Farm animals

Білім беру саласы
«Қатынас»
Білім беру саласы: Бөлімі
«Қатынас»: Ағылшын тілі
Білім беру саласы: Тақырыбы
«Қатынас»: Farm animals
Білім беру саласы: Мақсаты
«Қатынас»:

*үй жануарларының атауын үйрету;

*үй жануарларына қамқорлық жасауға тәрбиелеу;

*танымдық қызығушылықтарын арттыру.

Білім беру саласы: Қажетті құрал жабдықтар, көрнекіліктер
«Қатынас»: Фермадағы жануарлардың суреті, Prezi бағдарламасында жасалған көрнекі слайдтар, жануарлар маскалары,
Білім беру саласы: Лексикалық бірлік
«Қатынас»: Sheep-қой, camel-түйе, cow-сиыр, horse-ат, hen-тауық, dog-ит, cat-мысық
Іс-әрекет кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Іс-әрекет кезеңдері: Мотивациялық -қозғаушылық
Мұғалімнің іс-әрекеті:

-Hello kids! How are you?

Амандасу, оқушылардың назарын жинақтау, үй жануарлары және орман жануарлары болып екі топқа бөлу

Балалардың іс-әрекеті: Мұғаліммен амандасады. Жануарлар суреті бойынша екі топқа бөлінеді
Іс-әрекет кезеңдері: Ұйымдастыру-іздестіру
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Бейнеролик "What's your favourite animal?"

-What can you see?

It’s a horse. It’s a goat. It’s a sheep. It’s adog. It’s a cow.

-Good for you!

Жануарларды суреттері бойынша жеке-жеке таныстыру.

Фонетикалық жаттығу

-Балалар жануарлардың қалай дыбыстайтынын ұмытып қалған жоқсыңдар ма?

Жануарлар суреттерін тақтаға іліп қояды.

The dog says woof, woof, woof

The cow says moo, moo, moo

The cat says meow, meow, meow

The sheep says baa-baa

«Farm animals» дидактикалық ойыны.

-Балалар, мен сендерге қазір жануарлардың маскаларын беремін, ал, сендер масканы тағып, қандай жануар екендерінді айтып бересіңдер. Мысалы:

I am a dog. I am a camel…

Сергіту сәті

Head, shoulders, knees, toes, knees and toes

Head, shoulders, knees, toes, knees and toes

And eyes and ears and nose and mouth

Head, shoulders, knees, toes, knees and toes

«A trip to the world of numbers» дидактикалық ойыны.

-Бұл ойынды ойнамас бұрын сандарды қайталаймыз .

-Now tell me please how many animals are there? Енді, мұнда қанша жануар бар, кім айтады ? Слайдтан жануарларды санап, seven cows, five cats, one sheep. деп санайды.

Балалардың іс-әрекеті:

Бейнероликтегі жануарларды қарайды. Аттарын суреттерге қарап қайталайды.

Балалар мұқият тыңдайды, көру арқылы жануарлар аттарын жаттайды

Мұғаліммен бірге жануарлардың дыбыстарын шығарады.

Жануарлар маскасын тағып, сұраққа жауап береді.

Мұғалімнің жасаған қимылдары мен әнді қайталайды.

Слайдтағы жануарларды санайды, бір-бірден немесе топпен дауыстап жауап береді.

Іс-әрекет кезеңдері: Рефлексивті-түзетушілік
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Постер қорғау.

Екі топқа тапсырма

«My favourite animal» "Менің сүйікті жануарым" тақырыбында постер қорғау

-Good for you!

Балалардың іс-әрекеті: А3 форматына өздерінің сүйікті жануарларының суреттерін салады, сол туралы ағылшын тілінде айтып береді

Күтілетін нәтиже :

Нені білу керек
үй жануарларының ағылшынша атауын, сандарды өздігінен айта алады.
Нені білу керек: Нені игерді
үй жануарларының ағылшынша атауын, сандарды өздігінен айта алады.: байланыстыра сөйлеуді
Нені білу керек: Нені біледі
үй жануарларының ағылшынша атауын, сандарды өздігінен айта алады.: жануарлар атауын біледі

Ұқсас жұмыстар
Ағылшын тілі
Сұрақ қою қайта сұрақ қою
Сөзді тап
Ақпараттық- коммуникациялық технология элементтерін қолдана отырып оқушылардың құзыреттілігін дамыту
First Conditional
Сэмның сүйікті жануары туралы оқу және сұрақтарға жауап беру
Where is my bag
Fauna of Kazakstan ,Great Britain and the USA
Қысқа мерзімді жоспарлар. animals in danger. 7 сынып
Ағылшын тілін дамыту
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz