Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Салақтық. Ы. Алтынсарин
Сабақтың тақырыбы: Салақтық. Ы. Алтынсарин Сабақтың мақсаты: Мәтінді түсініп оқуға төселдіру. Сын тұрғысынан ойланып, негізгі идеяны табу.
Міндеті : Білімділігі:Тазалық- денсаулық кепілі дегенді түсінеді. Таза жүрудің маңызын біледі. Жаман - жақсыны ажырата біледі. Дамытушылығы: Сөздік қорын, ой- өрісін дамытады.
Тәрбиешілігі: Адамкершілікке, тазалыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Оқытудың нәтижелері
1. Жаңа тақырыпты оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер ашуға қалыптасу
2. Жаңа әдіс- тәсілдер туралы түсінік қалыптасады.
3. Іздеу арқылы, ойын жеткізуге тапсырмаларды орындайды.
4. Оқушы еркін сөйлеуге дағдыланады.
Қамтылатын модульдер: СТО,Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау. АКТ. Оқытуды басқару және көшбасшылық . Диалог. Зерттеушілік сұрақ.Миға шабуыл. (INSERT түртіп алу ). 1-6 модульдер
Қадамдар: 1. Үй тапсырмасын тексеру
2. Топпен жұмыс
3. Сергіту сәті
4. Топтық тапсырмалар
5. Сабақты қорыту
6. Рефлексия
Мұғалімнің іс-әрекет:
1. Ұйымдастыру
2. Психологиялық тренинг
3. Топқа бөлу (Стикер арқылы топқа бөлу)
4. Топтық тапсырмалар
5. Постер қорғау
6. Рефлексия
Оқушының іс- әрекеті:
1. Өзара ынтымақтастықта болады
2. Қызыл, сары, жасыл түсті стикер бойынша топқа бөлінеді.
3. Әрбір топ тапсырмасын орындайды.
4. Постер қорғайды.
5. Рефлексия
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру бөлімі.
А). Ынтымақтастық атмосфера орнату.
Ә). Психологиялық дайындық .(Бір шумақ өлең)
Б). Топқа бөлінеді.
2. Ұй тапсырмасын тексеру.
3. Жаңа сабақты мағынасын ашу.
Тарау: Адам боламын десеңіз. Мақсатын түсіндіру. Сөзжұмбақты шешу. Мақал- мәтелдің мағынасын түсіндіру. Осы мақал- мәтелдерге ортақ қандай тақырып беруге болатынын сұрау. Мысалы: Жаман, жақсы істер туралы . Жақсы қасиеттер қандай? Жаман қасиеттер қандай?
Оқушылардың ойларын жинақтау. Біз бүгін Ы. Алтынсарин атамыздың жазған <<Салақтық>> деген мәтінімен танысамыз. Ы. Алтынсарин туралы не білеміз? (оқушылар білетінін айтады) Салақтық дегенді қалай түсінесіздер? (оқушылар ойларын айтады)
Іштей оқыту. Қиын, күрделі сөздерді түртіп алу.
Топтық жұмыс.
1-топ. Бірінші азат жолдан бастап оқиды
2-топ. Екінші азат жолдан бастап оқиды.
3-топ. Үшінші азат жолдан бастап оқиды.
Топтық жұмыс.
1-топ. Салақтық сөзіне қарама - қарсы мағынадағы сөзді жазу. Салыстыру. Дәлелдеу.
2-топ. Берілген мақал-мәтелдерден осы мәтіндегі оқиғаға сай келетін нақыл сөзді тап. Дәлелде.
3-топ. Мәтіндегі оқиғаның осы нақыл сөзге құрылғанын дәлелде.
Постер қорғайды. Топтық бағалау.
Сергіту сәті. АКТ арқылы жаттығулар.
Топтық тапсырмалар.
1-топ. Керім қандай бала?
2-топ. Керімге айтар достық сөзің........
3-топ. Өзің қандай баласың?
Постер қорғайды. Топтық бағалау.
Сабақты бекіту:
Керім қандай бала?
Оның кір-қожалақ болып жүру себебі не деп ойлайсыңдар?
Керім өзінің кінәсін біле ме?
Керімді еріншек бала деп айтуға бола ма? Неліктен?
Сыныпта Керім сияқты бала бар ма?
Керіммен дос болуға бола ма?
Рефлексия:
Бүгінгі сабақта не үйрендіңдер? Не білдің?
(стикерге жазып, білім ағашына іледі)
Бағалау. Формативті бағалау.
Үйге тапсырма: Мәнерлеп оқып, мазмұндау.
Міндеті : Білімділігі:Тазалық- денсаулық кепілі дегенді түсінеді. Таза жүрудің маңызын біледі. Жаман - жақсыны ажырата біледі. Дамытушылығы: Сөздік қорын, ой- өрісін дамытады.
Тәрбиешілігі: Адамкершілікке, тазалыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Оқытудың нәтижелері
1. Жаңа тақырыпты оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер ашуға қалыптасу
2. Жаңа әдіс- тәсілдер туралы түсінік қалыптасады.
3. Іздеу арқылы, ойын жеткізуге тапсырмаларды орындайды.
4. Оқушы еркін сөйлеуге дағдыланады.
Қамтылатын модульдер: СТО,Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау. АКТ. Оқытуды басқару және көшбасшылық . Диалог. Зерттеушілік сұрақ.Миға шабуыл. (INSERT түртіп алу ). 1-6 модульдер
Қадамдар: 1. Үй тапсырмасын тексеру
2. Топпен жұмыс
3. Сергіту сәті
4. Топтық тапсырмалар
5. Сабақты қорыту
6. Рефлексия
Мұғалімнің іс-әрекет:
1. Ұйымдастыру
2. Психологиялық тренинг
3. Топқа бөлу (Стикер арқылы топқа бөлу)
4. Топтық тапсырмалар
5. Постер қорғау
6. Рефлексия
Оқушының іс- әрекеті:
1. Өзара ынтымақтастықта болады
2. Қызыл, сары, жасыл түсті стикер бойынша топқа бөлінеді.
3. Әрбір топ тапсырмасын орындайды.
4. Постер қорғайды.
5. Рефлексия
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру бөлімі.
А). Ынтымақтастық атмосфера орнату.
Ә). Психологиялық дайындық .(Бір шумақ өлең)
Б). Топқа бөлінеді.
2. Ұй тапсырмасын тексеру.
3. Жаңа сабақты мағынасын ашу.
Тарау: Адам боламын десеңіз. Мақсатын түсіндіру. Сөзжұмбақты шешу. Мақал- мәтелдің мағынасын түсіндіру. Осы мақал- мәтелдерге ортақ қандай тақырып беруге болатынын сұрау. Мысалы: Жаман, жақсы істер туралы . Жақсы қасиеттер қандай? Жаман қасиеттер қандай?
Оқушылардың ойларын жинақтау. Біз бүгін Ы. Алтынсарин атамыздың жазған <<Салақтық>> деген мәтінімен танысамыз. Ы. Алтынсарин туралы не білеміз? (оқушылар білетінін айтады) Салақтық дегенді қалай түсінесіздер? (оқушылар ойларын айтады)
Іштей оқыту. Қиын, күрделі сөздерді түртіп алу.
Топтық жұмыс.
1-топ. Бірінші азат жолдан бастап оқиды
2-топ. Екінші азат жолдан бастап оқиды.
3-топ. Үшінші азат жолдан бастап оқиды.
Топтық жұмыс.
1-топ. Салақтық сөзіне қарама - қарсы мағынадағы сөзді жазу. Салыстыру. Дәлелдеу.
2-топ. Берілген мақал-мәтелдерден осы мәтіндегі оқиғаға сай келетін нақыл сөзді тап. Дәлелде.
3-топ. Мәтіндегі оқиғаның осы нақыл сөзге құрылғанын дәлелде.
Постер қорғайды. Топтық бағалау.
Сергіту сәті. АКТ арқылы жаттығулар.
Топтық тапсырмалар.
1-топ. Керім қандай бала?
2-топ. Керімге айтар достық сөзің........
3-топ. Өзің қандай баласың?
Постер қорғайды. Топтық бағалау.
Сабақты бекіту:
Керім қандай бала?
Оның кір-қожалақ болып жүру себебі не деп ойлайсыңдар?
Керім өзінің кінәсін біле ме?
Керімді еріншек бала деп айтуға бола ма? Неліктен?
Сыныпта Керім сияқты бала бар ма?
Керіммен дос болуға бола ма?
Рефлексия:
Бүгінгі сабақта не үйрендіңдер? Не білдің?
(стикерге жазып, білім ағашына іледі)
Бағалау. Формативті бағалау.
Үйге тапсырма: Мәнерлеп оқып, мазмұндау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz