Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Егіншілік дәстүрі Б.Момышұлы. Комбайншы Ғ.Қайырбеков
Күні:
Пәні:
Сыныбы:
әдебиеттік оқу
3 <<в>>
Сабақтың тақырыбы:
Егіншілік дәстүрі Б.Момышұлы. Комбайншы Ғ.Қайырбеков
Сабақтың мақсаты:
Бағдарламалау үрдісінде егіншілік дәстүрі соның ішінде бидай өніміне, комбайншылардың еңбегіне тоқталып, мағынасын ашу.Жер ананың берер пайдасы туралы айту.
Күтілетін нәтиже
А
Автор туралы мағлұмат жинайды. Мәтіннің мазмұнын ашып, ой түйіндейді.
В
Оқушының іздемпаздығы артады, тапсырмаларды тиімді орындайды.
С
Есте сақтау қабілеті дамиды, топпен жұмыс жасауға дағдыланады.
Блум таксономиясы
Сабақтың мазмұны
Мұғалімнің іс әрекеті
Оқушының іс әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Уақыт
.Психологиялық дайындық Амандасу.
- Қайырлы таң достым,
Қайырлы күн болсын.
Сәрсенбінің әр кезі,
Сәттілікке толсын.
Біздің алар бағамыз,
Кілең <<бестік>> болсын
ІІ.Үй жұмысын тексеру
1 топ. Дүниедегі ең дәмді ас қандай тағам деп ойлайсың? Пікіріңді дәлелде.
2 топ. Өзің тұратын аймақта өсетін дәнді дақылдар туралы әңгімеле.
3 топ. Дақылдардан жасалатын тағамдарды ата, олар туралы жұмбақ жаз.
Топқа бөлінеді. Топта ынтымақтастық орнайды.
Мамандық бойынша оқушыларды шағын топтарға бөлу.
1 1.Дәрігер
2.Егінші
3.Сауыншы
Үй тапсырмасын топтар бөлісіп айтып шығады.
Бір бірінің тапсырмаларын толықтырып отыруға болады.
Мамандық суреттері
Интерактивті тақта
5минут
Білу
Түсіну
Ж Жаңа сабақты бастамас бұрын
егіншілік, комбайншы туралы 3
минуттық видео көрсетіледі. Осылай
жаңа тақырыпқа түсеміз.
Әр Топ оқушыларыкөрген видео
туралы ойларын, пікірлерін
ортаға салып айтады.
Комбайн мен ораққа диалог құрады. Қазіргі өмірмен байланыстырып, ойларын ортаға салады.
Көшбасшы бағалау парақшасына бағалайды.
Постер маркер
10 мин
Қолдану
Сөздік жұмыс.
Нысабы- бұйырғаны
Екшеу- сабаны мен дән бөліп беру.
А Авторлар туралы презентация
көрсету.
Әр топ оқушылары мәтінді тізбектей оқиды. Түсініксіз сөздер болса түртіп алып отырады. Ол сөздерге сөздік жұмысы жүргізіледі.
слайд
10 мин
Талдау
Топтық жұмыс
- 1 - топ. Комбайншы еңбегі
2 2 - топ. <<Жел шақырғанға
келеді>> қалай түсінесің?
3 - топ . Жер - Ана
адамдарды асырап келеді.
Жер жемісін бермесе
аштық болады. Аштықты болдырмас үшін сен не істер едің?
Топта бірін бірі критерийлер бойынша бағалайды.
10 мин
Жинақтау
Топтастыру.
дән - байлық, дән - молшылық
дән тіршілік, дән - маңдайтер,
дән - өмір, дән - бақыт,
дән - жеңіс, дән - береке.
Маркер, плакат, суреттер
5 мин
Бағалау
Шығу парағын толтыру
Бүгінгі сабақта маған жаңалық болды.
Бүгінгі сабақта басты ой не болды?
Менің ұсынысым.
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Топ басшысы топ мүшелерін бағалайды.
5 мин
Рефлесия
Мұғалім оқушыларға стикер таратады.
Өз әсерлерін жазады.
Сабақтың өзіндік талдауы:
Осы сaбaқтa сынып oқyшылaры сaбaққa қызығyшылықпен қaрaйтын бoлды. Бaйқaғaным oлaрғa көбiнесе рөлдiк oйын, диaлoг құрaстырy қызықтырaды. Көршi oтырғaн oқyшылaрмен <<Кoмбaйн>> мен <> диaлoгiн құрaстырғaндa, эссе жазғанда қызy тaлқығa түстi. Oсы тaпсырмaдa A,В,С oқyшылaрды бaйқaдым. В oқyшы жaқсы жayaп бердi. С oқyшы oйлaнып, қaлaй дұрыс aйтсaм деп, бiрaқ жayaптaрын дұрыс aйтты. С oқyшымда aздaғaн тaлпынысын, ынтaсын бaйқaдым. Оқушылар көп мағлұмат алды. Тіпті В оқушы интернетен ізденіп үй жұмысын, слайд арқылы қорғады.Сабақ оқушыларға ұнады, мақсатына жетті.
Пәні:
Сыныбы:
әдебиеттік оқу
3 <<в>>
Сабақтың тақырыбы:
Егіншілік дәстүрі Б.Момышұлы. Комбайншы Ғ.Қайырбеков
Сабақтың мақсаты:
Бағдарламалау үрдісінде егіншілік дәстүрі соның ішінде бидай өніміне, комбайншылардың еңбегіне тоқталып, мағынасын ашу.Жер ананың берер пайдасы туралы айту.
Күтілетін нәтиже
А
Автор туралы мағлұмат жинайды. Мәтіннің мазмұнын ашып, ой түйіндейді.
В
Оқушының іздемпаздығы артады, тапсырмаларды тиімді орындайды.
С
Есте сақтау қабілеті дамиды, топпен жұмыс жасауға дағдыланады.
Блум таксономиясы
Сабақтың мазмұны
Мұғалімнің іс әрекеті
Оқушының іс әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Уақыт
.Психологиялық дайындық Амандасу.
- Қайырлы таң достым,
Қайырлы күн болсын.
Сәрсенбінің әр кезі,
Сәттілікке толсын.
Біздің алар бағамыз,
Кілең <<бестік>> болсын
ІІ.Үй жұмысын тексеру
1 топ. Дүниедегі ең дәмді ас қандай тағам деп ойлайсың? Пікіріңді дәлелде.
2 топ. Өзің тұратын аймақта өсетін дәнді дақылдар туралы әңгімеле.
3 топ. Дақылдардан жасалатын тағамдарды ата, олар туралы жұмбақ жаз.
Топқа бөлінеді. Топта ынтымақтастық орнайды.
Мамандық бойынша оқушыларды шағын топтарға бөлу.
1 1.Дәрігер
2.Егінші
3.Сауыншы
Үй тапсырмасын топтар бөлісіп айтып шығады.
Бір бірінің тапсырмаларын толықтырып отыруға болады.
Мамандық суреттері
Интерактивті тақта
5минут
Білу
Түсіну
Ж Жаңа сабақты бастамас бұрын
егіншілік, комбайншы туралы 3
минуттық видео көрсетіледі. Осылай
жаңа тақырыпқа түсеміз.
Әр Топ оқушыларыкөрген видео
туралы ойларын, пікірлерін
ортаға салып айтады.
Комбайн мен ораққа диалог құрады. Қазіргі өмірмен байланыстырып, ойларын ортаға салады.
Көшбасшы бағалау парақшасына бағалайды.
Постер маркер
10 мин
Қолдану
Сөздік жұмыс.
Нысабы- бұйырғаны
Екшеу- сабаны мен дән бөліп беру.
А Авторлар туралы презентация
көрсету.
Әр топ оқушылары мәтінді тізбектей оқиды. Түсініксіз сөздер болса түртіп алып отырады. Ол сөздерге сөздік жұмысы жүргізіледі.
слайд
10 мин
Талдау
Топтық жұмыс
- 1 - топ. Комбайншы еңбегі
2 2 - топ. <<Жел шақырғанға
келеді>> қалай түсінесің?
3 - топ . Жер - Ана
адамдарды асырап келеді.
Жер жемісін бермесе
аштық болады. Аштықты болдырмас үшін сен не істер едің?
Топта бірін бірі критерийлер бойынша бағалайды.
10 мин
Жинақтау
Топтастыру.
дән - байлық, дән - молшылық
дән тіршілік, дән - маңдайтер,
дән - өмір, дән - бақыт,
дән - жеңіс, дән - береке.
Маркер, плакат, суреттер
5 мин
Бағалау
Шығу парағын толтыру
Бүгінгі сабақта маған жаңалық болды.
Бүгінгі сабақта басты ой не болды?
Менің ұсынысым.
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Топ басшысы топ мүшелерін бағалайды.
5 мин
Рефлесия
Мұғалім оқушыларға стикер таратады.
Өз әсерлерін жазады.
Сабақтың өзіндік талдауы:
Осы сaбaқтa сынып oқyшылaры сaбaққa қызығyшылықпен қaрaйтын бoлды. Бaйқaғaным oлaрғa көбiнесе рөлдiк oйын, диaлoг құрaстырy қызықтырaды. Көршi oтырғaн oқyшылaрмен <<Кoмбaйн>> мен <
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz