Ж. Әлмашев Қауын мен Қарбыз

ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы

"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КММ

Бастауыш сынып мұғалімі

Қайроллақызы Айнұр

ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КММБастауыш сынып мұғаліміҚайроллақызы Айнұр:

Сабақ №2

Пәні: Әдебиеттік оқу

Күні:

Сынып : 4

(9-10 жасар)

Барлық

оқушылар : 8

қатысқаны: 8

ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КММБастауыш сынып мұғаліміҚайроллақызы Айнұр: Тақырыбы:
Ж. Әлмашев "Қауын мен Қарбыз"
ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КММБастауыш сынып мұғаліміҚайроллақызы Айнұр: Сілтеме:

Бағдарлама, күнтізбелік жоспар, Рахметова С, Әбдікәрімова Т, Базарбекова Р,

Ана тілі 4-сынып . -Алматы: "Атамұра", 2011

ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КММБастауыш сынып мұғаліміҚайроллақызы Айнұр: Жалпы мақсаттар:
Алған білімді нақтылау, достық, қарым-қатынас ұғымын қалыптастыру.
ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КММБастауыш сынып мұғаліміҚайроллақызы Айнұр: Ресурстар:
Суреттер, таратпа материалдар, стикерлер.
ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КММБастауыш сынып мұғаліміҚайроллақызы Айнұр: Әдіс-тәсілдері:

Тәсіл: жекелей, жұптық, топтық. диалог

Әдісі: жигсо, кубизм, ББҮкестесі, галереяға саяхат, венн диаграммасы.

ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КММБастауыш сынып мұғаліміҚайроллақызы Айнұр: Оқыту нәтижелері:
Топпен жұмыс жасай алады, ертегіні ұғып талдайды, меңгереді, айырмашылығын анықтай алады, салыстыра алады.
ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КММБастауыш сынып мұғаліміҚайроллақызы Айнұр: Түйінді идея:
Жанын аяған -жем болады.
ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КММБастауыш сынып мұғаліміҚайроллақызы Айнұр: Сабақтың барысы:
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КММБастауыш сынып мұғаліміҚайроллақызы Айнұр:

Ұйымдастыру кезеңі:

Үй тапсырмасын тексеру:

Кезекшіні анықтап, оқушыны түгендейді.

«Жылы сөз» шеңберін құру арқылы жағымды тілек айту.

Еңбек туралы мақал-мәтел құрастыру арқылы топқа бөледі.

«Ыстық орындық» әдісі бойынша

"Ертегідегі ұнаған ағаштың суреті.

Сабаққа қатысып отырған оқушылар туралы мәлімет береді.

Оқушылар шеңбер болып тұрып, көршісіне жағымды тілектер айтады.

Оқушылар 2 топқа бөлінеді

Өзіне ұнап салған суретін көрсетеді.

ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КММБастауыш сынып мұғаліміҚайроллақызы Айнұр: Мағынаны тану.

"Жигсо" әдісі арқылы ертегіні оқып талдауға арналған сұрақтар береді.

«Кубизм»

Ой толғаныс.

«Дән-Қауынның жүрегі. Осы өлмесе, ол мәңгі жасайды. -дегенді түсіндіреді, талдайды.

Қауын, қарбыз туралы қысқаша мәліметтер айтады, айырмашылығын анықтайды.

Бес жолды өлең құрастырады.

Әр түрлі фигуралар арқылы, топ басшыларының ынталандыруы.
ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КММБастауыш сынып мұғаліміҚайроллақызы Айнұр: Сергіту сәті
Дене қимыл -қозғалыс жаттығу ларына арналған бейнетаспа қою.
Жаттығуды қайталай отырып жасайды.
ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КММБастауыш сынып мұғаліміҚайроллақызы Айнұр: Сабақты бекіту.

Венн диаграммасы

Қауын мен қарбызды

салыстыр

Салыстыра отырып, топпен жұмыс жасайды.
Топтың бағалауы
ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КММБастауыш сынып мұғаліміҚайроллақызы Айнұр: Үй тапсырмасы.
Ертегіні оқу, мақал -мәтел жинастыру. .
Ертегінің мазмұнын ашатын мақал-мәтел жинақтайды.
ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КММБастауыш сынып мұғаліміҚайроллақызы Айнұр: Сабақты бағалау
Бағалау парағы бойынша, жиынтық баға шығарады.

Оқушылар бағалау парағын

тапсырады.

Жиынтық бағалау
ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КММБастауыш сынып мұғаліміҚайроллақызы Айнұр: Рефлексия

Кері байланыс.

ББҮ

-Бүгінгі сабаққа дейін не білетіндерін, не білгендерін, не білгісі келетіндерін жеткізе алады.

ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы

"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КМ

Бастауыш сынып мұғалімі

Қайроллақызы Айнұр

ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КМБастауыш сынып мұғаліміҚайроллақызы Айнұр:

Сабақ №3

Пәні: Әдебиеттік оқу

Күні:

Сынып : 4

(9-10 жасар)

Барлық

оқушылар : 8

қатысқаны: 8

ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КМБастауыш сынып мұғаліміҚайроллақызы Айнұр: Тақырыбы:
А. Байтұрсынұлы "Аққу, Шортан һәм Шаян"
ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КМБастауыш сынып мұғаліміҚайроллақызы Айнұр: Сілтеме:

Бағдарлама, күнтізбелік жоспар, Рахметова С, Әбдікәрімова Т, Базарбекова Р,

Ана тілі 4-сынып . -Алматы: "Атамұра", 2011

ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КМБастауыш сынып мұғаліміҚайроллақызы Айнұр: Жалпы мақсаттар:
Оқыған мысалдың тақырыбын, идеясын ашу, сөйлеу тілін қалыптастыру, ана тілін құрметтеу.
ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КМБастауыш сынып мұғаліміҚайроллақызы Айнұр: Ресурстар:
Суреттер, флипчарт.
ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КМБастауыш сынып мұғаліміҚайроллақызы Айнұр: Әдіс-тәсілдері:

Тәсіл: жекелей, жұптық, топтық.

Әдісі: миға шабуыл, еске түсіру, блум кубигі, ББҮ.

ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КМБастауыш сынып мұғаліміҚайроллақызы Айнұр: Оқыту нәтижелері:
Топпен жұмыс жасай алады, тақырыпты анықтайды, А. Байтұрсынұлы туралы мәліметтер біледі, сыни тұрғыда ойлай алады.
ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КМБастауыш сынып мұғаліміҚайроллақызы Айнұр: Түйінді идея:
Бірлік болмай, тірлік болмас.
ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КМБастауыш сынып мұғаліміҚайроллақызы Айнұр: Сабақтың барысы:
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КМБастауыш сынып мұғаліміҚайроллақызы Айнұр:

Ұйымдастыру кезеңі:

Үй тапсырмасын тексеру:

Кезекшіні анықтап,

Оқушыларды түгендейді.

"Шаттық шеңбері

Нөмірленген қағаз қиындылары арқылы оқушылардың топқа бөлінуін қадағалайды.

"Спикер таңдау" әдісі

Үй тапсырмасын айтатын оқушыны таңдайды.

Сабаққа қатысып отырған оқушылар туралы мәлімет береді.

Шеңберде тұрып, бір-біріне ізгі тілектер айтады

2 топқа бөлінеді, топ басшысын сайлайды.

Спикер оқушы үй тапсырмасын айтады.

Бас бармақ арқылы бағалау.
ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КМБастауыш сынып мұғаліміҚайроллақызы Айнұр: Мағынаны тану.

"Миға шабуыл"әдісі.

Мақалды жалғастыр

Еске түсіру әдісі.

«Өзара сұрақ»

Блум кубигі арқылы кейіпкерлер әрекетін анықтау.

Жалғастыр:

Ынтымақ қайда болса, . . (ырыс сонда)

Ырыс алды. . ( ынтымақ)

Алтау ала болса, . . . (ауыздағы кетер)

Төртеу түгел болса, , ,, (төбедегі келер)

А. Байтұрсынұлы туралы түсінік береді.

а) Суреттеп беріңіз:

аққу - сұлу, нәзік, аппақ. шортан- балық суда жүзеді. шаян-бунақ денелі, адамға қауіпті

ә) Салыстырыңыз: ( ұшады, жүзеді, жүреді. )

б) Зерттеңіз: (аққу өте киелі құс, балық суда ғана өмір сүреді, шаян өте қауіпті. )

в) Қолданыңыз: аққу- махаббат символы, балықты-жейміз.

Тренинг. кубтың әр жағына «не үшін», «түсіндір», «атап бер», «ұсын», «ойластыр», «бөліс» атты тапсырмалар жазылады.

Әр түрлі фигуралар арқылы, топ басшыларының ынталандыруы.

Бағалау парағы арқылы бағалау

ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КМБастауыш сынып мұғаліміҚайроллақызы Айнұр: Сергіту сәті
Дене қимыл -қозғалыс жаттығу ларына арналған бейнетаспа қою.
Жаттығуды қайталай отырып жасайды.
ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КМБастауыш сынып мұғаліміҚайроллақызы Айнұр: Сабақты бекіту.

Интерактивті тақтада берілген суреттерді талқылап, еске түсіріп, оны бекіту.

Венн диаграммасы

Бүгінгі өткен тақырыпты бекіту, суреттерді талқылау, ортаға салу, түсіндіру.
ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КМБастауыш сынып мұғаліміҚайроллақызы Айнұр: Үй тапсырмасы.
Мәнерлеп оқу, сурет салу.
Оқушылар күнделікке жазады.
ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КМБастауыш сынып мұғаліміҚайроллақызы Айнұр: Сабақты бағалау
Бағалау парақтарын ескеріп, жиынтық баға шығарады.

Оқушылар бағалау парағын

тапсырады.

Жиынтық бағалау
ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КМБастауыш сынып мұғаліміҚайроллақызы Айнұр: Рефлексия
Білемін, білдім, үйрендім.
Білетіндерін, не білгісі келетіндерін жеткізе алады.

ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы

"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КММ

Бастауыш сынып мұғалімі

Қайроллақызы Айнұр

ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КММБастауыш сынып мұғаліміҚайроллақызы Айнұр:

Сабақ №4

Пәні: Әдебиеттік оқу

Күні:

Сынып : 4

(9-10 жасар)

Барлық

оқушылар : 8

қатысқаны: 8

ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КММБастауыш сынып мұғаліміҚайроллақызы Айнұр: Тақырыбы:
О. Әубәкіров "Ара мен Шыбын"
ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КММБастауыш сынып мұғаліміҚайроллақызы Айнұр: Сілтеме:

Бағдарлама, күнтізбелік жоспар, Рахметова С, Әбдікәрімова Т, Базарбекова Р,

Ана тілі 4-сынып . -Алматы: "Атамұра", 2011

ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КММБастауыш сынып мұғаліміҚайроллақызы Айнұр: Жалпы мақсаттар:
Өлеңмен берілген мысалдың мазмұнын ашу, сыни ойлау көзқарасын дамыта орырып, мысал өлеңнің мазмұнын түсіну.
ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КММБастауыш сынып мұғаліміҚайроллақызы Айнұр: Ресурстар:
Суреттер, флипчарт.
ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КММБастауыш сынып мұғаліміҚайроллақызы Айнұр: Әдіс-тәсілдері:
Әдіс- тәсілі: Жигсо, Венн диаграммасы, түртіп алу, ББҮ.
ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КММБастауыш сынып мұғаліміҚайроллақызы Айнұр: Оқыту нәтижелері:
Топпен, жұппен жұмыс жасай алады, ойларын еркін жеткізеді, ойын жетілдіреді, білімін толықтырады.
ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КММБастауыш сынып мұғаліміҚайроллақызы Айнұр: Түйінді идея:
Мысалдағы ара сияқты еңбекқор, қонақ жай, талапты, адал болу.
ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КММБастауыш сынып мұғаліміҚайроллақызы Айнұр: Сабақтың барысы:
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КММБастауыш сынып мұғаліміҚайроллақызы Айнұр:

Ұйымдастыру кезеңі:

Үй тапсырмасын тексеру:

Психологиялық ой сергектік

«Өзіңізге тілегенді, басқаға да тілеңіз»

Топқа бөлу.

Түстерді ажырату арқылы.

«Ыстық орындық»

Ыстық орындыққа оқушыларды шақырады.

Әр оқушы бір-бірінің қолын алып, жақсы тілек білдіреді.

Әрқайсысы өз топтарын табады.

Оқушылар сұрақ қояды, орындыққа отырған бала жауап береді.

Формативті

(бас бармақ )

ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КММБастауыш сынып мұғаліміҚайроллақызы Айнұр: Мағынаны тану.

Жигсо

Ой шақыру .

Түртіп алу .

Ноутбукке Ара мен Шыбын мысалына жасалған 3 слайдтан

тұратын презентацияны ұсынады.

Мысалды оқып, өз ойларын жеткізеді.

Ашық пікірталас жүргізеді.

Сөздік жұмысын жүргізеді, білімін толықтырады.

Ұсынылған презентацияның

әр бетіндегі суреттерге сын тұрғысынан ойлана отырып жауап береді.

«Бағдаршам» арқылы бағалау
ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КММБастауыш сынып мұғаліміҚайроллақызы Айнұр: Сергіту сәті

Дене қимыл -қозғалыс жаттығу ларына

арналған бейнетаспа қою.

Жаттығуды қайталай отырып жасайды

.

ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КММБастауыш сынып мұғаліміҚайроллақызы Айнұр: Сабақты бекіту.
Венн диаграммасы

. Топпен жұмыс

1-топ«Шыбын» сөзіне кластер құру.

2-топқа Бес жол өлең құрастыру

ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КММБастауыш сынып мұғаліміҚайроллақызы Айнұр: Үй тапсырмасы.
«Тазалық-денсаулық кепілі» шағын әңгіме
Күнделікке жазады.
ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КММБастауыш сынып мұғаліміҚайроллақызы Айнұр: Сабақты бағалау
Бағалау парақтарын ескеріп, жиынтық баға шығарады.

Оқушылар

бағалау парағын

тапсырады.

Жиынтық бағалау
ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КММБастауыш сынып мұғаліміҚайроллақызы Айнұр: Рефлекция

ББҮ кестесі

Стикерлер ұсынады

Стикердің бір жағына сәтті жақтарды, бір жағына сәтсіздікті жазып тақтаға іледі.

Ұқсас жұмыстар
Ж. Әлмашев қауын мен қарбыз жайлы ақпарат
Әдібай Табылдиев Күз кереметі
Жетібай кенті туралы айту
Армысың алтын күз! 1 сынып
Қылқан жапырақты өсімдіктер
Жемістер
Күз кереметі
Берекелі күз, мерекелі күз
«Асқабақ және орамжапырақ тұқымдастар»
"мен ғажайыппын" тренингі (мұғалімдерге арналған)
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz