Ұзынсары

Пәні:
Ана тілі
Пәні:: Тақырыбы:
Ана тілі: Ұзынсары
Пәні:: Мақсаты:
Ана тілі: Мәтін мазмұнын түсініп оқуға, сөйлем соңында тыныс белгілерін дұрыс қоя білуге үйрену.
Пәні:: Күтілетін нәтиже:
Ана тілі:

А) Мәтінді оқиды мазмұнын баяндайды.

В) Сөйлем соңында тыныс белгілерін дұрыс қояды.

С) Сөйлем түрлерін ажыратады, салыстырады, тұжырым жасайды.

Пәні:: Әдісі:
Ана тілі: Кеңейтілген сұрақтар; Пазлы әдісімен топқа бөлу, «Ақылдының алты қалпағы», «Миға шабуыл»
Пәні:: Көрнекілігі:
Ана тілі: Ресурс парағы, интербелсенді тақта, түрлі түсті бояулар және түрлі түсті қағаз-дар, түрлі түсті алты қалпақ, бей-небаян, түрлі түсті қағаздан жасалған баға-лау парақтары
Пәні::

Барысы:

Сабақтың кезеңдері

Ана тілі: Мұғалімнің әрекеті
Оқушы әрекеті
Пәні::

І. Кіріспе

Ұйымдастыру бөлімі

Ана тілі:

Психологиялық дайындық

  1. Қайырлы таң досымҚайырлы күн болсынЖеті күннің әр кезіСәттілікке толсынБіздің алар бағамыз, кілең бестік болсын!
  2. Топқа бөлу

1. Ұлттық ойындар

2. Ұлттық тағамдар

3. Ұлттық киімдер

4. Ұлттық салт-дәстүрлер

  1. Психологиялық тренингке қатысады.
  2. Ұлттық ойындар, ұлттық тағамдар, ұлттық киімдер, ұлттық салт-дәстүрлер атаулары арқылы топқа бөлінеді.
Пәні:: Үй тапсырмасын тексеру
Ана тілі:

«Ақылдың алты қалпағы»

Алты қалпақтың әрқайсысы ойлаудың түрлі элементтерін, аспектілерін білдіреді. Оқу-шыларға қалпақ беріледі, осы қалпақтың түсіне сәйкес келетін шекте жүргізу сұралады. Сынып топтарға бөлі-ніп, бір топқа бір түсті қалпақ бе-ріледі. Мұғалім әңгімені жүргізеді.

Ақ қалпақ

Қызыл қалпақ

Қара қалпақ

Сары қалпақ

Жасыл қалпақ

Көк қалпақ-оқушылар қалпақтың түсіне қарай әрекететеді.

Пәні::

ІІ. Тұсаукесер

Қызығушылығын ояту

Ана тілі: «Тікелей радиоэфир» әдісі. Мен «Балапан» арнасының жүргізуші-сі боламын және менімен тікелей эфирге шығатын 4 көмекші оқушыны таңдаймын. Тақырып «Қазақ халқының салт-дәстүрлері және сөйлем түрлері».
Оқушылар 4 көмекшіге тақырыпқа байланысты білгісі келетін нәрселерін сұрақ етіп қоюды ұсынады.
Пәні::

ІІІ. Негізгі бөлім

Мағынаны тану

Ана тілі:

Оқушыларға сабақтың мақсатын хабарлау

«Екі жұлдыз, бір тілек» бағалау

Пәні:: Оқулықпен жұмыс
Ана тілі: Оқулықтағы баған түрінде берілген буындар мен сөздерді оқытып, сөздерді тұтас оқыту.
- Сағат, сабын сөздерін буынға бөлу
- Сөздерді оқып беру

Ас рас лас аса аша ала со сор сол шала сала арша Сара Шара Шора

Са-ғат, са - бын

Пәні:: Сергіту сәті
Ана тілі:

1, 2, 3 қарлығаш боп ұш

4, 5, 6 қарлығаш боп қалқы

7, 8, 9, 10 қарлығаш боп қон

(2 рет қайталау)

Оқушылар қимылмен көрсетеді
Пәні:: Дәптермен жұмыс
Ана тілі: Дәптерімізді ашайық
Салақтықтан қашайық
Қолға қалам алайық
Көркем етіп жазайық
Жазу дәптерінің 27-бетіндегі С с әрпіне байланысты қолдың еркін жазуына арналған жаттығу жұмыстары жүргізіледі. С әрпінің кіші жазба түріне және буындарға арналған жұмыс түрлері орындалады.
Оқушылар жазба жұмыстарын орындайды.
Пәні:: Қорытынды
Ана тілі:

Бүгін сабақта қандай дыбыспен таныстық?

Сс дыбысы қандай дыбыс?
Сс дыбысына сөздер ойлаңдар
Сабақ сөзіне сөйлем құрастыр

С дыбысымен

Дауыссыз дыбыс

Сақа, сақина, сабақ

Бүгін 5 сабақ болады.

Пәні:: Бағалау
Ана тілі: Мадақтау, бағалау.
Пәні:: Үйге тапсырма
Ана тілі:

30 бет буындар мен сөздерді оқу

27 бет жазу


Ұқсас жұмыстар
Ұзынсары . ұзынсары наурыздың ұзақ сары күні екенін білу
Ө.Ақыпбеков Наурыз-жыл басы
Нұрқасым Қазыбеков.Наурыз көже
Наурыздағы тілек
Сабақтың ұйымдастыру кезеңіндегі жаңалық дәстүрлі сабақта
Құрметті оқушылар. Сабақтың тақырыбы
Ынтымағы жарасқан отбасы
Сандарды қосу және азайту
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz