Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Менің отбасым Таным
Тексерілді:
Балабақша әдіскері: У.Е. Тлюупова.
Ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің технологиялық картасы №1
Уақыты: 04.09.15
Тобы:<<Балапан>> I-кіші
Тәрбиеші: Тлюупова Ұлдай Ерғалиқызы
Білім беру саласы: "Таным"
Бөлімі: Қоршаған ортамен таныстыру.
Тақырыбы: <<Менің отбасым>>
Мақсаты:
а)Балаларға отбасы және отбасы мүшелері туралы түсінік беру.
ә)Сөйлем құрап айтуға,дыбыстарды анық,таза жеткізе білуге дағдыландыру.
б)Отбасында үлкендерді сыйлап,кішілерге қамқор болу сияқты әдептілік қағидаларын сақтай білуге тәрбиелеу.
Алдын-ала жүргізілетін жұмыстар: Балалармен отбасы туралы әңгімелесу.
Әдіс-тәсілдер: Түсіндіру,көрсету,сұрақ-жауап,сергіту сәті,ойын.
Қажетті көрнекіліктер мен құралдар: отбасы мүшелерінің суреттері, текшелер, үлестірмелі суреттер.
Билингвалдық компонент: ата-дедушка,әже-бабушка,папа-отец,мама-мать,апа-сестра,аға-брат, іні-братишка,сіңлі-сестренка.
Іс-әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық қозғаушы
Балаларды шеңберге тұрғызып:
Ә.Қонарбаевтың <<Бала-бала, балақан>>әні орындалады.
Бала-бала, балақан
Кәне қайсы алақан,
Саусақтарың әйбат,
Былай-былай ойнат,-деп,сәйкес қимылдар жасайды.
Балалар шеңберге тұрып,қуана қимыл-қозғалыстар жасайды. Өлеңді тәрбиешімен қайталайды.
Іздену-ұйымдас тырушы
1.Әңгіме жүргізу:
-Балалар,біздің шаттық шеңберіміз неге ұқсайды?
-Иә,біздің шаттық шеңберіміз киіз үйге ұқсайды.
Жоғарыдағы күмбез шаңырақ деп аталады. Шаңырақ-отбасының белгісі. Әр адам, үлкен болсын,кіші болсын өз үйін жақсы көреді,себебі ол үйде оның отбасы тұрады. Отбасы-дегеніміз бір үйде тұратын адамдар тобы. Отбасы мүшелері: әке,ана,және олардың балалары.Отбасының болуы-үлкен бақыт. Барлығымыз бірге қайталайық.
Отбасы-ол бақыт,
Отбасы-ол ата-ана,
Отбасы-туыстарымыз,
Отбасы-ол шаңырақ.
-Әр адамның өз үйі болады. Онда оның отбасы мүшелері тұрады. Олар ата,апа,әке, ана,әпке,аға,іні,қарындас т.б.
2.Сергіту сәті:
Бас бармағым -атам,
Балалы үйрек - әжем,
Ортан терек - әкем,
Шылдыр шүмек - анам,
Кішкене бөбек - мен.
Міне, менің барлық отбасым.
3.Суретпен жұмыс. Отбасы бейнеленген суреттен оның мүшелерін айтқызу.
-Мына отбасында ата,әже бар екен,балалар тағы кім бар?
-Төрде кім отыр?
-Дұрыс айтасың.Атаның оң жағында әже шай ішіп отыр.
-Шайды кім құйып беріп отыр?
-Барлығымыздың үйімізде анамыз,әкеміз атамыз бен әжеміз бар ғой?
4.Үлестірмелі материалмен жұмыс.
<<Менің отбасым>>
Берілген суреттің ішінен (анасын)отбасы мүшесін табу.
-Отбасы мүшелерін сыйлау керек. Үлкеннен бұрын сөйлемейміз. Жол береміз.
Үлкенге ізет,кішіге қамқорлық көрсетеміз.
5.Ойын: <<Кім тез табады?>>
Шарты: Текшеден отбасы мүшелерінің суреттерін көрсету.
Билингвалдық компонент: ата-дедушка, әже-бабушка,папа-отец,мама-мать,апа-сестра,аға-брат, іні-братишка,сіңлі-сестренка.
Балалар жауап беруге тырысады.
Балалар тәрбиешімен бірге қайталайды.
Мазмұнына сәйкес қимылдар жасайды. Балалар тәрбиешімен бірге қайталайды.
Балалар тәрбиешімен бірге сергіту сәтін жасайды.
Балалар тәрбиешімен бірге орындайды.
-Анасы,әкесі,аға,апасы бар екен.
-Отбасы мүшелері жиналып шәй ішіп отыр.
-Ата отыр.
-Анасы шәй құйып беріп отыр.
Балалар өз ойларын айтады.
Балалар бірге қайталап айтады.
Балалар текшеде бейнеленген отбасы мүшелерін жылдам атайды.
Қайталайды:ата-дедушка,әже-бабушка, папа-отец,мама-мать, апа-сестра,аға-брат, іні-братишка,сіңлі-сестренка.
Рефлексивті коррекциа лаушы
Сұрақ-жауап әдісі арқылы оқу іс-әрекетінде оқып,үйренгендерін пысықтайды.
Отбасы және оның мүшелерін айтады.
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі:отбасы мүшелерінің туысқандық қарым-қатынасын түсініп,бір-біріне қамқор болу керектігін біледі.
Қандай түсініктерді игерді:отбасы мүшелерінің арасындағы әдептілік дағдыларын және өзіне тиесілі міндеттерді игереді.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері:отбасындағы адамгершілік,әдептілік нормаларын сақтай білуді меңгереді.
Балабақша әдіскері: У.Е. Тлюупова.
Ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің технологиялық картасы №1
Уақыты: 04.09.15
Тобы:<<Балапан>> I-кіші
Тәрбиеші: Тлюупова Ұлдай Ерғалиқызы
Білім беру саласы: "Таным"
Бөлімі: Қоршаған ортамен таныстыру.
Тақырыбы: <<Менің отбасым>>
Мақсаты:
а)Балаларға отбасы және отбасы мүшелері туралы түсінік беру.
ә)Сөйлем құрап айтуға,дыбыстарды анық,таза жеткізе білуге дағдыландыру.
б)Отбасында үлкендерді сыйлап,кішілерге қамқор болу сияқты әдептілік қағидаларын сақтай білуге тәрбиелеу.
Алдын-ала жүргізілетін жұмыстар: Балалармен отбасы туралы әңгімелесу.
Әдіс-тәсілдер: Түсіндіру,көрсету,сұрақ-жауап,сергіту сәті,ойын.
Қажетті көрнекіліктер мен құралдар: отбасы мүшелерінің суреттері, текшелер, үлестірмелі суреттер.
Билингвалдық компонент: ата-дедушка,әже-бабушка,папа-отец,мама-мать,апа-сестра,аға-брат, іні-братишка,сіңлі-сестренка.
Іс-әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық қозғаушы
Балаларды шеңберге тұрғызып:
Ә.Қонарбаевтың <<Бала-бала, балақан>>әні орындалады.
Бала-бала, балақан
Кәне қайсы алақан,
Саусақтарың әйбат,
Былай-былай ойнат,-деп,сәйкес қимылдар жасайды.
Балалар шеңберге тұрып,қуана қимыл-қозғалыстар жасайды. Өлеңді тәрбиешімен қайталайды.
Іздену-ұйымдас тырушы
1.Әңгіме жүргізу:
-Балалар,біздің шаттық шеңберіміз неге ұқсайды?
-Иә,біздің шаттық шеңберіміз киіз үйге ұқсайды.
Жоғарыдағы күмбез шаңырақ деп аталады. Шаңырақ-отбасының белгісі. Әр адам, үлкен болсын,кіші болсын өз үйін жақсы көреді,себебі ол үйде оның отбасы тұрады. Отбасы-дегеніміз бір үйде тұратын адамдар тобы. Отбасы мүшелері: әке,ана,және олардың балалары.Отбасының болуы-үлкен бақыт. Барлығымыз бірге қайталайық.
Отбасы-ол бақыт,
Отбасы-ол ата-ана,
Отбасы-туыстарымыз,
Отбасы-ол шаңырақ.
-Әр адамның өз үйі болады. Онда оның отбасы мүшелері тұрады. Олар ата,апа,әке, ана,әпке,аға,іні,қарындас т.б.
2.Сергіту сәті:
Бас бармағым -атам,
Балалы үйрек - әжем,
Ортан терек - әкем,
Шылдыр шүмек - анам,
Кішкене бөбек - мен.
Міне, менің барлық отбасым.
3.Суретпен жұмыс. Отбасы бейнеленген суреттен оның мүшелерін айтқызу.
-Мына отбасында ата,әже бар екен,балалар тағы кім бар?
-Төрде кім отыр?
-Дұрыс айтасың.Атаның оң жағында әже шай ішіп отыр.
-Шайды кім құйып беріп отыр?
-Барлығымыздың үйімізде анамыз,әкеміз атамыз бен әжеміз бар ғой?
4.Үлестірмелі материалмен жұмыс.
<<Менің отбасым>>
Берілген суреттің ішінен (анасын)отбасы мүшесін табу.
-Отбасы мүшелерін сыйлау керек. Үлкеннен бұрын сөйлемейміз. Жол береміз.
Үлкенге ізет,кішіге қамқорлық көрсетеміз.
5.Ойын: <<Кім тез табады?>>
Шарты: Текшеден отбасы мүшелерінің суреттерін көрсету.
Билингвалдық компонент: ата-дедушка, әже-бабушка,папа-отец,мама-мать,апа-сестра,аға-брат, іні-братишка,сіңлі-сестренка.
Балалар жауап беруге тырысады.
Балалар тәрбиешімен бірге қайталайды.
Мазмұнына сәйкес қимылдар жасайды. Балалар тәрбиешімен бірге қайталайды.
Балалар тәрбиешімен бірге сергіту сәтін жасайды.
Балалар тәрбиешімен бірге орындайды.
-Анасы,әкесі,аға,апасы бар екен.
-Отбасы мүшелері жиналып шәй ішіп отыр.
-Ата отыр.
-Анасы шәй құйып беріп отыр.
Балалар өз ойларын айтады.
Балалар бірге қайталап айтады.
Балалар текшеде бейнеленген отбасы мүшелерін жылдам атайды.
Қайталайды:ата-дедушка,әже-бабушка, папа-отец,мама-мать, апа-сестра,аға-брат, іні-братишка,сіңлі-сестренка.
Рефлексивті коррекциа лаушы
Сұрақ-жауап әдісі арқылы оқу іс-әрекетінде оқып,үйренгендерін пысықтайды.
Отбасы және оның мүшелерін айтады.
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі:отбасы мүшелерінің туысқандық қарым-қатынасын түсініп,бір-біріне қамқор болу керектігін біледі.
Қандай түсініктерді игерді:отбасы мүшелерінің арасындағы әдептілік дағдыларын және өзіне тиесілі міндеттерді игереді.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері:отбасындағы адамгершілік,әдептілік нормаларын сақтай білуді меңгереді.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz