Ғабит Мүсіреповтің Ұлпан шығармасы арқылы ұлт анасының бейнесін ашуға арналған қорытынды шығармашылық-ізденіс сабағы

Көп бейінді №3 мектеп-гимназиясының

қазақ тілі және әдебиеті пәнінің мұғалімі

Қасенова Гүлжан Ержанқызы

Сабақтың тақырыбы: Ел анасы - Ұлпан

Сабақтың мақсаты: Ғ. Мүсіреповің “Ұлпан” шығармасы арқылы ұлт анасының

бейнесін ашу

Сабақтың міндеті: 1) Шығарма мазмұнын түсіне отырып, Ұлпан бейнесін

ашуға талпынады.

2) Ұлпан бейнесі арқылы ел- ұйытқысы---ұлт аналарының

қайраткерлік болмысын ашады.

3) Ұлпан- ана арқылы жазушының ана бейнесін ашудағы

тіл ерекшелігіне тоқталады, талдау жасайды.

4) Көркем шығарманы оқу арқылы перзенттік парызын

орындауға ұмтылады.

Сабақтың тегі: Қорытынды сабақ

Сабақтың түрі: Шығармашылық-ізденіс сабағы

Сабақтын әдіс-тәсілі: Диалог, пікірлесу, проблемалық оқыту,

СТО элементтері

Құрал-жабдықтар: Интербелсенді тақта,

қанатты сөздер, оқулық

Сабақтың девизі: Ізденейік, зерттейік, салыстырайық

Сабақтың барысы: Ұйымдастыру

Оқушыларды сабаққа жұмылдыру, жағымды көңіл-

күйлерін туғызу

Уақыты

кезең

Әдіс

Мұғалім іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
№: 1
Уақыты:

кезең:

Қызығушылықты ояту Мотивация

Әдіс:

Ой

Диалог, пікірлесу, жобалап оқыту

Мұғалім іс-әрекеті:

Оқушыларға интербелсенді тақта арқылы сурет ұсынылады. Сұрақ:

Суретке қарап қандай ой түйдіңдер?

1. Романның тарихи негізі.

2. Романның” Ұлпан” деп аталуының себебі не?

Оқушының іс-әрекеті:

Әр оқушы өзі жауап береді.

Күтілетін жауап:Тауқымет тартқан ана, баласын күткен ана т. б.

Оқушылар бір-бірімен пікірлеседі, ұжымға ұсынады, сұхбаттасады

№: 2
Уақыты: 20м
кезең:

Мағынаны ажырату

Әдіс: Кубизм, сұрақ- жауап
Мұғалім іс-әрекеті:

Кубизм стратегиясы бойынша оқушыларға тапсырма беріледі

1) Зерттеңіз

2) Салыстырыңыз

3) Суреттеңіз

4) Қолданыңыз

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар берілген тапсырмалар бойынша жұмыс жасайды. 1- топ : Ұлпан бейнесін ашатын көркемдік тіл.

2-топ : Ұлжан, Ұлпан, Домалақ ана бейнесін салыстыру.

3-топ: Елес құшағында. Ұлпан бейнесін жасау.

  1. Ұлпан өлімі және Торсан.
  2. Заман үкімі.
№: 3
Уақыты: 13м
кезең:

Ой толғау

Әдіс: Жыр толғау, сыр толғау, ой толғау
Мұғалім іс-әрекеті:

Менің Анам

1-ші топ: Арнау (поэзия)

2-ші топ: Ой толғау(проза)

3-ші топ: Ән айту.

Оқушының іс-әрекеті: Әр топ берілген тапсырма бойынша өзі жұмыс жасайды, топта талдайды, ұжымға ұсынады.
№: 4
Уақыты:
кезең:

бағалау

Әдіс:
Мұғалім іс-әрекеті: 6-бағытты мұғалім бағалайды
Оқушының іс-әрекеті: 1-5 бағыт бойынша топ жетекшісі бағалайды
№: 5
Уақыты:
кезең:

Үй тапсырмасы

Әдіс: Шығарма:
Мұғалім іс-әрекеті: Ғабит Мүсірепов -сөз зергері
Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар үй тапсырмасын күнделіктеріне жазады.

Ұқсас жұмыстар
9-сыныпқа арналған Ғабит Мүсіреповтің Ұлпан романын мазмұндық талдауға негізделген сабақ жоспары
7-сыныпқа арналған Ғабит Мүсіреповтің Ананың анасы әңгімесін талдау сабағы
Ғабит Мүсіреповтің шығармашылығы мен рухани мұрасы туралы ашық сабақ
Ғабит Мүсіреповтің Жаңа достар шығармасына арналған қазақ тілі мен әдебиеті сабағының жоспары
4-сыныпқа арналған ашық сабақ: Ғабит Мүсіреповтің Ана құшағында әңгімесі
3-сынып: Ғабит Мүсіреповтің Қазақ солдаты романынан Ана құшағында үзіндісін оқу, талдау және тәрбиелеу сабағы
Ұлпан романындағы әйел тағдыры мен Ел анасы бейнесін талдау
Сөйлем түрлері: бұйрықты сөйлемді меңгертуге арналған шығармашылық-ізденіс сабағы
Ғ. Мүсіреповтің Ананың анасы әңгімесіндегі ана бейнесін талдау
Ғабит Мүсіреповтің Ананың анасы әңгімесіне арналған әдебиет сабағының жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz