Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
Мәтін туралы
Шығыс Қазақстан облысы Үржар ауданы
Мақаншы ауылы <<Найманбай атындағы орта мектебі>> кмм
Таурбекова Назигүль Ахмеджановна 1 <<Б>> сынып
Сабақтың тақырыбы: Мәтін.
Мақсаты:
Білімдік: Мәтін туралы алғашқы мағлұмат беру, мәтінді түсініп оқуға үйрету, мазмұнын ашу, мәтін мен сөйлемнің айырмашылықтарына тоқталу, оларды айыра білуге үйрету.
Дамытушылық. Оқушылардың шығармашылықпен жұмыс істеуіне ықпал ету. Ойлау шеберлігін, сөйлеу мәдениетін жетілдіру.Үй жануарлары туралы түсінік беру, адам өміріндегі маңызын түсіндіру.
Тәрбиелілік. Жануарлардың пайдасы жайлы айтып, оны күтуге, қорғауға баули отырып еңбекке тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: Мультимедиялық кабинет.слайдтар,қималар,суреттер.
Әдісі:Шығармашылық
Пәндермен байланыс: Дүниетану
Барысы: Ұйымдастыру.Психологиялық дайындық.
Үй тапсырмасы:3сөйлемдегі сөздердің байланысын анықтау. <<Қаздарым>> өлеңін мәнерлеп рөлге бөліп оқыту.
Өткен тақырыптарды еске түсіру.ТЕСТ.Слайд.
Жаңа сабақ.Сұрақ - жауап.Слайд.
1.Жылдың қай мезгілі?2.Көктем екенін қайдан біліп тұрсыңдар? (мал өріске шықты).Үйде өсірілетін жануарларды атаңдаршы?Малдарды қайда жібердіңдер?(жайлауға,қырға)
СЛАЙД:Үй жануарлары(жылқының пірі,сүті,дыбысы,шақыру,төлі) І.Жылқының хатын оқу.
Төмендегі сұрақтарға жауап беріп жаңа сабақтың тақырыбын шығарыңдар.
1. Алфавиттің 17 әрпін ата.(М)
2. А дауысты дыбысының жұбын ата.(Ә)
3. Т әрпінен басталатын ҚР рәміздерінің бірін ата.(ТУ)
3.Аңдардың үйі қалай аталады? (ін) (МӘТІН)
ІІ.Сиыр.(пірі,сүтінен жасалатын тағамдар,төлі дыбысы,шақыру)Хатын оқу.
Сурет бойынша мәтін құрау. Жазу.Мәтін деген не екенін түсіндіру.Мәтін сөйлемнен тұрады.Тақырыбы болады.Негізгі бір ой айтылады.Жазған мәтіннің сөйлемін,сөзін санау.Тақырыбын оқу.Мәтіннің басы,негізгі бөлімі,соңы болады.
ІІІ.Қой хатын оқу.Кітаппен жұмыс.164- жаттығу.
1.Берілгенін оқыту.2. Әр сөйлемін 1-1ден оқыту.3.Сөйлемдерді санау.4.Әр сөйлемнің сөзін санау.5.Мәтінің басын ,негізгі бөлімін ,соңын оқыту.6.Мәтін қалай жазылатыны анықтау.Жалбыз туралы мағлұмат бері.СЛАЙД.
ІV.Ешкі хатын оқу.СЛАЙД. Өздік жұмыс.
165-жаттығу.1.Берілгенін оқыту.2.Бір оқушыға оқыту.3.Қиын сөздерді тапқызу.4. Кірекей сөзі бар сөйлемдерді жазу.
Төлдердің хатын оқу.ҚОЗЫ,ЛАҚ,БҰЗАУ,ҚҰЛЫН
Шығармашылық жұмыс.Үш қатарға тапсырма. Төлдерді сипаттау.
1-қатар---қозыны сипаттау.
2-қатар---лақты сипаттау.
3-қатар---құлынды сипаттау.
Бұзаудың хаты:
Қорытынды.Бүгін қандай тақырыппен таныстық?Мәтін деген не?Ол неден тұрады? Мәтіннің бөліктерін оқу. Оқушылар табады.
1.Бір адам он жасар баласын ертіп егінен келе жатыр. (мәтіннің басы)
2.Бертін келе Қожабергеннің <<құйрығы>> түсіп қалыпты.(мәтін соңы)
3. Қарлығаш балапандарына ұя істеуге шөп жинап жүр.(мәтіннің негізгі бөлімі) .Қай әңгімелерден алынғанын айтқызу.
Үйге тапсырма: <<Менің бұзауым>> мәтін жазу.165- жаттығуды әңгімелеу..
Үй тапсырмасы:3сөйлемдегі сөздердің байланысын анықтау. <<Қаздарым>> өлеңін мәнерлеп рөлге бөліп оқыту.
Өткен тақырыптарды еске түсіру.ТЕСТ.Слайд.
Жаңа сабақ.Сұрақ - жауап.Слайд.
1.Жылдың қай мезгілі?2.Көктем екенін қайдан біліп тұрсыңдар? (мал өріске шықты).Үйде өсірілетін жануарларды атаңдаршы?Малдарды қайда жібердіңдер?(жайлауға,қырға) Сол малдар сендерге хат жазып кетіпті.Хат оқу.
СЛАЙД:Үй жануарлары(жылқының пірі,сүті,дыбысы,шақыру,төлі) І.Жылқының хатын оқу.
Төмендегі сұрақтарға жауап беріп жаңа сабақтың тақырыбын шығарыңдар.
1. Алфавиттің 17 әрпін ата.
2. А дауысты дыбысының жұбын ата.
3. Т әрпінен басталатын ҚР рәміздерінің бірін ата.
3.Аңдардың үйі қалай аталады? (МӘТІН)
ІІ.Сиыр.(пірі,сүтінен жасалатын тағамдар,төлі дыбысы,шақыру)Хатын оқу.
Сурет бойынша мәтін құрау. Жазу.Мәтін деген не екенін түсіндіру.Мәтін сөйлемнен тұрады.Тақырыбы болады.Негізгі бір ой айтылады.Жазған мәтіннің сөйлемін,сөзін санау.Тақырыбын оқу.Мәтіннің басы,негізгі бөлімі,соңы болады.
ІІІ.Қой хатын оқу.Кітаппен жұмыс.164- жаттығу.
Жылқы хаты
1.Берілгенін оқыту.2. Әр сөйлемін 1-1ден оқыту.3.Сөйлемдерді санау.4.Әр сөйлемнің сөзін санау.5.Мәтінің басын ,негізгі бөлімін ,соңын оқыту.6.Мәтін қалай жазылатыны анықтау.Жалбыз туралы мағлұмат бері.СЛАЙД.
ІV.Ешкі хатын оқу.СЛАЙД. Өздік жұмыс.
165-жаттығу.1.Берілгенін оқыту.2.Бір оқушыға оқыту.3.Қиын сөздерді тапқызу.4. Кірекей сөзі бар сөйлемдерді жазу.
Төлдердің хатын оқу.ҚОЗЫ,ЛАҚ,БҰЗАУ,ҚҰЛЫН
Шығармашылық жұмыс.Үш қатарға тапсырма. Төлдерді сипаттау.
1-қатар---қозыны сипаттау.
2-қатар---лақты сипаттау.
3-қатар---құлынды сипаттау.
Бұзау хаты:
Қорытынды.Бүгін қандай тақырыппен таныстық?Мәтін деген не?Ол неден тұрады? Мәтіннің бөліктерін оқу. Оқушылар табады.
1.Бір адам он жасар баласын ертіп егінен келе жатыр. (мәтіннің басы)
2.Бертін келе Қожабергеннің <<құйрығы>> түсіп қалыпты.(мәтін соңы)
3. Қарлығаш балапандарына ұя істеуге шөп жинап жүр.(мәтіннің негізгі бөлімі) .Қай әңгімелерден алынғанын айтқызу.
ЖЫЛҚЫ хаты
Төмендегі сұрақтарға жауап беріп жаңа сабақтың тақырыбын шығарыңдар.
1. Алфавиттің 17 әрпін ата.
2. А дауысты дыбысының жұбын ата.
3. Т әрпінен басталатын ҚР рәміздерінің бірін ата.
3.Аңдардың үйі қалай аталады? (МӘТІН)
Сиыр: Сурет бойынша әңгіме құраңдар
Ол үшін төмендегі сұрақтарға жауап беріңдер және жазыңдар.
1.Көктемде малдар қайда шығады?
2.Жайлаудың ауасы қандай?
3.Шөбі қандай?4. Жайлауда нелер болмайды?5.Мал қалай келеді?
ІІІ.Қой хатын оқу.Кітаппен жұмыс.164- жаттығу.
.Ешкі хатын оқу.СЛАЙД. Өздік жұмыс.
165-жаттығу.1.Берілгенін оқыту.2.Бір оқушыға оқыту.3.Қиын сөздерді тапқызу.4. Кірекей сөзі бар сөйлемдерді жазу.
Төлдердің хатын оқу.ҚОЗЫ,ЛАҚ,БҰЗАУ,ҚҰЛЫН
Шығармашылық жұмыс.Үш қатарға тапсырма. Төлдерді сипаттау.
1-қатар---қозыны сипаттау.
2-қатар---лақты сипаттау.
3-қатар---құлынды сипаттау.
Бұзау хаты
Қорытынды.Бүгін қандай тақырыппен таныстық?Мәтін деген не?Ол неден тұрады? Мәтіннің бөліктерін оқу. Оқушылар табады.
1.Бір адам он жасар баласын ертіп егінен келе жатыр. (мәтіннің басы)
2.Бертін келе Қожабергеннің <<құйрығы>> түсіп қалыпты.(мәтін соңы)
3. Қарлығаш балапандарына ұя істеуге шөп жинап жүр.(мәтіннің негізгі бөлімі) .Қай әңгімелерден алынғанын айтқызу.
Мақаншы ауылы <<Найманбай атындағы орта мектебі>> кмм
Таурбекова Назигүль Ахмеджановна 1 <<Б>> сынып
Сабақтың тақырыбы: Мәтін.
Мақсаты:
Білімдік: Мәтін туралы алғашқы мағлұмат беру, мәтінді түсініп оқуға үйрету, мазмұнын ашу, мәтін мен сөйлемнің айырмашылықтарына тоқталу, оларды айыра білуге үйрету.
Дамытушылық. Оқушылардың шығармашылықпен жұмыс істеуіне ықпал ету. Ойлау шеберлігін, сөйлеу мәдениетін жетілдіру.Үй жануарлары туралы түсінік беру, адам өміріндегі маңызын түсіндіру.
Тәрбиелілік. Жануарлардың пайдасы жайлы айтып, оны күтуге, қорғауға баули отырып еңбекке тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: Мультимедиялық кабинет.слайдтар,қималар,суреттер.
Әдісі:Шығармашылық
Пәндермен байланыс: Дүниетану
Барысы: Ұйымдастыру.Психологиялық дайындық.
Үй тапсырмасы:3сөйлемдегі сөздердің байланысын анықтау. <<Қаздарым>> өлеңін мәнерлеп рөлге бөліп оқыту.
Өткен тақырыптарды еске түсіру.ТЕСТ.Слайд.
Жаңа сабақ.Сұрақ - жауап.Слайд.
1.Жылдың қай мезгілі?2.Көктем екенін қайдан біліп тұрсыңдар? (мал өріске шықты).Үйде өсірілетін жануарларды атаңдаршы?Малдарды қайда жібердіңдер?(жайлауға,қырға)
СЛАЙД:Үй жануарлары(жылқының пірі,сүті,дыбысы,шақыру,төлі) І.Жылқының хатын оқу.
Төмендегі сұрақтарға жауап беріп жаңа сабақтың тақырыбын шығарыңдар.
1. Алфавиттің 17 әрпін ата.(М)
2. А дауысты дыбысының жұбын ата.(Ә)
3. Т әрпінен басталатын ҚР рәміздерінің бірін ата.(ТУ)
3.Аңдардың үйі қалай аталады? (ін) (МӘТІН)
ІІ.Сиыр.(пірі,сүтінен жасалатын тағамдар,төлі дыбысы,шақыру)Хатын оқу.
Сурет бойынша мәтін құрау. Жазу.Мәтін деген не екенін түсіндіру.Мәтін сөйлемнен тұрады.Тақырыбы болады.Негізгі бір ой айтылады.Жазған мәтіннің сөйлемін,сөзін санау.Тақырыбын оқу.Мәтіннің басы,негізгі бөлімі,соңы болады.
ІІІ.Қой хатын оқу.Кітаппен жұмыс.164- жаттығу.
1.Берілгенін оқыту.2. Әр сөйлемін 1-1ден оқыту.3.Сөйлемдерді санау.4.Әр сөйлемнің сөзін санау.5.Мәтінің басын ,негізгі бөлімін ,соңын оқыту.6.Мәтін қалай жазылатыны анықтау.Жалбыз туралы мағлұмат бері.СЛАЙД.
ІV.Ешкі хатын оқу.СЛАЙД. Өздік жұмыс.
165-жаттығу.1.Берілгенін оқыту.2.Бір оқушыға оқыту.3.Қиын сөздерді тапқызу.4. Кірекей сөзі бар сөйлемдерді жазу.
Төлдердің хатын оқу.ҚОЗЫ,ЛАҚ,БҰЗАУ,ҚҰЛЫН
Шығармашылық жұмыс.Үш қатарға тапсырма. Төлдерді сипаттау.
1-қатар---қозыны сипаттау.
2-қатар---лақты сипаттау.
3-қатар---құлынды сипаттау.
Бұзаудың хаты:
Қорытынды.Бүгін қандай тақырыппен таныстық?Мәтін деген не?Ол неден тұрады? Мәтіннің бөліктерін оқу. Оқушылар табады.
1.Бір адам он жасар баласын ертіп егінен келе жатыр. (мәтіннің басы)
2.Бертін келе Қожабергеннің <<құйрығы>> түсіп қалыпты.(мәтін соңы)
3. Қарлығаш балапандарына ұя істеуге шөп жинап жүр.(мәтіннің негізгі бөлімі) .Қай әңгімелерден алынғанын айтқызу.
Үйге тапсырма: <<Менің бұзауым>> мәтін жазу.165- жаттығуды әңгімелеу..
Үй тапсырмасы:3сөйлемдегі сөздердің байланысын анықтау. <<Қаздарым>> өлеңін мәнерлеп рөлге бөліп оқыту.
Өткен тақырыптарды еске түсіру.ТЕСТ.Слайд.
Жаңа сабақ.Сұрақ - жауап.Слайд.
1.Жылдың қай мезгілі?2.Көктем екенін қайдан біліп тұрсыңдар? (мал өріске шықты).Үйде өсірілетін жануарларды атаңдаршы?Малдарды қайда жібердіңдер?(жайлауға,қырға) Сол малдар сендерге хат жазып кетіпті.Хат оқу.
СЛАЙД:Үй жануарлары(жылқының пірі,сүті,дыбысы,шақыру,төлі) І.Жылқының хатын оқу.
Төмендегі сұрақтарға жауап беріп жаңа сабақтың тақырыбын шығарыңдар.
1. Алфавиттің 17 әрпін ата.
2. А дауысты дыбысының жұбын ата.
3. Т әрпінен басталатын ҚР рәміздерінің бірін ата.
3.Аңдардың үйі қалай аталады? (МӘТІН)
ІІ.Сиыр.(пірі,сүтінен жасалатын тағамдар,төлі дыбысы,шақыру)Хатын оқу.
Сурет бойынша мәтін құрау. Жазу.Мәтін деген не екенін түсіндіру.Мәтін сөйлемнен тұрады.Тақырыбы болады.Негізгі бір ой айтылады.Жазған мәтіннің сөйлемін,сөзін санау.Тақырыбын оқу.Мәтіннің басы,негізгі бөлімі,соңы болады.
ІІІ.Қой хатын оқу.Кітаппен жұмыс.164- жаттығу.
Жылқы хаты
1.Берілгенін оқыту.2. Әр сөйлемін 1-1ден оқыту.3.Сөйлемдерді санау.4.Әр сөйлемнің сөзін санау.5.Мәтінің басын ,негізгі бөлімін ,соңын оқыту.6.Мәтін қалай жазылатыны анықтау.Жалбыз туралы мағлұмат бері.СЛАЙД.
ІV.Ешкі хатын оқу.СЛАЙД. Өздік жұмыс.
165-жаттығу.1.Берілгенін оқыту.2.Бір оқушыға оқыту.3.Қиын сөздерді тапқызу.4. Кірекей сөзі бар сөйлемдерді жазу.
Төлдердің хатын оқу.ҚОЗЫ,ЛАҚ,БҰЗАУ,ҚҰЛЫН
Шығармашылық жұмыс.Үш қатарға тапсырма. Төлдерді сипаттау.
1-қатар---қозыны сипаттау.
2-қатар---лақты сипаттау.
3-қатар---құлынды сипаттау.
Бұзау хаты:
Қорытынды.Бүгін қандай тақырыппен таныстық?Мәтін деген не?Ол неден тұрады? Мәтіннің бөліктерін оқу. Оқушылар табады.
1.Бір адам он жасар баласын ертіп егінен келе жатыр. (мәтіннің басы)
2.Бертін келе Қожабергеннің <<құйрығы>> түсіп қалыпты.(мәтін соңы)
3. Қарлығаш балапандарына ұя істеуге шөп жинап жүр.(мәтіннің негізгі бөлімі) .Қай әңгімелерден алынғанын айтқызу.
ЖЫЛҚЫ хаты
Төмендегі сұрақтарға жауап беріп жаңа сабақтың тақырыбын шығарыңдар.
1. Алфавиттің 17 әрпін ата.
2. А дауысты дыбысының жұбын ата.
3. Т әрпінен басталатын ҚР рәміздерінің бірін ата.
3.Аңдардың үйі қалай аталады? (МӘТІН)
Сиыр: Сурет бойынша әңгіме құраңдар
Ол үшін төмендегі сұрақтарға жауап беріңдер және жазыңдар.
1.Көктемде малдар қайда шығады?
2.Жайлаудың ауасы қандай?
3.Шөбі қандай?4. Жайлауда нелер болмайды?5.Мал қалай келеді?
ІІІ.Қой хатын оқу.Кітаппен жұмыс.164- жаттығу.
.Ешкі хатын оқу.СЛАЙД. Өздік жұмыс.
165-жаттығу.1.Берілгенін оқыту.2.Бір оқушыға оқыту.3.Қиын сөздерді тапқызу.4. Кірекей сөзі бар сөйлемдерді жазу.
Төлдердің хатын оқу.ҚОЗЫ,ЛАҚ,БҰЗАУ,ҚҰЛЫН
Шығармашылық жұмыс.Үш қатарға тапсырма. Төлдерді сипаттау.
1-қатар---қозыны сипаттау.
2-қатар---лақты сипаттау.
3-қатар---құлынды сипаттау.
Бұзау хаты
Қорытынды.Бүгін қандай тақырыппен таныстық?Мәтін деген не?Ол неден тұрады? Мәтіннің бөліктерін оқу. Оқушылар табады.
1.Бір адам он жасар баласын ертіп егінен келе жатыр. (мәтіннің басы)
2.Бертін келе Қожабергеннің <<құйрығы>> түсіп қалыпты.(мәтін соңы)
3. Қарлығаш балапандарына ұя істеуге шөп жинап жүр.(мәтіннің негізгі бөлімі) .Қай әңгімелерден алынғанын айтқызу.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz