Қазақ тілі сабағы: Спорт тақырыбы - кластерлеу, АКТ және сыни ойлау дағдыларын дамыту

Тақырыбы
Спорт туралы
Тақырыбы: Мақсаты
Спорт туралы: Спорт жайында мәлімет беру, соған қатысты жаңа сөздермен таныстыру, тапсырмалар орындау, сыныпта жұмыс істей алуға дағдыландыру, диалогтық оқыту арқылы сыни тұрғыдан ойлай білуге дағдыландыру.
Тақырыбы: Күтілетін нәтиже
Спорт туралы: Қазақ тілі сабағына қызығады, кластер құру кезеңдерін меңгереді.
Тақырыбы: 7 модульдің қолданылуы
Спорт туралы: АКТ”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”.
Тақырыбы: Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Спорт туралы: Суреттер сөйлейді, Кім біледі? бағалау парағы, «БББ» кестесі
Тақырыбы: Қолданылатын ресурстар
Спорт туралы: тақта, компьютерлер
Тақырыбы: Ұйымдастыру кезеңі
Спорт туралы: Амандасу
Оқушылардың мұндағы мақсаты мұғаліммен, келген қонақтармен амандасу
Сабақ кезеңдері
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Сабақ кезеңдері:

Білім

Қызығушылық

тарын ояту

Тапсырма: Проблемалық жағдаят. «Спортпен не үшін айналысу керек» кластер құрастыру.
Мұғалімнің іс-әрекеті: Әр оқушыға А4 форматындағы қағаз беріледі, олар кластер арқылы не білетіндерін не үйренгендерін ортаға салып бөліседі
Оқушылардың іс-әрекеті:

Оқушы берген тапсырманы орындау

Әр оқушы кластермен жұмыс істейді, өткен тақырыптан не білгендерін айтады

Сабақ кезеңдері: Түсіну
Тапсырма:

Мәтінмен жұмыс. Топпен жұмыс.

- Мәтінге байланысты жаңа сөздермен тансытыру;

  • Сөздерді оқу
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Өткен тақырыпты толық меңгеріп жаңа тақырыпқа сұрақ - жауап қадамы арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашамыз.

Ол үшін әр оқушыға арнайы тапсырмалар беріп, сол тапсырмалар төңірегінде оқушылар талдайды, пікір-алмасау арқылы тапсырманы орындап түсінгендерін бір-біріне жеткізеді

Оқушылардың іс-әрекеті:

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмаларды дұрыс түсіне отырып мағанасын ашу, түсініп білу

Топпен жұмыс жасау

Сабақ кезеңдері: Қолдану
Тапсырма: Мұғалімнің көмегімен тапсырмалар орындайды.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Сөз тіркестерін құрастыру.

  • Оқушыларға қазақ тілінде мәтін қсынылады;
  • Мәтінді оқиды;
  • Жаңа сөздерді, сөздіктерді пайдалана отырып мәтінді аудар
Оқушылардың іс-әрекеті: Барлық оқушы өз ойларын тапсырма бойынша баяндап береді.
Сабақ кезеңдері: Сергіту сәті
Тапсырма: «Қызыл өрік» музыкасы бойынша сергіту
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау
Оқушылардың іс-әрекеті: Бейнероликтегідей жаттығулар жасайды.
Сабақ кезеңдері: Талдау
Тапсырма:

«Кім білімді»

Топтар жарысы

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқушыларға тапсырма мен сұрақтар беріледі, әроқушыға уақыт беріледі, қай оқушы бітсе, сол оқушы ортаға шығып жауаптарын көрсетеді

Мұғалім келесі оқушыға сұрақтар қойғызады.

Оқушылардың іс-әрекеті: Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру керек. Қай оқушының тапсырмасы мен сұрақтары дұрыс болса сол оқушы жеңімпаз болады
Сабақ кезеңдері: Жинақтау
Тапсырма: ББД дамыту. Керекті шылауларды орнына қой
Мұғалімнің іс-әрекеті: Тақырып бойынша білімдерін жинақтау үшін әр оқушыға сөйлемдерді толықтыру тапсырылады
Оқушылардың іс-әрекеті: Әр топ өзара тақырыпқа қатысты берілген практикалық жұмысты орындап, нәтижесін компьютерден көрсетеді.
Сабақ кезеңдері: Бағалау
Тапсырма:

Өзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағдарша, бағалау парақшалары

Мұғалімнің іс-әрекеті: Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату
Оқушылардың іс-әрекеті: Өзін өзі бағалайды
Сабақ кезеңдері: Үй тапсырмасын беру
Тапсырма: Бір спортшы туралы мағлұмат жазу
Мұғалімнің іс-әрекеті: Не істеу керек екендігін түсіндіріп береді
Оқушылардың іс-әрекеті: Белгілеп алады.
Сабақ кезеңдері: Рефлексия
Тапсырма: «БББ» кестесін толтыру
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушыларға «БББ» толтыруды ұсыну
Оқушылардың іс-әрекеті: Ұсынылған кестені толтыру

Пән мұғалімі: Серікұлы Азамат

«БББ» кестесі

Білдім
Біліп алдым
Білгім келеді
Ұсыныс
Білдім:
Біліп алдым:
Білгім келеді:
Ұсыныс:

Бағалау парағы

Оқушының аты - жөні
Сұрақ -жауап

Тапсырма

№1

Тапсырма

№2

Тапсырма

№3

Жалпы баға
№: 1
Оқушының аты - жөні: Волкова Милена
Сұрақ -жауап:
Тапсырма№1:
Тапсырма№2:
Тапсырма№3:
Жалпы баға:
№: 2
Оқушының аты - жөні: Яковлев Артур
Сұрақ -жауап:
Тапсырма№1:
Тапсырма№2:
Тапсырма№3:
Жалпы баға:
№: 3
Оқушының аты - жөні: Яковлева Инна
Сұрақ -жауап:
Тапсырма№1:
Тапсырма№2:
Тапсырма№3:
Жалпы баға:
№: 4
Оқушының аты - жөні: Парфенова Елена
Сұрақ -жауап:
Тапсырма№1:
Тапсырма№2:
Тапсырма№3:
Жалпы баға:

Ұқсас жұмыстар
Қазақ тілі пәнінде диалогтік оқытудың сыни ойлау мен пікір білдіру дағдыларын дамыту тиімділігі
Қазақ тілі сабағы: Қыс тақырыбы - грамматикалық ережелерді пысықтау және ауызекі сөйлеу дағдыларын дамыту
4-сынып қазақ тілі: Сөз тіркесі - сыни ойлауды дамыту және АҚТ қолдану арқылы сабақ жоспары
Қазақ тілі мен әдебиетіндегі диалогтік оқытудың тиімділігі: оқушылардың сыни ойлау мен метатанымдық дағдыларын қалыптастыру
Бастауыш сыныптарда топтық жұмыс арқылы оқушылардың сыни ойлау дағдыларын дамыту: мектепті дамыту жоспары
Бейнелі сөздердің орны мен диалог арқылы сөйлеу және сыни ойлау дағдыларын дамыту
Оқытудың инновациялық технологиялары және сыни ойлау дағдыларын қалыптастыру
Қазақ тілі сабағы: Ф дыбысын оқыту және жазу дағдыларын дамыту
Ш. Уәлихановтың Абылайхан мәтіні: тарихи-әдеби талдау және сыни ойлау дағдыларын дамыту
Оқу және жазу арқылы сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын қалыптастыру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz