Ел анасы - Ұлпан

Көп бейінді №3 мектеп-гимназиясының

қазақ тілі және әдебиеті пәнінің мұғалімі

Қасенова Гүлжан Ержанқызы

Сабақтың тақырыбы: Ел анасы - Ұлпан

Сабақтың мақсаты: Ғ. Мүсіреповің “Ұлпан” шығармасы арқылы ұлт анасының

бейнесін ашу

Сабақтың міндеті: 1) Шығарма мазмұнын түсіне отырып, Ұлпан бейнесін

ашуға талпынады.

2) Ұлпан бейнесі арқылы ел- ұйытқысы---ұлт аналарының

қайраткерлік болмысын ашады.

3) Ұлпан- ана арқылы жазушының ана бейнесін ашудағы

тіл ерекшелігіне тоқталады, талдау жасайды.

4) Көркем шығарманы оқу арқылы перзенттік парызын

орындауға ұмтылады.

Сабақтың тегі: Қорытынды сабақ

Сабақтың түрі: Шығармашылық-ізденіс сабағы

Сабақтын әдіс-тәсілі: Диалог, пікірлесу, проблемалық оқыту,

СТО элементтері

Құрал-жабдықтар: Интербелсенді тақта,

қанатты сөздер, оқулық

Сабақтың девизі: Ізденейік, зерттейік, салыстырайық

Сабақтың барысы: Ұйымдастыру

Оқушыларды сабаққа жұмылдыру, жағымды көңіл-

күйлерін туғызу

Уақыты

кезең

Әдіс

Мұғалім іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
№: 1
Уақыты:

кезең:

Қызығушылықты ояту Мотивация

Әдіс:

Ой

Диалог, пікірлесу, жобалап оқыту

Мұғалім іс-әрекеті:

Оқушыларға интербелсенді тақта арқылы сурет ұсынылады. Сұрақ:

Суретке қарап қандай ой түйдіңдер?

1. Романның тарихи негізі.

2. Романның” Ұлпан” деп аталуының себебі не?

Оқушының іс-әрекеті:

Әр оқушы өзі жауап береді.

Күтілетін жауап:Тауқымет тартқан ана, баласын күткен ана т. б.

Оқушылар бір-бірімен пікірлеседі, ұжымға ұсынады, сұхбаттасады

№: 2
Уақыты: 20м
кезең:

Мағынаны ажырату

Әдіс: Кубизм, сұрақ- жауап
Мұғалім іс-әрекеті:

Кубизм стратегиясы бойынша оқушыларға тапсырма беріледі

1) Зерттеңіз

2) Салыстырыңыз

3) Суреттеңіз

4) Қолданыңыз

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар берілген тапсырмалар бойынша жұмыс жасайды. 1- топ : Ұлпан бейнесін ашатын көркемдік тіл.

2-топ : Ұлжан, Ұлпан, Домалақ ана бейнесін салыстыру.

3-топ: Елес құшағында. Ұлпан бейнесін жасау.

  1. Ұлпан өлімі және Торсан.
  2. Заман үкімі.
№: 3
Уақыты: 13м
кезең:

Ой толғау

Әдіс: Жыр толғау, сыр толғау, ой толғау
Мұғалім іс-әрекеті:

Менің Анам

1-ші топ: Арнау (поэзия)

2-ші топ: Ой толғау(проза)

3-ші топ: Ән айту.

Оқушының іс-әрекеті: Әр топ берілген тапсырма бойынша өзі жұмыс жасайды, топта талдайды, ұжымға ұсынады.
№: 4
Уақыты:
кезең:

бағалау

Әдіс:
Мұғалім іс-әрекеті: 6-бағытты мұғалім бағалайды
Оқушының іс-әрекеті: 1-5 бағыт бойынша топ жетекшісі бағалайды
№: 5
Уақыты:
кезең:

Үй тапсырмасы

Әдіс: Шығарма:
Мұғалім іс-әрекеті: Ғабит Мүсірепов -сөз зергері
Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар үй тапсырмасын күнделіктеріне жазады.

Ұқсас жұмыстар
Ұлпан анаға
Ұлпан романындағы әйел тағдыры Ұлпан - Ел анасы
Сөзімді ұлы
Ананың анасы
Ғ.мүсірепов «ананың анасы» әңгімесі
Танып білу стратегиясы
Ана бейнесі
Құрметті аналар
Елбасымыз-кемеңгер, көші түзу-кемел ел!
Құрметтейік Жер-Ананы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz