Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
Ж. Әлмашев Қауын мен Қарбыз
ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы
"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КММ
Бастауыш сынып мұғалімі
Қайроллақызы Айнұр
Сабақ №2
Пәні: Әдебиеттік оқу
Күні:
Сынып : 4
(9-10 жасар)
Барлық
оқушылар : 8
қатысқаны: 8
Тақырыбы:
Ж. Әлмашев "Қауын мен Қарбыз"
Сілтеме:
Бағдарлама, күнтізбелік жоспар, Рахметова С, Әбдікәрімова Т, Базарбекова Р,
Ана тілі 4-сынып .-Алматы: "Атамұра", 2011
Жалпы мақсаттар:
Алған білімді нақтылау, достық, қарым-қатынас ұғымын қалыптастыру.
Ресурстар:
Суреттер, таратпа материалдар,стикерлер.
Әдіс-тәсілдері:
Тәсіл: жекелей, жұптық,топтық.диалог
Әдісі: жигсо, кубизм, ББҮкестесі, галереяға саяхат,венн диаграммасы.
Оқыту нәтижелері:
Топпен жұмыс жасай алады,ертегіні ұғып талдайды,меңгереді, айырмашылығын анықтай алады,салыстыра алады.
Түйінді идея:
Жанын аяған - жем болады.
Сабақтың барысы:
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ұйымдастыру кезеңі:
Үй тапсырмасын тексеру:
Кезекшіні анықтап, оқушыны түгендейді.
<<Жылы сөз>> шеңберін құру арқылы жағымды тілек айту.
Еңбек туралы мақал-мәтел құрастыру арқылы топқа бөледі.
<<Ыстық орындық>> әдісі бойынша
"Ертегідегі ұнаған ағаштың суреті.
Сабаққа қатысып отырған оқушылар туралы мәлімет береді.
Оқушылар шеңбер болып тұрып, көршісіне жағымды тілектер айтады.
Оқушылар 2 топқа бөлінеді
Өзіне ұнап салған суретін көрсетеді.
Мағынаны тану.
"Жигсо" әдісі арқылы ертегіні оқып талдауға арналған сұрақтар береді.
<<Кубизм>>
Ой толғаныс.
<<Дән-Қауынның жүрегі.Осы өлмесе, ол мәңгі жасайды.-дегенді түсіндіреді,талдайды.
Қауын ,қарбыз туралы қысқаша мәліметтер айтады, айырмашылығын анықтайды.
Бес жолды өлең құрастырады.
Әр түрлі фигуралар арқылы, топ басшыларының ынталандыруы.
Сергіту сәті
Дене қимыл -қозғалыс жаттығу ларына арналған бейнетаспа қою.
Жаттығуды қайталай отырып жасайды.
Сабақты бекіту.
Венн диаграммасы
Қауын мен қарбызды
салыстыр
Салыстыра отырып, топпен жұмыс жасайды.
Топтың бағалауы
Үй тапсырмасы.
Ертегіні оқу, мақал - мәтел жинастыру..
Ертегінің мазмұнын ашатын мақал-мәтел жинақтайды.
Сабақты бағалау
Бағалау парағы бойынша , жиынтық баға шығарады.
Оқушылар бағалау парағын
тапсырады.
Жиынтық бағалау
Рефлексия
Кері байланыс.
ББҮ
-Бүгінгі сабаққа дейін не білетіндерін, не білгендерін, не білгісі келетіндерін жеткізе алады.
ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы
"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КМ
Бастауыш сынып мұғалімі
Қайроллақызы Айнұр
Сабақ №3
Пәні: Әдебиеттік оқу
Күні:
Сынып : 4
(9-10 жасар)
Барлық
оқушылар : 8
қатысқаны: 8
Тақырыбы:
А. Байтұрсынұлы "Аққу, Шортан һәм Шаян"
Сілтеме:
Бағдарлама, күнтізбелік жоспар, Рахметова С, Әбдікәрімова Т, Базарбекова Р,
Ана тілі 4-сынып .-Алматы: "Атамұра", 2011
Жалпы мақсаттар:
Оқыған мысалдың тақырыбын, идеясын ашу, сөйлеу тілін қалыптастыру, ана тілін құрметтеу.
Ресурстар:
Суреттер, флипчарт.
Әдіс-тәсілдері:
Тәсіл: жекелей, жұптық,топтық.
Әдісі: миға шабуыл, еске түсіру, блум кубигі,ББҮ.
Оқыту нәтижелері:
Топпен жұмыс жасай алады, тақырыпты анықтайды, А.Байтұрсынұлы туралы мәліметтер біледі,сыни тұрғыда ойлай алады.
Түйінді идея:
Бірлік болмай, тірлік болмас.
Сабақтың барысы:
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ұйымдастыру кезеңі:
Үй тапсырмасын тексеру:
Кезекшіні анықтап,
Оқушыларды түгендейді.
"Шаттық шеңбері
Нөмірленген қағаз қиындылары арқылы оқушылардың топқа бөлінуін қадағалайды.
"Спикер таңдау" әдісі
Үй тапсырмасын айтатын оқушыны таңдайды.
Сабаққа қатысып отырған оқушылар туралы мәлімет береді.
Шеңберде тұрып, бір-біріне ізгі тілектер айтады
2 топқа бөлінеді, топ басшысын сайлайды.
Спикер оқушы үй тапсырмасын айтады.
Бас бармақ арқылы бағалау.
Мағынаны тану.
"Миға шабуыл"әдісі.
Мақалды жалғастыр
Еске түсіру әдісі.
<<Өзара сұрақ>>
Блум кубигі арқылы кейіпкерлер әрекетін анықтау.
Жалғастыр:
Ынтымақ қайда болса ,..(ырыс сонда)
Ырыс алды..( ынтымақ)
Алтау ала болса, ...(ауыздағы кетер)
Төртеу түгел болса, ,,,(төбедегі келер)
А.Байтұрсынұлы туралы түсінік береді.
а) Суреттеп беріңіз:
аққу - сұлу, нәзік, аппақ. шортан- балық суда жүзеді. шаян-бунақ денелі ,адамға қауіпті
ә) Салыстырыңыз: ( ұшады, жүзеді,жүреді.)
б) Зерттеңіз: (аққу өте киелі құс, балық суда ғана өмір сүреді,шаян өте қауіпті.)
в) Қолданыңыз: аққу- махаббат символы, балықты-жейміз.
Тренинг.кубтың әр жағына <<не үшін>> , <<түсіндір>>, <<атап бер>>, <<ұсын>> , <<ойластыр>>, <<бөліс>> атты тапсырмалар жазылады.
Әр түрлі фигуралар арқылы, топ басшыларының ынталандыруы.
Бағалау парағы арқылы бағалау
Сергіту сәті
Дене қимыл -қозғалыс жаттығу ларына арналған бейнетаспа қою.
Жаттығуды қайталай отырып жасайды.
Сабақты бекіту.
Интерактивті тақтада берілген суреттерді талқылап, еске түсіріп, оны бекіту.
Венн диаграммасы
Бүгінгі өткен тақырыпты бекіту, суреттерді талқылау,ортаға салу, түсіндіру.
Үй тапсырмасы.
Мәнерлеп оқу, сурет салу.
Оқушылар күнделікке жазады.
Сабақты бағалау
Бағалау парақтарын ескеріп,жиынтық баға шығарады.
Оқушылар бағалау парағын
тапсырады.
Жиынтық бағалау
Рефлексия
Білемін, білдім, үйрендім.
Білетіндерін, не білгісі келетіндерін жеткізе алады.
ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы
"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КММ
Бастауыш сынып мұғалімі
Қайроллақызы Айнұр
Сабақ №4
Пәні: Әдебиеттік оқу
Күні:
Сынып : 4
(9-10 жасар)
Барлық
оқушылар : 8
қатысқаны: 8
Тақырыбы:
О.Әубәкіров "Ара мен Шыбын"
Сілтеме:
Бағдарлама, күнтізбелік жоспар, Рахметова С, Әбдікәрімова Т, Базарбекова Р,
Ана тілі 4-сынып .-Алматы: "Атамұра", 2011
Жалпы мақсаттар:
Өлеңмен берілген мысалдың мазмұнын ашу,сыни ойлау көзқарасын дамыта орырып, мысал өлеңнің мазмұнын түсіну.
Ресурстар:
Суреттер, флипчарт.
Әдіс-тәсілдері:
Әдіс- тәсілі: Жигсо, Венн диаграммасы,түртіп алу, ББҮ.
Оқыту нәтижелері:
Топпен, жұппен жұмыс жасай алады, ойларын еркін жеткізеді, ойын жетілдіреді, білімін толықтырады.
Түйінді идея:
Мысалдағы ара сияқты еңбекқор, қонақ жай, талапты, адал болу.
Сабақтың барысы:
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ұйымдастыру кезеңі:
Үй тапсырмасын тексеру:
Психологиялық ой сергектік
<<Өзіңізге тілегенді , басқаға да тілеңіз>>
Топқа бөлу.
Түстерді ажырату арқылы.
<<Ыстық орындық>>
Ыстық орындыққа оқушыларды шақырады.
Әр оқушы бір-бірінің қолын алып, жақсы тілек білдіреді.
Әрқайсысы өз топтарын табады.
Оқушылар сұрақ қояды , орындыққа отырған бала жауап береді.
Формативті
(бас бармақ )
Мағынаны тану.
Жигсо
Ой шақыру .
Түртіп алу .
Ноутбукке Ара мен Шыбын мысалына жасалған 3 слайдтан
тұратын презентацияны ұсынады.
Мысалды оқып, өз ойларын жеткізеді.
Ашық пікірталас жүргізеді.
Сөздік жұмысын жүргізеді, білімін толықтырады.
Ұсынылған презентацияның
әр бетіндегі суреттерге сын тұрғысынан ойлана отырып жауап береді.
<<Бағдаршам>> арқылы бағалау
Сергіту сәті
Дене қимыл -қозғалыс жаттығу ларына
арналған бейнетаспа қою.
Жаттығуды қайталай отырып жасайды
.
Сабақты бекіту.
Венн диаграммасы
.Топпен жұмыс
1-топ<<Шыбын>> сөзіне кластер құру.
2-топқа Бес жол өлең құрастыру
Үй тапсырмасы.
<<Тазалық-денсаулық кепілі>> шағын әңгіме
Күнделікке жазады.
Сабақты бағалау
Бағалау парақтарын ескеріп,жиынтық баға шығарады.
Оқушылар
бағалау парағын
тапсырады.
Жиынтық бағалау
Рефлекция
ББҮ кестесі
Стикерлер ұсынады
Стикердің бір жағына сәтті жақтарды,бір жағына сәтсіздікті жазып тақтаға іледі.
ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы
"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КММ
Бастауыш сынып мұғалімі
Қайроллақызы Айнұр
Сабақ №1
Пәні: Әдебиеттік оқу
Күні:
Сынып : 4
(9-10 жасар)
Барлық
оқушылар : 8
қатысқаны: 8
Тақырыбы:
Қ. Жармағамбетов <<Ормандағы оқиға>>
Сілтеме:
Бағдарлама, күнтізбелік жоспар, Рахметова С, Әбдікәрімова Т, Базарбекова Р,
Ана тілі 4-сынып .-Алматы: "Атамұра", 2011
Жалпы мақсаттар:
Ертегі мазмұнымен таныса отырып, негізгі ойды, идеяны ұғыну,жағымды қарым-қатынас жасауға үйрену.
Ресурстар:
Суреттер, флипчарт,түрлі-түсті маркерлер.
Әдіс-тәсілдері:
Тәсіл: жекелей, жұптық, топтық.
Әдіс: мозайка, шаттық шеңбері, миға шабуыл, ой шақыру, венн диаграммасы, не білдім?
Оқыту нәтижелері:
Топпен бірлесіп жұмыс жасап үйренеді, ертегіні талдап,негізгі ойды анықтай алады, зерттеу жүргізіп, пікір білдіреді,салыстыра алады.
Түйінді идея:
<<Ақыл сенбей сенбеңіз, бір іске кез келсеңіз>>
Сабақтың барысы:
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ұйымдастыру кезеңі:
Үй тапсырмасын тексеру:
<<Шаттық шеңбері>>
Оқушыларды қадағалайды,бақылайды.
Мозайка әдісі арқылы топқа бөледі. Оқушылардың топқа бөлінуін қадағалайды. .
Бағалау парақтарын таратады.
<<Спикер таңдау>> әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.Эссе: <<Ең жақын кім адамға?>>
Шеңберде тұрып, бір - біріне ізгі тілектер айтады.
Оқушылардың топқа бөлінуін қадағалайды. .
2 топқа бөлінеді, топ ережесін жасап шығарады.
Спикер оқушы үй тапсырмасын айтады.
<<Бағдаршам>> арқылы бағалау
Мағынаны тану.
Миға шабуыл әдісі арқылы ,тақырыпты қалай меңгергенін анықтауға арналған сұрақтар береді.
Ой шақыру әдісі бойынша екі ағаштың бір - бірінен айырмашылығын анықтау.
Қайың мен Қараағашты салыстыру.
Венн диаграммасы.
Сұрақтарға жауап бере отырып, негізгі ойды анықтайды.
Зерттеу жүргізіп ,пікір білдіреді.
Екі ағашты салыстырады.
<<Бағдаршам>> арқылы бағалау
Сергіту сәті
Дене қимыл -қозғалыс жаттығу ларына арналған бейнетаспа қою.
Жаттығуды қайталай отырып жасайды
.
Сабақты бекіту.
Табиғатқа байланысты мақал-мәтелдердің жалғасын табу.
Аяқталмаған мақал-мәтелдерді жалғастырады..
Үй тапсырмасы.
Ертегідегі ұнаған ағаштың суретін салып келу.
Оқушылар күнделікке жазады.
Сабақты бағалау
Бағалау парақтарын ескеріп,жиынтық баға шығарады.
Оқушылар бағалау парағын
тапсырады.
Жиынтық бағалау
Рефлекция
Кері байланыс.
Білетіндерін, не білгендерін, не білгісі келетіндерін жеткізе алады.
"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КММ
Бастауыш сынып мұғалімі
Қайроллақызы Айнұр
Сабақ №2
Пәні: Әдебиеттік оқу
Күні:
Сынып : 4
(9-10 жасар)
Барлық
оқушылар : 8
қатысқаны: 8
Тақырыбы:
Ж. Әлмашев "Қауын мен Қарбыз"
Сілтеме:
Бағдарлама, күнтізбелік жоспар, Рахметова С, Әбдікәрімова Т, Базарбекова Р,
Ана тілі 4-сынып .-Алматы: "Атамұра", 2011
Жалпы мақсаттар:
Алған білімді нақтылау, достық, қарым-қатынас ұғымын қалыптастыру.
Ресурстар:
Суреттер, таратпа материалдар,стикерлер.
Әдіс-тәсілдері:
Тәсіл: жекелей, жұптық,топтық.диалог
Әдісі: жигсо, кубизм, ББҮкестесі, галереяға саяхат,венн диаграммасы.
Оқыту нәтижелері:
Топпен жұмыс жасай алады,ертегіні ұғып талдайды,меңгереді, айырмашылығын анықтай алады,салыстыра алады.
Түйінді идея:
Жанын аяған - жем болады.
Сабақтың барысы:
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ұйымдастыру кезеңі:
Үй тапсырмасын тексеру:
Кезекшіні анықтап, оқушыны түгендейді.
<<Жылы сөз>> шеңберін құру арқылы жағымды тілек айту.
Еңбек туралы мақал-мәтел құрастыру арқылы топқа бөледі.
<<Ыстық орындық>> әдісі бойынша
"Ертегідегі ұнаған ағаштың суреті.
Сабаққа қатысып отырған оқушылар туралы мәлімет береді.
Оқушылар шеңбер болып тұрып, көршісіне жағымды тілектер айтады.
Оқушылар 2 топқа бөлінеді
Өзіне ұнап салған суретін көрсетеді.
Мағынаны тану.
"Жигсо" әдісі арқылы ертегіні оқып талдауға арналған сұрақтар береді.
<<Кубизм>>
Ой толғаныс.
<<Дән-Қауынның жүрегі.Осы өлмесе, ол мәңгі жасайды.-дегенді түсіндіреді,талдайды.
Қауын ,қарбыз туралы қысқаша мәліметтер айтады, айырмашылығын анықтайды.
Бес жолды өлең құрастырады.
Әр түрлі фигуралар арқылы, топ басшыларының ынталандыруы.
Сергіту сәті
Дене қимыл -қозғалыс жаттығу ларына арналған бейнетаспа қою.
Жаттығуды қайталай отырып жасайды.
Сабақты бекіту.
Венн диаграммасы
Қауын мен қарбызды
салыстыр
Салыстыра отырып, топпен жұмыс жасайды.
Топтың бағалауы
Үй тапсырмасы.
Ертегіні оқу, мақал - мәтел жинастыру..
Ертегінің мазмұнын ашатын мақал-мәтел жинақтайды.
Сабақты бағалау
Бағалау парағы бойынша , жиынтық баға шығарады.
Оқушылар бағалау парағын
тапсырады.
Жиынтық бағалау
Рефлексия
Кері байланыс.
ББҮ
-Бүгінгі сабаққа дейін не білетіндерін, не білгендерін, не білгісі келетіндерін жеткізе алады.
ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы
"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КМ
Бастауыш сынып мұғалімі
Қайроллақызы Айнұр
Сабақ №3
Пәні: Әдебиеттік оқу
Күні:
Сынып : 4
(9-10 жасар)
Барлық
оқушылар : 8
қатысқаны: 8
Тақырыбы:
А. Байтұрсынұлы "Аққу, Шортан һәм Шаян"
Сілтеме:
Бағдарлама, күнтізбелік жоспар, Рахметова С, Әбдікәрімова Т, Базарбекова Р,
Ана тілі 4-сынып .-Алматы: "Атамұра", 2011
Жалпы мақсаттар:
Оқыған мысалдың тақырыбын, идеясын ашу, сөйлеу тілін қалыптастыру, ана тілін құрметтеу.
Ресурстар:
Суреттер, флипчарт.
Әдіс-тәсілдері:
Тәсіл: жекелей, жұптық,топтық.
Әдісі: миға шабуыл, еске түсіру, блум кубигі,ББҮ.
Оқыту нәтижелері:
Топпен жұмыс жасай алады, тақырыпты анықтайды, А.Байтұрсынұлы туралы мәліметтер біледі,сыни тұрғыда ойлай алады.
Түйінді идея:
Бірлік болмай, тірлік болмас.
Сабақтың барысы:
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ұйымдастыру кезеңі:
Үй тапсырмасын тексеру:
Кезекшіні анықтап,
Оқушыларды түгендейді.
"Шаттық шеңбері
Нөмірленген қағаз қиындылары арқылы оқушылардың топқа бөлінуін қадағалайды.
"Спикер таңдау" әдісі
Үй тапсырмасын айтатын оқушыны таңдайды.
Сабаққа қатысып отырған оқушылар туралы мәлімет береді.
Шеңберде тұрып, бір-біріне ізгі тілектер айтады
2 топқа бөлінеді, топ басшысын сайлайды.
Спикер оқушы үй тапсырмасын айтады.
Бас бармақ арқылы бағалау.
Мағынаны тану.
"Миға шабуыл"әдісі.
Мақалды жалғастыр
Еске түсіру әдісі.
<<Өзара сұрақ>>
Блум кубигі арқылы кейіпкерлер әрекетін анықтау.
Жалғастыр:
Ынтымақ қайда болса ,..(ырыс сонда)
Ырыс алды..( ынтымақ)
Алтау ала болса, ...(ауыздағы кетер)
Төртеу түгел болса, ,,,(төбедегі келер)
А.Байтұрсынұлы туралы түсінік береді.
а) Суреттеп беріңіз:
аққу - сұлу, нәзік, аппақ. шортан- балық суда жүзеді. шаян-бунақ денелі ,адамға қауіпті
ә) Салыстырыңыз: ( ұшады, жүзеді,жүреді.)
б) Зерттеңіз: (аққу өте киелі құс, балық суда ғана өмір сүреді,шаян өте қауіпті.)
в) Қолданыңыз: аққу- махаббат символы, балықты-жейміз.
Тренинг.кубтың әр жағына <<не үшін>> , <<түсіндір>>, <<атап бер>>, <<ұсын>> , <<ойластыр>>, <<бөліс>> атты тапсырмалар жазылады.
Әр түрлі фигуралар арқылы, топ басшыларының ынталандыруы.
Бағалау парағы арқылы бағалау
Сергіту сәті
Дене қимыл -қозғалыс жаттығу ларына арналған бейнетаспа қою.
Жаттығуды қайталай отырып жасайды.
Сабақты бекіту.
Интерактивті тақтада берілген суреттерді талқылап, еске түсіріп, оны бекіту.
Венн диаграммасы
Бүгінгі өткен тақырыпты бекіту, суреттерді талқылау,ортаға салу, түсіндіру.
Үй тапсырмасы.
Мәнерлеп оқу, сурет салу.
Оқушылар күнделікке жазады.
Сабақты бағалау
Бағалау парақтарын ескеріп,жиынтық баға шығарады.
Оқушылар бағалау парағын
тапсырады.
Жиынтық бағалау
Рефлексия
Білемін, білдім, үйрендім.
Білетіндерін, не білгісі келетіндерін жеткізе алады.
ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы
"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КММ
Бастауыш сынып мұғалімі
Қайроллақызы Айнұр
Сабақ №4
Пәні: Әдебиеттік оқу
Күні:
Сынып : 4
(9-10 жасар)
Барлық
оқушылар : 8
қатысқаны: 8
Тақырыбы:
О.Әубәкіров "Ара мен Шыбын"
Сілтеме:
Бағдарлама, күнтізбелік жоспар, Рахметова С, Әбдікәрімова Т, Базарбекова Р,
Ана тілі 4-сынып .-Алматы: "Атамұра", 2011
Жалпы мақсаттар:
Өлеңмен берілген мысалдың мазмұнын ашу,сыни ойлау көзқарасын дамыта орырып, мысал өлеңнің мазмұнын түсіну.
Ресурстар:
Суреттер, флипчарт.
Әдіс-тәсілдері:
Әдіс- тәсілі: Жигсо, Венн диаграммасы,түртіп алу, ББҮ.
Оқыту нәтижелері:
Топпен, жұппен жұмыс жасай алады, ойларын еркін жеткізеді, ойын жетілдіреді, білімін толықтырады.
Түйінді идея:
Мысалдағы ара сияқты еңбекқор, қонақ жай, талапты, адал болу.
Сабақтың барысы:
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ұйымдастыру кезеңі:
Үй тапсырмасын тексеру:
Психологиялық ой сергектік
<<Өзіңізге тілегенді , басқаға да тілеңіз>>
Топқа бөлу.
Түстерді ажырату арқылы.
<<Ыстық орындық>>
Ыстық орындыққа оқушыларды шақырады.
Әр оқушы бір-бірінің қолын алып, жақсы тілек білдіреді.
Әрқайсысы өз топтарын табады.
Оқушылар сұрақ қояды , орындыққа отырған бала жауап береді.
Формативті
(бас бармақ )
Мағынаны тану.
Жигсо
Ой шақыру .
Түртіп алу .
Ноутбукке Ара мен Шыбын мысалына жасалған 3 слайдтан
тұратын презентацияны ұсынады.
Мысалды оқып, өз ойларын жеткізеді.
Ашық пікірталас жүргізеді.
Сөздік жұмысын жүргізеді, білімін толықтырады.
Ұсынылған презентацияның
әр бетіндегі суреттерге сын тұрғысынан ойлана отырып жауап береді.
<<Бағдаршам>> арқылы бағалау
Сергіту сәті
Дене қимыл -қозғалыс жаттығу ларына
арналған бейнетаспа қою.
Жаттығуды қайталай отырып жасайды
.
Сабақты бекіту.
Венн диаграммасы
.Топпен жұмыс
1-топ<<Шыбын>> сөзіне кластер құру.
2-топқа Бес жол өлең құрастыру
Үй тапсырмасы.
<<Тазалық-денсаулық кепілі>> шағын әңгіме
Күнделікке жазады.
Сабақты бағалау
Бағалау парақтарын ескеріп,жиынтық баға шығарады.
Оқушылар
бағалау парағын
тапсырады.
Жиынтық бағалау
Рефлекция
ББҮ кестесі
Стикерлер ұсынады
Стикердің бір жағына сәтті жақтарды,бір жағына сәтсіздікті жазып тақтаға іледі.
ШҚО, Абай ауданы, Орда ауылы
"Мамай атындағы негізгі орта мектебі" КММ
Бастауыш сынып мұғалімі
Қайроллақызы Айнұр
Сабақ №1
Пәні: Әдебиеттік оқу
Күні:
Сынып : 4
(9-10 жасар)
Барлық
оқушылар : 8
қатысқаны: 8
Тақырыбы:
Қ. Жармағамбетов <<Ормандағы оқиға>>
Сілтеме:
Бағдарлама, күнтізбелік жоспар, Рахметова С, Әбдікәрімова Т, Базарбекова Р,
Ана тілі 4-сынып .-Алматы: "Атамұра", 2011
Жалпы мақсаттар:
Ертегі мазмұнымен таныса отырып, негізгі ойды, идеяны ұғыну,жағымды қарым-қатынас жасауға үйрену.
Ресурстар:
Суреттер, флипчарт,түрлі-түсті маркерлер.
Әдіс-тәсілдері:
Тәсіл: жекелей, жұптық, топтық.
Әдіс: мозайка, шаттық шеңбері, миға шабуыл, ой шақыру, венн диаграммасы, не білдім?
Оқыту нәтижелері:
Топпен бірлесіп жұмыс жасап үйренеді, ертегіні талдап,негізгі ойды анықтай алады, зерттеу жүргізіп, пікір білдіреді,салыстыра алады.
Түйінді идея:
<<Ақыл сенбей сенбеңіз, бір іске кез келсеңіз>>
Сабақтың барысы:
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ұйымдастыру кезеңі:
Үй тапсырмасын тексеру:
<<Шаттық шеңбері>>
Оқушыларды қадағалайды,бақылайды.
Мозайка әдісі арқылы топқа бөледі. Оқушылардың топқа бөлінуін қадағалайды. .
Бағалау парақтарын таратады.
<<Спикер таңдау>> әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.Эссе: <<Ең жақын кім адамға?>>
Шеңберде тұрып, бір - біріне ізгі тілектер айтады.
Оқушылардың топқа бөлінуін қадағалайды. .
2 топқа бөлінеді, топ ережесін жасап шығарады.
Спикер оқушы үй тапсырмасын айтады.
<<Бағдаршам>> арқылы бағалау
Мағынаны тану.
Миға шабуыл әдісі арқылы ,тақырыпты қалай меңгергенін анықтауға арналған сұрақтар береді.
Ой шақыру әдісі бойынша екі ағаштың бір - бірінен айырмашылығын анықтау.
Қайың мен Қараағашты салыстыру.
Венн диаграммасы.
Сұрақтарға жауап бере отырып, негізгі ойды анықтайды.
Зерттеу жүргізіп ,пікір білдіреді.
Екі ағашты салыстырады.
<<Бағдаршам>> арқылы бағалау
Сергіту сәті
Дене қимыл -қозғалыс жаттығу ларына арналған бейнетаспа қою.
Жаттығуды қайталай отырып жасайды
.
Сабақты бекіту.
Табиғатқа байланысты мақал-мәтелдердің жалғасын табу.
Аяқталмаған мақал-мәтелдерді жалғастырады..
Үй тапсырмасы.
Ертегідегі ұнаған ағаштың суретін салып келу.
Оқушылар күнделікке жазады.
Сабақты бағалау
Бағалау парақтарын ескеріп,жиынтық баға шығарады.
Оқушылар бағалау парағын
тапсырады.
Жиынтық бағалау
Рефлекция
Кері байланыс.
Білетіндерін, не білгендерін, не білгісі келетіндерін жеткізе алады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz