Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Мәтінді есептерді квадрат теңдеу арқылы шешу Сілтеме
математикадан қысқа мерзімді сабақ жоспары. Пән мұғалімі Кабланбекова
алгебра
8- сынып
Сабақтың тақырыбы
Мәтінді есептерді квадрат теңдеу арқылы шешу
Сілтеме
Алгебра 8. Ә.Н.Шыныбеков, слайд. мұғалімге арналған нұсқаулық,
Сабақтың мақсаты
1.Білімділік мақсаты: Мәтінді есептерді квадрат теңдеу арқылы шешу алгоритмімен таныстыру, квадрат теңдеуге келтірілетін есептерді шығаруды үйрету.
2.Тәрбиелік мақсаты: Жүйелі түрде жұмыс істеуге,өз ойын дәл ,нақты айта білуге бейімдіктерін қалыптастыру.
3.Дамытушылық мақсаты: Оқушыны есептің шешімін өздігінен іздеп,таба білуге дағдыландыру.
Оқыту нәтижесі
Оқуға,топтық жұмыс жүргізуге бағыт-бағдар беру;
-Өз ойын қорытып, еркін жеткізе білуге баулу;
-оқулықпен өз бетінше жұмыс жасауға бағыттау;
-сыни ойлауға үйрету.
- Өзінің және сыныптастарының жұмысын бағалау;
Сабақтың түрі,
әдіс тәсілдері
Күтетін нәтиже
Жұпта, топта жұмыс істеу, диалогтік оқыту, сыни тұрғыдан ойлау, бірін бірі бағалау .
Жана айнымалы енгізу арқылы квадрат тендеулерді шеше алады, білімдері толықтырылады, жеке, жұпта, топта жұмыс жасай біледі, ауыз-екі сөйлеу тілін қолданады,өз ойын қорытып, еркін жеткізе алады, ережені меңгереді,оқулықпен өз бетінше жұмыс жасай алады, бір бірімен пікір алмаса алады, өздерін және сыныптастарын бағалай алады.
№
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
1.
Ұйымдастыру кезеңі
-Оқушылармен амандасу, сынып оқушыларын түгендеу, сынып бөлмесінің тазалығына көңіл бөлу.
-Сыныпта психологиялық ахуал тудыру, шаттық шеңбері.
-Сыныпты топқа бөлу.
түрлі-түсті қағаздар арқылы топқа бөлу
2) Топ ережесімен таныстыру.
Бір біріне көніл күй сыйлайды.
Әр оқушы бір-бірден алып, сол фигураларға сәйкес келетін столға орналасып, топ құрады. Топ басшысын және әр бала өз міндеттерін алады.
3
Жаңа сабақ
Ой қозғау
Оқулықпен жұмыс
Сергіту сәті
Тест
Бағалау
Үйге тапсырма
Екі жұлдыз, бір тілек
Оқушылардың жаңа сабаққа қызығушылығын ояту және белсенділігін арттыру
(3 топ оқушылары орындайды ).
І-топ
Квадрат теңдеудің дискриминантын есептеп,түбірлерінің санын
көрсет:
ІІ- топ
х-тің қандай мәндерінде
үшмүшесі
1-ге тең мән қабылдайды?
ІІІ -топ
Теңдеуді шешіп,Виет тео-
ремасына кері теорема
бойынша тексер:
Бағалау критериімен танысады,сабақ соңында бағалайды.
Сұраққа жауап алынады.
Үй тапсырмасы тексеріледі
Әр топ мүшелері орындайды, жауаптарын сыныпқа хабарлайды.
Топ баяндамашылары қорғайды.
№201,203,205
Логикалық есептерді шешеді.
Интерактивті тақтадан орындайды.
Экономикалық мазмұнды есептер . пиза есептері бойынша дарынды оқушыларға есептерберілді.
Тайгада әлі де жұмбағы ашылмаған Тунгус метеориті жарылысынан (1908 ж. ) кейін сол жерде диаметрі 38 км-ге тең үлкен қазаншұңқыр пайда болды.
Сұрақ: Тайганың ғаламдық құбылыстан зардап шеккен жерінің ауданын тап.
Жер шарын айнала шеңбер бойымен ұшатын спутник бір айналым жасағанда 42076 км жол жүреді. Егер Жердің радиусы 6370км болса,онда спутник Жер бетінен қандай қашықтықта ұшады
№205,206
Есептерді шығарып жауаптарын тақтаға жазады.
Қызықты есептер
Тест орындап, тақтадағы жауаптар арқылы тексереді, бірін бірі бағалайды
Есептерді шығарып орындап көрсетті.
Бағалау критериі бойынша бірін бірі бағалайды, қорытынды баға айтылады.
Оқушылар өздерінің нені білгенін, нені үйренгенін ,ойларын, ұсыныстарын жазып, сызып саусаққа жазады.
алгебра
8- сынып
Сабақтың тақырыбы
Мәтінді есептерді квадрат теңдеу арқылы шешу
Сілтеме
Алгебра 8. Ә.Н.Шыныбеков, слайд. мұғалімге арналған нұсқаулық,
Сабақтың мақсаты
1.Білімділік мақсаты: Мәтінді есептерді квадрат теңдеу арқылы шешу алгоритмімен таныстыру, квадрат теңдеуге келтірілетін есептерді шығаруды үйрету.
2.Тәрбиелік мақсаты: Жүйелі түрде жұмыс істеуге,өз ойын дәл ,нақты айта білуге бейімдіктерін қалыптастыру.
3.Дамытушылық мақсаты: Оқушыны есептің шешімін өздігінен іздеп,таба білуге дағдыландыру.
Оқыту нәтижесі
Оқуға,топтық жұмыс жүргізуге бағыт-бағдар беру;
-Өз ойын қорытып, еркін жеткізе білуге баулу;
-оқулықпен өз бетінше жұмыс жасауға бағыттау;
-сыни ойлауға үйрету.
- Өзінің және сыныптастарының жұмысын бағалау;
Сабақтың түрі,
әдіс тәсілдері
Күтетін нәтиже
Жұпта, топта жұмыс істеу, диалогтік оқыту, сыни тұрғыдан ойлау, бірін бірі бағалау .
Жана айнымалы енгізу арқылы квадрат тендеулерді шеше алады, білімдері толықтырылады, жеке, жұпта, топта жұмыс жасай біледі, ауыз-екі сөйлеу тілін қолданады,өз ойын қорытып, еркін жеткізе алады, ережені меңгереді,оқулықпен өз бетінше жұмыс жасай алады, бір бірімен пікір алмаса алады, өздерін және сыныптастарын бағалай алады.
№
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
1.
Ұйымдастыру кезеңі
-Оқушылармен амандасу, сынып оқушыларын түгендеу, сынып бөлмесінің тазалығына көңіл бөлу.
-Сыныпта психологиялық ахуал тудыру, шаттық шеңбері.
-Сыныпты топқа бөлу.
түрлі-түсті қағаздар арқылы топқа бөлу
2) Топ ережесімен таныстыру.
Бір біріне көніл күй сыйлайды.
Әр оқушы бір-бірден алып, сол фигураларға сәйкес келетін столға орналасып, топ құрады. Топ басшысын және әр бала өз міндеттерін алады.
3
Жаңа сабақ
Ой қозғау
Оқулықпен жұмыс
Сергіту сәті
Тест
Бағалау
Үйге тапсырма
Екі жұлдыз, бір тілек
Оқушылардың жаңа сабаққа қызығушылығын ояту және белсенділігін арттыру
(3 топ оқушылары орындайды ).
І-топ
Квадрат теңдеудің дискриминантын есептеп,түбірлерінің санын
көрсет:
ІІ- топ
х-тің қандай мәндерінде
үшмүшесі
1-ге тең мән қабылдайды?
ІІІ -топ
Теңдеуді шешіп,Виет тео-
ремасына кері теорема
бойынша тексер:
Бағалау критериімен танысады,сабақ соңында бағалайды.
Сұраққа жауап алынады.
Үй тапсырмасы тексеріледі
Әр топ мүшелері орындайды, жауаптарын сыныпқа хабарлайды.
Топ баяндамашылары қорғайды.
№201,203,205
Логикалық есептерді шешеді.
Интерактивті тақтадан орындайды.
Экономикалық мазмұнды есептер . пиза есептері бойынша дарынды оқушыларға есептерберілді.
Тайгада әлі де жұмбағы ашылмаған Тунгус метеориті жарылысынан (1908 ж. ) кейін сол жерде диаметрі 38 км-ге тең үлкен қазаншұңқыр пайда болды.
Сұрақ: Тайганың ғаламдық құбылыстан зардап шеккен жерінің ауданын тап.
Жер шарын айнала шеңбер бойымен ұшатын спутник бір айналым жасағанда 42076 км жол жүреді. Егер Жердің радиусы 6370км болса,онда спутник Жер бетінен қандай қашықтықта ұшады
№205,206
Есептерді шығарып жауаптарын тақтаға жазады.
Қызықты есептер
Тест орындап, тақтадағы жауаптар арқылы тексереді, бірін бірі бағалайды
Есептерді шығарып орындап көрсетті.
Бағалау критериі бойынша бірін бірі бағалайды, қорытынды баға айтылады.
Оқушылар өздерінің нені білгенін, нені үйренгенін ,ойларын, ұсыныстарын жазып, сызып саусаққа жазады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz