Ю дыбысының емлесі. Сыйлық

"Бекітемін"
Мектеп директорыС. Ташполатов
Қысқа мерзімді жоспарлау
Мұғалім: Рустемова Д
Жаңа тақырыпты түрлі тәсілдер арқылы меңгереді. Ю дыбысын сөз ішінде дұрыс дыбыстай алады. Мәнерлеп
оқуды, мәтіннің тақырып пен идеясын ашуды үйренеді.
1. Сауат ашу-2010 жыл
2. Бастауыш сынып журналы 2013 жыл
Сабақтың барысы
Мұғалімнің
іс -әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
2 мин
2 мин
1 мин
2 мин
1. Сәлемдесу, қолайлы психологиялық көңіл-күй қалыптастыру. «Айналмақ» сергіту сәті
2. Топқа бөлу. Үш топтың
аты «Халық Банк», «Альянс Банк», «КазКом»болып жазылып қойылады.
3. Сыныпқа бағалау қалай
жүргізілетінін түсіндіремін. Тақтаға ілулі «Бағалау мониторингі»арқылы түсіндіремін. Соңында жиынтық баға шығады.
4. Қай топтың оқушылары тез, нақты жауап беріп отырса, сол топтың банктегі ақшасы, алтыны көбейеді.
5. «Өрмекшінің торы» әдісі арқылы өткен сабақты пысықтау.
1. Оқушылар екі шеңбер болып, ішкі және сыртқы болып бөлініп, карусель болып тұрады. Ұзақ көрмеген досыны көргендей ситуацияға және төрт жасар бала болады, өкпелеп қалған кейіпке түсіп, сосын бір- біріне тілек айтады.
2. Төрт елдің валюталарын
араластырылған қорапқа
салып, әр оқушы валюта қай елге тән болса, сол топқа барып отырады.
3. Оқушылар тапсырмаларға байланысты смайликтерін, өзінің аты жанына жабыстырады.
4. Оқушылар тәртіп сақтап, тез, нақты, жауап беруге тырысады.
5. Оқушылар тақтадағы өрмекшінің торларындағы сұрақтарға жауап береді
Көңілді әуен
DVD құрылғысыдан
2. Валюталар, топқа арналған валюта
белгілері
.
3. Бағалау мониторингі
5. слайдтар
10мин
3мин
Мұғалім үш топқа сабақтың мазмұнын ашу үшін, екі -екі сөйлемнен бөліп береді.
а) Юнустың үйінде үй құстары көп. Олар тауық. қаз, күрке тауық, үйрек.
ә) Оған досы Қаюм көмек береді. Балапандары арқасыдан жүреді.
б) Юсупқа екі балапан сыйлық қылып берді. Юсуп өте қуанды.
«Лақтыру»әдісі арқылы, жалғастыру. Мұғалім әр топқа сұрақ қойып, білмесе, басқа топқа лақтырып отырып,
жаңа тақырыпты қорытындылайды.
Сұрақтар:
1. Юнустың үйінде не бар?
2. Оған кім көмектеседі?
3. Юнус неге қуанады?
Оқушылар сол сөйлемді, өздері үш минут ішінде талқылап, дайындалып, бірін- кетін сахна көрінісін көрсетеді.
а) Бастарына керекті кейіпкерлердің суреттерін киіп, ұйымдастырады.
ә) Қаюм мен шөжектер әрекет жасайды.
б) Юсуп, екі балапан суретін, Юнустан алып, өз әрекетін жасайды.
Оқушылар мұғалімнің сұрағына жауап береді. Білмесе, басқа топқа доп лақтырады.
«Мозайка» әдісі арқылы
жаңа сабақтағы мәтінді
үш бөлекке бөліп, оқытып шығады.
.
8 мин
2 мин
1. Қызығушылық ояту сатысы: «Ой қозғау» әдісін ұйымдастыру
2. Дәптермен жұмыс
«Серпілген сауал»әдісі
Жүзімнен не дайындалады?
1. Оқушылар сұрақтарға жауап береді қорғайды, өзін-өзі бағалайды
2. Оқушылар дәптерде өз жұмыстарын 125-жаттығуды жазады
Балалар жауап береді.
1. Оқулық,
интерактив тақта
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz