Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Рационал санның модулі
Күні: 23.10.2015
Сабақтың тақырыбы: Рационал санның модулі
Сабақтың типі: аралас сабақ
Сабақтың мақсаты:
а) Санның модуліне анықтама беру, рационал сандардың модульдерін анықтау, тұжырымдама жасау. Координаталық түзу бойындағы сандардың модульдерін таба білуге үйрету. Модульмен берілген есептерді шығара білуге дағдыландыру.
б)Ой - өрісін,шығармашылық қабілетін, пәнге деген қызығушылығын арттыру.
в)Ұйысмшылдыққа,ұқыптылыққа,жауапкершілікке тәрбиелу.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, электрондық оқулық, координаталық түзу, карточкалар, оқулық, т/б
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру бөлімі
-амандасу,түгендеу;
-оқушылардың назарын сабаққа аудыру;
-сабақтың тақырыбын мақсатын хабарлау.
Психологиялық дайындық
Жалқаулықты тастаймыз
Сабақты біз әрдайым
Тек көңілді бастаймыз
Білім жолымен жүреміз
Арасында ойнап та күлеміз
Үй тапсырмасын тексеру
№337
Жаңа материалды түсіндіру
1)Оң санның модулі
Оң санның модулі сол санның өзіне тең
2)Теріс санның модулі
Теріс санның модулі оған қарама - қарсы санға тең
3)Нөл санның модулі
Нөл санының модулі 0-ге тең
4)Қарама - қарсы сандардың модулдері
Қарама - қарсы сандардың модульдері тең.
Жаңа материалды бекіту
№339
а)-2;5;14;-56;100;-420
б)4,2;-7,3;-11,5;16,2;-20,7
№340
3 =...; 15 =...; 0 =...; -49 =...; -14 =...; -0.1 =...; 313 =...; -0.4 =...;
2.5 =...; -5.6 =...; -9 =...; 7.1 =... .
№341
-2 ; -21.3 ; 14 ; 59 ; 2 ; -14 ; 0 ; 21.3 ; -59 .
№342
№343
№344
x=2 ; x=1.5 ; y=3.5 ; y=412 ; x=1 ; x=4 ;
Сергіту сәті
Бір - иілеміз, шалқаямыз,
Екі-алақанды үш соғамыз.
Басымызды үш изеп,
Төр дегенде қол созамыз.
Бес, алты дегенде
Орнымызға отырамыз.
№345
-4.2+3 ; 712--512 ; -59*35
-90:15 ; 35+-8; -100*0
№347
1)7.83:0.9+2.6*0.5 3)(72.3-45.78:3)*0.25
2)(5.29+123.4*0.05):1.91 4)(9.68:1.76*0.7-2.05):0.6
Үйге тапсырма беру
№346
Бағалау
Белсене араласқан оқушыларды бағалаймын
Қорытындылау
Сабақтың тақырыбы: Рационал санның модулі
Сабақтың типі: аралас сабақ
Сабақтың мақсаты:
а) Санның модуліне анықтама беру, рационал сандардың модульдерін анықтау, тұжырымдама жасау. Координаталық түзу бойындағы сандардың модульдерін таба білуге үйрету. Модульмен берілген есептерді шығара білуге дағдыландыру.
б)Ой - өрісін,шығармашылық қабілетін, пәнге деген қызығушылығын арттыру.
в)Ұйысмшылдыққа,ұқыптылыққа,жауапкершілікке тәрбиелу.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, электрондық оқулық, координаталық түзу, карточкалар, оқулық, т/б
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру бөлімі
-амандасу,түгендеу;
-оқушылардың назарын сабаққа аудыру;
-сабақтың тақырыбын мақсатын хабарлау.
Психологиялық дайындық
Жалқаулықты тастаймыз
Сабақты біз әрдайым
Тек көңілді бастаймыз
Білім жолымен жүреміз
Арасында ойнап та күлеміз
Үй тапсырмасын тексеру
№337
Жаңа материалды түсіндіру
1)Оң санның модулі
Оң санның модулі сол санның өзіне тең
2)Теріс санның модулі
Теріс санның модулі оған қарама - қарсы санға тең
3)Нөл санның модулі
Нөл санының модулі 0-ге тең
4)Қарама - қарсы сандардың модулдері
Қарама - қарсы сандардың модульдері тең.
Жаңа материалды бекіту
№339
а)-2;5;14;-56;100;-420
б)4,2;-7,3;-11,5;16,2;-20,7
№340
3 =...; 15 =...; 0 =...; -49 =...; -14 =...; -0.1 =...; 313 =...; -0.4 =...;
2.5 =...; -5.6 =...; -9 =...; 7.1 =... .
№341
-2 ; -21.3 ; 14 ; 59 ; 2 ; -14 ; 0 ; 21.3 ; -59 .
№342
№343
№344
x=2 ; x=1.5 ; y=3.5 ; y=412 ; x=1 ; x=4 ;
Сергіту сәті
Бір - иілеміз, шалқаямыз,
Екі-алақанды үш соғамыз.
Басымызды үш изеп,
Төр дегенде қол созамыз.
Бес, алты дегенде
Орнымызға отырамыз.
№345
-4.2+3 ; 712--512 ; -59*35
-90:15 ; 35+-8; -100*0
№347
1)7.83:0.9+2.6*0.5 3)(72.3-45.78:3)*0.25
2)(5.29+123.4*0.05):1.91 4)(9.68:1.76*0.7-2.05):0.6
Үйге тапсырма беру
№346
Бағалау
Белсене араласқан оқушыларды бағалаймын
Қорытындылау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz