Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Менің туған жерім
Дүйсенбекова Нүргүл Қадырбековна
№252 Г.Н.Ковтунов атындағы орта мектеп
қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі.
Сабақтың тақырыбы: Менің туған жерім.
Сабақтың міндеттері: 1.Мәтінмен таныстыру, жаңа сөздермен жұмыс жүргізу, мәтінді мазмұндауға дағдыландыру, сөздік қорын молайту, мәтін бойынша тіл дамыту жұмысын жүргізу, түрлі тапсырмаларды орындай отырып, оқушылардың ой өрісін, ойлау қабілетін дамыту. 2.Оқушыларға бағыт- бағдар бере отырып, өз беттерінше жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру.
3.Отанға , туған жерге деген сүіспеншілігін арттыру
Күтілетін нәтижелер: туған жер туралы толық түсінік алу; топта қарым-қатынас жасай білуді үйренуі; қазақ тілінде оқып , сауатты жаза білу жұмыстарын жандандыру.
Сабақтың түрі: аралас сабақ:
Сабақтың әдісі: жазу және оқу арқылы сын тұрғысынан ойлау; <<Ақылды доп>> әдісі; диалогтік оқыту әдісі; топпен, жұппен жұмыс;
Пәнаралық байланыс: орыс тілі, қазақ тілі.
Сабақтың көрнекілігі: туған жер туралы бейнеролик , суреттер, плакат, маркер, АКТ, слайдтар, доп.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылармен амандасу, түгелдеу, жылылық шеңберін жасап, Қазақстан туралы жылы лебіздерін білдіру. Әнұранды орындау. Топқа бөлу.
II. Үй тапсырмасын сұрау. Сұрақ - жауап <<Ақылды доп>> әдісі арқылы.
1. Қазақстан қандай мемлекет?
2. Қазақстанның президенті кім?
3. Қазақстанның астанасы қай қала?
4. Қазақстанның бұрынғы астанасы қай қала?
5. Астана қандай қала?
6. Қазақстанның рәміздерін ата.
7. Ту неге көгілдір туспен боялған?
8. Туда нелер бейнеленген?
9. Олар неге сары түспен боялған?
10. Елтаңбада нелер бейнеленген?
I. Қызығушылықты ояту.Туған жер туралы бейнеролик көру.
1. Біздің туған жеріміз қалай аталады ?
2. Ол қандай?
3. Қандай көрнекті жерлер бар?
4. Сенің туған жерің саған ұнай ма?
IV. Мағынаны тану.
Оқушыларды жаңа сабақтың тақырыбымен таныстыру.
Топтарды жаңа сөздермен таныстыру.
туған жер - родная земля
туылдым - родился
жақын - близко
шағын - маленький
Жаңа сөздерді оқушылар оқып, сөз тіркестерін, сөйлемдер құрастырады.
Туған жер туралы мақалдар айту.
1. Топпен жұмыс.
2 топқа тапсырма. Оқушылар мәтінмен жұмыс жасайды, плакатқа туған жердің суреттерін түсіріп, әңгімелеп береді.
1- топ . Қала туралы. Оқу , аудару, постер қорғау.
2- топ . Ауыл туралы. Оқу , аудару, постер қорғау.
<<Даналық ағашы>> ойыны.
Әр оқушы мәтін бойынша қиын сұрақ құрап, стикерге жазады. Мұғалімнің қолындағы сандықшаға сұрақтарды салады. Әр оқушы сұрақ жазылған стикерді алып, сол сұраққа жауап береді.
Тапсырманы әр топтың топ басшылары бағдаршам арқылы бағалайды. Толық жауап берген топты <<жасыл>> түспен, орташа жауап берген топты <<сары>> түспен, төмен жауап берген топты <<қызыл>> түспен бағалайды.
3-тапсырма. Тақтамен жұмыс. Сөйлемдерді толықтырып , асты сызылған сөздерді буынға бөліп жазу.
Мұғалімнің тарапынан формативті бағалау беріліп отырады.
Сергіту сәті.
Грамматикалық тапсырма. 4-тапсырма. Тәуелдік жалғауларын дұрыс қойып жаз.
Менің астана..., қала..., Менің ауыл..., үй..., мектеб...
Сенің астана..., қала..., Сенің ауыл..., үй..., мектеб...
Сіздің астана..., қала..., Сіздің ауыл...., үй..., мектеб...
Оның астана..., қала..., Оның ауыл...., үй..., мектеб....
<<Әрі оқу, әрі ойын>>
Тапсырма. Оқушыларға сөздер беріледі ,солардың аудармасын айтады.
родная земля - область-
флаг - родился -
нравится - герб -
гимн - государство -
столица - близко -
символ - маленький -
родина - уголь -
производят - национальность -
<<Көп тіл білу- кемеңгерлік>>.
Экраннан көрсетілген суреттерді қазақша, орысша айту керек.
Елтаңба, ту, сағат, гүл, доп, қоян, жолбарыс, түйенің суреттері көрсетіледі.
<<Тапқыр болсаң, тауып көр>>
Тұзда бар, Гауһарда бар,
Суда жоқ. Гүлнарда жоқ.
Мұзда бар, Жауһарда бар,
Буда жоқ. /ұ/ Сәуледе жоқ. /һ/
Үйде бар, Қазда бар,
Шиде жоқ. Үйректе жоқ.
Күйде бар, Құрда бар,
Биде жоқ. /ү/ Шілде жоқ. /қ/
Дәнде бар, Бірде бар,
Елде жоқ. Үште жоқ.
Сәнде бар, Екіде бар,
Селде жоқ. /ә/ Бесте жоқ. /і/
Ой толғаныс сәті. Оқушыларға мұғалім тарапынан рефлексия парақтары таратылады, ал оқушылар өздерінің сабақтан алған әсерлерін жазады.
Үйге тапсырма: 5-тапсырма.
№252 Г.Н.Ковтунов атындағы орта мектеп
қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі.
Сабақтың тақырыбы: Менің туған жерім.
Сабақтың міндеттері: 1.Мәтінмен таныстыру, жаңа сөздермен жұмыс жүргізу, мәтінді мазмұндауға дағдыландыру, сөздік қорын молайту, мәтін бойынша тіл дамыту жұмысын жүргізу, түрлі тапсырмаларды орындай отырып, оқушылардың ой өрісін, ойлау қабілетін дамыту. 2.Оқушыларға бағыт- бағдар бере отырып, өз беттерінше жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру.
3.Отанға , туған жерге деген сүіспеншілігін арттыру
Күтілетін нәтижелер: туған жер туралы толық түсінік алу; топта қарым-қатынас жасай білуді үйренуі; қазақ тілінде оқып , сауатты жаза білу жұмыстарын жандандыру.
Сабақтың түрі: аралас сабақ:
Сабақтың әдісі: жазу және оқу арқылы сын тұрғысынан ойлау; <<Ақылды доп>> әдісі; диалогтік оқыту әдісі; топпен, жұппен жұмыс;
Пәнаралық байланыс: орыс тілі, қазақ тілі.
Сабақтың көрнекілігі: туған жер туралы бейнеролик , суреттер, плакат, маркер, АКТ, слайдтар, доп.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылармен амандасу, түгелдеу, жылылық шеңберін жасап, Қазақстан туралы жылы лебіздерін білдіру. Әнұранды орындау. Топқа бөлу.
II. Үй тапсырмасын сұрау. Сұрақ - жауап <<Ақылды доп>> әдісі арқылы.
1. Қазақстан қандай мемлекет?
2. Қазақстанның президенті кім?
3. Қазақстанның астанасы қай қала?
4. Қазақстанның бұрынғы астанасы қай қала?
5. Астана қандай қала?
6. Қазақстанның рәміздерін ата.
7. Ту неге көгілдір туспен боялған?
8. Туда нелер бейнеленген?
9. Олар неге сары түспен боялған?
10. Елтаңбада нелер бейнеленген?
I. Қызығушылықты ояту.Туған жер туралы бейнеролик көру.
1. Біздің туған жеріміз қалай аталады ?
2. Ол қандай?
3. Қандай көрнекті жерлер бар?
4. Сенің туған жерің саған ұнай ма?
IV. Мағынаны тану.
Оқушыларды жаңа сабақтың тақырыбымен таныстыру.
Топтарды жаңа сөздермен таныстыру.
туған жер - родная земля
туылдым - родился
жақын - близко
шағын - маленький
Жаңа сөздерді оқушылар оқып, сөз тіркестерін, сөйлемдер құрастырады.
Туған жер туралы мақалдар айту.
1. Топпен жұмыс.
2 топқа тапсырма. Оқушылар мәтінмен жұмыс жасайды, плакатқа туған жердің суреттерін түсіріп, әңгімелеп береді.
1- топ . Қала туралы. Оқу , аудару, постер қорғау.
2- топ . Ауыл туралы. Оқу , аудару, постер қорғау.
<<Даналық ағашы>> ойыны.
Әр оқушы мәтін бойынша қиын сұрақ құрап, стикерге жазады. Мұғалімнің қолындағы сандықшаға сұрақтарды салады. Әр оқушы сұрақ жазылған стикерді алып, сол сұраққа жауап береді.
Тапсырманы әр топтың топ басшылары бағдаршам арқылы бағалайды. Толық жауап берген топты <<жасыл>> түспен, орташа жауап берген топты <<сары>> түспен, төмен жауап берген топты <<қызыл>> түспен бағалайды.
3-тапсырма. Тақтамен жұмыс. Сөйлемдерді толықтырып , асты сызылған сөздерді буынға бөліп жазу.
Мұғалімнің тарапынан формативті бағалау беріліп отырады.
Сергіту сәті.
Грамматикалық тапсырма. 4-тапсырма. Тәуелдік жалғауларын дұрыс қойып жаз.
Менің астана..., қала..., Менің ауыл..., үй..., мектеб...
Сенің астана..., қала..., Сенің ауыл..., үй..., мектеб...
Сіздің астана..., қала..., Сіздің ауыл...., үй..., мектеб...
Оның астана..., қала..., Оның ауыл...., үй..., мектеб....
<<Әрі оқу, әрі ойын>>
Тапсырма. Оқушыларға сөздер беріледі ,солардың аудармасын айтады.
родная земля - область-
флаг - родился -
нравится - герб -
гимн - государство -
столица - близко -
символ - маленький -
родина - уголь -
производят - национальность -
<<Көп тіл білу- кемеңгерлік>>.
Экраннан көрсетілген суреттерді қазақша, орысша айту керек.
Елтаңба, ту, сағат, гүл, доп, қоян, жолбарыс, түйенің суреттері көрсетіледі.
<<Тапқыр болсаң, тауып көр>>
Тұзда бар, Гауһарда бар,
Суда жоқ. Гүлнарда жоқ.
Мұзда бар, Жауһарда бар,
Буда жоқ. /ұ/ Сәуледе жоқ. /һ/
Үйде бар, Қазда бар,
Шиде жоқ. Үйректе жоқ.
Күйде бар, Құрда бар,
Биде жоқ. /ү/ Шілде жоқ. /қ/
Дәнде бар, Бірде бар,
Елде жоқ. Үште жоқ.
Сәнде бар, Екіде бар,
Селде жоқ. /ә/ Бесте жоқ. /і/
Ой толғаныс сәті. Оқушыларға мұғалім тарапынан рефлексия парақтары таратылады, ал оқушылар өздерінің сабақтан алған әсерлерін жазады.
Үйге тапсырма: 5-тапсырма.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz