Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жеміс сусыны
Ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің технологиялық картасы
Уақыты:11.11.15
Тобы:<<Балапан>> I-кіші
Тәрбиеші: Тлюупова Ұлдай Ерғалиқызы
Білім беру саласы: <<Шығармашылық>>
Бөлімі: Жапсыру
Тақырыбы: <<Жеміс сусыны>>
Мақсаты:
а)Жеміс түрлерімен таныстыру.(алма,алмұрт).Қағазға салынған банка ішіне дайын жеміс суреттерін орналастыруды үйрету.
ә) Тілдерін дамыту. Саусақтың ұсақ бұлшық еттерінің қозғалысын жетілдіру.
б)Табиғатты аялауға тәрбиелеу.
Алдын- ала жүргізілетін жұмыс: жеміс атауымен және түрлерімен таныстыру.
Әдіс- тәсілдері: Түсіндіру,көрсету,сұрақ-жауап,сергіту сәті.
Қажетті көрнекі құралдар: үлестірмелі материалдар,ойыншықтар,магнитті тақта,дайын пішіндер.
Билингвалдық компоненті: жеміс-ягоды,алма-яблоко,алмұрт-груша.
Іс -әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс- әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық- қозғаушы
Шаттық шеңбері.
-Балалар,егер біз табиғатты аяласақ,ол өзінің көп жемісін береді.
-Кәне,бәріміз баққа барып қайтайық.
Тамаша ғой бақшамыз,
Саяхатқа шығамыз.
Алға басып келеміз,
Бәрін,бәрін білеміз.
(Е.Өтетілеуұлы)
-Балалар,баққа барғанды ұнатасыңдар ма?
Балалар шаттық шеңберіне тұрады.
Балалардың жауабы.
Іздену- ұйымдастырушы
Жиын-терін болатын,
Қамбаға астық толатын,
Қызыл қырман ойнайтын
Қай мезгіл деп ойлайсың?
(А.Меңжанова)
-Күз мезгілінде қандай өзгерістер болады?
Дидактикалық ойын:
<<Қандай жеміс?>>.
Тәрбиеші балаларға жемістердің суреттерін көрсетіп,қандай жеміс екенін сұрайды.
Сергіту сәті:
Күзім- ау,күзім -ау,
Мінезің бұзық-ау.
Жаңбырың сіркіреп
Келгенің қызық-ау.
(Қ.Ыдырысов)
Үлестірмелі материалға назарларын аударады.
Балаларға қағаздан жасалған банканы көрсетіп,жемістерден сусын жасауды ұсынады.
Магнитті тақтада суреті салынған банкаға дайын пішіндерді(алма,алмұрт) салып көрсетеді.
-Алма қандай түсті?
-Алмұрт қандай түсті?
-Алма мен алмұрттан сусын қайнаттық,банканы қақпақпен жауып тастаймыз.
Балалармен жеке жұмыс жүргізеді.
Билингвалдық компоненті: жеміс-ягоды,алма-яблоко,алмұрт-груша.
Өлеңді тыңдайды,жауап береді:
-Күз мезгілі.
-Жеміс-көкөністер піседі.
-Жапырақтар сарғайып,жерге түседі.
-Жаңбыр жауады.
Балалар сұрақтарға жауап береді:алма,алмұрт.
Балалар бастарын шайқайды,саусақтарымен үстелдің үстін тарсылдатады,
саусақтарын шошайтады.
Иллюстрацияны қарап,мұқият тыңдайды.
-Қызыл.
-Сары.
Балалар алдарында жатқан банканы алмұрт және алма суреттерімен толтырады.
Қайталайды: жеміс-ягоды,алма-яблоко, алмұрт-груша.
Рефлексивті коррекциалаушы
Тәрбиеші балаларды мадақтайды.
-Біз бүгін қандай жемістермен таныстық?
-Біз неден сусын жасадықБіз неден сусын жасадық?
Балалар өз жұмыстарын қарайды.
-Алма,алмұрт.
-Алма мен алмұрттан.
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі:Қағаздан салынған банка шіне дайын суреттерде орналастырады.
Қандай түсініктерді игереді: жемістердің әртүрлі және әр түсті болатынын.
Меңгерген дағдылар мен іскерліктері:іс-әрекет барысында алған дағдыларын.
Уақыты:11.11.15
Тобы:<<Балапан>> I-кіші
Тәрбиеші: Тлюупова Ұлдай Ерғалиқызы
Білім беру саласы: <<Шығармашылық>>
Бөлімі: Жапсыру
Тақырыбы: <<Жеміс сусыны>>
Мақсаты:
а)Жеміс түрлерімен таныстыру.(алма,алмұрт).Қағазға салынған банка ішіне дайын жеміс суреттерін орналастыруды үйрету.
ә) Тілдерін дамыту. Саусақтың ұсақ бұлшық еттерінің қозғалысын жетілдіру.
б)Табиғатты аялауға тәрбиелеу.
Алдын- ала жүргізілетін жұмыс: жеміс атауымен және түрлерімен таныстыру.
Әдіс- тәсілдері: Түсіндіру,көрсету,сұрақ-жауап,сергіту сәті.
Қажетті көрнекі құралдар: үлестірмелі материалдар,ойыншықтар,магнитті тақта,дайын пішіндер.
Билингвалдық компоненті: жеміс-ягоды,алма-яблоко,алмұрт-груша.
Іс -әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс- әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық- қозғаушы
Шаттық шеңбері.
-Балалар,егер біз табиғатты аяласақ,ол өзінің көп жемісін береді.
-Кәне,бәріміз баққа барып қайтайық.
Тамаша ғой бақшамыз,
Саяхатқа шығамыз.
Алға басып келеміз,
Бәрін,бәрін білеміз.
(Е.Өтетілеуұлы)
-Балалар,баққа барғанды ұнатасыңдар ма?
Балалар шаттық шеңберіне тұрады.
Балалардың жауабы.
Іздену- ұйымдастырушы
Жиын-терін болатын,
Қамбаға астық толатын,
Қызыл қырман ойнайтын
Қай мезгіл деп ойлайсың?
(А.Меңжанова)
-Күз мезгілінде қандай өзгерістер болады?
Дидактикалық ойын:
<<Қандай жеміс?>>.
Тәрбиеші балаларға жемістердің суреттерін көрсетіп,қандай жеміс екенін сұрайды.
Сергіту сәті:
Күзім- ау,күзім -ау,
Мінезің бұзық-ау.
Жаңбырың сіркіреп
Келгенің қызық-ау.
(Қ.Ыдырысов)
Үлестірмелі материалға назарларын аударады.
Балаларға қағаздан жасалған банканы көрсетіп,жемістерден сусын жасауды ұсынады.
Магнитті тақтада суреті салынған банкаға дайын пішіндерді(алма,алмұрт) салып көрсетеді.
-Алма қандай түсті?
-Алмұрт қандай түсті?
-Алма мен алмұрттан сусын қайнаттық,банканы қақпақпен жауып тастаймыз.
Балалармен жеке жұмыс жүргізеді.
Билингвалдық компоненті: жеміс-ягоды,алма-яблоко,алмұрт-груша.
Өлеңді тыңдайды,жауап береді:
-Күз мезгілі.
-Жеміс-көкөністер піседі.
-Жапырақтар сарғайып,жерге түседі.
-Жаңбыр жауады.
Балалар сұрақтарға жауап береді:алма,алмұрт.
Балалар бастарын шайқайды,саусақтарымен үстелдің үстін тарсылдатады,
саусақтарын шошайтады.
Иллюстрацияны қарап,мұқият тыңдайды.
-Қызыл.
-Сары.
Балалар алдарында жатқан банканы алмұрт және алма суреттерімен толтырады.
Қайталайды: жеміс-ягоды,алма-яблоко, алмұрт-груша.
Рефлексивті коррекциалаушы
Тәрбиеші балаларды мадақтайды.
-Біз бүгін қандай жемістермен таныстық?
-Біз неден сусын жасадықБіз неден сусын жасадық?
Балалар өз жұмыстарын қарайды.
-Алма,алмұрт.
-Алма мен алмұрттан.
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі:Қағаздан салынған банка шіне дайын суреттерде орналастырады.
Қандай түсініктерді игереді: жемістердің әртүрлі және әр түсті болатынын.
Меңгерген дағдылар мен іскерліктері:іс-әрекет барысында алған дағдыларын.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz