Тіктөртбұрыш, ромб, квадрат және олардың қасиеттері

Бекітемін: Тексерілді:

Мектеп директорының Бірлестік жетекшісі: Шүкірова. Б

Оқу ісі жөніндегі орынбасары: Г. Тайжанова

Күнделікті сабақ жоспары.

Пәннің аты:

Сыныбы:

Күні:

Пән мұғалімі: Г. Төремаханова

Сужарған 2015 - 2016 оқу жылы

8-сынып, алгебра Күні:

  1. Сабақтың тақырыбы: Тіктөртбұрыш, ромб, квадрат және олардың қасиеттері
  2. Мақсаты:оқушылар бұл тақырып бойынша тіктөртбұрыштың, ромбының, квадраттың анықтамаларын және олардың қасиеттерін білетін боласыңдар, олардың ортақ қасиеттерін және айырмашылығын, сондай -ақ бұл фигуралардың қасиеттерін қолдануға үйрену.

3. Белсенді сабақ беру тәсілдері мен сабақтағы жұмыс түрлері:

1. Үй тапсырма (5мин)

2. Топқа бөлу . тіктөртбұрыш, ромб, квадрат 3топ (3мин)

3. «Дана үкі» ( сын тұрғысынан ойлауға дамыту жұмысы) ( 15мин)

4. Есептер шығару (оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер) ( 10мин)

5. Тренинг (4 мин)

6. жұптық, топтық бағалау. ( 4мин)

7. мұғалім қорытындысы, жиынтық бағалау, үй тапсырмасын беру (4мин)

4. Сабақтың нәтижесі:

1. тіктөртбұрыш, ромб, квадраттардың анықтамасы біледі (барлығы)

2. тіктөртбұрыш, ромб, квадраттар туралы есепті емін еркін шығарады.

3. сыни ойлауға арналған тапсырмаларды орындайды (кейбіреулері)

5. Өзіне оқыту үшін бағалау кіретін бағалау. Жұптардың өзара бағалауы, топтық қатыстыру, көпіршелер көмегі

Кезең

Мұғалім іс-әрекеті

(Негізгі сұрақтар түрінде)

Оқушылар іс -әрекеті

(негізгі тапсырмалар түрінде)

әдіс - тәсілдер
Бағалау
Уақыты
Кезең: 1
Мұғалім іс-әрекеті(Негізгі сұрақтар түрінде):

Үй жұмысы

(сұрақ жауап)

Оқушылар іс -әрекеті(негізгі тапсырмалар түрінде): Өрмекші әдісі
әдіс - тәсілдер:

Жіңішке,

Жуан

Бағалау: Бірін - бірі
Уақыты: 5мин
Кезең: 2
Мұғалім іс-әрекеті(Негізгі сұрақтар түрінде): Топқа бөлу 3топ (тіктөртбұрыш, ромб, квадрат)
Оқушылар іс -әрекеті(негізгі тапсырмалар түрінде): Оқушылар өз топтарына барып отырады
әдіс - тәсілдер: Топқа бөлу
Бағалау:
Уақыты: 3мин
Кезең: 3
Мұғалім іс-әрекеті(Негізгі сұрақтар түрінде):

Дана үкі стратегиясы.

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

Оқушылар іс -әрекеті(негізгі тапсырмалар түрінде):

1 топ (тіктөртбұрышты түсіндіру флипчарқа салу )

2топ ( квадратты түсіндіру флипчартқа салу )

3 топ (ромбты түсіндіру флипчартқа салу)

әдіс - тәсілдер: Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
Бағалау: Топтық бағалау
Уақыты: 15мин
Кезең: 4
Мұғалім іс-әрекеті(Негізгі сұрақтар түрінде):

Тренинг

Оқу және оқудағы жаңа тәсілдер

Оқушылар іс -әрекеті(негізгі тапсырмалар түрінде): Оқушылар өз ойларын жинақтайды. /карусел/
әдіс - тәсілдер: Тренинг
Бағалау:
Уақыты: 4мин
Кезең: 5
Мұғалім іс-әрекеті(Негізгі сұрақтар түрінде): Оқулықпен жұмыс
Оқушылар іс -әрекеті(негізгі тапсырмалар түрінде): №29, 41, 52
әдіс - тәсілдер:
Бағалау: Топтық бағалау
Уақыты: 10мин
Кезең: 6
Мұғалім іс-әрекеті(Негізгі сұрақтар түрінде): Оқушылардың топтық жұмыстарын жинақтап қорытынды сөйлеу
Оқушылар іс -әрекеті(негізгі тапсырмалар түрінде): өз ойларын айту, түсінгендерін талқылау. Үй тапсырмасы:№29қ, 42 сұрақ құрастырып келу
әдіс - тәсілдер:
Бағалау: Суммативті бағалау
Уақыты: 8 мин

Анықтама: Барлық бұрыштары тік болатын параллелограмды тіктөртбұрыш дейміз.

5- теорема : Тіктөртбұрыштың диагоналдары тең болады.

6- теорема: Егер параллелограмның диагоналдары тең болса, онда ол тіктөртбұрыш болады.

Анықтама: Барлық қабырғалары тең параллелограмм ромб деп аталады.

7-теорема: Ромбының диагональдары өзара перпендикуляр және олар бұрыштардың биссектрисалары болып табылады.

8-теорема: Егер параллелограмның диагоналдары перпендикуляр болса, онда ол ромб болады.

№29

Бер: АВСД Тіктөртбұрыш шешуі:

АВ - 8, 5 см P = 2a + 2b

ВС - 4, 5 см P = 2(8. 5 + 4. 5) = 26 см

т/к: P-? Ж: 26см

№41

Бер: АДСВ - ромб шешуі:

АД - 6, 5 дм P = 4*a

Т/к: P-? P= 4*6. 5 = 26дм Ж: 26дм

№52

Бер: АВСД - квадрат шешуі:

АВ - 7, 5 см P = 4*a

Т/к: P-? P =4*7, 5 = 30 см Ж; 30см


Ұқсас жұмыстар
Квадрат Квадраттың анықтамасын және қасиеттерін білу
Тіктөртбұрыш және оның қасиеттері туралы түсінік беру
Төртбұрыштардың аудандары
Параллелограмның ауданы
Төртбұрыштар тарауын қайталау. сабақ жоспар. 8 сынып
«төртбұрыштар» тақырыбын қайталау
Ромб және оның қасиеттері мен белгілері
Әріпті өрнек, санды өрнек
Ромб, квадрат белгілері мен қасиеттерін пайдаланып есептер шығару
Дұрыс көпбұрыштар жайлы ақпарат
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz