Сабақ жоспары :: Сценарилер
Файл қосу
Жасыл жайлау.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің
технологиялық картасы.
Білім беру саласы: <<Қатынас>> , <<Таным>>
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет: Тіл дамыту Қоршаған ортамен танысу
Тақырыбы: << Жасыл жайлау.>>
Мақсаты: төрт түліктің бірі сиыр туралы түсініктерін
кеңейту; суреттер бойынша әңгіме құрата отырып
тілдерін дамыту; үй жануарларына деген қамқорлық
сезімдерін тәрбиелеу.
Қостілділік компонент: жасыл-зеленный,сиыр-корова..
Сөздік жұмыс: қоңырау,сиыр, тұяқ, сөзінің мағынасын түсіндіру.
Әдіс-тәсілдері: шаттық шеңбері,әңгімелесу,тақпақтар,сұрақ-жауап,
ойын,сергіту сәті, қортындылау.
Көрнекілік: үнтаспа, суреттер,кейіпкер.
Іс-әрекет
бөлімдері
Тәрбиешінің
іс-әрекеттері
Баланың
іс-әрекеттері
Мотивациялық
қозғаушы
Шаттық шеңбері.
Балаларды шеңберге жинап,шармен жақсы тілектер айтуларына ұсыну.
Балалар бір-біріне шар ұсына отырып,жақсы тілектер білдіреді.
Сәлеметсің бе,Асылай.
Саған қуаныш тілеймін.
(денсаулық,ұзақ өмір,бақыт,т.б. тілектер білдіреді).
Ізденуші
ұйымдастырушы
Ғажайып сәт.
Үнтаспадан қоңыраудың дыбысы естіледі. Қоңырау қорапшаның ішінен шығады.
-Ой балалар мына қоңырау біздің топқа қайдан тап болды.
Бұл ненікі екен? Иесі келіп қалар.
Есік қағылып сиыр кіреді.
Сиыр : мө-мө-мө. Ой мен қандай жерге тап болдым.мен қоңыраудың даусын осы жерден естіп келдім.
-қателескенмін ғой.
-Жоқ, сіз қателескен жоқсыз,
Қоңыраудың дыбысы осы жерден шықты. Енді түсіндік қоңырау ненікі екенін.
Сиыр: маған беріңдерші.
Оны маған кішкентай кезімде сыйлап еді.
Менде бұзауыма тарту етейін деп едім.
-жоқ, мен бұл қоңыруады жайдан - жай бере салмаймын.Бұл қоңырауды тапсырмаларды орындау арқылы аласын.
Сиыр: мен кішкентай кезімде балабақшаға барған емеспін,ештеңе білмеймін ғой. Балалар маған көмектесесіңдер ме?
Балалар сиырға көмектесесіңдер ме?
1-тапсырма <<Үй жануарларына қандай жануарлар жатады?>>
2-тапсырма. Дыбыстық талдау.
3-тапсырма. <<Сиыр адамға не береді?>>
4-тапсырма. Үй жануарлары туралы тақпақ айту.
5-тапсырма.Дидактикалық ойын <<Төлдерін тап>>
Сергіту сәті.
Үнтаспадан шыққан дыбысқа таңырқады.
Қоңырауды көргенде қуанып қалды.
Сиырды көріп таңырқап, келген шаруасына көңіл бөліп тыңдады.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті жан-жақсы түсінді.
Сиырға көмектесетінін айтты
Сиыр,қой,ат,қозы,
Сиыр мө-мө,қой ма-ма,
Сүт,айран,құрт,май,
Өлең,тақпақтарын айтты
Қимылмен көрсетеді.
Рефлексивті
коррекциялаушы
Қорытындылау.
Балалар ,біздің топта қандай дыбыс естілді?
-Бізге қонаққа не келді?
Біз қандай үй жануарларымен таныс болдық?
-Көңіл күйлеріңіз көтеріңкі ме? Мадақтау, бағалау.
-Қоңыраудың, сиырдың дыбысы естіледі.
-Сиыр қонаққа келді.
-Сиыр.
-Әрине , көтеріңкі болды.
-Сиыр бізге құрт ,май сыйлайды.
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: Балалар үй жануарларының пайдасчын және
қажеттілігін білу керек.
Қандай түсініктерді игерді: Қоңырау, сиыр,тұяқ сөзінің мағынасын игерді.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Үй жануарларына деген қамқорлықты ,сурет
бойынша әңгіме құрай алды.
технологиялық картасы.
Білім беру саласы: <<Қатынас>> , <<Таным>>
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет: Тіл дамыту Қоршаған ортамен танысу
Тақырыбы: << Жасыл жайлау.>>
Мақсаты: төрт түліктің бірі сиыр туралы түсініктерін
кеңейту; суреттер бойынша әңгіме құрата отырып
тілдерін дамыту; үй жануарларына деген қамқорлық
сезімдерін тәрбиелеу.
Қостілділік компонент: жасыл-зеленный,сиыр-корова..
Сөздік жұмыс: қоңырау,сиыр, тұяқ, сөзінің мағынасын түсіндіру.
Әдіс-тәсілдері: шаттық шеңбері,әңгімелесу,тақпақтар,сұрақ-жауап,
ойын,сергіту сәті, қортындылау.
Көрнекілік: үнтаспа, суреттер,кейіпкер.
Іс-әрекет
бөлімдері
Тәрбиешінің
іс-әрекеттері
Баланың
іс-әрекеттері
Мотивациялық
қозғаушы
Шаттық шеңбері.
Балаларды шеңберге жинап,шармен жақсы тілектер айтуларына ұсыну.
Балалар бір-біріне шар ұсына отырып,жақсы тілектер білдіреді.
Сәлеметсің бе,Асылай.
Саған қуаныш тілеймін.
(денсаулық,ұзақ өмір,бақыт,т.б. тілектер білдіреді).
Ізденуші
ұйымдастырушы
Ғажайып сәт.
Үнтаспадан қоңыраудың дыбысы естіледі. Қоңырау қорапшаның ішінен шығады.
-Ой балалар мына қоңырау біздің топқа қайдан тап болды.
Бұл ненікі екен? Иесі келіп қалар.
Есік қағылып сиыр кіреді.
Сиыр : мө-мө-мө. Ой мен қандай жерге тап болдым.мен қоңыраудың даусын осы жерден естіп келдім.
-қателескенмін ғой.
-Жоқ, сіз қателескен жоқсыз,
Қоңыраудың дыбысы осы жерден шықты. Енді түсіндік қоңырау ненікі екенін.
Сиыр: маған беріңдерші.
Оны маған кішкентай кезімде сыйлап еді.
Менде бұзауыма тарту етейін деп едім.
-жоқ, мен бұл қоңыруады жайдан - жай бере салмаймын.Бұл қоңырауды тапсырмаларды орындау арқылы аласын.
Сиыр: мен кішкентай кезімде балабақшаға барған емеспін,ештеңе білмеймін ғой. Балалар маған көмектесесіңдер ме?
Балалар сиырға көмектесесіңдер ме?
1-тапсырма <<Үй жануарларына қандай жануарлар жатады?>>
2-тапсырма. Дыбыстық талдау.
3-тапсырма. <<Сиыр адамға не береді?>>
4-тапсырма. Үй жануарлары туралы тақпақ айту.
5-тапсырма.Дидактикалық ойын <<Төлдерін тап>>
Сергіту сәті.
Үнтаспадан шыққан дыбысқа таңырқады.
Қоңырауды көргенде қуанып қалды.
Сиырды көріп таңырқап, келген шаруасына көңіл бөліп тыңдады.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті жан-жақсы түсінді.
Сиырға көмектесетінін айтты
Сиыр,қой,ат,қозы,
Сиыр мө-мө,қой ма-ма,
Сүт,айран,құрт,май,
Өлең,тақпақтарын айтты
Қимылмен көрсетеді.
Рефлексивті
коррекциялаушы
Қорытындылау.
Балалар ,біздің топта қандай дыбыс естілді?
-Бізге қонаққа не келді?
Біз қандай үй жануарларымен таныс болдық?
-Көңіл күйлеріңіз көтеріңкі ме? Мадақтау, бағалау.
-Қоңыраудың, сиырдың дыбысы естіледі.
-Сиыр қонаққа келді.
-Сиыр.
-Әрине , көтеріңкі болды.
-Сиыр бізге құрт ,май сыйлайды.
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: Балалар үй жануарларының пайдасчын және
қажеттілігін білу керек.
Қандай түсініктерді игерді: Қоңырау, сиыр,тұяқ сөзінің мағынасын игерді.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Үй жануарларына деген қамқорлықты ,сурет
бойынша әңгіме құрай алды.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz