Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Кешкі дөң басында
3-сынып
Ана тілі
Тақырыбы
Кешкі дөң басында. Кеш
Сілтеме
Александр (2001,2008), Мишар, Келер (2006)
Мақсаты
Мәтіндердің мағанасын түсініп, екі шығарманы салыстыра отырып сипаттау, табиғаттың әсемдігін көре білуге үйрету.
Күтілетін нәтиже
- сенімділік қалыптасады;
-синтездеуді үйренеді;
-бағалауға дағдыланады;
-мәтіндердің мағынасын түсінеді;
-салыстыру арқылы ұқсасатығы мен айырмашылығы ажырата алады;
-табиғаттың әсемдігін көре алады;
Білу,тану
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Түсіну
Топқа бөлу. (2 минут)
"Қызыл","Қара", "Сары", "Ақ"
сөздерін таңдау арқылы топқа бөлінеді. Бағалау парағын үлестіремін.
1-тапсырма
Өткен тапсырманы тексеру. "Малсақ бала"өлеңін мәнерлеп оқу (6 минут)
Аттары жазылған сызғыштарды таңдау арқылы, өлеңді оқуға шығады. Бір-біріне жұмсақ ойыншықтар лақтыру арқылы, ашық сұрақтар қою.
1-топ "Қызыл"
2-топ "Қара"
3-топ "Сары"
4-топ "Ақ
Кезекші аттары жазылған сызғыштарды алып тұрады.
2-тапсырма Тақтада көрсетілген суреттерге назар салып қарау, өз ойларын айту.
(5 минут)
Тақтадан фотосуреттер
көрсетеледі.Сол фотосуреттерден нені байқағанын сұраймын, оның кештің батуы екенін анықтағаннан кейін, күннің батуынбүгінгі сабағымның тақырыбын ашамын. Авторлары М. Әуезов пен Ә. Нұрпейісов туралы не білетіндерін сұраймын, толықтырамын.
Суреттерді көргеннен кейін топпен кеңеседі. Әр топ ортақ шешімге келіп,болғаны қамшыларын көтереді. Авторлары туралы естеріне түсіреді.
Сергіту сәтін ұйымдастыру.
(2 минут)
Таң атты, күн шықты, жел соқты, найзағай жарқылдады, жаңбыр тамшылады, қатты құйып кетті, жауын тоқтады, күн шайдай ашылды, кеш болып күн ұясына батты, ел ұйқыға кетті.
Табиғат құбылыстары
қимылмен көрсетеді.
Қолдану
3-тапсырма Оқулықпен жұмыс
(8 минут)
Жиксо әдісін пайдаланып топтарға тапсырмаларды бөліп беру.
1-3 топ "Кешкі дөң басында" М. Әуезов
2-4 топ "Кеш" Ә. Нұрпейісов
Оқып, топ ішінде талдайды. Оны ортаға шығып әңгімелейді.
4- тапсырма "Түртіп алу"
(6 минут)
Топтар тапсырмаларымен ауысады, алдында оқымаған мәтінді оқып шығып, оқыған мәтіндерінен айырмашылықтарды түртіп алу.
Жеке-жеке оқып болғаннан кейін, топта талдайды, әңгімелейді, ортаға шығып айтады.
Топ мүшелері дәптерге керек сөздерді жазып, мәтінді оқып шығады. Оны топта жариялайды, ортақ шешімге келеді.
Жинақтау
5-тапсырма Венн диаграммасын құру
(6 минут)
Кешкі дөң басында
Кеш
6-тапсырма Теңеулерді іздеу
(5 минут)
Екі шығарманы пайдаланып күнге, аспанға қатысты теңеулерді табу.
Екі шығармадағы ұқсастық пен айырмашы-лықты көрсетеді.
.
Қызыл торғындай, алтын шатырдай, жымдасқан-дай, қызулы өрттің жалынындай..
Бағалау критерийі
Критерийлер арқылы бағалау
(3минут)
Топтар бір- бірін "Екі жұлдыз, бір тілек" арқылы,көш-басшы бағалау парағын толтырып, онымен таныстырады.
Рефлексия
Сабақ барысында алған әсерлерін білу (2 минут)
Стикерлерге өз ойларын жазады.
Келесі тапсырма
"Кеш", "Кешкі дөң басында" әңгімелерін ,түсінгендерін айту.
Ана тілі
Тақырыбы
Кешкі дөң басында. Кеш
Сілтеме
Александр (2001,2008), Мишар, Келер (2006)
Мақсаты
Мәтіндердің мағанасын түсініп, екі шығарманы салыстыра отырып сипаттау, табиғаттың әсемдігін көре білуге үйрету.
Күтілетін нәтиже
- сенімділік қалыптасады;
-синтездеуді үйренеді;
-бағалауға дағдыланады;
-мәтіндердің мағынасын түсінеді;
-салыстыру арқылы ұқсасатығы мен айырмашылығы ажырата алады;
-табиғаттың әсемдігін көре алады;
Білу,тану
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Түсіну
Топқа бөлу. (2 минут)
"Қызыл","Қара", "Сары", "Ақ"
сөздерін таңдау арқылы топқа бөлінеді. Бағалау парағын үлестіремін.
1-тапсырма
Өткен тапсырманы тексеру. "Малсақ бала"өлеңін мәнерлеп оқу (6 минут)
Аттары жазылған сызғыштарды таңдау арқылы, өлеңді оқуға шығады. Бір-біріне жұмсақ ойыншықтар лақтыру арқылы, ашық сұрақтар қою.
1-топ "Қызыл"
2-топ "Қара"
3-топ "Сары"
4-топ "Ақ
Кезекші аттары жазылған сызғыштарды алып тұрады.
2-тапсырма Тақтада көрсетілген суреттерге назар салып қарау, өз ойларын айту.
(5 минут)
Тақтадан фотосуреттер
көрсетеледі.Сол фотосуреттерден нені байқағанын сұраймын, оның кештің батуы екенін анықтағаннан кейін, күннің батуынбүгінгі сабағымның тақырыбын ашамын. Авторлары М. Әуезов пен Ә. Нұрпейісов туралы не білетіндерін сұраймын, толықтырамын.
Суреттерді көргеннен кейін топпен кеңеседі. Әр топ ортақ шешімге келіп,болғаны қамшыларын көтереді. Авторлары туралы естеріне түсіреді.
Сергіту сәтін ұйымдастыру.
(2 минут)
Таң атты, күн шықты, жел соқты, найзағай жарқылдады, жаңбыр тамшылады, қатты құйып кетті, жауын тоқтады, күн шайдай ашылды, кеш болып күн ұясына батты, ел ұйқыға кетті.
Табиғат құбылыстары
қимылмен көрсетеді.
Қолдану
3-тапсырма Оқулықпен жұмыс
(8 минут)
Жиксо әдісін пайдаланып топтарға тапсырмаларды бөліп беру.
1-3 топ "Кешкі дөң басында" М. Әуезов
2-4 топ "Кеш" Ә. Нұрпейісов
Оқып, топ ішінде талдайды. Оны ортаға шығып әңгімелейді.
4- тапсырма "Түртіп алу"
(6 минут)
Топтар тапсырмаларымен ауысады, алдында оқымаған мәтінді оқып шығып, оқыған мәтіндерінен айырмашылықтарды түртіп алу.
Жеке-жеке оқып болғаннан кейін, топта талдайды, әңгімелейді, ортаға шығып айтады.
Топ мүшелері дәптерге керек сөздерді жазып, мәтінді оқып шығады. Оны топта жариялайды, ортақ шешімге келеді.
Жинақтау
5-тапсырма Венн диаграммасын құру
(6 минут)
Кешкі дөң басында
Кеш
6-тапсырма Теңеулерді іздеу
(5 минут)
Екі шығарманы пайдаланып күнге, аспанға қатысты теңеулерді табу.
Екі шығармадағы ұқсастық пен айырмашы-лықты көрсетеді.
.
Қызыл торғындай, алтын шатырдай, жымдасқан-дай, қызулы өрттің жалынындай..
Бағалау критерийі
Критерийлер арқылы бағалау
(3минут)
Топтар бір- бірін "Екі жұлдыз, бір тілек" арқылы,көш-басшы бағалау парағын толтырып, онымен таныстырады.
Рефлексия
Сабақ барысында алған әсерлерін білу (2 минут)
Стикерлерге өз ойларын жазады.
Келесі тапсырма
"Кеш", "Кешкі дөң басында" әңгімелерін ,түсінгендерін айту.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz