Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Жай сандар мен құрама сандар тақырыбын қайталау
<<Үміт>> мектеп-интернаты
Тақырыбы:
Мұғалім: Чомаева А.Қ.
Қаратау қаласы 2015 жыл
Сыныбы: _5 <<А>> Пәні: математика
Сабақтың тақырыбы:
Жай сандар мен құрама сандар тақырыбын қайталау
Сабақтың мақсаты:
Жай сандар мен құрама сандарды ажырата алу, тесті өз бетінше шешуге үйренуге ықпал ету, берілген есептерді шығара білуге, логикалық ойларын қалыптастыру
Табыс критерийлері:
* Тақырыпты өзі ашады
* Жай сандар мен құрама сандарды ажыратады
* Мысалдар келтіре алады
* Өз бетінше тестпен жұмыс жасайды
* Жай сандар мен құрама сандардың бөлгіштерін таба біледі
Сабақ түрі:
Аралас сабақ
Уақыт
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Керекті жабдықтар
1 мин
Ұйымдастыру
Оқушыларды түгелдеу
Сабақта жоқ оқушыларды айтады
2 мин
Кері байланыс
Өткен тақырып бойынша түйген ойлары мен түсінбеген сұрақтарына байланысты пікірлерін айтады, ортаға салып түсініктерін тереңдетеді.
Топқа ат
<<Жай сандар>> тобы, <<Құрама сандар>> тобы
2 мин
Таратылған кеспе қағаздар арқылы топқа бөлініп отырады
Кеспе қағаздар
5 мин
Өтілген тарауды қорытындылау
2
12
24
8
3
6
4
1
19
19
Анықтама айту
Өткен сабақ бойынша алған түсініктерін плакат бетіне түсіріп, ортаға шығып қорғап, бірінің ойын бірі қорытындылап тұжырым жасайды.
Бір топқа құрама санды, екінші топқа жай санды беріп, олардың бөлгіштерін табуды, плакат бетіне түсіру
Плакат, маркер
Бірін-бірі бағалау
2 жұлдыз (жақсы жағы)
1 тілек (ұсыныс)
10 мин
Тестпен жұмыс
Бағалау критериі <<5>>-5, <<4>>-4, <<3>>-3
Жай сандар мен құрама сандарды ажырата біледі, жауаптарын таба біледі
Тест парақшасы деңгейіне қарай
2 мин
Сергіту сәті
Жаңбыр жауды
16 мин
Оқулықпен жұмыс
Оқулықтан №263, 266 есептерін шығарады және бір-біріне көмек береді
Оқулық, дидактикалық материалдар
№263
Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеңдер:
1 топ 14 2 52 2
7 7 26 2
1 13 13
14=2·7 1
52=2² ·13
2 топ 105 3 78 2
35 5 39 3
7 7 13 13
1 1
105=3·5·7 78=2·3·13
№266
а:b бөліндісінің мәнін табыңдар:
1) a=5·7·13
b= 7·13
a:b=(5·7·13): (7·13)=15
2) a=11·13·41
b= 11·41
a:b= (11·13·41): (11·41)= 13
Өзара бағалау, бір-бірінің есебін тексеру
Тақтаға шығып шығарады
Жауабын бағалау
3 мин
Бағалау
Оқушылардың табыс критерийге байланысты жұмыс жасау
Тапсырмаларға қатысты, жұмыстарының нәтижесіне байланысты бағалайды
Смайлик
4 мин
Рефлексия
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасап, стикерге жазып түсінік парағын жапсырады
Стикер, бағалау парағы,
1 тілек,
2 жұлдызша
Не сәтті өтті?
Не сәтсіз болды?
Нені дамыта алар едім?
Тақырыбы:
Мұғалім: Чомаева А.Қ.
Қаратау қаласы 2015 жыл
Сыныбы: _5 <<А>> Пәні: математика
Сабақтың тақырыбы:
Жай сандар мен құрама сандар тақырыбын қайталау
Сабақтың мақсаты:
Жай сандар мен құрама сандарды ажырата алу, тесті өз бетінше шешуге үйренуге ықпал ету, берілген есептерді шығара білуге, логикалық ойларын қалыптастыру
Табыс критерийлері:
* Тақырыпты өзі ашады
* Жай сандар мен құрама сандарды ажыратады
* Мысалдар келтіре алады
* Өз бетінше тестпен жұмыс жасайды
* Жай сандар мен құрама сандардың бөлгіштерін таба біледі
Сабақ түрі:
Аралас сабақ
Уақыт
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Керекті жабдықтар
1 мин
Ұйымдастыру
Оқушыларды түгелдеу
Сабақта жоқ оқушыларды айтады
2 мин
Кері байланыс
Өткен тақырып бойынша түйген ойлары мен түсінбеген сұрақтарына байланысты пікірлерін айтады, ортаға салып түсініктерін тереңдетеді.
Топқа ат
<<Жай сандар>> тобы, <<Құрама сандар>> тобы
2 мин
Таратылған кеспе қағаздар арқылы топқа бөлініп отырады
Кеспе қағаздар
5 мин
Өтілген тарауды қорытындылау
2
12
24
8
3
6
4
1
19
19
Анықтама айту
Өткен сабақ бойынша алған түсініктерін плакат бетіне түсіріп, ортаға шығып қорғап, бірінің ойын бірі қорытындылап тұжырым жасайды.
Бір топқа құрама санды, екінші топқа жай санды беріп, олардың бөлгіштерін табуды, плакат бетіне түсіру
Плакат, маркер
Бірін-бірі бағалау
2 жұлдыз (жақсы жағы)
1 тілек (ұсыныс)
10 мин
Тестпен жұмыс
Бағалау критериі <<5>>-5, <<4>>-4, <<3>>-3
Жай сандар мен құрама сандарды ажырата біледі, жауаптарын таба біледі
Тест парақшасы деңгейіне қарай
2 мин
Сергіту сәті
Жаңбыр жауды
16 мин
Оқулықпен жұмыс
Оқулықтан №263, 266 есептерін шығарады және бір-біріне көмек береді
Оқулық, дидактикалық материалдар
№263
Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеңдер:
1 топ 14 2 52 2
7 7 26 2
1 13 13
14=2·7 1
52=2² ·13
2 топ 105 3 78 2
35 5 39 3
7 7 13 13
1 1
105=3·5·7 78=2·3·13
№266
а:b бөліндісінің мәнін табыңдар:
1) a=5·7·13
b= 7·13
a:b=(5·7·13): (7·13)=15
2) a=11·13·41
b= 11·41
a:b= (11·13·41): (11·41)= 13
Өзара бағалау, бір-бірінің есебін тексеру
Тақтаға шығып шығарады
Жауабын бағалау
3 мин
Бағалау
Оқушылардың табыс критерийге байланысты жұмыс жасау
Тапсырмаларға қатысты, жұмыстарының нәтижесіне байланысты бағалайды
Смайлик
4 мин
Рефлексия
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасап, стикерге жазып түсінік парағын жапсырады
Стикер, бағалау парағы,
1 тілек,
2 жұлдызша
Не сәтті өтті?
Не сәтсіз болды?
Нені дамыта алар едім?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz