Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Ел анасы - Ұлпан
Көп бейінді №3 мектеп-гимназиясының
қазақ тілі және әдебиеті пәнінің мұғалімі
Қасенова Гүлжан Ержанқызы
Сабақтың тақырыбы: Ел анасы - Ұлпан
Сабақтың мақсаты: Ғ.Мүсіреповің "Ұлпан" шығармасы арқылы ұлт анасының
бейнесін ашу
Сабақтың міндеті: 1)Шығарма мазмұнын түсіне отырып,Ұлпан бейнесін
ашуға талпынады.
2) Ұлпан бейнесі арқылы ел- ұйытқысы---ұлт аналарының
қайраткерлік болмысын ашады.
3)Ұлпан- ана арқылы жазушының ана бейнесін ашудағы
тіл ерекшелігіне тоқталады,талдау жасайды.
4)Көркем шығарманы оқу арқылы перзенттік парызын
орындауға ұмтылады.
Сабақтың тегі: Қорытынды сабақ
Сабақтың түрі: Шығармашылық-ізденіс сабағы
Сабақтын әдіс-тәсілі: Диалог, пікірлесу, проблемалық оқыту,
СТО элементтері
Құрал-жабдықтар: Интербелсенді тақта,
қанатты сөздер, оқулық
Сабақтың девизі: Ізденейік, зерттейік, салыстырайық
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру
Оқушыларды сабаққа жұмылдыру, жағымды көңіл-
күйлерін туғызу
№
Уақыты
кезең
Әдіс
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
1
3м
5м
Қызығушылықты ояту Мотивация
Ой
Диалог, пікірлесу, жобалап оқыту
Оқушыларға интербелсенді тақта арқылы сурет ұсынылады. Сұрақ:
Суретке қарап қандай ой түйдіңдер?
1.Романның тарихи негізі.
2.Романның" Ұлпан" деп аталуының себебі не?
Әр оқушы өзі жауап береді.
Күтілетін жауап:Тауқымет тартқан ана,баласын күткен ана т.б.
Оқушылар бір-бірімен пікірлеседі, ұжымға ұсынады, сұхбаттасады
2
20м
Мағынаны ажырату
Кубизм, сұрақ- жауап
Кубизм стратегиясы бойынша оқушыларға тапсырма беріледі
1) Зерттеңіз
2) Салыстырыңыз
3) Суреттеңіз
4) Қолданыңыз
Оқушылар берілген тапсырмалар бойынша жұмыс жасайды. 1- топ : Ұлпан бейнесін ашатын көркемдік тіл.
2-топ : Ұлжан, Ұлпан,Домалақ ана бейнесін салыстыру.
3-топ: Елес құшағында. Ұлпан бейнесін жасау.
1) Ұлпан өлімі және Торсан.
2) Заман үкімі.
3
13м
Ой толғау
Жыр толғау, сыр толғау, ой толғау
Менің Анам
1-ші топ: Арнау (поэзия)
2-ші топ: Ой толғау(проза)
3-ші топ: Ән айту.
Әр топ берілген тапсырма бойынша өзі жұмыс жасайды, топта талдайды, ұжымға ұсынады.
4
1м
бағалау
6-бағытты мұғалім бағалайды
1-5 бағыт бойынша топ жетекшісі бағалайды
5
1м
Үй тапсырмасы
Шығарма:
Ғабит Мүсірепов - сөз зергері
Оқушылар үй тапсырмасын күнделіктеріне жазады.
қазақ тілі және әдебиеті пәнінің мұғалімі
Қасенова Гүлжан Ержанқызы
Сабақтың тақырыбы: Ел анасы - Ұлпан
Сабақтың мақсаты: Ғ.Мүсіреповің "Ұлпан" шығармасы арқылы ұлт анасының
бейнесін ашу
Сабақтың міндеті: 1)Шығарма мазмұнын түсіне отырып,Ұлпан бейнесін
ашуға талпынады.
2) Ұлпан бейнесі арқылы ел- ұйытқысы---ұлт аналарының
қайраткерлік болмысын ашады.
3)Ұлпан- ана арқылы жазушының ана бейнесін ашудағы
тіл ерекшелігіне тоқталады,талдау жасайды.
4)Көркем шығарманы оқу арқылы перзенттік парызын
орындауға ұмтылады.
Сабақтың тегі: Қорытынды сабақ
Сабақтың түрі: Шығармашылық-ізденіс сабағы
Сабақтын әдіс-тәсілі: Диалог, пікірлесу, проблемалық оқыту,
СТО элементтері
Құрал-жабдықтар: Интербелсенді тақта,
қанатты сөздер, оқулық
Сабақтың девизі: Ізденейік, зерттейік, салыстырайық
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру
Оқушыларды сабаққа жұмылдыру, жағымды көңіл-
күйлерін туғызу
№
Уақыты
кезең
Әдіс
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
1
3м
5м
Қызығушылықты ояту Мотивация
Ой
Диалог, пікірлесу, жобалап оқыту
Оқушыларға интербелсенді тақта арқылы сурет ұсынылады. Сұрақ:
Суретке қарап қандай ой түйдіңдер?
1.Романның тарихи негізі.
2.Романның" Ұлпан" деп аталуының себебі не?
Әр оқушы өзі жауап береді.
Күтілетін жауап:Тауқымет тартқан ана,баласын күткен ана т.б.
Оқушылар бір-бірімен пікірлеседі, ұжымға ұсынады, сұхбаттасады
2
20м
Мағынаны ажырату
Кубизм, сұрақ- жауап
Кубизм стратегиясы бойынша оқушыларға тапсырма беріледі
1) Зерттеңіз
2) Салыстырыңыз
3) Суреттеңіз
4) Қолданыңыз
Оқушылар берілген тапсырмалар бойынша жұмыс жасайды. 1- топ : Ұлпан бейнесін ашатын көркемдік тіл.
2-топ : Ұлжан, Ұлпан,Домалақ ана бейнесін салыстыру.
3-топ: Елес құшағында. Ұлпан бейнесін жасау.
1) Ұлпан өлімі және Торсан.
2) Заман үкімі.
3
13м
Ой толғау
Жыр толғау, сыр толғау, ой толғау
Менің Анам
1-ші топ: Арнау (поэзия)
2-ші топ: Ой толғау(проза)
3-ші топ: Ән айту.
Әр топ берілген тапсырма бойынша өзі жұмыс жасайды, топта талдайды, ұжымға ұсынады.
4
1м
бағалау
6-бағытты мұғалім бағалайды
1-5 бағыт бойынша топ жетекшісі бағалайды
5
1м
Үй тапсырмасы
Шығарма:
Ғабит Мүсірепов - сөз зергері
Оқушылар үй тапсырмасын күнделіктеріне жазады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz