Сабақ жоспары :: Сценарилер

Файл қосу

Жасыл жайлау.

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің
технологиялық картасы.
Білім беру саласы: <<Қатынас>> , <<Таным>>
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет: Тіл дамыту Қоршаған ортамен танысу
Тақырыбы: << Жасыл жайлау.>>
Мақсаты: төрт түліктің бірі сиыр туралы түсініктерін
кеңейту; суреттер бойынша әңгіме құрата отырып
тілдерін дамыту; үй жануарларына деген қамқорлық
сезімдерін тәрбиелеу.
Қостілділік компонент: жасыл-зеленный,сиыр-корова..

Сөздік жұмыс: қоңырау,сиыр, тұяқ, сөзінің мағынасын түсіндіру.

Әдіс-тәсілдері: шаттық шеңбері,әңгімелесу,тақпақтар,сұрақ-жауап,
ойын,сергіту сәті, қортындылау.

Көрнекілік: үнтаспа, суреттер,кейіпкер.
Іс-әрекет
бөлімдері
Тәрбиешінің
іс-әрекеттері
Баланың
іс-әрекеттері

Мотивациялық
қозғаушы

Шаттық шеңбері.
Балаларды шеңберге жинап,шармен жақсы тілектер айтуларына ұсыну.

Балалар бір-біріне шар ұсына отырып,жақсы тілектер білдіреді.
Сәлеметсің бе,Асылай.
Саған қуаныш тілеймін.
(денсаулық,ұзақ өмір,бақыт,т.б. тілектер білдіреді).

Ізденуші
ұйымдастырушы

Ғажайып сәт.
Үнтаспадан қоңыраудың дыбысы естіледі. Қоңырау қорапшаның ішінен шығады.
-Ой балалар мына қоңырау біздің топқа қайдан тап болды.
Бұл ненікі екен? Иесі келіп қалар.
Есік қағылып сиыр кіреді.
Сиыр : мө-мө-мө. Ой мен қандай жерге тап болдым.мен қоңыраудың даусын осы жерден естіп келдім.
-қателескенмін ғой.
-Жоқ, сіз қателескен жоқсыз,
Қоңыраудың дыбысы осы жерден шықты. Енді түсіндік қоңырау ненікі екенін.
Сиыр: маған беріңдерші.
Оны маған кішкентай кезімде сыйлап еді.
Менде бұзауыма тарту етейін деп едім.

-жоқ, мен бұл қоңыруады жайдан - жай бере салмаймын.Бұл қоңырауды тапсырмаларды орындау арқылы аласын.
Сиыр: мен кішкентай кезімде балабақшаға барған емеспін,ештеңе білмеймін ғой. Балалар маған көмектесесіңдер ме?
Балалар сиырға көмектесесіңдер ме?
1-тапсырма <<Үй жануарларына қандай жануарлар жатады?>>
2-тапсырма. Дыбыстық талдау.
3-тапсырма. <<Сиыр адамға не береді?>>
4-тапсырма. Үй жануарлары туралы тақпақ айту.
5-тапсырма.Дидактикалық ойын <<Төлдерін тап>>

Сергіту сәті.
Үнтаспадан шыққан дыбысқа таңырқады.

Қоңырауды көргенде қуанып қалды.
Сиырды көріп таңырқап, келген шаруасына көңіл бөліп тыңдады.

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті жан-жақсы түсінді.

Сиырға көмектесетінін айтты

Сиыр,қой,ат,қозы,

Сиыр мө-мө,қой ма-ма,

Сүт,айран,құрт,май,

Өлең,тақпақтарын айтты

Қимылмен көрсетеді.

Рефлексивті
коррекциялаушы

Қорытындылау.
Балалар ,біздің топта қандай дыбыс естілді?
-Бізге қонаққа не келді?
Біз қандай үй жануарларымен таныс болдық?
-Көңіл күйлеріңіз көтеріңкі ме? Мадақтау, бағалау.

-Қоңыраудың, сиырдың дыбысы естіледі.
-Сиыр қонаққа келді.
-Сиыр.
-Әрине , көтеріңкі болды.
-Сиыр бізге құрт ,май сыйлайды.

Күтілетін нәтиже:

Нені біледі: Балалар үй жануарларының пайдасчын және
қажеттілігін білу керек.
Қандай түсініктерді игерді: Қоңырау, сиыр,тұяқ сөзінің мағынасын игерді.

Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Үй жануарларына деген қамқорлықты ,сурет
бойынша әңгіме құрай алды.

Ұқсас жұмыстар
Бай баласы мен жарлы баласы
Туған жер ғажаптары
Дұрыс әрекет
Жайқалған жасыл жайлау
Табиғатым - тал бесігім
Мен елімнің азаматымын
Оқушылар үнтаспаға қосылып Атамекен әнін айту
Музыка кабинеті
Салауатты өмір салты туралы
Сөз мерген
Пәндер