Киелі сандардың құпиясы

9 (орыс) сынып

Қазақ тілі пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспары.

Сыныбы:
9 б
Пәні:
Қазақ тілі
Сыныбы:: Сабақ тақырыбы:
9 б: Киелі сандардың құпиясы
Сыныбы:: Сілтеме:
9 б:

ҚР Білім беру стандарты, пән бағдарламасы, Қазақ тілі оқулығы-

9 сынып.

Авторы: Артыкова Т. М., Боранбай М. Б. http://bilimkozy. idhost. kz/1600-sabak. html

Сыныбы:: Жалпы мақсаты:
9 б:

1. Білімділік: Оқушылардың ойлау қабілетін, тапқырлығын, жылдамдығын, таным белсенділігін арттыру. Киелі сандар сырын ашу, сатылай кешенді талдау технологиясын қолдана отырып оқушылардың білімдерін тиянақтау.

2. Дамытушылық: Оқушылардың ойлау және тілдік қабілеттерін, қарым- қатынастық біліктілігін дамыту, грамматикалық тапсырмаларды дұрыс орындау, негізгі ойды бөліп алу, өз пікірін қорғай алу, ой қорытындысын жасату.

3. Тәрбиелік: Оқушыларға өз елін қастерлеуге, халық дәстүрін, Отанын сүюге, қазақтың киелі, қасиетті сандарын есте сақтауға тәрбиелеу.

Сыныбы:: Әдіс- тәсілдер:
9 б: Блум таксономиясы бойынша сыни тұрғыдан ойлауға үйрету әдіс- тәсілдері
Сыныбы:: Күтілетін нәтиже
9 б:

Халықтық ырымдарды, болжамдарды, тұжырымдарды қажеттілігіне қарай өз тәжірибесіне пайдалануға тырысады.

Сандар сырын білуге құштарлығы артады.

Тапсырманы орындағанда бастапқы біліміне сүйеніп, алға қарай да өмірде пайдалану;

Өз бетімен білім алуға мүмкіндік туғызу;

Сыни тұрғыдан ойлануға мүмкіндік туғызу.

Сыныбы:: Негізгі идеялар
9 б: Оқушыларға қазақ халқының дәстүрлерін сандар арқылы үйрету. Сандар сырын білуге құштарлығын арттыру.
Сыныбы:: Дереккөздер
9 б: Интернет деректері, бейнефильм, сайттар, ресурстар
Сыныбы:: Сабақ кезеңдері
9 б: Мұғалімнің іс- әрекеті
Пәні:: Оқушының іс- әрекеті
Сыныбы:: І Ұйымдастыру
9 б: Ынтымақтастық атмосферасын орнату үшін шеңберге тұрып, «Не құнды?» тренингін өткіземін
Пәні:: Оқушылар арасында ынтымақтастық атмосферасы орнайды. Не құнды ? екенін сыни ойлана отырып жауап береді (Мыс: отбасы құнды, білім құнды, уақыт құнды, салт- дәстүріміз құнды. )
Сыныбы:: Топқа бөлу
9 б: Сыныпты 2 топқа бөлу, сыныпта 8 оқушы, әр топ 4 оқушыдан болады.
Пәні:: Сынып оқушылары пазлдар арқылы топқа бөлінеді: «Жеті» және «үш» тобы болып бөлінеді.
Сыныбы::
9 б:

Үй тапсырмасын сұрау. Жұптық тапсырма.

1. «Мозаика» әдісі бойынша кеспе қағаздардан сөйлемдер құрау.

2. «Сұрақ- бізден, жауап -сізден»:

1 Енші дегеніміз не?

2. Жасау дегеніміз не?

3. Жерұшық қандай дәстүр?

Пәні:: 1. Оқушылар кеспе қағаздардағы сөздерден сөйлем құрайды.
Сыныбы:: І. Білу, тану
9 б:

1. Кіріспе.

7 және 3 сандарының сыры туралы ой бөлісу. Қазақ халқында жеті, үш сандары киелі деп есептелген.

Сыныбы::

ІІ. Түсіну

(топтық тапсырма)

9 б:

І топ «Жеті» тобы:

Қазақ халқының ұғымында жеті санының қасиетті, киелі сан екендігін білесіңдер ме?

ІІ топ: «Үш» тобы:

Үш санына байланысты не айтар едіңдер?

Пәні::

І топ « Жеті» сөзімен байланысты халқымызда жеті қазына, жеті күн, жеті ата, жеті ұрпақ, жеті байлық сөздері пайда болған, 17- ғасырда Тәуке ханның

«Жеті жарғысы» да жеті санының қасиеттігіне байланысты болғанын айтады.

ІІ топ Үш санына байланысты әр түрлі мәліметтер айтады. Мысалы: Үш із, үш ғайып, үш алыс, үш арсыз, үш байлық, үш мақсат, үш би т. б.

Сыныбы:: ІІІ. Қолдану
9 б:

«Ашық микрофон»

Диалог орнату мақсатында жеті қазына туралы оқушылармен сұхбат.

Жеті қазынаны білмейтін қазақ баласы жоқ деп ойлаймын. Соның негізінде ұлттық арнамыздан тілші келіп отыр. Бірнеше сұрақтар қояды.

Пәні::

Оқушылар төмендегі сұрақтарға жауап береді:

  1. Жеті қазынаға нелер жатады?
  2. Осы ұғымдарды жеті қазынаға жатқызу себебі неде деп ойласыңдар?
  3. Тағы қандай басқа санға байланысты ырым, нанымдар білесіңдер?
Сыныбы:: Сергіту сәті
9 б: Бейнефильм көру. «Сандар сыры»
Пәні:: Әр оқушы өзіне ұнайтын сан ойлап, бейнефильмнен өзі туралы мінездеме тыңдай алады.
Сыныбы:: ІҮ. Талдау
9 б:

Оқулықпен жұмыс.

1. 1, 2 тапсырмаларды орындау.

2. Сатылай кешенді талдау жасау.

Пәні::

I тапсырма:

«Үш» тобы :

  1. М. Мақатаев туралы айтып беру.
  2. «Үш бақытым» өлеңін оқу, үш бақытты атау.

«Жеті» тобы:

1. Жеті жетімді атау.

2. Мәтін бойынша тоғыз жетімді атап, жазбаша орындау.

ІІ тапсырма:

Сатылай кешенді талдау : Екі топ жеті, үш сөз-деріне лексикалық- грамматикалық талдау жасайды.

Сыныбы::

Ү. Жинақтау

Топтық жұмыс

9 б:
  1. Жеті, үш сандары туралы мәліметтерді сәйкестендіру. /слайдта жазылып тұрады/.
  2. Қасиетті сандар туралы мақал- мәтелдер айту.
Сыныбы:: ҮІ. Бағалау
9 б:

Бүгінгі тақырып бойынша не ұқтық?

«Бір айналым сөйлем» әдісі бойынша жаңа сабақты қорытындылау.

Пәні:: Тақырып төңірегінде әр оқушы бір сөйлемнен айтып шығады.
Сыныбы:: Қорытынды баға
9 б: Критерий бойынша әр оқушы гүл бейнесіндегі өзін- өзі бағалау бетшесіне баға қойып, орташа бағаларын айту керек.
Пәні:: Күнделіктеріне бағасын қойдырады
Сыныбы:: Рефлексия
9 б: Сабақтан алған әсері
Пәні:: Сабақтан алған әсерін айтады. Көңіл күй смайликтеріне стикерлерді орналастырады
Сыныбы:: Үй тапсырмасын беру.
9 б: 9, 40 сандары туралы мәлімет жинау

Ұқсас жұмыстар
Қазақ-қонақжай халық жайлы ақпарат
Ақмола облысы
7 санының құрамы жайлы ақпарат
Сандар сырының құпиялары
Киелі сандар сыры
Ойын шарты
Дарындылар додасы жайлы ақпарат
Сөз - мерген жайлы ақпарат
Ә.Біржанқызы Киелі жеті саны
Мектеп ұстаздары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz