Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары
Сабақтың тақырыбы.
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары.
Оқып-үйренудің нәтижесі
Модульдер. Оқытуда қолданылатын әдіс- тәсілдер.
Үйрену мақсатында бағаны қоса бағалау
Барлығын қосқанда
Негізгі дереккөздер
1
Тақырыбы: Қ. Аманжолов <<Өзім туралы>> ән-өлеңі
Мақсаты:
Қасым Аманжолов өмірімен таныса отыра, өлеңінің тақырыбы мен идеясын ашып, ақынның өз бейнесін таныту жолын меңгеруі тиіс
1. Топта жұмыс жасауға, басқа оқушылардың көзқарасын тыңдауға үйренеді.
2. Ақынның өлеңінің тақырыбы мен идеясын аша алады.
3. Өлеңнен ақын бейнесін негіздейтін ойларды тауып, өз көзқарасын дәлеледеуге үйренеді.
1. АКТ
Таныстырылым
2. СТОҮ
<<Джигсо>> әдісі
3. Дарынды оқушылармен жұмыс
А,В,С деңгейіндегі оқушыларды ескеру
4. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
Диалог
5. Оқытуды басқару және көшбасшылық
Сыныпты дұрыс ұйымдастыру
Формативті бағалау:
<<Екі жұлдыз, бір тілек>>.
Өзара бағалау
Кері байланыс:
<<Жамбы ату>>.
Сабақ маған ұнады ма?
Неліктен?
Нені үйрендім?
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру оқушылар <<жүректен жүрекке>> арқылы бір-біріне жылы лебіз білдіреді. Оқушыларды тақырыпқа байланысты сөйлеммен топқа бөлу <<Мен қалған бір атаның ғасырымын>>. Сөздері бірдей оқушылар бір топ құрайды. <<Ыстық орындық>> стратегиясы арқылы өткен тақырыпты қайталау. <<А>> деңгейіндегі оқушы.
Тақырып бойынша оқылым уақыты беріледі. Оқығаны бойынша жұпта талқылау. Тапсырмалар бойынша постер құрайды, қорғайды (Джигсо). (Жеке, жұппен, топпен жұмыс)
Компьютер, интербелсенді тақта, оқулық, таныстырылым,
кері байланыс парақтары.
2
Тақырыбы:
Қ. Аманжолов <<Дүниеге жар>> өлеңі
Мақсаты:
Кіндік қаны тамған жерін, туған жерін жақсы білуге, тарихын терең ұғынып, қастерлеуге үйренеді
1.Жұпта, топта жұмыс жасауға үйренеді.
2. Өз пікірлерін ашық айтуға дағдыланады.
3. Оқушылар өзара диалогтік қарым-қатынасқа түседі.
4. Ақынның туған еліне деген құрметін өлеңнен көре отыра, өздерінің потриоттық сезімдерін арттырады
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
- Оқушылармен бірлесе сабақтың мақсатын жоспарлау.
- Диалогтік оқыту (Топтық әңгіме)
2. СТО
- <<Карусель>>
- <<Галерея>> стартегиясы
3. Жас ерекшеліктеріне сай оқыту.
4. АКТ
- интерактивті тақта
- таныстырылым
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту (А,В,С, деңгейіндегі оқушыларды ескеру, бақылау).
- Өзін-өзі бағалау парағы.
- <<Соңғы сөзді мен айтамын.....>>.
- <<Даналы сандық>> кері байланыс.Мен тақырыпты түсіндім. Мен бұл тақырып бойынша әлі де жұмыс істер едім.Мен тақырыпты түсінген жоқпын.
1. Сергіту сәті <<Қызылжар>> биі.
2. Топқа бөлу. Асық арқылы. Көк асық - 1 топ, сары асық - 2 топ, қызыл асық - 3 топ, жасыл асық - 4 топ, қызғылт сары - 5топ. Асықтың түстері бірдей оқушылар бір топты құрайды.
3. <<Еркін микрофон>> әдісі. Ортаға 1 оқушы шығады, өткен сабақ бойынша түсінігін айтады, оқушылар сұрақтар қояды.
4. <<Оқу атысы>> жаттығуы. Бірінші шеңберге сабақтың тақырыбы жазылады. Екінші шеңберге оқушыларға <<миға шабуыл>> өткізу арқылы тақырыптың не туралы болуы мүмкіндігін, ал үшінші шеңберге қандай тұлғалармен байланысты болуын болжайды.
5. <<Карусель>>. Топтық жұмыс. Тақырып бойынша бөлінген топтың санына қарай проблемалық сұрақтар беріледі. Ол үшін түрлі-түсті маркерлер, сұрақтар жазылған А3 қағазын (әр қайсысына бір сұрақ) дайындау қажет. Мұғалімнің белгілеуімен А3 қағазы сағат тілі бойынша беріледі. Оқушылар берілген проблемалық сұрақтарға ортақ жауап береді, жауаптар қайталанбауы тиіс.
Мәтінді оқу, талқылау, постерге жазу.
Проблемалық сұрақтарға жауап беру.<<Галерея>> стратегиясы.<<Карусельден>> кейін топ мүшелері берілген сұрақтарға қай топ дұрыс жауап бергенін бағалайды. Осылайша қай топ жақсы жауап бергенін анықтауға болады.
6. <<Соңғы сөзді мен айтамын............>> әдісі.
7. Өзін-өзі бағалау критерийлері:
1. Үй жұмысын орындадым;
2. Мен тақырыпты түсіндім;
3. Тақырыпты бүгінгі өмірмен байланыстыра алдым;
4. Өз пікірімді білдірдім;
5. Берілген тапсырмаларды орындай алдым;
6. Қорытынды жасай алдым.
Интербелсенді тақта, таныстырылым, түрлі-түсті асықтар, ватман, бағалау парақшасы, сандықшалар, маркерлер
3
Тақырыбы:
Әбділдә Тәжібаев <<Сырдария>> өлеңі.
Мақсаты:
Өлеңнің мазмұнымен таныса отыра, өлеңінің тақырыбы мен идеясын ашады, ақынның Сырдария бейнесін таныту жолын меңгеруі тиіс.
1.Ақынның өлеңінің тақырыбы мен идеясын аша алады.
2. Өзіне-өзі объективті баға беруге, өз көзқарасын дәлелдеуге үйренеді.
3. Бір-біріне деген сыйластық
4. АКТ-ны қолдануға үйренеді
1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер - диалогтік оқыту - жұптық жұмыс
2.СТОҮ - <<Ой қозғау>> әдісі
3.АКТ - интерактивті тақта, таныстырылым
4.Жас ерекшелігіне сай оқыту
ОҮБ - <<Дене қимылымен..>> өзара бағалау, <<Өмір ағашы>> кері байланыс:
Не қиын? Не оңай?
Оқушылар топпен жұмыс жасайды, ақын өлеңін талдайды, <<Проблемалық сұрақтар>> беріледі, <<Сурет салу, Каллаж жасау, Презентация, Репортаж, Класстер>> арқылы сұрақтарға жауап береді, проблеманың нақты шешімін сынып болып бірлесіп шығарады, орындайды, оқушылар материалмен танысады, талқылайды, бағалау парақтарын толтырады.
Тақта, маркер, стикер, ватман, фломастерлер, топтық жұмысты бағалау критерийлері
планшет, ноутбук, әр түрлі суреттер
4
Тақырыбы:
Қ.Бекқожин <<Ақсақ Темір мен ақын>> балладасы
Мақсаты:
Ақын өмірі туралы түсінік қалыптастырады және баллададағы тарихи бейне мен ақын арасындағы үндестікті аша біледі
1. АКТ-ны сабақта қолдану арқылы жұмыс дағдысы қалыптасады.
2. Өз ойларын толық жеткізе білуге дағдыланады.
3. Әділ бағалау дағдылары қалыптасады.
4. Шығармашы-лықпен өздері жұмыс атқаруды үйренеді.
1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
- Оқушылармен бірлесе сабақтың мақсатын жоспарлау.
- Диалогтік оқыту (Топтық әңгіме).
2. СТО
- <<Фишбоун>> әдісі.
3. Оқыту үшін бағалау
- Өзара бағалау парағы.
4. Жас ерекшеліктеріне сай оқыту.
5. АКТ
- интерактивті тақта
- таныстырылым
6. Талантты және дарынды балаларды оқыту (А,В,С, деңгейіндегі оқушыларды ескеру, бақылау).
7. Оқытуды басқару және көшбасшылық (Сыныпты дұрыс ұйымдастыру).
Өзара бағалау парағы. Кері байланыс: <<Чемодан, ет тартқыш, қоқыс себеті>>.Өзіммен бірге не алдым? Қызықты, бірақ өзім қолдануға әлі де батылым бармайды, <<ет тартқыштан өткізіп>>, ой елегінен өткізуім қажет? Бұл сабақта мен үшін не тиімсіз болды?
1. Сергіту сәтін өткізу. <<Гүл тілек>>. Гүл сыйлау арқылы бір-біріне жылы лебіз білдіреді: сен сондай көркемсің, сен нағыз доссың т.б.
2. Топқа бөлу. Сурет қиындылары арқылы. Суреттері бірдей оқушылар бір топты құрайды.
3. Суреттерді байланыстыра отырып бүгінгі сабақтың тақырыбы мен мақсатын болжайды.
4. Мазмұнын игеру үшін оқылым уақыты.
Жұппен талқылау.
Тапсырмалар.
- 1 топ - Өлеңде Ақсақ Темірдің сойқанды жорықтары, қатал әмірші екендігі қалай суреттеледі? Осы сұрақ негізінде өз пікіріңді дәлелде. <<Фишбоун>> әдісі.
- 2 топ - <<Шатасқан логикалық тізбек>>. Мәтіннен алынған үзіндіні, оқиғаны хронологиялық тәртіппен орналастырып, логикалық тізбек құрау керек.
- 3 топ - <<Жылжыма суреті>>. Топтан бір оқушы 20 секунд уақыт ішінде мұғалімге жақындап, суретті мұқият көріп, есте сақтауға тырысады. Содан өз тобына оралып топ мүшелеріне көрген суретін барынша сипаттуға тырысады, олар түсінгендері бойынша сурет салады. Суретті көрген оқушыға оны салуға рұқсат берілмейді. Топ болып суретті жандандыруға тырысады. Суретке ат қояды. Бұл тапсырма оқушылардың сөйлеу дағдыларын дамытуға жағымды әсерін тигізеді.
- 4 топ - <<Интервью>>. Оқушылар интервьюдің жобасын жасайды, интервью алады. Тақырып: <<Өлеңдегі ақындық құдіреттің көрініс табуы>>. Сөйлеу дағдыларын дамытады.
Қорғау. Әр топ өз жұмыстарын қорғайды. Әр топ бір-бірін бағалайды.
Тақта, А3 қағазы, түрлі-түсті маркерлер, ұялы телефон, қима қағаздары, оқулық
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары.
Оқып-үйренудің нәтижесі
Модульдер. Оқытуда қолданылатын әдіс- тәсілдер.
Үйрену мақсатында бағаны қоса бағалау
Барлығын қосқанда
Негізгі дереккөздер
1
Тақырыбы: Қ. Аманжолов <<Өзім туралы>> ән-өлеңі
Мақсаты:
Қасым Аманжолов өмірімен таныса отыра, өлеңінің тақырыбы мен идеясын ашып, ақынның өз бейнесін таныту жолын меңгеруі тиіс
1. Топта жұмыс жасауға, басқа оқушылардың көзқарасын тыңдауға үйренеді.
2. Ақынның өлеңінің тақырыбы мен идеясын аша алады.
3. Өлеңнен ақын бейнесін негіздейтін ойларды тауып, өз көзқарасын дәлеледеуге үйренеді.
1. АКТ
Таныстырылым
2. СТОҮ
<<Джигсо>> әдісі
3. Дарынды оқушылармен жұмыс
А,В,С деңгейіндегі оқушыларды ескеру
4. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
Диалог
5. Оқытуды басқару және көшбасшылық
Сыныпты дұрыс ұйымдастыру
Формативті бағалау:
<<Екі жұлдыз, бір тілек>>.
Өзара бағалау
Кері байланыс:
<<Жамбы ату>>.
Сабақ маған ұнады ма?
Неліктен?
Нені үйрендім?
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру оқушылар <<жүректен жүрекке>> арқылы бір-біріне жылы лебіз білдіреді. Оқушыларды тақырыпқа байланысты сөйлеммен топқа бөлу <<Мен қалған бір атаның ғасырымын>>. Сөздері бірдей оқушылар бір топ құрайды. <<Ыстық орындық>> стратегиясы арқылы өткен тақырыпты қайталау. <<А>> деңгейіндегі оқушы.
Тақырып бойынша оқылым уақыты беріледі. Оқығаны бойынша жұпта талқылау. Тапсырмалар бойынша постер құрайды, қорғайды (Джигсо). (Жеке, жұппен, топпен жұмыс)
Компьютер, интербелсенді тақта, оқулық, таныстырылым,
кері байланыс парақтары.
2
Тақырыбы:
Қ. Аманжолов <<Дүниеге жар>> өлеңі
Мақсаты:
Кіндік қаны тамған жерін, туған жерін жақсы білуге, тарихын терең ұғынып, қастерлеуге үйренеді
1.Жұпта, топта жұмыс жасауға үйренеді.
2. Өз пікірлерін ашық айтуға дағдыланады.
3. Оқушылар өзара диалогтік қарым-қатынасқа түседі.
4. Ақынның туған еліне деген құрметін өлеңнен көре отыра, өздерінің потриоттық сезімдерін арттырады
1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
- Оқушылармен бірлесе сабақтың мақсатын жоспарлау.
- Диалогтік оқыту (Топтық әңгіме)
2. СТО
- <<Карусель>>
- <<Галерея>> стартегиясы
3. Жас ерекшеліктеріне сай оқыту.
4. АКТ
- интерактивті тақта
- таныстырылым
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту (А,В,С, деңгейіндегі оқушыларды ескеру, бақылау).
- Өзін-өзі бағалау парағы.
- <<Соңғы сөзді мен айтамын.....>>.
- <<Даналы сандық>> кері байланыс.Мен тақырыпты түсіндім. Мен бұл тақырып бойынша әлі де жұмыс істер едім.Мен тақырыпты түсінген жоқпын.
1. Сергіту сәті <<Қызылжар>> биі.
2. Топқа бөлу. Асық арқылы. Көк асық - 1 топ, сары асық - 2 топ, қызыл асық - 3 топ, жасыл асық - 4 топ, қызғылт сары - 5топ. Асықтың түстері бірдей оқушылар бір топты құрайды.
3. <<Еркін микрофон>> әдісі. Ортаға 1 оқушы шығады, өткен сабақ бойынша түсінігін айтады, оқушылар сұрақтар қояды.
4. <<Оқу атысы>> жаттығуы. Бірінші шеңберге сабақтың тақырыбы жазылады. Екінші шеңберге оқушыларға <<миға шабуыл>> өткізу арқылы тақырыптың не туралы болуы мүмкіндігін, ал үшінші шеңберге қандай тұлғалармен байланысты болуын болжайды.
5. <<Карусель>>. Топтық жұмыс. Тақырып бойынша бөлінген топтың санына қарай проблемалық сұрақтар беріледі. Ол үшін түрлі-түсті маркерлер, сұрақтар жазылған А3 қағазын (әр қайсысына бір сұрақ) дайындау қажет. Мұғалімнің белгілеуімен А3 қағазы сағат тілі бойынша беріледі. Оқушылар берілген проблемалық сұрақтарға ортақ жауап береді, жауаптар қайталанбауы тиіс.
Мәтінді оқу, талқылау, постерге жазу.
Проблемалық сұрақтарға жауап беру.<<Галерея>> стратегиясы.<<Карусельден>> кейін топ мүшелері берілген сұрақтарға қай топ дұрыс жауап бергенін бағалайды. Осылайша қай топ жақсы жауап бергенін анықтауға болады.
6. <<Соңғы сөзді мен айтамын............>> әдісі.
7. Өзін-өзі бағалау критерийлері:
1. Үй жұмысын орындадым;
2. Мен тақырыпты түсіндім;
3. Тақырыпты бүгінгі өмірмен байланыстыра алдым;
4. Өз пікірімді білдірдім;
5. Берілген тапсырмаларды орындай алдым;
6. Қорытынды жасай алдым.
Интербелсенді тақта, таныстырылым, түрлі-түсті асықтар, ватман, бағалау парақшасы, сандықшалар, маркерлер
3
Тақырыбы:
Әбділдә Тәжібаев <<Сырдария>> өлеңі.
Мақсаты:
Өлеңнің мазмұнымен таныса отыра, өлеңінің тақырыбы мен идеясын ашады, ақынның Сырдария бейнесін таныту жолын меңгеруі тиіс.
1.Ақынның өлеңінің тақырыбы мен идеясын аша алады.
2. Өзіне-өзі объективті баға беруге, өз көзқарасын дәлелдеуге үйренеді.
3. Бір-біріне деген сыйластық
4. АКТ-ны қолдануға үйренеді
1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер - диалогтік оқыту - жұптық жұмыс
2.СТОҮ - <<Ой қозғау>> әдісі
3.АКТ - интерактивті тақта, таныстырылым
4.Жас ерекшелігіне сай оқыту
ОҮБ - <<Дене қимылымен..>> өзара бағалау, <<Өмір ағашы>> кері байланыс:
Не қиын? Не оңай?
Оқушылар топпен жұмыс жасайды, ақын өлеңін талдайды, <<Проблемалық сұрақтар>> беріледі, <<Сурет салу, Каллаж жасау, Презентация, Репортаж, Класстер>> арқылы сұрақтарға жауап береді, проблеманың нақты шешімін сынып болып бірлесіп шығарады, орындайды, оқушылар материалмен танысады, талқылайды, бағалау парақтарын толтырады.
Тақта, маркер, стикер, ватман, фломастерлер, топтық жұмысты бағалау критерийлері
планшет, ноутбук, әр түрлі суреттер
4
Тақырыбы:
Қ.Бекқожин <<Ақсақ Темір мен ақын>> балладасы
Мақсаты:
Ақын өмірі туралы түсінік қалыптастырады және баллададағы тарихи бейне мен ақын арасындағы үндестікті аша біледі
1. АКТ-ны сабақта қолдану арқылы жұмыс дағдысы қалыптасады.
2. Өз ойларын толық жеткізе білуге дағдыланады.
3. Әділ бағалау дағдылары қалыптасады.
4. Шығармашы-лықпен өздері жұмыс атқаруды үйренеді.
1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
- Оқушылармен бірлесе сабақтың мақсатын жоспарлау.
- Диалогтік оқыту (Топтық әңгіме).
2. СТО
- <<Фишбоун>> әдісі.
3. Оқыту үшін бағалау
- Өзара бағалау парағы.
4. Жас ерекшеліктеріне сай оқыту.
5. АКТ
- интерактивті тақта
- таныстырылым
6. Талантты және дарынды балаларды оқыту (А,В,С, деңгейіндегі оқушыларды ескеру, бақылау).
7. Оқытуды басқару және көшбасшылық (Сыныпты дұрыс ұйымдастыру).
Өзара бағалау парағы. Кері байланыс: <<Чемодан, ет тартқыш, қоқыс себеті>>.Өзіммен бірге не алдым? Қызықты, бірақ өзім қолдануға әлі де батылым бармайды, <<ет тартқыштан өткізіп>>, ой елегінен өткізуім қажет? Бұл сабақта мен үшін не тиімсіз болды?
1. Сергіту сәтін өткізу. <<Гүл тілек>>. Гүл сыйлау арқылы бір-біріне жылы лебіз білдіреді: сен сондай көркемсің, сен нағыз доссың т.б.
2. Топқа бөлу. Сурет қиындылары арқылы. Суреттері бірдей оқушылар бір топты құрайды.
3. Суреттерді байланыстыра отырып бүгінгі сабақтың тақырыбы мен мақсатын болжайды.
4. Мазмұнын игеру үшін оқылым уақыты.
Жұппен талқылау.
Тапсырмалар.
- 1 топ - Өлеңде Ақсақ Темірдің сойқанды жорықтары, қатал әмірші екендігі қалай суреттеледі? Осы сұрақ негізінде өз пікіріңді дәлелде. <<Фишбоун>> әдісі.
- 2 топ - <<Шатасқан логикалық тізбек>>. Мәтіннен алынған үзіндіні, оқиғаны хронологиялық тәртіппен орналастырып, логикалық тізбек құрау керек.
- 3 топ - <<Жылжыма суреті>>. Топтан бір оқушы 20 секунд уақыт ішінде мұғалімге жақындап, суретті мұқият көріп, есте сақтауға тырысады. Содан өз тобына оралып топ мүшелеріне көрген суретін барынша сипаттуға тырысады, олар түсінгендері бойынша сурет салады. Суретті көрген оқушыға оны салуға рұқсат берілмейді. Топ болып суретті жандандыруға тырысады. Суретке ат қояды. Бұл тапсырма оқушылардың сөйлеу дағдыларын дамытуға жағымды әсерін тигізеді.
- 4 топ - <<Интервью>>. Оқушылар интервьюдің жобасын жасайды, интервью алады. Тақырып: <<Өлеңдегі ақындық құдіреттің көрініс табуы>>. Сөйлеу дағдыларын дамытады.
Қорғау. Әр топ өз жұмыстарын қорғайды. Әр топ бір-бірін бағалайды.
Тақта, А3 қағазы, түрлі-түсті маркерлер, ұялы телефон, қима қағаздары, оқулық
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz