Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Шеңбердің ұзындығы мен дөңгелектің ауданы тақырыбында есептер шығару
Сабақ жоспары
Білімді бекіту сабағы
Күні
Геометрия
9-сынып
Сабақ №
Сабақтың
тақырыбы:
<<Шеңбердің ұзындығы мен дөңгелектің ауданы>> тақырыбында есептер шығару.
Жалпы мақсаттары:
Білімділік мақсаты: Шеңбер ұзындығы мен дөңгелектің ауданына қатысты практикалық есептерді шығару жолдарын қарастыру. Тақырыпқа байланысты теориялық жағдаяттарды жинақтау, алған білімді өмірлік жағдайға қолдана білу, біліктілік пен бейімділіктерін қалыптастыру.
Дамытушылық міндеті: қайталау, пікір талқылау арқылы білімді қайта қалыпқа келтіру, негізгіні бөліп алу дағдыларын, математикалық ойлауды дамыту, өз бетімен іздену, өзіндік ойлау белсенділіктерін, өзін-өзі бақылау іскерліктерін арттыру. <<Сын тұрғысынан ойлауға>> мүмкіндік жасау, қиыншылықты жеңе білуге дағдыландыру .
Тәрбиелік міндеті: оқу еңбегінің мәдениетіне тәрбиелеуге ықпал жасау, оқушыларды ұйымшылдыққа, еңбексүйгіштікке, ізденішпаздыққа, тазалыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу .
Сілтеме:
1.Оқу бағдарламасы, оқу- әдістемелік құралы.
2. <<Геометрия>> Оқыту әдістемесі. / Шыныбеков Ә.Н. /
3. 9-сыныпқа арналған <<Геометрия>> оқулығы / Шыныбеков Ә.Н./
4. Мұғалімге арналған нұсқаулық
Оқу нәтижесі:
Шеңбердің ұзындығы мен дөңгелектің ауданы туралы меңгерген білімдерін өмірде қолдана алады.
Негізгі идеялар:
Оқушылардың функционалдық математикалық сауаттылығын дамыту.
Сабақта қолданылатын материалдар:
1. Слайд,
2. Топтарға арналған белгі көрсеткіштер.
3. Тапсырмалар жазылған үлестірме карточкалар.
4. Шеңбер мен дөңгелектің моделдері.
Оқыту әдістері:
Интерактивті оқыту әдістері
СТО, Блум таксономиясы
1. Топтық жұмыс
2. Жеке жұмыс
3. Жұптық жұмыс.
Дерек көздері:
Шеңбер мен дөңгелек тақырыбына берілген материалдар.
Тапсырмалар:
<<Геометрия>> оқулығы бойынша берілген №222 есептер
Логикалық есептер, сызба, сәйкестендіру тесті,практикалық есептер, дайын сызбалармен жұмыс.
№
Сабақ кезеңдері
Ойлау деңгейі
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
1.
Ұйымдастыру кезеңі
-Оқушылармен амандасу, сынып оқушыларын түгендеу, сынып бөлмесінің тазалығына көңіл бөлу.
-Сыныпта психологиялық ахуал тудыру, шаттық шеңбері.
- Сыныпты топқа бөлу.
Шеңбер,дөңгелек, шар бейнеленген түрлі-түсті қағаздар арқылы топқа бөлу
2) Топ ережесімен таныстыру.
Әр оқушы бір-бірден алып, сол фигураларға сәйкес келетін столға орналасып, топ құрады. Топ басшысын сайлайды
2
Сабақтың мақсат -міндеттерін қою.
-Бүгінгі сабақтың тақырыбы мақсаты мен міндеттерін хабарлау.
-Өтілетін материалдың тұрмыста қолданысын көрсету.
- Оқушылардың сабаққа деген құлшынысын бағамдау.
-Сабақтың ұраны құрылады.
Біліп қою ғана аз,
сол білгенді істеп, қолдана білуің керек.
Ниеттену ғана аз,
сол ниетіңді іске асыру қажет.
(неміс жазушысы Гете)
-Бағалау парағы мен стикерлер таратылады.
3
Білімді бекіту кезеңі.
Теориясы <<Білу.>>(Кім? Не? Нені? Қашан? Қандай? Қалай? Не істеді?)
Практикасы <<Түсіну>>
( Неге? Неліктен? Не үшін? Себебі?)
1.Бүгінгі сабақтың мазмұнын ашу үшін топтарға сәйкестендіру тесті беріледі
1.Шеңбердің ұзындығы
2.Дөңгелектің ауданы
3.Сектордың ауданы
4.Доғаның ұзындығы
А. C = 2PIr
2- тапсырма. Штрихталған бөліктің ауданын табу.
Әр топ мүшелері орындайды, жауаптарын сыныпқа хабарлайды. Қалған топ жауаптың дұрыстығын өздерінікімен салыстыра отырып, тексереді.
Жауаптары: 1-а
2-с
3-д
4-в
3-тапсырма. Балалардың қайсысы киіз үйдің ішінде, қайсысы сыртында тұр?
4-тапсырма. << Шеңбер мен дөңгелек - бізді қоршаған әлемде.>>
Практикасы <<Қолдану>>
(қарапайым тапсырмалар)
Интерактивті тақтада
<<Ғажапқа толы дүние...>>
5-тапсырмасы беріледі.
1-топқа: Тайгада әлі де жұмбағы ашылмаған Тунгус
метеориті жарылысынан (1908 ж. ) кейін сол жерде диаметрі 38 км-ге тең үлкен қазаншұңқыр пайда болды.
Сұрақ: Тайганың ғаламдық құбылыстан зардап шеккен жерінің ауданын тап.
2-топқа: Орталық Африканың Виктория сарқырамасының маңында әлемге әйгілі ең жуан ағаш баобаб ағашы бар. Оның діңіне сәйкес шеңбердің ұзындығы 25,2 м.
Сұрақ: Ағаш діңінің радиусы мен диаметрін тап.
3-топқа: Ұзақ жасауы мен биіктігі жағынан алып ағаштардың бірі - мамонт (гигант ) ағашының діңінің диаметрі 11 м.
Сұрақ: Осы ағаштың діңінің ұзындығы қанша болады екен?
Практикасы <<Талдау>>
(Салыстыр, айырмашылы-ғы неде, ұқсастығы неде?)
Зерттеушілік жұмысы:
5-тапсырма: Ұзындығы бірдей үш сыммен дөңгелек пішінді, тең қабырғалы үшбұрыш пішінді, шаршы пішінді учаскелер қоршалған. Осылардың ішінде қайсысы ең үлкен ауданды қамтиды?
Қорытынды: Есептеу жұмыстарын жүргізген кезде периметрлері бірдей барлық жазық фигуралар ішінде ең үлкен ауданды қамтитыны дөңгелек екен.
Бабаларымыздың киіз үйді дөңгелек пішінді етіп жасауының тағы бір ғажап сыры осында екеніне көз жеткіземіз. Бабаларымыздың дөңгелектің изоперимерлік қасиетін білгендігін мынадай дәлелдермен келтіруге болады.
Қазақы үстеліміздің дөңгелек пішінді болуы- қазақ халқының қонақжайлығы. Себебі:
Дөңгелек столға көп адам отыруға болады.
Шаңырақ- үйге жарықты көп түсіреді.
Ауызша есептерді жұптасып орындап, топ сыныпқа түсіндіреді
Практикалық жұмыс
3 топқа 3 есеп беріледі
4
Сергіту сәті
5
Практикасы
<<Қолдану>>
Шығармашылық тапсырма.
Тік бұрышты темір тіліктен дөңгелек саңылау тесілген , егер 1 см² ауданы
2 г. болса, онда детальдың ауданын мен массасын тап.
(
Білімді бекіту сабағы
Күні
Геометрия
9-сынып
Сабақ №
Сабақтың
тақырыбы:
<<Шеңбердің ұзындығы мен дөңгелектің ауданы>> тақырыбында есептер шығару.
Жалпы мақсаттары:
Білімділік мақсаты: Шеңбер ұзындығы мен дөңгелектің ауданына қатысты практикалық есептерді шығару жолдарын қарастыру. Тақырыпқа байланысты теориялық жағдаяттарды жинақтау, алған білімді өмірлік жағдайға қолдана білу, біліктілік пен бейімділіктерін қалыптастыру.
Дамытушылық міндеті: қайталау, пікір талқылау арқылы білімді қайта қалыпқа келтіру, негізгіні бөліп алу дағдыларын, математикалық ойлауды дамыту, өз бетімен іздену, өзіндік ойлау белсенділіктерін, өзін-өзі бақылау іскерліктерін арттыру. <<Сын тұрғысынан ойлауға>> мүмкіндік жасау, қиыншылықты жеңе білуге дағдыландыру .
Тәрбиелік міндеті: оқу еңбегінің мәдениетіне тәрбиелеуге ықпал жасау, оқушыларды ұйымшылдыққа, еңбексүйгіштікке, ізденішпаздыққа, тазалыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу .
Сілтеме:
1.Оқу бағдарламасы, оқу- әдістемелік құралы.
2. <<Геометрия>> Оқыту әдістемесі. / Шыныбеков Ә.Н. /
3. 9-сыныпқа арналған <<Геометрия>> оқулығы / Шыныбеков Ә.Н./
4. Мұғалімге арналған нұсқаулық
Оқу нәтижесі:
Шеңбердің ұзындығы мен дөңгелектің ауданы туралы меңгерген білімдерін өмірде қолдана алады.
Негізгі идеялар:
Оқушылардың функционалдық математикалық сауаттылығын дамыту.
Сабақта қолданылатын материалдар:
1. Слайд,
2. Топтарға арналған белгі көрсеткіштер.
3. Тапсырмалар жазылған үлестірме карточкалар.
4. Шеңбер мен дөңгелектің моделдері.
Оқыту әдістері:
Интерактивті оқыту әдістері
СТО, Блум таксономиясы
1. Топтық жұмыс
2. Жеке жұмыс
3. Жұптық жұмыс.
Дерек көздері:
Шеңбер мен дөңгелек тақырыбына берілген материалдар.
Тапсырмалар:
<<Геометрия>> оқулығы бойынша берілген №222 есептер
Логикалық есептер, сызба, сәйкестендіру тесті,практикалық есептер, дайын сызбалармен жұмыс.
№
Сабақ кезеңдері
Ойлау деңгейі
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
1.
Ұйымдастыру кезеңі
-Оқушылармен амандасу, сынып оқушыларын түгендеу, сынып бөлмесінің тазалығына көңіл бөлу.
-Сыныпта психологиялық ахуал тудыру, шаттық шеңбері.
- Сыныпты топқа бөлу.
Шеңбер,дөңгелек, шар бейнеленген түрлі-түсті қағаздар арқылы топқа бөлу
2) Топ ережесімен таныстыру.
Әр оқушы бір-бірден алып, сол фигураларға сәйкес келетін столға орналасып, топ құрады. Топ басшысын сайлайды
2
Сабақтың мақсат -міндеттерін қою.
-Бүгінгі сабақтың тақырыбы мақсаты мен міндеттерін хабарлау.
-Өтілетін материалдың тұрмыста қолданысын көрсету.
- Оқушылардың сабаққа деген құлшынысын бағамдау.
-Сабақтың ұраны құрылады.
Біліп қою ғана аз,
сол білгенді істеп, қолдана білуің керек.
Ниеттену ғана аз,
сол ниетіңді іске асыру қажет.
(неміс жазушысы Гете)
-Бағалау парағы мен стикерлер таратылады.
3
Білімді бекіту кезеңі.
Теориясы <<Білу.>>(Кім? Не? Нені? Қашан? Қандай? Қалай? Не істеді?)
Практикасы <<Түсіну>>
( Неге? Неліктен? Не үшін? Себебі?)
1.Бүгінгі сабақтың мазмұнын ашу үшін топтарға сәйкестендіру тесті беріледі
1.Шеңбердің ұзындығы
2.Дөңгелектің ауданы
3.Сектордың ауданы
4.Доғаның ұзындығы
А. C = 2PIr
2- тапсырма. Штрихталған бөліктің ауданын табу.
Әр топ мүшелері орындайды, жауаптарын сыныпқа хабарлайды. Қалған топ жауаптың дұрыстығын өздерінікімен салыстыра отырып, тексереді.
Жауаптары: 1-а
2-с
3-д
4-в
3-тапсырма. Балалардың қайсысы киіз үйдің ішінде, қайсысы сыртында тұр?
4-тапсырма. << Шеңбер мен дөңгелек - бізді қоршаған әлемде.>>
Практикасы <<Қолдану>>
(қарапайым тапсырмалар)
Интерактивті тақтада
<<Ғажапқа толы дүние...>>
5-тапсырмасы беріледі.
1-топқа: Тайгада әлі де жұмбағы ашылмаған Тунгус
метеориті жарылысынан (1908 ж. ) кейін сол жерде диаметрі 38 км-ге тең үлкен қазаншұңқыр пайда болды.
Сұрақ: Тайганың ғаламдық құбылыстан зардап шеккен жерінің ауданын тап.
2-топқа: Орталық Африканың Виктория сарқырамасының маңында әлемге әйгілі ең жуан ағаш баобаб ағашы бар. Оның діңіне сәйкес шеңбердің ұзындығы 25,2 м.
Сұрақ: Ағаш діңінің радиусы мен диаметрін тап.
3-топқа: Ұзақ жасауы мен биіктігі жағынан алып ағаштардың бірі - мамонт (гигант ) ағашының діңінің диаметрі 11 м.
Сұрақ: Осы ағаштың діңінің ұзындығы қанша болады екен?
Практикасы <<Талдау>>
(Салыстыр, айырмашылы-ғы неде, ұқсастығы неде?)
Зерттеушілік жұмысы:
5-тапсырма: Ұзындығы бірдей үш сыммен дөңгелек пішінді, тең қабырғалы үшбұрыш пішінді, шаршы пішінді учаскелер қоршалған. Осылардың ішінде қайсысы ең үлкен ауданды қамтиды?
Қорытынды: Есептеу жұмыстарын жүргізген кезде периметрлері бірдей барлық жазық фигуралар ішінде ең үлкен ауданды қамтитыны дөңгелек екен.
Бабаларымыздың киіз үйді дөңгелек пішінді етіп жасауының тағы бір ғажап сыры осында екеніне көз жеткіземіз. Бабаларымыздың дөңгелектің изоперимерлік қасиетін білгендігін мынадай дәлелдермен келтіруге болады.
Қазақы үстеліміздің дөңгелек пішінді болуы- қазақ халқының қонақжайлығы. Себебі:
Дөңгелек столға көп адам отыруға болады.
Шаңырақ- үйге жарықты көп түсіреді.
Ауызша есептерді жұптасып орындап, топ сыныпқа түсіндіреді
Практикалық жұмыс
3 топқа 3 есеп беріледі
4
Сергіту сәті
5
Практикасы
<<Қолдану>>
Шығармашылық тапсырма.
Тік бұрышты темір тіліктен дөңгелек саңылау тесілген , егер 1 см² ауданы
2 г. болса, онда детальдың ауданын мен массасын тап.
(
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz