Төрбұрыштар туралы

- «Галереяда ой шарлау» стратегиясымен төртбұрыштың түрлерін олардың қасиеттерін айту.
- Лездік тапсырма (сұрақ - жауап)
- Қатаң деген атқа ие болған фигура ?(Үшбұрыш)
- Үшбұрыш төбесінен қарсы жатқан қабырғаның ортасын қосатын кесінді(Медиана)
- Тік бұрышты үшбұрышта көлбеудің ролін атқаратын қабырға(Гипотенуза)
- Бір нүктеден түссе де ешқашан перпендикулярға тең келмейтін кесінді(Көлбеу)
- Перпендикуляр мен көлбеудің табандарын қосатын кесінді немесе көлбеудің ортогональ «көлеңкесі»(Проекция)
- Барлық қабырғасы тең болса да, дұрыс деген атқа ие емес төртбұрыш(Ромб)
- Пифагор теоремасын айтыңыз
- Тік бұрышты үшбұрыштың бұрыштары мен қабырғалары арасындағы тригонометриялық қатыстар
9 сынып Геометрия
АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Ұйымдастыру кезеңі
Тренинг
Барлық оқушыны ортаға шығарып «Шаттық шеңбер» деген топ құрғызамын. . Сәлемдесемін. Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгелдеймін.
Топқа бөлдіремін. Қалай отыратындығын түсіндіремін.
Сәлемдесу
Түгендеу
Топқа бөлу. Топқа бөлу үшін оқушыларды санатамын.
Яғни 1, 2, 3 3-топқа бөлінеді.
Білу
Миға шабуыл
Кім жылдам
Интерактивті тақтаға «Қайталау-оқу айнасы» әр түрлі деңгейдегі сұрақтар беріледі,
Интерактивті тақтадағы сұрақтар арқылы оқушылардың кезекпен жауап беруі сұралады.
Миға шабуыл әдісін пайдалану
Түсіну
« Жалғасын тап
Сөйлем соңында қойылатын жауаптары мен белгілері сөздерін тақтаға жазып қою керек
Қолдану
Жигсо пайдалану
Оқушылар көлемді мәтінді әрқайсысы жеке-жеке топ ішінде оқып шығып топпен талқылайды, сосын топтар құрамы өзгертіліп, құрамында әр бастапқы топтан бір белсенді оқушы бар жаңа (сарапшылар тобы) топтар құрылды. Құрылған сарапшы топ берілген тапсырмаларды біріге талқылап орындайды Осыдан кейін олар өз топтарына қайта оралып, өздерінің бұрынғы топтағы достарына кезекпен өз жанұяларында түсінген материалдарын тиянақты түрде жеткізіп, үйрет керек
Талдау
Салыстыру кестесі
Жинақтау
Кітапен жұмыс
Бағалау
Бағалау шкаласы мен бағалау парақтарын тарату
Екі жұлдыз, бір тілек
Стикерлерді толтыру
Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)
ББҮ кестесін толтыру
Өлеңді мәнерлеп оқу.
«Менің Отаным Қазақстан»тақырыбына кітапша, альбом жасау.
Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар
АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Ұйымдастыру кезеңі
Тренинг
Сәлемдесу
Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
Түгелдеу
«До-ми-соль»-ка мозайка әдісімен топтастыру
Білім
Қызығушылық
тарын ояту
Композициялық талдау жасау арқылы сұрақ жауап өткізу
Үй тапсырмасын кайталау
Сәйкестендіру тақырыпқа қатысты жауаптарын сәйкестендіру
арқылы сабақты қолдану
оқулықпен жұмыс
Берілген жаңа тақырыпты топтан талқылайды, өз ойларын ортаға салады, тексереді, нәтижесін қазаға жазылған тапсырмаға қатысты сйкестендіріп жауабын көрсетеді.
Берілген сұрақтар арқылы топтар бір-біріне сұрақ қою арқылы диалогке түседі.
Топпен жұмыс
Ыстық орындың әдісі арқылы тапсырма беру
Жеке жұмыс жұмыстары
Топ бойынша тапсырмалар орындау
Өзін-өзі бағалау (2 мин)
Бағдарша, бағалау парақшалары
Жазықтықтағы тікбұрышты координаталар жүйесі.
Ұйымдастыру кезеңі
Тренинг
Білім
Қызығушылық
тарын ояту
Миға шабуыл әдісін пайдалану арқылы үй тапсырмасына қатысты сұрақтар
Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру
Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау
Жигсо әдіс бойынша тақырыптарды қайталау
Өткен тақырыпты толық мңгеріп жаңа тақырыпқа қадам
Жигсо әдісі пайдалану
Ол үшін әр топқа арнайы тапсырмалар беріп, сол тапсырмалар төңірегінде оқушылар талдайды, пікір-аласау арқылы тапсырманы орындап түсінгендерін бір-біріне жеткізеді
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмаларды дұрыс түсіне отырып мағанасын ашу, түсіні білу
Топпен жұмыс жасау
Интербелсенді тақтаға «А» жеңіл деңгейлі 3 есеп, «В» орташа дейгейлі 2 есеп, «С» күрделі деңгейлі 1 есеп беру Оқушылар топта өзара есептерді талдап, зерттеп, ортақ келісімге келген жауаптарын жазды
Әр топқа деңгейлік тапсырмаларды тест түрінде беріледі.
Оқушылар тест шешіп, критерий арқылы топ жетекшісі топ мүшелерін бағалайды, топ жетекшісін топ мүшелерінің бірі бағалайды.
Эссе жазу арқылы сабақты жинақтайды
Не ұққандарын
Өзін-өзі бағалау (2 мин)
Бағдарша, бағалау парақшалары
4 сабак ақырыбы: Паралелограмның, үшбұрыштың және трапецияның аудандары
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін есеп шығару арқылы бекіту
2. Дамытушылық: Оқушылардың шығармашылық белсенділігін, ойлау, есте сақтау қабілетін дамыту.
3. Тәрбиелік: Өз бетімен ізденіске, бір - біріне көмек көрсете білуге, іскерлікке тәрбиелеу.
Сабақ түрі: білімді бекіту.
Әдісі: тәжірибелік, талдау, жинақтау.
Көрнекіліктер: плакаттар, фломастер, таратпалы карточкалар.
Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды 3 топқа бөліп, сабақтың құрылымы мен мазмұны туралы түсінік беру.
2. Үй тапсырмасын тексеру
3. Мағынаны ажырату. (Постермен жұмыс) Әр топқа конверт беріледі. Конвертте кеспелі фигуралар берілген.
• кеспелі фигураларды құрастырып, қандай фигура екендігін анықтайды;
• Анықтамасы мен оның формулаларын жазады.
4. Есептер шығару( карточкамен жүмыс)
№1
Параллелограммның қабырғалары 12 см және 15 см. Үлкен қабырғаға түсірілген биіктік 8 см болса, кіші қабырғаға түсірілген биіктікті табыңдар.
Берілгені: АВСД - параллелограмм
АВ = 12 cм, ВС = 15см
ВК - биіктік, ВК=8 см
Вектор ұғымы. Коллинеар векторлар. Вектордың ұзындығы (модулі) және бағыты. Векторлардың теңдігі.
АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Ұйымдастыру кезеңі
Тренинг
Білім
Қызығушылық
тарын ояту
Суреттер сөйлейді
Суреттер арқылы өткен тақырыптар бойынша сұрақ- жауап
Оқушы берген тапсырманы орындау
Әр топ суреттермен жұмыс істейді, өткен тақырыптан не білгендерін айтады
« Ойлан бірік. бөліс
» арқылы тақырыпты талдау
Постер
Өткен тақырыптарға арналған тапсырмалар төңірегінде
«Кім білімді»
Топтар жарысы
Өзін-өзі бағалау (2 мин)
Бағдарша, бағалау парақшалары
Векторларды қосу және азайту"
БИБЛИОТЕКА
МАТЕРИАЛОВ
Сабақ жоспары
Сабақ жоспары
Пән: геометрия Сынып: 9 Күні: 22. 09. 2016жыл
Оқушыларға векторларды қосу және азайту ұғымы бойынша жалпы көзқарастарын кеңейту, байыта түсу.
Оқушылардың векторларды қосу және азайту жөніндегі нақты көзқарастарын және оны іс жүзінде қолдана білу бейімділіктерін қалыптастыру.
Векторларды қосу және азайту үшін қарапайым зерттеулер жүргізу керектігі және соны сала білу білімдерін толықтыру;
Оқып-үйренуден күтілетін нәтиже
Білім мен біліктілік:
- Оқушылардың векторларды қосу және азайту жөніндегі нақты көзқарастары және оны іс жүзінде қолдана білу бейімділігі қалыптасады;
- Берілген функцияның векторларды қосу және азайту арқылы сала біледі.
Тақырыптың тірек ұғымдары
Векторлар, координаталар
Оқытуда қолданылатын әдіс -тәсілдер
Салыстыру-талдау, өз бетінше жұмыс істеу, диалогтық оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, деңгейлік тапсырмаларды орындау, оқыту үшін бағалау.
Сабақтың түрі
Жаңа сабақ
Сабақтың эпиграфы
Векторлар -геометрияның маңызды ұғымдардың бірі.
Бағалау критерийлерін анықтау
- Өткен тақырып матералдарын еске түсіруі
- Үй жұмысын тексеру
- Формулаларды дұрыс жазып және оқи білуі
- Сұрақ қоя білуі
- Есептер шеше білуі, формулаларды қолдана білуі
Сабақтың этаптары
Оқыту материалының мазмұны
1. Сабақты ұйымдастыру
- сынып оқушыларының назарын сабаққа аудару;
- бүгінгі сабақтың мақсатымен таныстыру, оқыту тәсілдерін талдау;
- үй жұмысын тексеру
9 сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.
Стикерлер арқылы топқа бөлу. Басшы тағайындау және басшы оқушыларды бағалайды.
2. Жаңа сабақ кезе
3. Практикалық
кез
4. Сергіту сәті
5. Рефлексия
9-сынып кітабынан алынған есептер:
Тақтада шығарылатын есептер:№19, №20
Өздіктерінен шығаратын есептер: №17
Деңгейлік тапсырмалар:
1-топқа
А(-2; 0), В(3; 4), С(0; -1) нүктелері берілген:
1-оқушы: 1) , векторларының координаталарын табыңдар.
А) = (4; 5), =(-5; -3) ; B) = (5; 4), =(-3; -5) ;
C) = (-4; -5), =(3; 5) ; D) жауабы өзге.
2-оқушы: = болатындай D нүктесінің координаталарын табыңдар.
А) D(5; 3) В) D(3; 5) С) D(-3; 5) D) D(-5; 3)
3-оқушы: ⊥, P (x; -3) болатындай P нүктесінің абсцисасын табындар.
А) P(6; -3) В) P(5; -3) С) P(4; -3) D) P(3; -3)
4-оқушы: -ны табыңдар .
А) В) 2 С) D)
5-оқушы: * -ны табыңдар.
А) 6 В) 13 С) 12 D) 14
2-топқа
M(1; 3), N(4; 0), K(0; -1) нүктелері берілген:
1-оқушы:, векторларының координаталарын табыңдар.
А) = (-1; -4), =(-4; -1) ; B) =(1; 4), =(4; 1) ;
C) =(-1; 2), =(4; -1) ; D) жауабы өзге.
2-оқушы: = болатындай P нүктесінің координаталарын табыңдар .
А) P(-4; -3) ; В) P (4; -3) ; С) P (-4; 3) ; D) P (3; -4) .
3-оқушы: ⊥, T (3; y) болатындай y-ті табындар .
А) 0. 25; В) 0. 5; С) 0. 75; D) 1.
4-оқушы: -ді табыңдар .
А) 5 ; В) 4 ; С) 3 ; D) 2
«Векторды санға көбейту. Векторлардың коллинеарлық критерийі. Векторларды санға көбейтудің қасиеттері»
«Бекітемін»
директорының оқу-ісі
жөніндегі орынбасары Күні
Геометрия 9 б-сынып
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz