Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Ғұндар

Сабақтың тақырыбы: Ғұндар
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға Қазақстан жерінде мекендеген ғұн мемлекетінің қоныстану тарихы, мемлекет болып қалыптасуы туралы білім беру;
Дамытушылық: сабақта оқушылармен шығармашылық жұмыстар жүргізе отырып, қорытынды жасай білуге үйрету және ойларын дамыту.
Тәрбиелік:білімділікке, достыққа, татулыққа, Отанын, елін, жеріне деген сүйіспеншілікке, туған елінің тарихын білуге, азаматтық- патриоттық тәрбие беру.
Сабақтың типі: аралас сабақ
Сабақтың түрі: жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Ауызша баяндау, сұрақ -- жауап, СТО (сын тұрғысынан ойлау), танымдық ойындар, ойшақыру.
Пәнаралық байланыс: география, көркем сурет, өнер
Сабақтың көрнекілігі: Қазақстан картасы, кестелер, тірек - сызбалар
Сабақтың программалық қамсыздануы: ДК, интерактивті тақта, слайд
Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі:

А) Психологиялық дайындықОқушыларды сабаққа қызығушылығын арттыру.
Қазақстан- қол алысады,
Италия- құшақтап амандасады,
Зимбабва- арқаларымен төс қағысу
Македония- шынтақтарын тигізе амандасу,
Никорагуа-иық қағысады
Бразилия- арқа сипайды
Австралиялық аборигендер- қол шапалақтап, аяқпен секіреді, жамбаспен көршісін қағады.

Ә) Топтастыру. Түрлі-түсті дөңгелектер арқылы.

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
Дұрыс па, бұрыс па? ойыны ( слайдта гүлдердің астында жасырылған сұрақтар беріледі. Оқушылар дұрыс болса, дұрыс екенін, бұрыс болса дұрыс жауабын айтып жауап береді) Қойылатын сұрақтар:
1. Қаңлылар б.з.б. 3- 2 ғасырлар-б.з. 5-ғасыры аралығында өмір сүрді (дұрыс)
2. <<Вэсаканың ер жүрек ұлдары Канха қамалының алдында құрбандық берді деп жазған қытай тарихшысы Сыма Цянь( бұрыс. Ежелгі Ираннның б.з.б. 6 ғ жазылған <<Авеста>> қасиетті кітабы)
3. Қаңлылардың өмірі мен тұрмысы туралы қытай тарихшысы Сыма Цяньнің <<Тарих жазбаларында>>, қытайдың <<Цянь Ханьшу>> атты тарихи деректерде жазылған (дұрыс)
4. Тарихшы ғалымдар қаңлы ескерткіштерін зерттей келе 4- ке бөлді: Қауыншы, Отырар- Қаратау, Жетіасар, Көк- Мардан ( бұрыс, 3-ке Қауыншы, Отырар-Қаратау, Жетіасар)
5. Қаңлылардың негізгі қонысы Әмудария өзенінің орта ағысы, қазіргі Бішкек жерінен Қаратау жеріне дейінгі аралықты алып жатыр ( бұрыс,Сырдария өзенінің орта, төменгі ағысы, қазіргі Өзбекстанның астанасы Ташкент қаласы, Қаратау бөктерінен Талас өзеніне дейінгі аралықты алып жатыр)
6. Қаңлы елінің билеушісі- хан, Астанасы- Битянь қаласы (дұрыс)
7. Алтын-асар, Көк-мардан, Пұшық-мардан деген қалалары болды? ( дұрыс)

ІІІ. Жаңа тақырып-Ғұндар тарихы . Ғұн мемлекетінің қалыптасуы.
А) Ғұндар туралы видео көрсетіледі.
Ә) Тірек сөздер топтарға беріледі.
1-топқа. Б.з.б. ІІІ ғасырдың аяғы, шаньюй, Мөде, Дунху, Л.Н.Гумилев, б.з.б. 209 жыл,Енисей, Алтай тауы.
2-топқа. Әскери жүйе, түменбасы, 24 ру, мыңбасы, жүзбасы, онбасы, ақсақалдар кеңесі.
3-топқа. Б.з.б. 4-б.з. 3 ғасыр, Байкал, 300 жыл, Ұлы Қытай қорғаны, құдіретті Мөде, Хань әулеті,
4-топқа. Б.з.б. 1 ғасырдың ортасы, Чжи-Чжи шаньюй, Талас өзені, Дунай өзені, Батыс Еуропа.
ІУ. << Жұмбақ сан>> ойыны
1) Ғұн билеушісі қалай деп аталды?
1. хан. 2. гуньмо. 3. шаньюй.
2) Ғұн тайпалары батысқа қарай қай ғасырда жылжыды?
1. б.з.б. 55 жыл. 2. б.з.б. 2 ғасыр. 3. б.з.б. 1 ғасыр.
3) Ғұн мемлекеті қай кезеңде екіге бөлінді?
1. б.з.б. 5 ғасыр. 2. б.з.б. 1 ғасыр. 3. б.з.б. 4 ғасыр.
4) Қытай мемлекеті Ұлы Қытай қорғанын кімдерден қорғану үшін тұрғызды?
1. Ғұндардан 2. Сақтардан 3. Қаңлылардан
5) Солтүстік ғұндардың билеушісі кім болды?
1. Чжи-Чжи. 2. Мөде. 3. Еділ.
6) Каталаун (Галлия) шайқасы қай жылы болды?
1. 375 ж. 2. 437 ж. 3. 451 ж.

Жауабы: 33211

У. <<>>Сиқырлы куб>> тапсырмалар.
Кесте
Тест
Тарихи есеп
Мәтін

УІ. <<Қарлы кесек>>
УІІ. Бағалау. Оқушының және мұғалімнің бағасы.
УІІІ. Рефлексия. Ұнады, ұнамады.

Ұқсас жұмыстар
Ғұндар қаңлылар
Ғұндар мемлекеті
Ғұндар жайлы ақпарат
Ғұндар тарихы. ғұн мемлекетінің қалыптасуы
Ғұн мемлекеті
Ғұндардың шаруашылығы
Сұрақтарға сабақ
Ғұндар тарихы. Ғұн мемлекетінің қалыптасуы жайлы ақпарат
Ғұн мемлекеті. мөде және дунху елшісі
Ғұндардың тұрмысы
Пәндер