Сабақ жоспары :: Дене тәрбиесі
Файл қосу
Спорт туралы
Тақырыбы
Спорт туралы
Мақсаты
Спорт жайында мәлімет беру,соған қатысты жаңа сөздермен таныстыру, тапсырмалар орындау, сыныпта жұмыс істей алуға дағдыландыру, диалогтық оқыту арқылы сыни тұрғыдан ойлай білуге дағдыландыру.
Күтілетін нәтиже
Қазақ тілі сабағына қызығады,кластер құру кезеңдерін меңгереді.
7 модульдің қолданылуы
АКТ", "Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету".
Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Суреттер сөйлейді, Кім біледі? бағалау парағы, <<БББ>> кестесі
Қолданылатын ресурстар
тақта,компьютерлер
Ұйымдастыру кезеңі
Амандасу
Оқушылардың мұндағы мақсаты мұғаліммен, келген қонақтармен амандасу
Сабақ кезеңдері
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Білім
Қызығушылық
тарын ояту
Проблемалық жағдаят. <<Спортпен не үшін айналысу керек>> кластер құрастыру.
Әр оқушыға А4 форматындағы қағаз беріледі, олар кластер арқылы не білетіндерін не үйренгендерін ортаға салып бөліседі
Оқушы берген тапсырманы орындау
Әр оқушы кластермен жұмыс істейді, өткен тақырыптан не білгендерін айтады
Түсіну
Мәтінмен жұмыс. Топпен жұмыс.
- Мәтінге байланысты жаңа сөздермен тансытыру;
Сөздерді оқу
Өткен тақырыпты толық меңгеріп жаңа тақырыпқа сұрақ - жауап қадамы арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашамыз.
Ол үшін әр оқушыға арнайы тапсырмалар беріп, сол тапсырмалар төңірегінде оқушылар талдайды, пікір-алмасау арқылы тапсырманы орындап түсінгендерін бір-біріне жеткізеді
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмаларды дұрыс түсіне отырып мағанасын ашу, түсініп білу
Топпен жұмыс жасау
Қолдану
Мұғалімнің көмегімен тапсырмалар орындайды.
Сөз тіркестерін құрастыру.
Оқушыларға қазақ тілінде мәтін қсынылады;
Мәтінді оқиды;
Жаңа сөздерді, сөздіктерді пайдалана отырып мәтінді аудар
Барлық оқушы өз ойларын тапсырма бойынша баяндап береді.
Сергіту сәті
<<Қызыл өрік>> музыкасы бойынша сергіту
Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау
Бейнероликтегідей жаттығулар жасайды.
Талдау
<<Кім білімді>>
Топтар жарысы
Оқушыларға тапсырма мен сұрақтар беріледі, әроқушыға уақыт беріледі, қай оқушы бітсе, сол оқушы ортаға шығып жауаптарын көрсетеді
Мұғалім келесі оқушыға сұрақтар қойғызады.
Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру керек.Қай оқушының тапсырмасы мен сұрақтары дұрыс болса сол оқушы жеңімпаз болады
Жинақтау
ББД дамыту. Керекті шылауларды орнына қой
Тақырып бойынша білімдерін жинақтау үшін әр оқушыға сөйлемдерді толықтыру тапсырылады
Әр топ өзара тақырыпқа қатысты берілген практикалық жұмысты орындап,нәтижесін компьютерден көрсетеді.
Бағалау
Өзін-өзі бағалау (2 мин)
Бағдарша, бағалау парақшалары
Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату
Өзін өзі бағалайды
Үй тапсырмасын беру
Бір спортшы туралы мағлұмат жазу
Не істеу керек екендігін түсіндіріп береді
Белгілеп алады.
Рефлексия
<<БББ>> кестесін толтыру
Оқушыларға <<БББ>> толтыруды ұсыну
Ұсынылған кестені толтыру
Пән мұғалімі: Серікұлы Азамат
<<БББ>> кестесі
Білдім
Біліп алдым
Білгім келеді
Ұсыныс
Бағалау парағы
№
Оқушының аты - жөні
Сұрақ -жауап
Тапсырма
№1
Тапсырма
№2
Тапсырма
№3
Жалпы баға
1
Волкова Милена
2
Яковлев Артур
3
Яковлева Инна
4
Парфенова Елена
Спорт туралы
Мақсаты
Спорт жайында мәлімет беру,соған қатысты жаңа сөздермен таныстыру, тапсырмалар орындау, сыныпта жұмыс істей алуға дағдыландыру, диалогтық оқыту арқылы сыни тұрғыдан ойлай білуге дағдыландыру.
Күтілетін нәтиже
Қазақ тілі сабағына қызығады,кластер құру кезеңдерін меңгереді.
7 модульдің қолданылуы
АКТ", "Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету".
Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Суреттер сөйлейді, Кім біледі? бағалау парағы, <<БББ>> кестесі
Қолданылатын ресурстар
тақта,компьютерлер
Ұйымдастыру кезеңі
Амандасу
Оқушылардың мұндағы мақсаты мұғаліммен, келген қонақтармен амандасу
Сабақ кезеңдері
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Білім
Қызығушылық
тарын ояту
Проблемалық жағдаят. <<Спортпен не үшін айналысу керек>> кластер құрастыру.
Әр оқушыға А4 форматындағы қағаз беріледі, олар кластер арқылы не білетіндерін не үйренгендерін ортаға салып бөліседі
Оқушы берген тапсырманы орындау
Әр оқушы кластермен жұмыс істейді, өткен тақырыптан не білгендерін айтады
Түсіну
Мәтінмен жұмыс. Топпен жұмыс.
- Мәтінге байланысты жаңа сөздермен тансытыру;
Сөздерді оқу
Өткен тақырыпты толық меңгеріп жаңа тақырыпқа сұрақ - жауап қадамы арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашамыз.
Ол үшін әр оқушыға арнайы тапсырмалар беріп, сол тапсырмалар төңірегінде оқушылар талдайды, пікір-алмасау арқылы тапсырманы орындап түсінгендерін бір-біріне жеткізеді
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмаларды дұрыс түсіне отырып мағанасын ашу, түсініп білу
Топпен жұмыс жасау
Қолдану
Мұғалімнің көмегімен тапсырмалар орындайды.
Сөз тіркестерін құрастыру.
Оқушыларға қазақ тілінде мәтін қсынылады;
Мәтінді оқиды;
Жаңа сөздерді, сөздіктерді пайдалана отырып мәтінді аудар
Барлық оқушы өз ойларын тапсырма бойынша баяндап береді.
Сергіту сәті
<<Қызыл өрік>> музыкасы бойынша сергіту
Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау
Бейнероликтегідей жаттығулар жасайды.
Талдау
<<Кім білімді>>
Топтар жарысы
Оқушыларға тапсырма мен сұрақтар беріледі, әроқушыға уақыт беріледі, қай оқушы бітсе, сол оқушы ортаға шығып жауаптарын көрсетеді
Мұғалім келесі оқушыға сұрақтар қойғызады.
Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру керек.Қай оқушының тапсырмасы мен сұрақтары дұрыс болса сол оқушы жеңімпаз болады
Жинақтау
ББД дамыту. Керекті шылауларды орнына қой
Тақырып бойынша білімдерін жинақтау үшін әр оқушыға сөйлемдерді толықтыру тапсырылады
Әр топ өзара тақырыпқа қатысты берілген практикалық жұмысты орындап,нәтижесін компьютерден көрсетеді.
Бағалау
Өзін-өзі бағалау (2 мин)
Бағдарша, бағалау парақшалары
Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату
Өзін өзі бағалайды
Үй тапсырмасын беру
Бір спортшы туралы мағлұмат жазу
Не істеу керек екендігін түсіндіріп береді
Белгілеп алады.
Рефлексия
<<БББ>> кестесін толтыру
Оқушыларға <<БББ>> толтыруды ұсыну
Ұсынылған кестені толтыру
Пән мұғалімі: Серікұлы Азамат
<<БББ>> кестесі
Білдім
Біліп алдым
Білгім келеді
Ұсыныс
Бағалау парағы
№
Оқушының аты - жөні
Сұрақ -жауап
Тапсырма
№1
Тапсырма
№2
Тапсырма
№3
Жалпы баға
1
Волкова Милена
2
Яковлев Артур
3
Яковлева Инна
4
Парфенова Елена
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz