Сабақ жоспары :: Биология

Файл қосу

Жердегі тіршіліктің дамуы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Пән мұғалімі
Пәні
Сабақтың тақырыбы
Сыныбы
Күні
Қорбақова Алма Таушановна
Биология
Жердегі тіршіліктің дамуы
9

Қажетті құралдар әдіс-тәсілдер
Электронды оқулық,жоспар, интерактивті тақта,слайдтар,т.б.оқыту мен
оқудағы жаңа тәсілдер,СТО,АКТ,формативті және сумативті бағалау.
Жалпы мақсаттары
Жер тарихының замандары, қандай тіршілік болғандығы туралы түсінік беру. Экологиялық тәрбиені дамыту. Адамгершілікке, ұжымшылдыққа тәрбиелеу.
Ұйымдастыру
Сәлемдесу. Шаңырақ, кереге, сықырлауық суреттері бойынша топқа бөлу.
Оқыту нәтижесі
Жер тарихы және әр заманның ерекшеліктері туралы түсінік алады.
Алынған теориялық мағлұматтарды сыни тұрғыда талдайды
Негізгі идеялар
Органикалық дүниенің бірлігі мен даму тарихы туралы ғылыми көзқарастарын қалыптастыру.
Сабақтың түрі
Аралас
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушының іс- әрекеті
1. Топқа бөлу:
<<Жаратылыс>>, <<Жер -Ана>>, <<Табиғат>>
2. Бағалау парағын таратады
3. Слайдтағы суреттер арқылы үй тапсырмалары сұралады.

1. Кереге, сықырлауық, уық суреттері арқылы топқа бөлінеді, ұрандарын таныстырады.
2. Әр топ жетекшісі бағалау бетшесін толтырады
3. Спикер қорғайды.

Жаңа сабақ
Қызығушылықты ояту.
1.Барлық тіршіліктің ортақ тұрағы не ?
Ендеше сол туралы білетіндеріңді ББҮ кестесіне толтырыңдар.
2. Эволюцияның негізгі бағыттары мен жолдары туралы анықтаманы еске түсіріңдер.

Оқушы жауабы.
Оқушылар жеке-жеке кестені толтырады.

2.Анықтамалықтарды айтады

Мағынаны тану.
1.Оқулықпен жұмыс § 49-50
1 топ - Органикалық дүниенің тарихи дамуы.
Архей
2 топ - Органикалық дүниенің тарихи дамуы.
Протерозой
3 топ- Полезой заманында тіршіліктің дамуы.

2. Постерге түсіруін қадағалайды

1.Оқулықпен жұмыс § 49-50
1 топ - Органикалық дүниенің тарихи дамуы.
Архей
2 топ - Органикалық дүниенің тарихи дамуы.
Протерозой
3 топ- Полезой заманында тіршіліктің дамуы.

2. Постерге түсіріп, спикер қорғайды
Ой толғаныс
1. Семантикалық карта таратылады
2. Шығармашылық жұмыс RAFT әдісі.
<<Жаратылыс>> - ЭССЕ
<<Табиғат>>- Хат. <<Жер - Ана>>- Синквейн
Оқушылар жеке- жеке толтырады
Топпен бірігіп жұмыс жасайды, спикер қорғайды
Қорытынды
Бағалау. Топ жетекшілерінің бағасымен танысып,мұғалім өзінің бағасын шығарады. Рефлексия парағын таратады: Не ұнады ? қандай қиындықтар кездесті?
Топ жетекшілері топ мүшелерінің бағасын жариялайды.
Оқушылар рефлексия жазады.
Үйге тапсырма
§ 49-50 Жер тарихының хронологиялық кестесін жасау.

Ұқсас жұмыстар
Палеозой заманында Жерде тіршіліктің дамуы
Биолгия пәні бойынша оқушыларды бірыңғай ұлттық тестіге дайындау
Протобионттар немесе тіршілік жолашары
Ұйымдастыру кезеңі. Жаңа сабақ
«тіршіліктің даму тарихы туралы ілім» тарауы бойынша қорытынды сабақ
Жер тарихының шежіресі
Дене құрылымы
Суды қорғау
Биосфера құрамы. биосферадағы тірі организмдердің қызметі. биосфераның, ноосфераның пайда болуы және дамуы
Ғарыш туралы
Пәндер