Файл қосу

Компьютер. хабарлы, сұраулы, бұйрықты, лепті сөйлемдер

Пән: Қазақ тілі

8а класында өткізілген қазақ тілі сабағының
Ж О С П А Р Ы

17 наурыз, 2010 жыл
Сабақтың тақырыбы: Компьютер. Хабарлы, сұраулы, бұйрықты, лепті
сөйлемдер.
Сабақтың мақсаты: 1.Білімділік: Сөйлем түрлерін ажырата білуге, тыныс
белгілерін дұрыс қоюды, тақырыпқа байланысты дұрыс сөйлем құрастыра
білуге,сауатты жаза білуге үйрету.
2.Дамытушылық: Сөйлемдерді дамытып жазу арқылы, оқушылардың қисынды ойлау
қабілеттерін дамыту, компьютер туралы қосымша мәліметтер бере отырып,
оқушылардың сөздік қорын молайту.
3. Тәрбиелік: Сауаттылыққа,жаңалыққа жақын,жан-жақты болуға үйрету,қазіргі
ғылым мен техника жетістіктерінің пайдасын білуге талпынысын дамыту.

Пәнаралық байланыс: Информатика,тарих.
Сабақтың көрнекілігі: Кестелер, суреттер, қима қағаздар

Сабақтың барысы:
I . Ұйымдастыру кезеңі
II. Үй тапсырмасын тексеру
III. Сабақтың мақсатын, барысын айту
I V. Грамматикалық тақырып. Сөйлем түрлері: Хабарлы, сұраулы, лепті
бұйрықты сөйлемдер.Тақтада сызба көрсетіледі. Осы сызба арқылы
грамматикалық тақырып түсіндіріледі.

Сөйлем тиянақты ойды білдіреді

Хабарлы Сұраулы Бұйрықты Лепті
Хабарлайды Сұрау мақсатында Бұйрық Көңіл-күйді
Баяндайды қолданылады Өтініш білдіреді.
Суреттейді тілекті білдіреді

Сөйлемдер айтылу мақсатына қарай: хабарлы, сұраулы,,лепті, бұйрықты болып
бөлінеді.
Хабарлы сөйлем -- Мен мектепке жақын тұрамын.
Сұраулы сөйлем -- Мектебің қайда орналасқан ?
Лепті сөйлем -- Туған жер қандай байтақ!
Бұйрықты сөйлем -- Сен мектепке бар.
1946ж

1981ж
1948ж
Компьютер ЭЕМ

70- жылдар 70- жылдар Өткен ғасырдың

басында соңында 40-
жылдарында

V. Сөздік жұмысы .
1. Сөздер мен сөз тіркестерінің мағыналарын түсіндіру,сөздік дәптерге
жазу.
2. Берілген сөздермен сөз тіркестерін құрастырады.
3.мұқтаж болу - нуждаться
Қарапайым құралдар- простые средства
Қажеттілік –необходимость
Адам күші –человеческая сила
Электрондық шамдар – электронные лампы
Жабдықтар – оборудование
V I. Лексикалық тақырыпты түсіндіру
Мәтін «Компьютер» - (ИТА –арқылы суреттер көрсету
)
Кіріспе сөз - Кәзіргі замандағы компьютердің орны)
а ) Мәтінмен жұмыс 1.Әңгімелеу
2) Мәтінді мәнерлеп оқу
3) Мәтін бойынша жоспар құру ( жоспар бойынша
мәтіннің мазмұны)
Ә) Тапсырмалар
VII. Бекіту
2 –топқа бөлініп деңгейлік тапсырмалар орындау
1-ші топ III-деңгей
2-ші топ II – деңгей
Мемлекеттік білім стандартына сай тапсырмалар ( 3 топқа бөліну )
Хабарлы сөйлем тақырыбы бойынша (1,2 тапсырма )
Сұраулы сөйлем тақырыбы бойынша ( 5-тапсырма )
Лепті сөйлем тақырыбы бойынша (4- тапсырма )
Б) Лексикалық тірек сызбамен жұмыс ( II – деңгей бойынша)
VIII. Сабақты қорытындылау, бағалау.
1.Нені білдік ?
2.Нені үйрендік ?
3.Нені білуіміз керек ?
IX. Үйге тапсырма беру .
Мәтін мазмұнын айту. Сөйлем түрлеріне мысалдар жазу.

V I. Лексикалық тақырыпты түсіндіру
Мәтін « Компьютер» - ( интерактивтік тақтадан суреттер көрсету)
Кіріспе сөз- ( кәзіргі замандағы компьютердің орны)




Ұқсас жұмыстар
Бұйрықты сөйлем
Қорытынды деңгейлік өздік жұмысы
Тыйым сөздердің бұйрықты сөйлемдерге жататынын түсіндіру
Одағай сөз, қаратпа сөз
Сөйлем түрлері. хабарлы сөйлем. лепті сөйлем
Бұйрықты сөйлем. Сөйлем түрлері
Сөйлем айтылу мақсатына қарай үшке бөлінеді хабарлы сөйлем сұраулы сөйлем лепті сөйлем
Сұраулы сөйлем. бұйрықты сөйлем
Практикалық тапсырмалар
Хабарлы, лепті, сұраулы сөйлемдер. Отан - отбасы
Пәндер