Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Іі дыбысы мен әрпі
Алматы облысы
Балқаш ауданы №1Жамбыл атындағы орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі
Онербекова Аида Бертілеуқызы
Сабақтың тақырыбы: Іі дыбысы мен әрпі.
Сабақтың мақсаты.: а) І дыбысы мен әрпін таныту,ол арқылы берілген сөздерді оқу мен жазуды үйрету.
ә) І дыбысы қатысты жаңа сөздерді білдіру арқылы оқушылардың ой-өрісін,тілін дамыту.
б) Ұқыптылыққа, сауаттылыққа, әдемі жазуға, оқуға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақты игеру.
Сабақтың әдісі: Түсіндіру,ой-қозғау,сұрақ-жауап
Пәнаралық байланыс: математика
Сабақтың көрнекілігі: Кесте,і әрпінің баспа,жазба түрі,суреттер, слайд, интерактив тақта
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылардың сабаққа әзірліктерін тексеру.Псих-қ трен-г.
Біз,біз біргеміз
Сөгілмесін іргеміз.
Ізденсек бірге бәріміз,
Жетерміз білім шыңына.
2 Өткенді қайталау
* Қорап ішіндегі тырсыл. Балалар не естіп тұрсыңдар?
* Дыбысты не істейміз?
* Әріпті не істейміз?
* Дыбыстан не құралады?
* Буыннан не құралады?
* Сөзден не құралады?
* Сөйлем қалай жазылады?
* Өткен сабақта қандай дыбыстың таңбасымен таныстық?
* І әрпін қандай текшемен белгілейміз? І дыбысы жуан ба, жіңішке ме?
- Үйге не берілді, кім айтады?
1 топ: І әрпіне байланысты жұмбақ айту
2 топ: <<Іі әрпі>> өлеңін мәнерлеп оқу
3топ: Берілген тірек сөздерін байланыстырып сөздер құрау
ІІІ. Жаңа сабақ
Жұмбақ
Үзсем, үзілмейді,
Терсем, тізілмейді . (Із)
Күшікте бар, Жалғыз таяқ боп тұр,
Мысықта жоқ. Төбесінде доп тұр.
Тиінде бар . Бұл не?
Тиында жоқ, (Іі)
(Іі)
* <<Із>> деген сөзде бірінші қандай дыбыс естіліп тұр?
* Іі әрпін көрсету. /Баспа түрі және жазба түрі/
- Іі дыбысын 3 рет айтады. Жеке - жеке айтып шығады..
Слайд №1
/әрбір суреттің атауларынан Іі-ны тауып,
буынға бөл, і дыбысы нешінші буында, буынның қай
жерінде тұрғанын айт./
ІҮ. Тақтамен жұмыс Слайд №2
а/ <<Кірпі>> сөзіне дыбыстық талдау
ә/ Берілген сөзді буынға оқиды
2. Сөздікпен жұмыс
Кірпі- ежик
Ілгіш- вешалка
Түлкі- лиса
3. Семантикалық карта . Слайд №3
Ү. Оқулықпен жұмыс Слайд №4
1. Диалогті тыңда, қайтала.
oo Мынау кім? - Мынау кім?
oo Бұл - Ілес. - Бұл - Інжу.
oo Ілес неше жаста? - Інжу неше жаста?
oo Ілес алты жаста. - Інжу жеті жаста
5. <<Ой толғаныс>> Слайд №5
<<Менің құралым>>
/Адасқан әріптерді орнына қойып, сол сөзге сөйлем құрайды./
1 топ <<Кітап>> 2 топ <<Дәптер>> 3 топ <<Парта>>
К, т,і,п,а Д,т,ә,п,е,р П,а,т,р,а
6. Дәптермен жұмыс. Қандай әріп керек?
қоң..р алт..
б..р күш..к
Ы с..зғыш ? әр..п і
сег..з жат..р
жас..л жем..с
Сергіту сәті
Жаздық,жаздық бәріміз,
Шаршап қалды қолымыз,
Аз ғана дем алайық
Сосын қайта жазайық.
2. Ойын
<<Сөз құра>> ойыны
..лгіш
..лгіш
Іі
Іі
..з
..з
..н
..н
..ле
..ле
..ш..к
..ш..к
..р..мшік
..р..мшік
..зет
..зет
3. Сөйлеп үйрен. Не? сұрағына жауап беру.
Не? Ілгіш.
Мынау не? Мыныу- ілгіш.
Мынау неше ілгіш? Мынау- бір ілгіш
4. Тыңда, қайтала. Неше? Қанша? сұрағына жауап беру.
Төрт ілгіш, алты қыз, екі кірпі, бір әріп, үш түлкі, бес бала.
ҮІ. Қорытындылау
- І - дыбысы қандай дыбыс?
- Мысалдар келтірейік?
Венн диаграммасы Слайд № 7
Ы,І дыбысының ұқастығын,айырмашылығын табу.
ҮІІ. Үйге тапсырма Іі дыбысы мен әрпін оқу, жазу.
ҮІІІ. Бағалау , мадақтау : Оқушыларға сабаққа белсенді қатысқаны үшін мадақтап , бағалау.
Балқаш ауданы №1Жамбыл атындағы орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі
Онербекова Аида Бертілеуқызы
Сабақтың тақырыбы: Іі дыбысы мен әрпі.
Сабақтың мақсаты.: а) І дыбысы мен әрпін таныту,ол арқылы берілген сөздерді оқу мен жазуды үйрету.
ә) І дыбысы қатысты жаңа сөздерді білдіру арқылы оқушылардың ой-өрісін,тілін дамыту.
б) Ұқыптылыққа, сауаттылыққа, әдемі жазуға, оқуға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақты игеру.
Сабақтың әдісі: Түсіндіру,ой-қозғау,сұрақ-жауап
Пәнаралық байланыс: математика
Сабақтың көрнекілігі: Кесте,і әрпінің баспа,жазба түрі,суреттер, слайд, интерактив тақта
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылардың сабаққа әзірліктерін тексеру.Псих-қ трен-г.
Біз,біз біргеміз
Сөгілмесін іргеміз.
Ізденсек бірге бәріміз,
Жетерміз білім шыңына.
2 Өткенді қайталау
* Қорап ішіндегі тырсыл. Балалар не естіп тұрсыңдар?
* Дыбысты не істейміз?
* Әріпті не істейміз?
* Дыбыстан не құралады?
* Буыннан не құралады?
* Сөзден не құралады?
* Сөйлем қалай жазылады?
* Өткен сабақта қандай дыбыстың таңбасымен таныстық?
* І әрпін қандай текшемен белгілейміз? І дыбысы жуан ба, жіңішке ме?
- Үйге не берілді, кім айтады?
1 топ: І әрпіне байланысты жұмбақ айту
2 топ: <<Іі әрпі>> өлеңін мәнерлеп оқу
3топ: Берілген тірек сөздерін байланыстырып сөздер құрау
ІІІ. Жаңа сабақ
Жұмбақ
Үзсем, үзілмейді,
Терсем, тізілмейді . (Із)
Күшікте бар, Жалғыз таяқ боп тұр,
Мысықта жоқ. Төбесінде доп тұр.
Тиінде бар . Бұл не?
Тиында жоқ, (Іі)
(Іі)
* <<Із>> деген сөзде бірінші қандай дыбыс естіліп тұр?
* Іі әрпін көрсету. /Баспа түрі және жазба түрі/
- Іі дыбысын 3 рет айтады. Жеке - жеке айтып шығады..
Слайд №1
/әрбір суреттің атауларынан Іі-ны тауып,
буынға бөл, і дыбысы нешінші буында, буынның қай
жерінде тұрғанын айт./
ІҮ. Тақтамен жұмыс Слайд №2
а/ <<Кірпі>> сөзіне дыбыстық талдау
ә/ Берілген сөзді буынға оқиды
2. Сөздікпен жұмыс
Кірпі- ежик
Ілгіш- вешалка
Түлкі- лиса
3. Семантикалық карта . Слайд №3
Ү. Оқулықпен жұмыс Слайд №4
1. Диалогті тыңда, қайтала.
oo Мынау кім? - Мынау кім?
oo Бұл - Ілес. - Бұл - Інжу.
oo Ілес неше жаста? - Інжу неше жаста?
oo Ілес алты жаста. - Інжу жеті жаста
5. <<Ой толғаныс>> Слайд №5
<<Менің құралым>>
/Адасқан әріптерді орнына қойып, сол сөзге сөйлем құрайды./
1 топ <<Кітап>> 2 топ <<Дәптер>> 3 топ <<Парта>>
К, т,і,п,а Д,т,ә,п,е,р П,а,т,р,а
6. Дәптермен жұмыс. Қандай әріп керек?
қоң..р алт..
б..р күш..к
Ы с..зғыш ? әр..п і
сег..з жат..р
жас..л жем..с
Сергіту сәті
Жаздық,жаздық бәріміз,
Шаршап қалды қолымыз,
Аз ғана дем алайық
Сосын қайта жазайық.
2. Ойын
<<Сөз құра>> ойыны
..лгіш
..лгіш
Іі
Іі
..з
..з
..н
..н
..ле
..ле
..ш..к
..ш..к
..р..мшік
..р..мшік
..зет
..зет
3. Сөйлеп үйрен. Не? сұрағына жауап беру.
Не? Ілгіш.
Мынау не? Мыныу- ілгіш.
Мынау неше ілгіш? Мынау- бір ілгіш
4. Тыңда, қайтала. Неше? Қанша? сұрағына жауап беру.
Төрт ілгіш, алты қыз, екі кірпі, бір әріп, үш түлкі, бес бала.
ҮІ. Қорытындылау
- І - дыбысы қандай дыбыс?
- Мысалдар келтірейік?
Венн диаграммасы Слайд № 7
Ы,І дыбысының ұқастығын,айырмашылығын табу.
ҮІІ. Үйге тапсырма Іі дыбысы мен әрпін оқу, жазу.
ҮІІІ. Бағалау , мадақтау : Оқушыларға сабаққа белсенді қатысқаны үшін мадақтап , бағалау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz