Кестені баспаға дайындау

Қысқа мерзімді жоспар

Информатика пәні мұғалімі Тасов Ғабит

Сыныбы: 8АӘБВ

Мерзімі: . 2015ж

Уақыты: 8А- 12:25-13:10; 8Ә-10:40-11:25; 8Б-9:50-10:35; 8В- 9:00-9:45

Пәні: информатика

Тақырыбы: Кестені баспаға дайындау

Мақсаты: Электронды кестені баспаға дайындау, баспаға шығаруды үйрету.

Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ресурстар
Уақыты: 3минут
Мұғалімнің іс-әрекеті:

1. Кіріспе.

2. Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен сәлемдесу.

Оқушыларды түгендеу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. «Қызыл өрік» би - жаттығуы

Топқа бөлу . «Мозайка». 2 топқа топтастыру

Оқушының іс-әрекеті:

Мұғаліммен сәлемдесу.

«Қызыл өрік» би - жаттығуын жасайды.

«Алма, алмұрт» сурет қиындыларын құрастыру арқылы 2 топқа бөлінеді.

Ресурстар:

монитор, колонка

сурет қиындылары

Уақыты: 6 минут
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Үй тапсырмасын пысықтау.

«Ортақ тұжырым» тәсілі бойынша үйге берілген тапсырманы топта ауызша талқылауға нұсқау беремін.

Топты, бірін- бірі бағалауға нұсқау беру.

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар үй жұмысы бойынша берілген тапсырмаларды алдымен жұпта, содан соң топта талқылайды, баяндамашы жауап береді;

Топты бағалайды бағдаршам арқылы. Өзара бірін- бірі бағалау.

Ресурстар:

Оқулық, ресурс

Бағдаршам түстері, стикер

Уақыты:

4 минут

13 минут

1 минут

14 минут

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Негізгі бөлім.

Сабақтың мақсатын түсіндіремін.

Презентация арқылы жаңа сабақтың материалымен таныстырамын.

«Топтық зерттеу» әдісін қолдана отырып, оқушылардың жаңа тақырыпқа қатысты көрсетілген слайдтан түйгендерін және ресурстан пайдалана отырып, сұрақтарды флипчартқа түсірулеріне нұсқау беремін.

Топты, бірін- бірі бағалауға нұсқау беру.

Сергіту сәті. «Қара жорға» биі

Жаңа сабақты бекіту

Компьютерде Ms Excel-де мәліметтерді енгізіп, электронды кестедегі мәліметтерді баспадан шығаруға нұсқау беру. 8. 6 тапсырма . Жекелей тапсырма

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар оқушы мониторы арқылы жаңа сабақтың материалын көріп бүгінгі тақырыптың мән-мағанасын өздері ашып береді.

Әр топ тақырыпты талқылап, түйінді идеяларын маркер арқылы флипчартқа түсіреді. Оқушылар өздігімен мазмұн мен тапсырма орындаудың форматын таңдайды, ақпарат жинастырады, оларды талдап, бағалайды. Топтар бір-біріне сұрақ қояды.

Топты бағалайды фугуралар арқылы. Өзара бірін- бірі бағалау.

Монитордан көрген «Қара жорға» биіне билейді

Ms Excel-де мәліметтерді енгізіп, электронды кестедегі мәліметтерді баспадан шығарады.

Ресурстар:

слайд

Оқулық,

флипчарт, маркер

Фигуралар, стикер

бейнеролик

Компьютер, оқулық

Уақыты:

2 минут

2 минут

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Қорытынды.

Алған білімдерін тексеру үшін

бір-біріне Миға шабуыл сұрақтары арқылы диалогтік қарым-қатынас жасауына нұсқау беремін.

Бір-бірін бағалауға нұсқау беру.

БББ стратегиясы бойынша алған білімін бағалау үшін, стикерге жаздырып тақтаға ілуіне нұсқау беру.

Үйге тапсырма: Кестені баспаға даындау.

Жиынтық бағаны өзім қоямын.

Оқушының іс-әрекеті:

Сұрақ, қайта сұрақ арқылы бір-бірімен диалогтік қарым-қатынас жасайды.

Өзара бірін-бірі бағалау.

Білемін, Білдім, Білгім келеді деген сұрақтарға өз ойларын жазады.

Үй тапсырмасын белгілеп алады.

Топ басшылары бағалау парағын әкеліп береді.

Ресурстар:

стикер

Стикер.

Бағалау парағы

Қысқа мерзімді жоспар

Информатика пәні мұғалімі Тасов Ғабит

Сыныбы: 8АӘБВ

Мерзімі: . 2015ж

Уақыты: 8А- 12:25-13:10; 8Ә-10:40-11:25; 8Б-9:50-10:35; 8В- 9:00-9:45

Пәні: информатика

Тақырыбы: Практикалық жұмыс.

Мақсаты: Excel де электронды кестеге енгізілген ақпараттарға диаграммалар тұрғызу мен кестені баспаға шығаруға үйрету.

Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ресурстар
Уақыты: 3 минут
Мұғалімнің іс-әрекеті:

1. Кіріспе.

2. Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен сәлемдесу.

Оқушыларды түгендеу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. «Қызыл өрік» би - жаттығуы

Оқушының іс-әрекеті:

Мұғаліммен сәлемдесу.

«Қызыл өрік» би - жаттығуын жасайды.

Ресурстар: монитор, колонка
Уақыты: 5 минут
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Үй тапсырмасын пысықтау, сұрау.

«Техникалық диктант» тапсырманы жекелей орындауға нұсқау беру.

Бірін - бірі бағалауға нұсқау беру.

Оқушының іс-әрекеті:

Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді тауып жазу керек.

Өзара бірін- бірі бағалау.

Ресурстар:

Қима қағаз

стикер

Уақыты: 33 минут
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Топтағы оқушылардың информатика пәнінен 3 тоқсанда алған бағалары бойынша диаграмма құру мен жасаған жұмыстарын баспадан шығаруға нұсқау беру.

Бірін - бірі бағалауға нұсқау беру.

Оқушының іс-әрекеті:

Берілген практикалық тапсырманы компьютердеорындады.

Өзара бірін- бірі бағалау.

Ресурстар:

Компьютер, оқулық

стикер

Уақыты:

2 минут

2 минут

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Қорытынды.

Блиц- кездесу. Негізгі сөздеріне түсінік беру.

БББ стратегиясы бойынша алған білімін бағалау үшін, стикерге жаздырып тақтаға ілуіне нұсқау беру.

Үйге тапсырма: Қайталау

Жиынтық бағаны өзім қоямын.

Оқушының іс-әрекеті:

Әріптесіңіз екеуіңіз, біреуіңіз тақтаға, ал екіншіңіз қарама-қарсы жаққа қарап отырып, бір- біріне негізгі сөз айтып, сол сөзге түсінік береді.

Білемін, Білдім, Білгім келеді деген сұрақтарға өз ойларын жазады.

Үйге берілген тапсырманы оқып келеді.

Топ басшылары бағалау парағын әкеліп береді.

Ресурстар:

Слайд

Стикер.

Бағалау парағы

Информатика пәні мұғалімі Тасов Ғабит

Сыныбы: 8АӘБВ

Мерзімі: . 2015ж

Уақыты: 8А- 12:25-13:10; 8Ә-10:40-11:25; 8Б-9:50-10:35; 8В- 9:00-9:45

Пәні: информатика

Тақырыбы: Компьютерлі байланыстық міндеті. Компьютерлік желілердің негізгі ұғымдары. Жергілікті желі.

Мақсаты: Компьютерлік желілердің негізгі ұғымдары, жергілікті желінің қызметтері туралы жалпы білім беру.

Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ресурстар
Уақыты: 3минут
Мұғалімнің іс-әрекеті:

1. Кіріспе.

2. Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен сәлемдесу.

Оқушыларды түгендеу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. «Қызыл өрік» би - жаттығуы

Топқа бөлу . «Мозайка». 2 топқа топтастыру

Оқушының іс-әрекеті:

Мұғаліммен сәлемдесу.

«Қызыл өрік» би - жаттығуын жасайды.

«Модем, флешка» сурет қиындыларын құрастыру арқылы 2 топқа бөлінеді.

Ресурстар:

монитор, колонка

сурет қиындылары

Уақыты: 7 минут
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Үй тапсырмасын пысықтау.

«Миға шабуыл» стратегиясы арқылы сұрақтар беремін.

  1. Диаграмма деп нені айтады?
  2. Диаграмманы құрудың жолдарын ата?
  3. ЭК баспаға шығару жолдары?
  4. Диаграмманың типтерін ата?

«Семантикалық карта» арқылы тапсырма беру

Бірін- бірі бағалауға нұсқау беру.

Оқушының іс-әрекеті:

Қойылған сұрақтарға өз ойларын айтады.

Семантикалық картаны жеке толтырады, жұмысымен бөліседі

Өзара бірін- бірі бағалау.

Ресурстар:

Кеспе қағаз

стикер

Уақыты:

5 минут

13 минут

1 минут

12 минут

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Негізгі бөлім.

Сабақтың мақсатын түсіндіремін.

Презентация арқылы жаңа сабақтың материалымен таныстырамын.

«Ойлан, жұптас, пікірлес» әдісін қолдана отырып, оқушылардың жаңа тақырыпқа қатысты көрсетілген слайдтан түйгендерін және ресурстан пайдалана отырып, сұрақтарды флипчартқа түсірулеріне нұсқау беремін.

Топты, бірін- бірі бағалауға нұсқау беру.

Сергіту сәті. «Қара жорға» биі

Жаңа сабақты бекіту

Компьютерде Интернет желісінен желілердің түрлері мен интернет қызметтері туралы мәлімет ақпарат алуға нұсқау беру. Жекелей тапсырма

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар оқушы мониторы арқылы жаңа сабақтың материалын көріп бүгінгі тақырыптың мән-мағанасын өздері ашып береді.

Әр топ тақырыпты талқылап, түйінді идеяларын маркер арқылы флипчартқа түсіреді. Оқушылар өздігімен мазмұн мен тапсырма орындаудың форматын таңдайды, ақпарат жинастырады, оларды талдап, бағалайды. Топтар бір-біріне сұрақ қояды.

Топты бағалайды смайликтер арқылы. Өзара бірін- бірі бағалау.

Монитордан көрген «Қара жорға» биіне билейді

Компьютерде Интернет желісінен желілердің түрлері мен интернет қызметтері туралы мәлімет алуға үйренеді.

Ресурстар:

слайд

Оқулық,

флипчарт, маркер

Смайликтер, стикер

бейнеролик

компьютер

Уақыты:

2 минут

2 минут

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Қорытынды.

Блиц- кездесу. Негізгі сөздеріне түсінік беру.

БББ стратегиясы бойынша алған білімін бағалау үшін, стикерге жаздырып тақтаға ілуіне нұсқау беру.

Үйге тапсырма: Компьютерлік желілер.

Жиынтық бағаны өзім қоямын.

Оқушының іс-әрекеті:

Әріптесіңіз екеуіңіз, біреуіңіз тақтаға, ал екіншіңіз қарама-қарсы жаққа қарап отырып, бір- біріне негізгі сөз айтып, сол сөзге түсінік береді.

Білемін, Білдім, Білгім келеді деген сұрақтарға өз ойларын жазады.

Үйге берілген тапсырманы оқып келеді.

Топ басшылары бағалау парағын әкеліп береді.

Ресурстар:

Слайд

Стикер.

Бағалау парағы

Қысқа мерзімді жоспар

Информатика пәні мұғалімі Тасов Ғабит

Сыныбы: 8АӘБВ

Мерзімі: . 2015ж

Уақыты: 8А- 12:25-13:10; 8Ә-10:40-11:25; 8Б-9:50-10:35; 8В- 9:00-9:45

Пәні: информатика

Тақырыбы: Ауқымды компьютерлік желі. Интернет ресурстарына қол жетімдік. Интернет қызметтері.

Мақсаты: Ауқымды компьютерлік желі- Интернеттің қызметтері жайлы білім беру. .

Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ресурстар
Уақыты: 3 минут
Мұғалімнің іс-әрекеті:

1. Кіріспе.

2. Ұйымдастыру.

Оқушылармен сәлемдесу Оқушыларды түгендеу.

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Сурет қиындысы арқылы 2 топқа топтастыру.

Оқушының іс-әрекеті:

Мұғаліммен сәлемдесу .

«Күзет» тренингін ойнайды. 1 топ оқушылары орындыққа отырады, 2 топ оқушылары орындыққа отырған оқушыларды күзетеді. Бос орындықта тұрған оқушы мимика арқылы оқушыларды өзіне шақырады.

Суреттерді құрастыру арқылы топқа бөлінеді.

Ресурстар: Суреттер.
Уақыты: 6 минут
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Үй тапсырмасын пысықтау, сұрау.

«Үшеуден біреуі жалған» ойыны.

Топты, бірін- бірі бағалауға нұсқау беру.

Оқушының іс-әрекеті:

Топтар 3 ұйғарым жазады, оның біреуі “жалған” болып табылады.

Өз ұйғарымдарың басқа топқа береді. Екінші топ ұйғарымды оқиды және үш жауаптың қайсысы дұрыс еместігін талқылайды.

Топты смайликтер арқылы бағалау. Өзара бірін- бірі бағалау.

Ресурстар:

А4 формат, маркер

Смайликтер, стикер

Уақыты:

4 минут

10 минут

4 минут

13 минут

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Негізгі бөлім.

Сабақтың мақсатын түсіндіремін.

Мұғалім компьютері арқылы жаңа сабақтың көрсетілімін көрсетемін.

Әр топқа «Олан, бірік, бөліс» әдісі арқылы жаңа сабақтың материалдарын үлестіремін.

Жаңа тақырып бойынша оқушылар келесі топқа сұрақтар дайындау керек

Топты, бірін-бірі бағалауға нұсқау беру.

Жаңа сабақты бекіту

Интернет желісінен «Компьютерлік желілер» туралы ақпараттарды іздеу, алуға нұсқау беру.

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар презентациядан материалды көріп бүгінгі тақырыптың мән-мағанасын өздері ашып береді.

Әр топ берілген тапсырманы оқушы өзіндік жұмыс жасап, жұпта ой бөлісіп, топта талқылап, ұжымға жариялайды.

Бір топ келесі топқа сұрақ қояды

Топтық бағалау фигуралар арқылы. Өзара бірін- бірі бағалау.

Компьютерде интернет желісінен «Компьютерлік желілер» туралы ақпараттарды іздейді, алады.

Ресурстар:

слайд

Оқулық

Флипчарт, маркер

Фигуралар, стикер

Компьютер, ресурс

Уақыты:

3 минут

2 минут

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Қорытынды.

Блиц- кездесу. Негізгі сөздеріне түсінік беру.

БББ стратегиясы бойынша алған білімін бағалау үшін, стикерге жаздырып тақтаға ілуіне нұсқау беру.

Үйге тапсырма: Интернет желісі.

Жиынтық бағаны өзім қоямын.

Оқушының іс-әрекеті:

Әріптесіңіз екеуіңіз, біреуіңіз тақтаға, ал екіншіңіз қарама-қарсы жаққа қарап отырып, бір- біріне негізгі сөз айтып, сол сөзге түсінік береді.

Білемін, Білдім, Білгім келеді деген сұрақтарға өз ойларын жазады.

Үйге берілген тапсырманы оқып келеді.

Топ басшылары бағалау парағын әкеліп береді.

Ресурстар:

Слайд

Стикер.

Бағалау парағы

Қысқа мерзімді жоспар

Информатика пәні мұғалімі Тасов Ғабит

Сыныбы: 8АӘБВ

Мерзімі: . 2015ж

Уақыты: 8А- 12:25-13:10; 8Ә-10:40-11:25; 8Б-9:50-10:35; 8В- 9:00-9:45

Пәні: информатика

Тақырыбы: Жобалық іс-әрекет.

Мақсаты: MS Excel кестелік процессорының қосымша мүмкіндіктерін пайдаланып, есептеулер жүргізуге үйрету.

Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ресурстар
Уақыты: 2 минут
Мұғалімнің іс-әрекеті:

1. Кіріспе.

2. Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен сәлемдесу.

Оқушыларды түгендеу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. «Қызыл өрік» би - жаттығуы

Оқушының іс-әрекеті:

Мұғаліммен сәлемдесу.

«Қызыл өрік» би - жаттығуын жасайды.

Ресурстар: монитор, колонка
Уақыты: 4 минут
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Үй тапсырмасын пысықтау, сұрау.

«Кім жылдам» ойынының сұрақтарын беру.

  1. Компьютерлік желілердің түрлері.
  2. Интернет желісінің қызметтерін ата?
  3. Қандай броузерлерді білесің?
  4. Танымал іздестіру желілерін ата?
Оқушының іс-әрекеті: Қойылған сұрақтарға жылдам өз ойларын айтады.
Ресурстар: Слайд
Уақыты: 35 минут
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Жобалық іс-әрекет тақырыптарын оқушыларға беру. Жұптық жұмыс.

1. Шартты көшу операторлары. Шартсыз көшу операторлары. Есептерге программалар құру.

2. Параметрлі цикл. Есептерге программалар құру.

3. Циклдің алғы шарты. Есептерге программалар құру.

4. Циклдің ілесу шарты. Есептерге программалар құру.

5. Microsoft Excel кестелік процессоры.

Оқушының іс-әрекеті: Берілген тақырыптар бойынша оушылар жұптарымен жобалық іс- әрекеттерді орындайды.
Ресурстар: Компьютер, оқулық, жұмыс дәптерлері
Уақыты:

2 минут

2 минут

.

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Қорытынды

Алған білімдерін тексеру үшін

бір-біріне Миға шабуыл сұрақтары арқылы диалогтік қарым-қатынас жасауына нұсқау беремін.

Үйге тапсырма: Қайталау

«Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бүгінгі сабақ бойынша рефлекция

Жиынтық бағаны өзім шығарамын.

Оқушының іс-әрекеті:

Сұрақ, қайта сұрақ арқылы бір-бірімен диалогтік қарым-қатынас жасайды.

Жобалық іс-әрекеттерді орындауды.

Алған әсерлерін жазады

Топ басшылары бағалау парағын әкеліп береді.

Ресурстар:

.

Стикер

Бағалау парағы.


Ұқсас жұмыстар
Кестені баспаға дайындау.ЕХСЕІ кестелік процессоры, негізгі түсінікте мен амалдар
Word кестесі Excel кестесі
Word Pad мәтіндік редакторымен жұмыс
Word –тың графикалық мүмкіндіктері жайлы
Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру
Диаграмма құру
Word - тың графикалық мүмкіндіктері
Объектілерді қою
Wordpad мәтіндік редакторымен жұмыс жайлы ақпарат
Модульдік оқыту технологиясы информатика сабағында
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz