Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті

Файл қосу

Ә.Біржанқызы Киелі жеті саны

Қазақ әдебиеті

Сабақтың тақырыбы
Ә.Біржанқызы <<Киелі жеті саны>>
Жалпы мақсаты
Қазақ отбасындағы тәрбиенің ерекшелігі туралы қысқаша мағлұмат беру. Жеті ата, жеті байлық атты ұлағатты ұлттық ұғымдардан хабардар ету.
Оқу нәтижелері
1. Оқушының ұлттық салт-дәстүрде сөйлеу тілін дамытты.
2. Сауаттылығын арттыру, сөздік қорларын молайтты, танымдық қызығушылықтарын дамытты.
3. Білімдерін өмірде пайдаланады.
Сабақ типі
жаңа сабақ
Әдістер
Түсіндіру, баяндау
Көрнекілігі
<<Ұлағатты ұлттық ұғымдар>> плакаты, Сырым Датұлы, Төле би, Әйтеке би, Қазыбек билердің суреті, қима қағаздар, сөзжұмбақ, мақал - мәтелдер, даналық сөздер.
Сабақ кезеңдері Уақытты меңгеру
1. Мотивациялық- бағдарлау кезеңі-8-10 минут
2. Операциялық- орындаушылық кезең (оқу-танымдық, ізденім, ішінара зерттеу, проблемалық әдістер) -15-20 минут
3. Рефлексиялық- бағалау кезеңі (өзіндік бақылау- өзін-өзі бағалау әдістері) -
5-8 минут
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Ресурстар
Ұйымдастыру

<<Мақсатымыз - білім алу,
Міндетіміз - еңбектену.
Еңбек етіп жұмыла,
<<5>>-ке қолды жеткізу.>>
Сандар арқылы оқушыларды топтарға бөлу: 3, 4, 5, 7
Оқушылар іс-қимылдар арқылы қайталап айтады.

Интерактивті тақта

<<Қызығушылықты ояту>>
Топтарға тапсырма:
І-топ: <<Талассаң, бағаң кетеді.>> оқиды, көрініс көрсетеді.
ІІ-топ: <<Кінәлі аяқтар>> оқиды, сөзжұмбақ шешеді.
ІІІ-топ: Сөздіктегі сөздің мағынасын ашып береді.
ІҮ топ: Екі мәтінді өзара салыстыр
Әр топ өз ойларын ортаға салады.
Сызба, сөздер
<<Мағынаны тану>>

Қазақтың киелі сандарынан хабарың бар ма?
Жеке, топта талқылау.
- Достарыңмен талқыдан кейін өзің үшін жаңа ақпарат ала алдың ба?
- Сен үшін не жаңалық болды?
- Қандай сандар киелі сандарға жатады?
<<Топтастыру>> арқылы орындау.
Осы аталған сандарға байланысты мысал келтіре аласың ба?
Оқушылар сұрақтарға жауап береді, топта талылайды.
суреттер
<<Қазақтың киелі сандары>>
Әр топқа өздеріне берілген сандардың мағынасын, киелісін ашып айтқызу. Мәліметтер беру, постерге жазу, салу, түсіндіру.
Оқушылар таңдаған сандары бойынша топқ бөлінді, қолдарындағы сандардың маңзын топта талқылап, постер қорғайды.
Қосымша мәлімет, плакат, маркер, суреттер
Сергіту сәті.

Бейнеролик арқылы қимылдар жасау
Оқушылар сергіту сәтін қимылдар арқылы көрсетеді
музыка
<<Ой толғаныс>>

<<Топтық жұмыс>>
Әр топ берілген тапсырманы орындап қорғау.
Ережені еске түсіру, бір біріне сұрақ қою

<<Рефлексиялық - бағалау>> кезеңі

Бүгінгі сабақта мен не үйрендім?
Нені білгім келеді?

<<Бүгінгі сабақта мен не үйрендім?>> деген кесте бойынша оқушылардың пікірі тыңдалады.
Кесте
Рефлексия
Балаларға баспалдақ суреті салынған қағаз таратылып беріледі де, сол баспалдақтағы өзінің орнын белгілеу тапсырылады. Егер оқушы өзін сабақта жақсы сезініп, сабақты жақсы түсінсе, баспалдақтың ең биік жеріне күннің суретін салады.Ал егер сабақты дұрыс түсінбесе, сабақ ұнамаса, баспалдақтың төменгі жағына бұлттың суретін салады. Сабақта оқушының көңіл-күйі орташа болып, кейбір нәрселерді түсінбесе, онда баспалдақтың ортасына бір жағы ашық, бір жағы боялған бұлттың суретін салады. Осылайша оқушының өзін-өзі бағалауы мен мұғалімнің сабағы бағаланып, өзара кері байланыс жүзеге асырылады.
Оқушылар берілген баспалдаққа өздеріне ұнаған суретті салады.
Баспалдақ суреті.
Үйге тапсырма
<<Бақытты адам бай адам>> немесе << Жеті байлық >> деген тақырыпта шығарма жазу.

Бағалау.
Формативті бағалау: Оқушыларды мадақтап, бағалау

Ұқсас жұмыстар
Жаңа ғасыр аясында. тәрбие сағаты
Қазақтың киелі сандары
Қ.мырза-әли. «жеті» өлеңі
Жеті қазына
Сан есімнен өткенді қайталау жайлы ақпарат
Ертегіні сахналау
Тақырып - 7 саны мен цифры
Сандар сыры
Жеті қазынаның бірі ертегі
Жеті ғажайып сыры
Пәндер