Ж. Әлмашев Қауын мен Қарбыз

ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы
"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КММ
Бастауыш сынып мұғалімі
Қайроллақызы Айнұр
Сабақ №2
Пәні: Әдебиеттік оқу
Күні:
Сынып : 4
(9-10 жасар)
Барлық
оқушылар : 8
қатысқаны: 8
Бағдарлама, күнтізбелік жоспар, Рахметова С, Әбдікәрімова Т, Базарбекова Р,
Ана тілі 4-сынып . -Алматы: "Атамұра", 2011
Тәсіл: жекелей, жұптық, топтық. диалог
Әдісі: жигсо, кубизм, ББҮкестесі, галереяға саяхат, венн диаграммасы.
Ұйымдастыру кезеңі:
Үй тапсырмасын тексеру:
Кезекшіні анықтап, оқушыны түгендейді.
«Жылы сөз» шеңберін құру арқылы жағымды тілек айту.
Еңбек туралы мақал-мәтел құрастыру арқылы топқа бөледі.
«Ыстық орындық» әдісі бойынша
"Ертегідегі ұнаған ағаштың суреті.
Сабаққа қатысып отырған оқушылар туралы мәлімет береді.
Оқушылар шеңбер болып тұрып, көршісіне жағымды тілектер айтады.
Оқушылар 2 топқа бөлінеді
Өзіне ұнап салған суретін көрсетеді.
"Жигсо" әдісі арқылы ертегіні оқып талдауға арналған сұрақтар береді.
«Кубизм»
Ой толғаныс.
«Дән-Қауынның жүрегі. Осы өлмесе, ол мәңгі жасайды. -дегенді түсіндіреді, талдайды.
Қауын, қарбыз туралы қысқаша мәліметтер айтады, айырмашылығын анықтайды.
Бес жолды өлең құрастырады.
Венн диаграммасы
Қауын мен қарбызды
салыстыр
Оқушылар бағалау парағын
тапсырады.
Кері байланыс.
ББҮ
ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы
"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КМ
Бастауыш сынып мұғалімі
Қайроллақызы Айнұр
Сабақ №3
Пәні: Әдебиеттік оқу
Күні:
Сынып : 4
(9-10 жасар)
Барлық
оқушылар : 8
қатысқаны: 8
Бағдарлама, күнтізбелік жоспар, Рахметова С, Әбдікәрімова Т, Базарбекова Р,
Ана тілі 4-сынып . -Алматы: "Атамұра", 2011
Тәсіл: жекелей, жұптық, топтық.
Әдісі: миға шабуыл, еске түсіру, блум кубигі, ББҮ.
Ұйымдастыру кезеңі:
Үй тапсырмасын тексеру:
Кезекшіні анықтап,
Оқушыларды түгендейді.
"Шаттық шеңбері
Нөмірленген қағаз қиындылары арқылы оқушылардың топқа бөлінуін қадағалайды.
"Спикер таңдау" әдісі
Үй тапсырмасын айтатын оқушыны таңдайды.
Сабаққа қатысып отырған оқушылар туралы мәлімет береді.
Шеңберде тұрып, бір-біріне ізгі тілектер айтады
2 топқа бөлінеді, топ басшысын сайлайды.
Спикер оқушы үй тапсырмасын айтады.
"Миға шабуыл"әдісі.
Мақалды жалғастыр
Еске түсіру әдісі.
«Өзара сұрақ»
Блум кубигі арқылы кейіпкерлер әрекетін анықтау.
Жалғастыр:
Ынтымақ қайда болса, . . (ырыс сонда)
Ырыс алды. . ( ынтымақ)
Алтау ала болса, . . . (ауыздағы кетер)
Төртеу түгел болса, , ,, (төбедегі келер)
А. Байтұрсынұлы туралы түсінік береді.
а) Суреттеп беріңіз:
аққу - сұлу, нәзік, аппақ. шортан- балық суда жүзеді. шаян-бунақ денелі, адамға қауіпті
ә) Салыстырыңыз: ( ұшады, жүзеді, жүреді. )
б) Зерттеңіз: (аққу өте киелі құс, балық суда ғана өмір сүреді, шаян өте қауіпті. )
в) Қолданыңыз: аққу- махаббат символы, балықты-жейміз.
Тренинг. кубтың әр жағына «не үшін», «түсіндір», «атап бер», «ұсын», «ойластыр», «бөліс» атты тапсырмалар жазылады.
Әр түрлі фигуралар арқылы, топ басшыларының ынталандыруы.
Бағалау парағы арқылы бағалау
Интерактивті тақтада берілген суреттерді талқылап, еске түсіріп, оны бекіту.
Венн диаграммасы
Оқушылар бағалау парағын
тапсырады.
ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы
"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КММ
Бастауыш сынып мұғалімі
Қайроллақызы Айнұр
Сабақ №4
Пәні: Әдебиеттік оқу
Күні:
Сынып : 4
(9-10 жасар)
Барлық
оқушылар : 8
қатысқаны: 8
Бағдарлама, күнтізбелік жоспар, Рахметова С, Әбдікәрімова Т, Базарбекова Р,
Ана тілі 4-сынып . -Алматы: "Атамұра", 2011
Ұйымдастыру кезеңі:
Үй тапсырмасын тексеру:
Психологиялық ой сергектік
«Өзіңізге тілегенді, басқаға да тілеңіз»
Топқа бөлу.
Түстерді ажырату арқылы.
«Ыстық орындық»
Ыстық орындыққа оқушыларды шақырады.
Әр оқушы бір-бірінің қолын алып, жақсы тілек білдіреді.
Әрқайсысы өз топтарын табады.
Оқушылар сұрақ қояды, орындыққа отырған бала жауап береді.
Формативті
(бас бармақ )
Жигсо
Ой шақыру .
Түртіп алу .
Ноутбукке Ара мен Шыбын мысалына жасалған 3 слайдтан
тұратын презентацияны ұсынады.
Мысалды оқып, өз ойларын жеткізеді.
Ашық пікірталас жүргізеді.
Сөздік жұмысын жүргізеді, білімін толықтырады.
Ұсынылған презентацияның
әр бетіндегі суреттерге сын тұрғысынан ойлана отырып жауап береді.
Дене қимыл -қозғалыс жаттығу ларына
арналған бейнетаспа қою.
Жаттығуды қайталай отырып жасайды
.
. Топпен жұмыс
1-топ«Шыбын» сөзіне кластер құру.
2-топқа Бес жол өлең құрастыру
Оқушылар
бағалау парағын
тапсырады.
ББҮ кестесі
Стикерлер ұсынады
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz