Ю дыбысының емлесі. Сыйлық

"Бекітемін"

Мектеп директорыС. Ташполатов

Қысқа мерзімді жоспарлау

Мұғалім: Рустемова Д

Күні: 06. 03. 2015 жылы: Күні: 06. 03. 2015 жылы
Пәні: Сауат ашу: Пәні: Сауат ашу
Сынып: 1 -«Б»: Сынып: 1 - «Б»
Күні: 06. 03. 2015 жылы: Сабақтың тақырыбы
Пәні: Сауат ашу: Ю дыбысының емлесі. Сыйлық
Күні: 06. 03. 2015 жылы: Сабақтың мақсаты
Пәні: Сауат ашу: Ю дыбысын сөз ішінде, жеке дыбыстап, мәтінді дұрыс оқуға дағдылану. Оқушыларға жаңа сабақ бойынша түсінік беру, жаңа сабақты АКТ көмегімен меңгерту. Түрлі тапсырмалардың көмегімен түсіндіру, пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Күні: 06. 03. 2015 жылы: Оқытудың нәтижелері
Пәні: Сауат ашу:

Жаңа тақырыпты түрлі тәсілдер арқылы меңгереді. Ю дыбысын сөз ішінде дұрыс дыбыстай алады. Мәнерлеп

оқуды, мәтіннің тақырып пен идеясын ашуды үйренеді.

Күні: 06. 03. 2015 жылы: Негізгі дерек-көздер
Пәні: Сауат ашу:

1. Сауат ашу-2010 жыл

2. Бастауыш сынып журналы 2013 жыл

Күні: 06. 03. 2015 жылы: Модульдің кіріктірілуі
Пәні: Сауат ашу: АКТ, оқытудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлау, оқытуда басқару және көшбасшылық
Күні: 06. 03. 2015 жылы: Қолданылатын әдіс тәсілдер
Пәні: Сауат ашу: Миға шабуыл, диалогтық оқыту, топтық жұмыс, сұрақ - жауап, кері байланыс. Ішкі, сыртқы шеңбер. «Өрмекшінің торы » әдісі, «Мозайка» әдісі, «Лақтыру»әдісі, «Ой қозғау» әдісі, «Серпілген сауал»әдісі, «Бес бармақ» әдісі, «Қатесіні тап »әдісі
Күні: 06. 03. 2015 жылы: Пәнаралық байланыс
Пәні: Сауат ашу: Математика, дүниетану
Күні: 06. 03. 2015 жылы: Сабақтың түрі
Пәні: Сауат ашу: Аралас сабақ түрі, сайыс

Сабақтың барысы

Сабақ бөлімінің кезеңдері: Сабақ бөлімінің кезеңдері
Уақыты: Уақыты
Мұғалімніңіс -әрекеті:

Мұғалімнің

іс -әрекеті

Оқушыныңіс-әрекеті:

Оқушының

іс-әрекеті

Ресурстар, көрнекіліктер: Ресурстар, көрнекіліктер
Сабақ бөлімінің кезеңдері: Ұйымдастыру кезеңі
Уақыты:

2 мин

2 мин

1 мин

2 мин

Мұғалімніңіс -әрекеті:

1. Сәлемдесу, қолайлы психологиялық көңіл-күй қалыптастыру. «Айналмақ» сергіту сәті

2. Топқа бөлу. Үш топтың

аты «Халық Банк», «Альянс Банк», «КазКом»болып жазылып қойылады.

3. Сыныпқа бағалау қалай

жүргізілетінін түсіндіремін. Тақтаға ілулі «Бағалау мониторингі»арқылы түсіндіремін. Соңында жиынтық баға шығады.

4. Қай топтың оқушылары тез, нақты жауап беріп отырса, сол топтың банктегі ақшасы, алтыны көбейеді.

5. «Өрмекшінің торы» әдісі арқылы өткен сабақты пысықтау.

Оқушыныңіс-әрекеті:

1. Оқушылар екі шеңбер болып, ішкі және сыртқы болып бөлініп, карусель болып тұрады. Ұзақ көрмеген досыны көргендей ситуацияға және төрт жасар бала болады, өкпелеп қалған кейіпке түсіп, сосын бір- біріне тілек айтады.

2. Төрт елдің валюталарын

араластырылған қорапқа

салып, әр оқушы валюта қай елге тән болса, сол топқа барып отырады.

3. Оқушылар тапсырмаларға байланысты смайликтерін, өзінің аты жанына жабыстырады.

4. Оқушылар тәртіп сақтап, тез, нақты, жауап беруге тырысады.

5. Оқушылар тақтадағы өрмекшінің торларындағы сұрақтарға жауап береді

Ресурстар, көрнекіліктер:

Көңілді әуен

DVD құрылғысыдан

2. Валюталар, топқа арналған валюта

белгілері

.

3. Бағалау мониторингі

5. слайдтар

Сабақ бөлімінің кезеңдері: Жаңа сабаққа дайындық
Уақыты:

10мин

3мин

Мұғалімніңіс -әрекеті:

Мұғалім үш топқа сабақтың мазмұнын ашу үшін, екі -екі сөйлемнен бөліп береді.

а) Юнустың үйінде үй құстары көп. Олар тауық. қаз, күрке тауық, үйрек.

ә) Оған досы Қаюм көмек береді. Балапандары арқасыдан жүреді.

б) Юсупқа екі балапан сыйлық қылып берді. Юсуп өте қуанды.

«Лақтыру»әдісі арқылы, жалғастыру. Мұғалім әр топқа сұрақ қойып, білмесе, басқа топқа лақтырып отырып,

жаңа тақырыпты қорытындылайды.

Сұрақтар:

1. Юнустың үйінде не бар?

2. Оған кім көмектеседі?

3. Юнус неге қуанады?

Оқушыныңіс-әрекеті:

Оқушылар сол сөйлемді, өздері үш минут ішінде талқылап, дайындалып, бірін- кетін сахна көрінісін көрсетеді.

а) Бастарына керекті кейіпкерлердің суреттерін киіп, ұйымдастырады.

ә) Қаюм мен шөжектер әрекет жасайды.

б) Юсуп, екі балапан суретін, Юнустан алып, өз әрекетін жасайды.

Оқушылар мұғалімнің сұрағына жауап береді. Білмесе, басқа топқа доп лақтырады.

Ресурстар, көрнекіліктер: Оқулық, үй жұмысы дәптерлері, экрандағы тапсырмалар.
Сабақ бөлімінің кезеңдері: Жаңа сабақ
Уақыты: 4 мин
Мұғалімніңіс -әрекеті:

«Мозайка» әдісі арқылы

жаңа сабақтағы мәтінді

үш бөлекке бөліп, оқытып шығады.

.

Оқушыныңіс-әрекеті: Оқушылар мәтіннің бөлектерін түсіндіреді, топта талқылайды.
Ресурстар, көрнекіліктер: Оқулық, слайттағы ақпараттар
Сабақ бөлімінің кезеңдері: Жаңа сабақты талқылау
Уақыты:

8 мин

2 мин

Мұғалімніңіс -әрекеті:

1. Қызығушылық ояту сатысы: «Ой қозғау» әдісін ұйымдастыру

2. Дәптермен жұмыс

«Серпілген сауал»әдісі

Жүзімнен не дайындалады?

Оқушыныңіс-әрекеті:

1. Оқушылар сұрақтарға жауап береді қорғайды, өзін-өзі бағалайды

2. Оқушылар дәптерде өз жұмыстарын 125-жаттығуды жазады

Балалар жауап береді.

Ресурстар, көрнекіліктер:

1. Оқулық,

интерактив тақта

Сабақ бөлімінің кезеңдері: Сергіту сәті
Уақыты: 3 мин
Мұғалімніңіс -әрекеті: «Қайықта» екі топқа плакат беріледі, екі топтың үздігі, ушінші топпен жарысады.
Оқушыныңіс-әрекеті: Оқушылар плакаттан шықпай, бес адам артында, бір адам

Ұқсас жұмыстар
"қазақ тілінің фонетикасы" қазақ тілінен курс
Ю дыбысының жазылуы
Ю дыбысы мен әрпі. 1 сынып
Тұйық етістіктің емлесі. Тұйық етістіктің емілесін қайталау
Кітапхана асхана
Жазу қатарындағы үлгіні жазу
Ойын кезеңдері
Тіл әлеміне саяхат. "р" дыбысы мен әрпін қайталау
Зз дыбысы және әрпі
Тұйық етістіктің емлесі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz