандай физикалық шама тұрақты болады
20-жаттығу 4 есеп
2 мин
Жауаптарын ұсынады. Есептерді тақтаға жазады.
5 мин
ІV. Жаңа тақырыпқа дайындық
Үлестірмелер
АКТ
-Енді топ ішінде мына тапсырманы талқылайық. мына көріністерге қараңыздар (Тақтада суретттер көрсетіледі)
-Балалар, тақтада қандай суреттерді көріп тұрмыз? (Оқушылардан жауапты күтеді)
1 мин
Суреттерді көріп топта талықлап жауаптарын ұсынады
2 мин
Мақсатты қою кезеңі
Сыни тұрғыдан ойлау
Ми шабуыл
-Енді топ ішінде мына тапсырманы талқылайық. Оқушыларға сұрақтар қою арқылы сабақтың тақырыбы және мақсатын ашыу, біз бүгін қандай тақырып өтеміз деп ойлайсындар? (Балалардың бүгінгі тақырыптың атын айтуын күтеді). Бүгінгі тақырыпты үйрену үшін біз алдымызға қандай мақсат қоюумыз керек деп ойлайсындар?
1 мин
Балалар бүгінгі тақырыптың атын болжап, сабақтың мақсат - міндеттерін айтуға талпыныс жасайды
1 мин
V.Түсіну
Жаңа тақырып
Үлестірмелер таратылады
Топпен жұмыс.
Диалог.
Сыни тұрғыдан ойлау.
Дарынды балаларды бақылау
Сыныпты <<Жигсо>> әдісі арқылы тапсырмаларды бөліп беру
І-топқа Электр тоғының жұмысы
ІІ-топқа Электр тоғының қуаты
ІІІ-топқа Тақырыптағы 10 кесте және тариф туралы түсіндіру
ІV- топқа Джоуль-Ленц заңы
Постермен жұмыс
1 мин
Әр топ өздеріне берілген тапсырманы оқып, топ ішінде талықлайды, өз ойларын постерге түсіреді және топпен қорғап шығады.
10 мин
VI. Қолдану
Бекіту
Үлестірмелер
Деңгейлік тапсырма. Диалог
Балалар енді жинақтаған білімдеріңді тексеріп көрейік.
Тақырып бойынша есептер береді
1. І топқа Егер қалта фонары шамының кернеуі 4 В, ал тоқ күші 0,2 А болса, ондағы электр тогы 2 минутта қандай жұмыс істейді?
2. ІІ топқа Генератордың қысқыштарындағы кернеу 120В, тізбектегі ток күші 10 А. Генератордың қуатын табыңдар
3. ІІІ топқа Электрлік құралда 4 А ток күші 45 мин уақыт ішінде 162 кДж жұмыс жасады. Осы құралдың кедергісін табыңдар?
4. ІV топқа Кедергісі 20 Ом және тізбектегі ток күші 6 А электр қыздырғышта 2 мин уақыт ішінде қаншы жылу бөлінеді?
есептері әр топқа беріледі
Оқушылар топта есепті шығарады және тақтаға жазады, мұғалімнің жаубымен салыстырады
6 мин
Талдау
Жинақтау
Суреттер
Диалог.
Сыни тұрғыдан ойлау.
Дарынды балаларды бақылау
Әр топқа бір суреттен беріледі мұнда Шартты белгілер бойынша сұлбасын (схемасын) сызу және оның электр қуатын анықтау жолдарын айту
1 мин
Әр топ өздеріне берілген сурет бойынша топта ақылдасып постерге сызып қорғайды
3 мин
VII. Жаңа тақырыпты бағалау
Диалогтік әңгіме
Электр тогының жұмысы мен қуаты туралы үйрену не үшін қажет?
Жауаптарын ұсынады
1 мин
Бағалау
Бағалау критерийлері
Оқыту үшін және оқу үшін бағалау
Бағаны өзін-өзі бағалаудан алған нәтижелерімен салыстырып , баға қояды
Балалар бір- бірін бағалайды
2 мин
Рефлексия
Стикерлер
Балалар, бүгінгі сабақ туралы не айтасындар? Қиын ба екен? Сабақ түсінікті болды ма?
Өз ойларын айтады
1 мин
VIII. Орындауға арналған тапсырмалар
Онда үй тапсырмасын белгілеп аламыз.
Электр тогының жұмысы мен қуаты туралы оқып келу. 21-жаттығудың 1, 3, 5,6
Үй жұмысын белгілеп алады
1 мин
Қосымша материалдар
Бағалау критериясы
Критерий бойынша баллдары
0-7
8-11
12-13
14-15
Жинақған балдары бойынша пайызы
0-50 %
51-74 %
75 - 89%
90- 100%
5 балл бойынша бағалары
2
3
4
5
Жоғарғы балл -3
Бағалау парағы
№
Оқушының
аты-жөні
Үй тапсырмасын орындау деңгейі
Постермен жұмыс
Есеп шығару
Тәртібі
Топтағы белсенділігі
Жалпы балл
Бағасы
1
2
3
4
5
6
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz