Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ғұндар
Сабақтың тақырыбы: Ғұндар
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға Қазақстан жерінде мекендеген ғұн мемлекетінің қоныстану тарихы, мемлекет болып қалыптасуы туралы білім беру;
Дамытушылық: сабақта оқушылармен шығармашылық жұмыстар жүргізе отырып, қорытынды жасай білуге үйрету және ойларын дамыту.
Тәрбиелік:білімділікке, достыққа, татулыққа, Отанын, елін, жеріне деген сүйіспеншілікке, туған елінің тарихын білуге, азаматтық- патриоттық тәрбие беру.
Сабақтың типі: аралас сабақ
Сабақтың түрі: жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Ауызша баяндау, сұрақ -- жауап, СТО (сын тұрғысынан ойлау), танымдық ойындар, ойшақыру.
Пәнаралық байланыс: география, көркем сурет, өнер
Сабақтың көрнекілігі: Қазақстан картасы, кестелер, тірек - сызбалар
Сабақтың программалық қамсыздануы: ДК, интерактивті тақта, слайд
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
А) Психологиялық дайындықОқушыларды сабаққа қызығушылығын арттыру.
Қазақстан- қол алысады,
Италия- құшақтап амандасады,
Зимбабва- арқаларымен төс қағысу
Македония- шынтақтарын тигізе амандасу,
Никорагуа-иық қағысады
Бразилия- арқа сипайды
Австралиялық аборигендер- қол шапалақтап, аяқпен секіреді, жамбаспен көршісін қағады.
Ә) Топтастыру. Түрлі-түсті дөңгелектер арқылы.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
Дұрыс па, бұрыс па? ойыны ( слайдта гүлдердің астында жасырылған сұрақтар беріледі. Оқушылар дұрыс болса, дұрыс екенін, бұрыс болса дұрыс жауабын айтып жауап береді) Қойылатын сұрақтар:
1. Қаңлылар б.з.б. 3- 2 ғасырлар-б.з. 5-ғасыры аралығында өмір сүрді (дұрыс)
2. <<Вэсаканың ер жүрек ұлдары Канха қамалының алдында құрбандық берді деп жазған қытай тарихшысы Сыма Цянь( бұрыс. Ежелгі Ираннның б.з.б. 6 ғ жазылған <<Авеста>> қасиетті кітабы)
3. Қаңлылардың өмірі мен тұрмысы туралы қытай тарихшысы Сыма Цяньнің <<Тарих жазбаларында>>, қытайдың <<Цянь Ханьшу>> атты тарихи деректерде жазылған (дұрыс)
4. Тарихшы ғалымдар қаңлы ескерткіштерін зерттей келе 4- ке бөлді: Қауыншы, Отырар- Қаратау, Жетіасар, Көк- Мардан ( бұрыс, 3-ке Қауыншы, Отырар-Қаратау, Жетіасар)
5. Қаңлылардың негізгі қонысы Әмудария өзенінің орта ағысы, қазіргі Бішкек жерінен Қаратау жеріне дейінгі аралықты алып жатыр ( бұрыс,Сырдария өзенінің орта, төменгі ағысы, қазіргі Өзбекстанның астанасы Ташкент қаласы, Қаратау бөктерінен Талас өзеніне дейінгі аралықты алып жатыр)
6. Қаңлы елінің билеушісі- хан, Астанасы- Битянь қаласы (дұрыс)
7. Алтын-асар, Көк-мардан, Пұшық-мардан деген қалалары болды? ( дұрыс)
ІІІ. Жаңа тақырып-Ғұндар тарихы . Ғұн мемлекетінің қалыптасуы.
А) Ғұндар туралы видео көрсетіледі.
Ә) Тірек сөздер топтарға беріледі.
1-топқа. Б.з.б. ІІІ ғасырдың аяғы, шаньюй, Мөде, Дунху, Л.Н.Гумилев, б.з.б. 209 жыл,Енисей, Алтай тауы.
2-топқа. Әскери жүйе, түменбасы, 24 ру, мыңбасы, жүзбасы, онбасы, ақсақалдар кеңесі.
3-топқа. Б.з.б. 4-б.з. 3 ғасыр, Байкал, 300 жыл, Ұлы Қытай қорғаны, құдіретті Мөде, Хань әулеті,
4-топқа. Б.з.б. 1 ғасырдың ортасы, Чжи-Чжи шаньюй, Талас өзені, Дунай өзені, Батыс Еуропа.
ІУ. << Жұмбақ сан>> ойыны
1) Ғұн билеушісі қалай деп аталды?
1. хан. 2. гуньмо. 3. шаньюй.
2) Ғұн тайпалары батысқа қарай қай ғасырда жылжыды?
1. б.з.б. 55 жыл. 2. б.з.б. 2 ғасыр. 3. б.з.б. 1 ғасыр.
3) Ғұн мемлекеті қай кезеңде екіге бөлінді?
1. б.з.б. 5 ғасыр. 2. б.з.б. 1 ғасыр. 3. б.з.б. 4 ғасыр.
4) Қытай мемлекеті Ұлы Қытай қорғанын кімдерден қорғану үшін тұрғызды?
1. Ғұндардан 2. Сақтардан 3. Қаңлылардан
5) Солтүстік ғұндардың билеушісі кім болды?
1. Чжи-Чжи. 2. Мөде. 3. Еділ.
6) Каталаун (Галлия) шайқасы қай жылы болды?
1. 375 ж. 2. 437 ж. 3. 451 ж.
Жауабы: 33211
У. <<>>Сиқырлы куб>> тапсырмалар.
Кесте
Тест
Тарихи есеп
Мәтін
УІ. <<Қарлы кесек>>
УІІ. Бағалау. Оқушының және мұғалімнің бағасы.
УІІІ. Рефлексия. Ұнады, ұнамады.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға Қазақстан жерінде мекендеген ғұн мемлекетінің қоныстану тарихы, мемлекет болып қалыптасуы туралы білім беру;
Дамытушылық: сабақта оқушылармен шығармашылық жұмыстар жүргізе отырып, қорытынды жасай білуге үйрету және ойларын дамыту.
Тәрбиелік:білімділікке, достыққа, татулыққа, Отанын, елін, жеріне деген сүйіспеншілікке, туған елінің тарихын білуге, азаматтық- патриоттық тәрбие беру.
Сабақтың типі: аралас сабақ
Сабақтың түрі: жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Ауызша баяндау, сұрақ -- жауап, СТО (сын тұрғысынан ойлау), танымдық ойындар, ойшақыру.
Пәнаралық байланыс: география, көркем сурет, өнер
Сабақтың көрнекілігі: Қазақстан картасы, кестелер, тірек - сызбалар
Сабақтың программалық қамсыздануы: ДК, интерактивті тақта, слайд
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
А) Психологиялық дайындықОқушыларды сабаққа қызығушылығын арттыру.
Қазақстан- қол алысады,
Италия- құшақтап амандасады,
Зимбабва- арқаларымен төс қағысу
Македония- шынтақтарын тигізе амандасу,
Никорагуа-иық қағысады
Бразилия- арқа сипайды
Австралиялық аборигендер- қол шапалақтап, аяқпен секіреді, жамбаспен көршісін қағады.
Ә) Топтастыру. Түрлі-түсті дөңгелектер арқылы.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
Дұрыс па, бұрыс па? ойыны ( слайдта гүлдердің астында жасырылған сұрақтар беріледі. Оқушылар дұрыс болса, дұрыс екенін, бұрыс болса дұрыс жауабын айтып жауап береді) Қойылатын сұрақтар:
1. Қаңлылар б.з.б. 3- 2 ғасырлар-б.з. 5-ғасыры аралығында өмір сүрді (дұрыс)
2. <<Вэсаканың ер жүрек ұлдары Канха қамалының алдында құрбандық берді деп жазған қытай тарихшысы Сыма Цянь( бұрыс. Ежелгі Ираннның б.з.б. 6 ғ жазылған <<Авеста>> қасиетті кітабы)
3. Қаңлылардың өмірі мен тұрмысы туралы қытай тарихшысы Сыма Цяньнің <<Тарих жазбаларында>>, қытайдың <<Цянь Ханьшу>> атты тарихи деректерде жазылған (дұрыс)
4. Тарихшы ғалымдар қаңлы ескерткіштерін зерттей келе 4- ке бөлді: Қауыншы, Отырар- Қаратау, Жетіасар, Көк- Мардан ( бұрыс, 3-ке Қауыншы, Отырар-Қаратау, Жетіасар)
5. Қаңлылардың негізгі қонысы Әмудария өзенінің орта ағысы, қазіргі Бішкек жерінен Қаратау жеріне дейінгі аралықты алып жатыр ( бұрыс,Сырдария өзенінің орта, төменгі ағысы, қазіргі Өзбекстанның астанасы Ташкент қаласы, Қаратау бөктерінен Талас өзеніне дейінгі аралықты алып жатыр)
6. Қаңлы елінің билеушісі- хан, Астанасы- Битянь қаласы (дұрыс)
7. Алтын-асар, Көк-мардан, Пұшық-мардан деген қалалары болды? ( дұрыс)
ІІІ. Жаңа тақырып-Ғұндар тарихы . Ғұн мемлекетінің қалыптасуы.
А) Ғұндар туралы видео көрсетіледі.
Ә) Тірек сөздер топтарға беріледі.
1-топқа. Б.з.б. ІІІ ғасырдың аяғы, шаньюй, Мөде, Дунху, Л.Н.Гумилев, б.з.б. 209 жыл,Енисей, Алтай тауы.
2-топқа. Әскери жүйе, түменбасы, 24 ру, мыңбасы, жүзбасы, онбасы, ақсақалдар кеңесі.
3-топқа. Б.з.б. 4-б.з. 3 ғасыр, Байкал, 300 жыл, Ұлы Қытай қорғаны, құдіретті Мөде, Хань әулеті,
4-топқа. Б.з.б. 1 ғасырдың ортасы, Чжи-Чжи шаньюй, Талас өзені, Дунай өзені, Батыс Еуропа.
ІУ. << Жұмбақ сан>> ойыны
1) Ғұн билеушісі қалай деп аталды?
1. хан. 2. гуньмо. 3. шаньюй.
2) Ғұн тайпалары батысқа қарай қай ғасырда жылжыды?
1. б.з.б. 55 жыл. 2. б.з.б. 2 ғасыр. 3. б.з.б. 1 ғасыр.
3) Ғұн мемлекеті қай кезеңде екіге бөлінді?
1. б.з.б. 5 ғасыр. 2. б.з.б. 1 ғасыр. 3. б.з.б. 4 ғасыр.
4) Қытай мемлекеті Ұлы Қытай қорғанын кімдерден қорғану үшін тұрғызды?
1. Ғұндардан 2. Сақтардан 3. Қаңлылардан
5) Солтүстік ғұндардың билеушісі кім болды?
1. Чжи-Чжи. 2. Мөде. 3. Еділ.
6) Каталаун (Галлия) шайқасы қай жылы болды?
1. 375 ж. 2. 437 ж. 3. 451 ж.
Жауабы: 33211
У. <<>>Сиқырлы куб>> тапсырмалар.
Кесте
Тест
Тарихи есеп
Мәтін
УІ. <<Қарлы кесек>>
УІІ. Бағалау. Оқушының және мұғалімнің бағасы.
УІІІ. Рефлексия. Ұнады, ұнамады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz