Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Көпмүшелер
Сабақ жоспары
Тақырыбы: Көпмүшелер.
Мақсаты:
* Көпмүше ұғымын енгізу, оларды есептер шығаруда қолдану;
* жеке жұмыс жасауға, жауапкершілікті сезіне білуге, нәтижеге
жетуге ұмтылуға, ізденімпаздыққа, еңбекке тәрбиелеу;
* әр оқушының алуан түрлі тапсырмаларды біртіндеп орындауына жағдай жасау арқылы оның қабілетіне сәйкес жеке құзыреттілігін дамыту.
САБАҚ БАРЫСЫ
1. Ұйымдастыру бөлімі.
2. Үй жұмысын тексеру. №89, 90 оқушылардың дәптерлерінен тексеріледі. Осы кезде тақтаға 2 оқушы шығарып, тапсырма орындатуға болады.
а) б)
3.Ауызша есептеулер: 1) 0,32 2) (- 2)3 3) (- 0,2)1 4) 62 + 82 5) - 92 6) (- 10)2∙260 7) - 42 + 42 8) 4∙52 9) 26 10) - 42 + 460 11) 52 12) 43 13) (32)2 14) (0,4 - 0,1)2 15) - 82 16) - 49 + 72 17) 0,53
4. Жаңа сабақ. Тақтаға өрнектер жазылады. Оқушылар бірмүшелерді бір бағанға, бірмүше еместерін бір бағанға бөліп жазады.
3х(х + у)
ab +
3х(х + у) - көбейтінді бірақ бірмүше емес, неге? Көпмүше ұғымы енгізіледі.
ab + қосындысын көпмүше болама?
1. Жаңа сабақты бекіту:
А) Тапсырмалар: Көпмүше дәрежесін анықтаңдар:
а) -5х + 0,001 х8 + 300x6+1;
б) 0,8у2 - yl0+ 1.
в) х4у2 + у6 - 2х6 - 3ху5;
г) 8a2b + 3ab2-b4?
ә) оқулықтан есептер шығару №102, №103, №104 тақтаға шығарылады, №105(1,3), №113(1) оқушылар өздері орындайды.
6. Сабақты қорытындылау
7. Үйге тапсырма. №105, №113.
8. Бағалау
Тақырыбы: Көпмүшелер.
Мақсаты:
* Көпмүше ұғымын енгізу, оларды есептер шығаруда қолдану;
* жеке жұмыс жасауға, жауапкершілікті сезіне білуге, нәтижеге
жетуге ұмтылуға, ізденімпаздыққа, еңбекке тәрбиелеу;
* әр оқушының алуан түрлі тапсырмаларды біртіндеп орындауына жағдай жасау арқылы оның қабілетіне сәйкес жеке құзыреттілігін дамыту.
САБАҚ БАРЫСЫ
1. Ұйымдастыру бөлімі.
2. Үй жұмысын тексеру. №89, 90 оқушылардың дәптерлерінен тексеріледі. Осы кезде тақтаға 2 оқушы шығарып, тапсырма орындатуға болады.
а) б)
3.Ауызша есептеулер: 1) 0,32 2) (- 2)3 3) (- 0,2)1 4) 62 + 82 5) - 92 6) (- 10)2∙260 7) - 42 + 42 8) 4∙52 9) 26 10) - 42 + 460 11) 52 12) 43 13) (32)2 14) (0,4 - 0,1)2 15) - 82 16) - 49 + 72 17) 0,53
4. Жаңа сабақ. Тақтаға өрнектер жазылады. Оқушылар бірмүшелерді бір бағанға, бірмүше еместерін бір бағанға бөліп жазады.
3х(х + у)
ab +
3х(х + у) - көбейтінді бірақ бірмүше емес, неге? Көпмүше ұғымы енгізіледі.
ab + қосындысын көпмүше болама?
1. Жаңа сабақты бекіту:
А) Тапсырмалар: Көпмүше дәрежесін анықтаңдар:
а) -5х + 0,001 х8 + 300x6+1;
б) 0,8у2 - yl0+ 1.
в) х4у2 + у6 - 2х6 - 3ху5;
г) 8a2b + 3ab2-b4?
ә) оқулықтан есептер шығару №102, №103, №104 тақтаға шығарылады, №105(1,3), №113(1) оқушылар өздері орындайды.
6. Сабақты қорытындылау
7. Үйге тапсырма. №105, №113.
8. Бағалау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz