2-сыныпқа арналған Ыбырай Алтынсариннің Салақтық мәтіні бойынша диалогтық сабақ жоспары - АКТ, сыни ойлау және тазалықты тәрбиелеу

Ы. Алтынсарин: «Салақтық»

Аманова Сырға Нурбергеновна

Ж. Мыңбаев атындағы мектеп-гимназиясы

Маңғыстау облысы, Түпқараған ауданы

Пәні
Әдебиеттік оқу 2-сынып
Пәні:

Жалпы

мақсаты

Әдебиеттік оқу 2-сынып:

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдердегі диалогтық оқыту арқылы «Адам болам десеңіз»тарауымен балаларды таныстыру, өз ойларын айтуға мүмкіндік беру.

Оқушыларды АКТ-ны пайдалану арқылы сыни тұрғыдан ойлай отырып, Ы. Алтынсариннің өмірімен, шығармасымен таныстыру және мәтін туралы түсінік бере отырып, негізгі ойды түсінуге жетелеу.

Оқушылардың бойына тазалық, ұқыптылық қасиеттерін қалыптастыру.

Топтың іс-әрекет барысында өзін-өзі бағалау.

Пәні: Оқыту нәтижелері
Әдебиеттік оқу 2-сынып:

Тақырып мазмұнын түсінеді, өз ойларын тиянақты, еркін айтуға үйренеді.

Адам бойындағы жақсы және жаман қасиетті айырып біледі,

оқушылардың сыни ойлауы дамиды.

Топпен жұмыс жасауды үйренеді, өз білімдерін сыни бағалауды үйренеді.

Пәні: Негізгі идеялар
Әдебиеттік оқу 2-сынып: Тазалық-денсаулық кепілі

Сабақтың барысы

Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
:

Ұйымдастыру

кезеңі

2 минут

3 минут

Мұғалімнің іс-әрекеті:

А) Оқушыларды ынтымақтастық қарым-қатынасқа түсіру.

Ә) Тазалық құралдарының суреттері арқылы топтарға бөлу.

«Тарақ», «сүлгі», «сабын»

Бағалау тәсілімен таныстыру.

Оқушының іс-әрекеті:

Балалар орындарынан тұрып, қимыл-қозғалыспен орындайды.

Тазалық құралдарының суреттерін алу арқылы топтарға бөлініп отырады.

:

Қызығушылық-ты тудыру кезеңі.

5 минут

«Миға шабуыл»

5 минут

Мұғалімнің іс-әрекеті:

А) Слайдтан сөзжұмбақ шештіру арқылы мақал-мәтелдің жалғасын таптыру.

Ә) Осы мақал-мәтелдерге ортақ қандай тақырып беруге болады?

а) Туған жер, Отан туралы

ә) Еңбек туралы

б) Жақсы, жаман істер туралы в) Ерлік, батырлық туралы.

Слайдтан «Венн диаграммасын» сызу арқылы адам бойында кездесетін жақсы және жаман қасиеттерді Абай атамыздың «Ғылым таппай мақтанба» өлеңімен байланыстыра талқылау, салыстыру.

Әр топтағы оқушылар тапсырмаларды

«Ортадағы қаламсап» ойыны арқылы орындайды.

Жаңа тараудың тақырыбы ашылады. «Адам болам десеңіз».

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар сұрақ-жауап әдісі арқылы мақал-мәтелдің жалғасын тауып отырады.

Оқушылар тест жұмысы бойынша ортақ тақырыпты таңдайды.

1-топ. «Абай» туралы бұрыннан білетінін айтады.

2-топ. «Ғылым таппай мақтанба» өлеңін жатқа айтады.

3-топ. Адам бойында кездесетін жақсы, жаман қасиетті санамалап айтып береді.

:

Негізгі бөлім. «Жұптас, ойлан, талқыла»

Стратегиясы

8 мин

«ЖИКСО-1»

Стратегиясы

Тақырыптық-мазмұндық

талдау жасау.

10-мин

Сергіту сәті:

2-мин

Қорытынды:

«Еркін жазу»

Стратегиясы.

5-мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Адам бойында кездесетін жаман қасиеттерден аулақ болу үшін шағын топтарға тапсырмалар таратып беру.

1-топ. Сурет бойынша баланы сипаттау. Мұндай баланы қалай атаймыз?

2-топ. Жара неден пайда болады?

3-топ. Қолын жумай тамақ ішкеннің соңы неге апарып соқтырады?

Сонымен адам бойында кездесетін жаман қасиеттер болатынын, ол сөздерді тағы қандай сөзбен алмастыруға болатынын сұрай келе, сабақтың тақырыбына байланысты болжам жасату.

Сабақтың тақырыбын хабарлау.

Ы. Алтынсарин. Салақтық.

-Ы. Алтынсарин атамыз туралы не білесіңдер?

Ыбырай ата туралы білетіндерін «Күн шұғыласы» суреті бойынша толықтыру.

1-топ. 1-бөлікті оқып талқылау.

2-топ. 2-бөлікті оқып талқылау.

3-топ. 3-бөлікті оқып талқылау.

Тазалық құралдары туралы « Бұл не?» өлеңі арқылы ойды және дене мүшелерін сергітеді.

Мәтін аяқтаусыз қалған болатын, әр топ мәтінді өз ойларынша аяқтайды.

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар адамның бойындағы жаман қасиеттер және олардан қалай сақтану керектігін топта талдайды, постер қорғайды.

Оқушылар пікірі тыңдалады және олар жаңа сабақтың тақырыбына болжам жасайды.

Оқушылар дәптерлеріне бұрынғы білетіндерімен жаңа ақпараттарды толықтырып жазады.

Оқушылар мәтінді жүргізіп оқиды, түйінді ой-пікірлерін ортаға салады.

Оқушылар орындарынан тұрып, ән әуенімен қимыл-қозғалыста орындайды.

Әр топ ақылдаса отырып мәтінді аяқтайды, ойлары тыңдалады.

Міндеттері

Тапсырмалар арқылы салақтық туралы білімін толықтыру. Топтық ережеге бағына отырып, бірін-бірі тыңдауға үйрету.

Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру.

Міндеттері:

Кейінгі тапсырмалар

1-мин

Тапсырмалар арқылы салақтық туралы білімін толықтыру. Топтық ережеге бағына отырып, бірін-бірі тыңдауға үйрету.Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру.:

Керімге мінездеме.

Мәтіндегі оқиға қалай аяқталады деп ойлайсың, әрі қарай жалғастыр.

Сен Керімнің орнында болсаң қайтер едің?

Міндеттері:

Кері байланыс

2-мин

Тапсырмалар арқылы салақтық туралы білімін толықтыру. Топтық ережеге бағына отырып, бірін-бірі тыңдауға үйрету.Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру.: «Топтастыру» стратегиясы бойынша салақтық туралы білгендерін ортаға салады.
Міндеттері:

Бағалау

2-мин

Тапсырмалар арқылы салақтық туралы білімін толықтыру. Топтық ережеге бағына отырып, бірін-бірі тыңдауға үйрету.Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру.: Әр оқушы өзін-өзі бағалайды



Ұқсас жұмыстар
Ы. Алтынсариннің Салақтық мәтінін оқыту: түсініп оқу, сыни ойлау және тазалыққа тәрбиелеу
Ыбырай Алтынсариннің әңгімелерін идеялық-мағыналық талдау және сыни ойлау дағдыларын дамытуға арналған сабақ жоспары
2-сыныпқа арналған М. Дулатовтың Қыс мәтіні бойынша әдебиеттік оқу сабағы (АКТ және сыни ойлауды дамыту)
4-а сыныпқа арналған қысқамерзімді сабақ жоспары: Жарасқан Әбдірашевтің Дүниеде жамандық неден? мәтіні бойынша диалогтық оқыту арқылы сыни ойлау мен оқушылар ынтасын арттыру
Ыбырай Алтынсариннің Өрмекші, құмырсқа, қарлығаш мәтіні: сахналау және сыни ойлауға бағытталған аралас сабақ
Білім беру мен оқытудағы жаңа тәсілдер: диалогтық оқыту, сыни ойлау, АКТ және көшбасшылық
Бастауыш сыныпқа арналған Ыбырай Алтынсариннің Баланың айласы мәтіні бойынша оқу және мәтіндік талдау сабағы
5-сыныпқа арналған Ыбырай Алтынсариннің Қыпшақ Сейітқұл 2-тарау сабақ жоспары: Тәрбиенің қайнар бұлағы
Бастауыш сыныпқа арналған Ыбырай Алтынсариннің Өнер, білім бар жұрттар өлеңі бойынша сабақ жоспары
5-сыныпқа арналған ашық сабақ жоспары: Ыбырай Алтынсариннің Өзен өлеңі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz