Жеміс сусыны

Ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің технологиялық картасы

Уақыты:11.11.15
Тобы:<<Балапан>> I-кіші
Тәрбиеші: Тлюупова Ұлдай Ерғалиқызы
Білім беру саласы: <<Шығармашылық>>
Бөлімі: Жапсыру
Тақырыбы: <<Жеміс сусыны>>
Мақсаты:
а)Жеміс түрлерімен таныстыру.(алма,алмұрт).Қағазға салынған банка ішіне дайын жеміс суреттерін орналастыруды үйрету.
ә) Тілдерін дамыту. Саусақтың ұсақ бұлшық еттерінің қозғалысын жетілдіру.
б)Табиғатты аялауға тәрбиелеу.
Алдын- ала жүргізілетін жұмыс: жеміс атауымен және түрлерімен таныстыру.
Әдіс- тәсілдері: Түсіндіру,көрсету,сұрақ-жауап,сергіту сәті.
Қажетті көрнекі құралдар: үлестірмелі материалдар,ойыншықтар,магнитті тақта,дайын пішіндер.
Билингвалдық компоненті: жеміс-ягоды,алма-яблоко,алмұрт-груша.
Іс -әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс- әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық- қозғаушы
Шаттық шеңбері.
-Балалар,егер біз табиғатты аяласақ,ол өзінің көп жемісін береді.
-Кәне,бәріміз баққа барып қайтайық.
Тамаша ғой бақшамыз,
Саяхатқа шығамыз.
Алға басып келеміз,
Бәрін,бәрін білеміз.
(Е.Өтетілеуұлы)
-Балалар,баққа барғанды ұнатасыңдар ма?
Балалар шаттық шеңберіне тұрады.

Балалардың жауабы.
Іздену- ұйымдастырушы
Жиын-терін болатын,
Қамбаға астық толатын,
Қызыл қырман ойнайтын
Қай мезгіл деп ойлайсың?
(А.Меңжанова)

-Күз мезгілінде қандай өзгерістер болады?

Дидактикалық ойын:
<<Қандай жеміс?>>.
Тәрбиеші балаларға жемістердің суреттерін көрсетіп,қандай жеміс екенін сұрайды.
Сергіту сәті:
Күзім- ау,күзім -ау,
Мінезің бұзық-ау.
Жаңбырың сіркіреп
Келгенің қызық-ау.
(Қ.Ыдырысов)

Үлестірмелі материалға назарларын аударады.
Балаларға қағаздан жасалған банканы көрсетіп,жемістерден сусын жасауды ұсынады.
Магнитті тақтада суреті салынған банкаға дайын пішіндерді(алма,алмұрт) салып көрсетеді.
-Алма қандай түсті?
-Алмұрт қандай түсті?
-Алма мен алмұрттан сусын қайнаттық,банканы қақпақпен жауып тастаймыз.
Балалармен жеке жұмыс жүргізеді.

Билингвалдық компоненті: жеміс-ягоды,алма-яблоко,алмұрт-груша.

Өлеңді тыңдайды,жауап береді:
-Күз мезгілі.
-Жеміс-көкөністер піседі.
-Жапырақтар сарғайып,жерге түседі.
-Жаңбыр жауады.

Балалар сұрақтарға жауап береді:алма,алмұрт.

Балалар бастарын шайқайды,саусақтарымен үстелдің үстін тарсылдатады,
саусақтарын шошайтады.

Иллюстрацияны қарап,мұқият тыңдайды.

-Қызыл.
-Сары.
Балалар алдарында жатқан банканы алмұрт және алма суреттерімен толтырады.

Қайталайды: жеміс-ягоды,алма-яблоко, алмұрт-груша.

Рефлексивті коррекциалаушы
Тәрбиеші балаларды мадақтайды.

-Біз бүгін қандай жемістермен таныстық?
-Біз неден сусын жасадықБіз неден сусын жасадық?
Балалар өз жұмыстарын қарайды.
-Алма,алмұрт.
-Алма мен алмұрттан.

Күтілетін нәтиже:
Нені біледі:Қағаздан салынған банка шіне дайын суреттерде орналастырады.
Қандай түсініктерді игереді: жемістердің әртүрлі және әр түсті болатынын.
Меңгерген дағдылар мен іскерліктері:іс-әрекет барысында алған дағдыларын.

Ұқсас жұмыстар
ПАЙДАЛЫ ЖӘНЕ ЗИЯНДЫ ТАҒАМДАР
Сабақтың тақырыбы. Сабақтың типі
Coca - Cola сусының құрамы
Қымыз шипалы сусын
Кока-кола мен энергетикалық сусындардың зияны ғылыми жоба
Салауат тобы
Лимонның тазартқыш қасиетін тексеру
Төрт түліктің кеңесі. Сабақтың тақырыбы
Оқушыларды топқа бөлу. Сабақты бекіту
Қазақтың дастарқаны
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz