Жасыл жайлау.

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің
технологиялық картасы.
Білім беру саласы: «Қатынас», «Таным»
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет: Тіл дамыту Қоршаған ортамен танысу
Тақырыбы : « Жасыл жайлау. »
Мақсаты : төрт түліктің бірі сиыр туралы түсініктерін
кеңейту; суреттер бойынша әңгіме құрата отырып
тілдерін дамыту; үй жануарларына деген қамқорлық
сезімдерін тәрбиелеу.
Қостілділік компонент : жасыл-зеленный, сиыр-корова. .
Сөздік жұмыс: қоңырау, сиыр, тұяқ, сөзінің мағынасын түсіндіру.
Әдіс-тәсілдері: шаттық шеңбері, әңгімелесу, тақпақтар, сұрақ-жауап,
ойын, сергіту сәті, қортындылау.
Көрнекілік: үнтаспа, суреттер, кейіпкер.
Іс-әрекет
бөлімдері
Тәрбиешінің
іс-әрекеттері
Баланың
іс-әрекеттері
Мотивациялық
қозғаушы
Шаттық шеңбері.
Балаларды шеңберге жинап, шармен жақсы тілектер айтуларына ұсыну.
Балалар бір-біріне шар ұсына отырып, жақсы тілектер білдіреді.
Сәлеметсің бе, Асылай.
Саған қуаныш тілеймін.
(денсаулық, ұзақ өмір, бақыт, т. б. тілектер білдіреді) .
Ізденуші
ұйымдастырушы
Ғажайып сәт.
Үнтаспадан қоңыраудың дыбысы естіледі. Қоңырау қорапшаның ішінен шығады.
-Ой балалар мына қоңырау біздің топқа қайдан тап болды.
Бұл ненікі екен? Иесі келіп қалар.
Есік қағылып сиыр кіреді.
Сиыр : мө-мө-мө. Ой мен қандай жерге тап болдым. мен қоңыраудың даусын осы жерден естіп келдім.
-қателескенмін ғой.
-Жоқ, сіз қателескен жоқсыз,
Қоңыраудың дыбысы осы жерден шықты. Енді түсіндік қоңырау ненікі екенін.
Сиыр: маған беріңдерші.
Оны маған кішкентай кезімде сыйлап еді.
Менде бұзауыма тарту етейін деп едім.
-жоқ, мен бұл қоңыруады жайдан -жай бере салмаймын. Бұл қоңырауды тапсырмаларды орындау арқылы аласын.
Сиыр: мен кішкентай кезімде балабақшаға барған емеспін, ештеңе білмеймін ғой. Балалар маған көмектесесіңдер ме?
Балалар сиырға көмектесесіңдер ме?
1-тапсырма «Үй жануарларына қандай жануарлар жатады?»
2-тапсырма. Дыбыстық талдау.
3-тапсырма. «Сиыр адамға не береді?»
4-тапсырма. Үй жануарлары туралы тақпақ айту.
5-тапсырма. Дидактикалық ойын «Төлдерін тап»
Сергіту сәті.
Үнтаспадан шыққан дыбысқа таңырқады.
Қоңырауды көргенде қуанып қалды.
Сиырды көріп таңырқап, келген шаруасына көңіл бөліп тыңдады.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті жан-жақсы түсінді.
Сиырға көмектесетінін айтты
Сиыр, қой, ат, қозы,
Сиыр мө-мө, қой ма-ма,
Сүт, айран, құрт, май,
Өлең, тақпақтарын айтты
Қимылмен көрсетеді.
Рефлексивті
коррекциялаушы
Қорытындылау.
Балалар, біздің топта қандай дыбыс естілді?
-Бізге қонаққа не келді?
Біз қандай үй жануарларымен таныс болдық?
-Көңіл күйлеріңіз көтеріңкі ме? Мадақтау, бағалау.
-Қоңыраудың, сиырдың дыбысы естіледі.
-Сиыр қонаққа келді.
-Сиыр.
-Әрине, көтеріңкі болды.
-Сиыр бізге құрт, май сыйлайды.
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: Балалар үй жануарларының пайдасчын және
қажеттілігін білу керек.
Қандай түсініктерді игерді: Қоңырау, сиыр, тұяқ сөзінің мағынасын игерді .
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Үй жануарларына деген қамқорлықты, сурет
бойынша әңгіме құрай алды.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz