Жасыл жайлау.

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің
технологиялық картасы.
Білім беру саласы: <<Қатынас>> , <<Таным>>
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет: Тіл дамыту Қоршаған ортамен танысу
Тақырыбы: << Жасыл жайлау.>>
Мақсаты: төрт түліктің бірі сиыр туралы түсініктерін
кеңейту; суреттер бойынша әңгіме құрата отырып
тілдерін дамыту; үй жануарларына деген қамқорлық
сезімдерін тәрбиелеу.
Қостілділік компонент: жасыл-зеленный,сиыр-корова..

Сөздік жұмыс: қоңырау,сиыр, тұяқ, сөзінің мағынасын түсіндіру.

Әдіс-тәсілдері: шаттық шеңбері,әңгімелесу,тақпақтар,сұрақ-жауап,
ойын,сергіту сәті, қортындылау.

Көрнекілік: үнтаспа, суреттер,кейіпкер.
Іс-әрекет
бөлімдері
Тәрбиешінің
іс-әрекеттері
Баланың
іс-әрекеттері

Мотивациялық
қозғаушы

Шаттық шеңбері.
Балаларды шеңберге жинап,шармен жақсы тілектер айтуларына ұсыну.

Балалар бір-біріне шар ұсына отырып,жақсы тілектер білдіреді.
Сәлеметсің бе,Асылай.
Саған қуаныш тілеймін.
(денсаулық,ұзақ өмір,бақыт,т.б. тілектер білдіреді).

Ізденуші
ұйымдастырушы

Ғажайып сәт.
Үнтаспадан қоңыраудың дыбысы естіледі. Қоңырау қорапшаның ішінен шығады.
-Ой балалар мына қоңырау біздің топқа қайдан тап болды.
Бұл ненікі екен? Иесі келіп қалар.
Есік қағылып сиыр кіреді.
Сиыр : мө-мө-мө. Ой мен қандай жерге тап болдым.мен қоңыраудың даусын осы жерден естіп келдім.
-қателескенмін ғой.
-Жоқ, сіз қателескен жоқсыз,
Қоңыраудың дыбысы осы жерден шықты. Енді түсіндік қоңырау ненікі екенін.
Сиыр: маған беріңдерші.
Оны маған кішкентай кезімде сыйлап еді.
Менде бұзауыма тарту етейін деп едім.

-жоқ, мен бұл қоңыруады жайдан - жай бере салмаймын.Бұл қоңырауды тапсырмаларды орындау арқылы аласын.
Сиыр: мен кішкентай кезімде балабақшаға барған емеспін,ештеңе білмеймін ғой. Балалар маған көмектесесіңдер ме?
Балалар сиырға көмектесесіңдер ме?
1-тапсырма <<Үй жануарларына қандай жануарлар жатады?>>
2-тапсырма. Дыбыстық талдау.
3-тапсырма. <<Сиыр адамға не береді?>>
4-тапсырма. Үй жануарлары туралы тақпақ айту.
5-тапсырма.Дидактикалық ойын <<Төлдерін тап>>

Сергіту сәті.
Үнтаспадан шыққан дыбысқа таңырқады.

Қоңырауды көргенде қуанып қалды.
Сиырды көріп таңырқап, келген шаруасына көңіл бөліп тыңдады.

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті жан-жақсы түсінді.

Сиырға көмектесетінін айтты

Сиыр,қой,ат,қозы,

Сиыр мө-мө,қой ма-ма,

Сүт,айран,құрт,май,

Өлең,тақпақтарын айтты

Қимылмен көрсетеді.

Рефлексивті
коррекциялаушы

Қорытындылау.
Балалар ,біздің топта қандай дыбыс естілді?
-Бізге қонаққа не келді?
Біз қандай үй жануарларымен таныс болдық?
-Көңіл күйлеріңіз көтеріңкі ме? Мадақтау, бағалау.

-Қоңыраудың, сиырдың дыбысы естіледі.
-Сиыр қонаққа келді.
-Сиыр.
-Әрине , көтеріңкі болды.
-Сиыр бізге құрт ,май сыйлайды.

Күтілетін нәтиже:

Нені біледі: Балалар үй жануарларының пайдасчын және
қажеттілігін білу керек.
Қандай түсініктерді игерді: Қоңырау, сиыр,тұяқ сөзінің мағынасын игерді.

Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Үй жануарларына деген қамқорлықты ,сурет
бойынша әңгіме құрай алды.

Ұқсас жұмыстар
Бай баласы мен жарлы баласы
Туған жер ғажаптары
Дұрыс әрекет
Жайқалған жасыл жайлау
Табиғатым - тал бесігім
Мен елімнің азаматымын
Оқушылар үнтаспаға қосылып Атамекен әнін айту
Музыка кабинеті
Салауатты өмір салты туралы
Сөз мерген
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz