Төрбұрыштар туралы

  1. «Галереяда ой шарлау» стратегиясымен төртбұрыштың түрлерін олардың қасиеттерін айту.

hello_html_57ea76a7.jpg

  1. Лездік тапсырма (сұрақ - жауап)
  1. Қатаң деген атқа ие болған фигура ?(Үшбұрыш)
  2. Үшбұрыш төбесінен қарсы жатқан қабырғаның ортасын қосатын кесінді(Медиана)
  3. Тік бұрышты үшбұрышта көлбеудің ролін атқаратын қабырға(Гипотенуза)
  4. Бір нүктеден түссе де ешқашан перпендикулярға тең келмейтін кесінді(Көлбеу)
  5. Перпендикуляр мен көлбеудің табандарын қосатын кесінді немесе көлбеудің ортогональ «көлеңкесі»(Проекция)
  6. Барлық қабырғасы тең болса да, дұрыс деген атқа ие емес төртбұрыш(Ромб)
  7. Пифагор теоремасын айтыңыз
  8. Тік бұрышты үшбұрыштың бұрыштары мен қабырғалары арасындағы тригонометриялық қатыстар


9 сынып Геометрия

9 сынып Геометрия:
9 сынып Геометрия: Тақырыбы 1 сабақ
Төрбұрыштар туралы
9 сынып Геометрия: Мақсаты
Оқушылар тақырып жайлы түсінік алады, тақырыптың мазмұнын игеру арқылы топпен талқылау арқылы ойын толық жеткізіп сөйлеу дағдылары мен жазбаша тілдерін жетілдіруге дағдыланады
9 сынып Геометрия: Күтілетін нәтиже
. Оқушылар тақырыппен жұмыс істеу тәсілдерін еркін пайдаланады, түснеді және тапсырмаларды қатесіз орындайды
9 сынып Геометрия: 7 модульдің қолданылуы

АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

9 сынып Геометрия: Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Миға шабуыл, :Жалғасын тап, Салыстыру кестесі, Жиго, Эссе
9 сынып Геометрия: Қолданылатын ресурстар
Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
9 сынып Геометрия: Сабақ барысы
Мұғалімнің іс-әрекеті
9 сынып Геометрия:

Ұйымдастыру кезеңі

Тренинг

Барлық оқушыны ортаға шығарып «Шаттық шеңбер» деген топ құрғызамын. . Сәлемдесемін. Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгелдеймін.

Топқа бөлдіремін. Қалай отыратындығын түсіндіремін.

Сәлемдесу

Түгендеу

Топқа бөлу. Топқа бөлу үшін оқушыларды санатамын.

Яғни 1, 2, 3 3-топқа бөлінеді.

9 сынып Геометрия:

Білу

Миға шабуыл

Кім жылдам

Интерактивті тақтаға «Қайталау-оқу айнасы» әр түрлі деңгейдегі сұрақтар беріледі,

Интерактивті тақтадағы сұрақтар арқылы оқушылардың кезекпен жауап беруі сұралады.

Миға шабуыл әдісін пайдалану

9 сынып Геометрия:

Түсіну

« Жалғасын тап

Сөйлем соңында қойылатын жауаптары мен белгілері сөздерін тақтаға жазып қою керек

Тақтаға тақырыптағы сөздер алып оны тақтаға жазып қою арқылы оқушылардың тақырыпты талдату
9 сынып Геометрия:

Қолдану

Жигсо пайдалану

Оқушылар көлемді мәтінді әрқайсысы жеке-жеке топ ішінде оқып шығып топпен талқылайды, сосын топтар құрамы өзгертіліп, құрамында әр бастапқы топтан бір белсенді оқушы бар жаңа (сарапшылар тобы) топтар құрылды. Құрылған сарапшы топ берілген тапсырмаларды біріге талқылап орындайды Осыдан кейін олар өз топтарына қайта оралып, өздерінің бұрынғы топтағы достарына кезекпен өз жанұяларында түсінген материалдарын тиянақты түрде жеткізіп, үйрет керек

9 сынып Геометрия:

Талдау

Салыстыру кестесі

Оқушыларға таырыптарды салыстыру білімдерін талдату
9 сынып Геометрия:

Жинақтау

Кітапен жұмыс

Топтарға жаңа тақырып бойынша Кітаппен жұмыс атқару үшін әр топқа кітаптағы тапсырмалармен жұмыс істеуді тапсыру, мағанасын талдау
9 сынып Геометрия:

Бағалау

Бағалау шкаласы мен бағалау парақтарын тарату

Әр топқа бағалау парақтарын тарату, бағалау шкаласын тақтаға ілу керек
9 сынып Геометрия: Рефлексия

Екі жұлдыз, бір тілек

Стикерлерді толтыру

Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)

ББҮ кестесін толтыру

9 сынып Геометрия: Үйге тапсырма

Өлеңді мәнерлеп оқу.

«Менің Отаным Қазақстан»тақырыбына кітапша, альбом жасау.

Тақырыбы 2

Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар

Тақырыбы 2: Мақсаты
Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар: Төртбұрыштар туралы түсінік алады, ішкі бұрыштарының қосындысы туралы ережелерін пайдаланып есептер шығарады
Тақырыбы 2: Жалпы мақсат
Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар: Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Тақырыбы 2: Күтілетін нәтиже
Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар: Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстарын жатқа, есептер шығаруда пайдаланады .
Тақырыбы 2: 7 модульдің қолданылуы
Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар:

АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

Тақырыбы 2: Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар: Композициялық талдау, Сәйкестендірі, Кемпірқосақ, Ыстық орындық
Тақырыбы 2: Қолданылатын ресурстар
Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар: Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Тақырыбы 2:

Ұйымдастыру кезеңі

Тренинг

Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар:

Сәлемдесу

Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу

Түгелдеу

«До-ми-соль»-ка мозайка әдісімен топтастыру

Әр топ өзорнына отырып сабаққа дайындалады
Тақырыбы 2: Сабақ кезеңдері
Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар: Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Тақырыбы 2:

Білім

Қызығушылық

тарын ояту

Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар:

Композициялық талдау жасау арқылы сұрақ жауап өткізу

Үй тапсырмасын кайталау

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы оқушылар өзі бір- біріне қоя отырып өткен сабақ туралы не білгендерін ортаға салады
Бір- біріне жақсы сөздер айта отырып сұрақ джауап арқылы бір- біріне жақсылықпен сәттіліктілейді
Тақырыбы 2: Түсіну
Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар: Жаңа сабақты түсінуде «Кемпірқосақ» әдісін пайдалану
Бұл әдісті пайдалану кезінде сыни ойлатуға жол бере отырып, бірнеше сұрақтар қойған кезде үнсіз отыратын оқушылардың өздері сабақта диалогтық қарым-қатынасқа түседі.
топта өздеріне берілген тақырыпты меңгеру керек үйренгендерін бір-біріне үйретеді, келесі топта әр оқушы өз тобында талқылағандарын ортаға салды. Бұл әдіс жаңа сабақты түсіну үшін өте тиімді әдіс.
Тақырыбы 2: Қолдану
Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар:

Сәйкестендіру тақырыпқа қатысты жауаптарын сәйкестендіру

арқылы сабақты қолдану

оқулықпен жұмыс

Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында сәйкестендіру әдісін пайдалану арқылы тапсырмалар беріледі. Ол әдіс арқылы оқушы жаңа тапсырманы түсінеді, ойланады тапсырмаға байланысты тапсырмаларды сәйкестендіреді

Берілген жаңа тақырыпты топтан талқылайды, өз ойларын ортаға салады, тексереді, нәтижесін қазаға жазылған тапсырмаға қатысты сйкестендіріп жауабын көрсетеді.

Берілген сұрақтар арқылы топтар бір-біріне сұрақ қою арқылы диалогке түседі.

Тақырыбы 2: Сергіту сәті
Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар:
Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау
Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
Тақырыбы 2: Талдау
Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар:

Топпен жұмыс

Ыстық орындың әдісі арқылы тапсырма беру

Топтарға жаңа тақырып бойынша тапсырмалар тартып, түсіктерін ортаға әр топтан шығартып айтқызу
Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру
Тақырыбы 2: Жинақтау
Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар:

Жеке жұмыс жұмыстары

Топ бойынша тапсырмалар орындау

Топ бойынша тақырыпты жинақтау үшін тақырыпқа қатысты кітаптан жаттығу жқұмыстарын орындайды
Тақырыпты меңгере отырып жаттығу жұмыстарын орындау арқылы сабақты жинақтайды
Тақырыбы 2: Бағалау
Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар:

Өзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағдарша, бағалау парақшалары

Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату
Өзін өзі топпн бағалайды
Тақырыбы 2: Рефлексия
Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар: Стикерлерді толтыру
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну
Ұсынылған стикерді толтыру
Тақырыбы 2:
Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар:
Тақырыбы 2:
Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар:
Тақырыбы 2:
Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар:

Тақырыбы 3

Жазықтықтағы тікбұрышты координаталар жүйесі.

Тақырыбы 3: Мақсаты
Жазықтықтағы тікбұрышты координаталар жүйесі.: Тақырыпты түсініп оқып, жазықтағы тікбұрышты координаттар жүйес, тақырыпты өмірмен, байланыстыра отырып есепті орындауға дағдыланады
Тақырыбы 3: Жалпы мақсат
Жазықтықтағы тікбұрышты координаталар жүйесі.: Тақырыпты түсінін оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Тақырыбы 3: Күтілетін нәтиже
Жазықтықтағы тікбұрышты координаталар жүйесі.: Жазықтықтағы тікбұрышты координаталар жүйесі н меңгерген оны есептер шығаруда пайдаланады, толық малғұмат алады, танысады
Тақырыбы 3: 7 модульдің қолданылуы
Жазықтықтағы тікбұрышты координаталар жүйесі.: Тақырыпты түсініп оқып, жазықтағы тікбұрышты координаттар жүйес, тақырыпты өмірмен, байланыстыра отырып есепті орындауға дағдыланады
Тақырыбы 3: Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Жазықтықтағы тікбұрышты координаталар жүйесі.: Тақырыпты түсініп оқып, жазықтағы тікбұрышты координаттар жүйес, тақырыпты өмірмен, байланыстыра отырып есепті орындауға дағдыланады
Тақырыбы 3: Қолданылатын ресурстар
Жазықтықтағы тікбұрышты координаталар жүйесі.: Тақырыпты түсініп оқып, жазықтағы тікбұрышты координаттар жүйес, тақырыпты өмірмен, байланыстыра отырып есепті орындауға дағдыланады
Тақырыбы 3:

Ұйымдастыру кезеңі

Тренинг

Жазықтықтағы тікбұрышты координаталар жүйесі.: Тақырыпты түсініп оқып, жазықтағы тікбұрышты координаттар жүйес, тақырыпты өмірмен, байланыстыра отырып есепті орындауға дағдыланады
Тақырыпты түсініп оқып, жазықтағы тікбұрышты координаттар жүйес, тақырыпты өмірмен, байланыстыра отырып есепті орындауға дағдыланады

Сабақ кезеңдері
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Сабақ кезеңдері:

Білім

Қызығушылық

тарын ояту

Тапсырма:

Миға шабуыл әдісін пайдалану арқылы үй тапсырмасына қатысты сұрақтар

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру

Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау

Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушы берген тапсырманы орындау
Сабақ кезеңдері: Түсіну
Тапсырма:

Жигсо әдіс бойынша тақырыптарды қайталау

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Өткен тақырыпты толық мңгеріп жаңа тақырыпқа қадам

Жигсо әдісі пайдалану

Ол үшін әр топқа арнайы тапсырмалар беріп, сол тапсырмалар төңірегінде оқушылар талдайды, пікір-аласау арқылы тапсырманы орындап түсінгендерін бір-біріне жеткізеді

Оқушылардың іс-әрекеті:

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмаларды дұрыс түсіне отырып мағанасын ашу, түсіні білу

Топпен жұмыс жасау

Сабақ кезеңдері: Қолдану
Тапсырма: Қолдану сатысында «АВС» әдісін қолданду
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Интербелсенді тақтаға «А» жеңіл деңгейлі 3 есеп, «В» орташа дейгейлі 2 есеп, «С» күрделі деңгейлі 1 есеп беру Оқушылар топта өзара есептерді талдап, зерттеп, ортақ келісімге келген жауаптарын жазды

Оқушылардың іс-әрекеті: Әр топқа есептер мен тапсырмалар беру, топ тапсырманы орындап жауап келісіп шығарады
Сабақ кезеңдері: Сергіту сәті
Тапсырма: «Балапандар биі» атты жаттығу жасау
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау
Оқушылардың іс-әрекеті: Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
Сабақ кезеңдері: Талдау
Тапсырма:

Әр топқа деңгейлік тапсырмаларды тест түрінде беріледі.

Мұғалімнің іс-әрекеті: Топ жетекшілеріне топ мүшелерін бағалау үшін критерийлер беріледі.
Оқушылардың іс-әрекеті:

Оқушылар тест шешіп, критерий арқылы топ жетекшісі топ мүшелерін бағалайды, топ жетекшісін топ мүшелерінің бірі бағалайды.

Сабақ кезеңдері: Жинақтау
Тапсырма:

Эссе жазу арқылы сабақты жинақтайды

Не ұққандарын

Мұғалімнің іс-әрекеті: Топ бойынша тақырыпты жинақтау үшін тақырыпқа қатысты әңгіме құрастыру арқылы тақырыпты жинақтайды
Оқушылардың іс-әрекеті: Әр топ өзара тақырыпқа қатысты қысқаша шағын әнгіме құрастырады ортаға шығып оқиды
Сабақ кезеңдері: Бағалау
Тапсырма:

Өзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағдарша, бағалау парақшалары

Мұғалімнің іс-әрекеті: Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату
Оқушылардың іс-әрекеті: Өзін өзі топпн бағалайды
Сабақ кезеңдері: Рефлексия
Тапсырма: Стикерлерді толтыру
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну
Оқушылардың іс-әрекеті: Ұсынылған стикерді толтыру

4 сабак ақырыбы: Паралелограмның, үшбұрыштың және трапецияның аудандары
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін есеп шығару арқылы бекіту
2. Дамытушылық: Оқушылардың шығармашылық белсенділігін, ойлау, есте сақтау қабілетін дамыту.
3. Тәрбиелік: Өз бетімен ізденіске, бір - біріне көмек көрсете білуге, іскерлікке тәрбиелеу.
Сабақ түрі: білімді бекіту.
Әдісі: тәжірибелік, талдау, жинақтау.
Көрнекіліктер: плакаттар, фломастер, таратпалы карточкалар.
Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды 3 топқа бөліп, сабақтың құрылымы мен мазмұны туралы түсінік беру.
2. Үй тапсырмасын тексеру
3. Мағынаны ажырату. (Постермен жұмыс) Әр топқа конверт беріледі. Конвертте кеспелі фигуралар берілген.
• кеспелі фигураларды құрастырып, қандай фигура екендігін анықтайды;
• Анықтамасы мен оның формулаларын жазады.

4. Есептер шығару( карточкамен жүмыс)

№1
Параллелограммның қабырғалары 12 см және 15 см. Үлкен қабырғаға түсірілген биіктік 8 см болса, кіші қабырғаға түсірілген биіктікті табыңдар.
Берілгені: АВСД - параллелограмм
АВ = 12 cм, ВС = 15см
ВК - биіктік, ВК=8 см

Тақырыбы 5

Вектор ұғымы. Коллинеар векторлар. Вектордың ұзындығы (модулі) және бағыты. Векторлардың теңдігі.

Тақырыбы 5: Мақсаты
Вектор ұғымы. Коллинеар векторлар. Вектордың ұзындығы (модулі) және бағыты. Векторлардың теңдігі.: Тақырыпты түсінеді, вектор ұғымын зерттей отырып тақырыптың маңыздылығын меңгереді, тапсырмаларды орындауға пайдаланады
Тақырыбы 5: Жалпы мақсат
Вектор ұғымы. Коллинеар векторлар. Вектордың ұзындығы (модулі) және бағыты. Векторлардың теңдігі.: Тақырыпты түсінін оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Тақырыбы 5: Күтілетін нәтиже
Вектор ұғымы. Коллинеар векторлар. Вектордың ұзындығы (модулі) және бағыты. Векторлардың теңдігі.: Вектор ұғымы анықтау арқылы және жазықта орналасумен танысады оны пайдаланып тапсырмалаврды орындауға дағдыланады.
Тақырыбы 5: 7 модульдің қолданылуы
Вектор ұғымы. Коллинеар векторлар. Вектордың ұзындығы (модулі) және бағыты. Векторлардың теңдігі.:

АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

Тақырыбы 5: Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Вектор ұғымы. Коллинеар векторлар. Вектордың ұзындығы (модулі) және бағыты. Векторлардың теңдігі.: Суреттер сөйлейді, Семантикалық карта, Кім біледі, Ойлан бірік бөліс
Тақырыбы 5: Қолданылатын ресурстар
Вектор ұғымы. Коллинеар векторлар. Вектордың ұзындығы (модулі) және бағыты. Векторлардың теңдігі.: Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Тақырыбы 5:

Ұйымдастыру кезеңі

Тренинг

Вектор ұғымы. Коллинеар векторлар. Вектордың ұзындығы (модулі) және бағыты. Векторлардың теңдігі.: Жаңа тақырыпқа байланысты сыныпты сурет арқылы 3 топқа бөлу
Оқушылардың мұндағы мақсаты суреттер арқылы өз жұптарын тауып, топ болып құралу

Сабақ кезеңдері
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Сабақ кезеңдері:

Білім

Қызығушылық

тарын ояту

Тапсырма:

Суреттер сөйлейді

Суреттер арқылы өткен тақырыптар бойынша сұрақ- жауап

Мұғалімнің іс-әрекеті: Тақтаға ілінген суреттер бойынша әр топқа тапсырма беріледі, олар сурет арқылы не білетіндерін не үйренгендерін ортаға салып бөліседі
Оқушылардың іс-әрекеті:

Оқушы берген тапсырманы орындау

Әр топ суреттермен жұмыс істейді, өткен тақырыптан не білгендерін айтады

Сабақ кезеңдері: Түсіну
Тапсырма:

« Ойлан бірік. бөліс

» арқылы тақырыпты талдау

Мұғалімнің іс-әрекеті: Тақырыптың мағанасы мен идеясын талдау үшін әр топқа тапсырма беріледі, әр топ өз тапсырмасын орындаған соң екінші топқа ұсынады
Оқушылардың іс-әрекеті: Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру керек. Тапсырмаларын бір -біріне көрсету арқылы ой бөліседі, тақырыптың мағанасын аша отырып өзара топпен талалдайды
Сабақ кезеңдері: Қолдану
Тапсырма:

Постер

Өткен тақырыптарға арналған тапсырмалар төңірегінде

Мұғалімнің іс-әрекеті: Әр топқа тапсырма тартау арқылы тараудан не біліп не үйренгендерін қағаз бетіне түсіреді, постер арқылы қорғайды
Оқушылардың іс-әрекеті: Барлық топ өз ойларын тапсырма бойынша қағазға салып, ойларын постерге салады, не білгендерін постер арқылы көрсетеді
Сабақ кезеңдері: Сергіту сәті
Тапсырма: «Балапандар биі» атты жаттығу жасау
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау
Оқушылардың іс-әрекеті: Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
Сабақ кезеңдері: Талдау
Тапсырма:

«Кім білімді»

Топтар жарысы

Мұғалімнің іс-әрекеті: Топтарға тапсырма мен сұрақтар беріледі, әр топқа уақыт беріледі, қай топ бітсе, сол топ ортаға шығып жауаптарын көрсетеді
Оқушылардың іс-әрекеті: Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру керек. Қай топтың тапсырмасы мен сұрақтары дұрыс болса сол топ жеңімпаз болады
Сабақ кезеңдері: Жинақтау
Тапсырма: Семантикалық картаны толтыру арқылы сабақты жинақтайды
Мұғалімнің іс-әрекеті: Тарау бойынша білімдерін жинақтау үшін әр топқа семантикалық картаны толтыру тапсырылады
Оқушылардың іс-әрекеті: Әр топ өзара тақырыпқа қатысты семантикалық кртаны толтырып жауабын тақаға шығып қорғайды, тарауды жинақтайды
Сабақ кезеңдері: Бағалау
Тапсырма:

Өзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағдарша, бағалау парақшалары

Мұғалімнің іс-әрекеті: Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату
Оқушылардың іс-әрекеті: Өзін өзі топпн бағалайды
Сабақ кезеңдері: Рефлексия
Тапсырма: Стикерлерді толтыру
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну
Оқушылардың іс-әрекеті: Ұсынылған стикерді толтыру

Векторларды қосу және азайту"

БИБЛИОТЕКА
МАТЕРИАЛОВ

Сабақ жоспары

Сабақ жоспары

Пән: геометрия Сынып: 9 Күні: 22. 09. 2016жыл

Оқушыларға векторларды қосу және азайту ұғымы бойынша жалпы көзқарастарын кеңейту, байыта түсу.

Оқушылардың векторларды қосу және азайту жөніндегі нақты көзқарастарын және оны іс жүзінде қолдана білу бейімділіктерін қалыптастыру.

Векторларды қосу және азайту үшін қарапайым зерттеулер жүргізу керектігі және соны сала білу білімдерін толықтыру;

Оқып-үйренуден күтілетін нәтиже

Білім мен біліктілік:

  • Оқушылардың векторларды қосу және азайту жөніндегі нақты көзқарастары және оны іс жүзінде қолдана білу бейімділігі қалыптасады;
  • Берілген функцияның векторларды қосу және азайту арқылы сала біледі.

Тақырыптың тірек ұғымдары

Векторлар, координаталар

Оқытуда қолданылатын әдіс -тәсілдер

Салыстыру-талдау, өз бетінше жұмыс істеу, диалогтық оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, деңгейлік тапсырмаларды орындау, оқыту үшін бағалау.

Сабақтың түрі

Жаңа сабақ

Сабақтың эпиграфы

Векторлар -геометрияның маңызды ұғымдардың бірі.

Бағалау критерийлерін анықтау

  • Өткен тақырып матералдарын еске түсіруі
  • Үй жұмысын тексеру
  • Формулаларды дұрыс жазып және оқи білуі
  • Сұрақ қоя білуі
  • Есептер шеше білуі, формулаларды қолдана білуі

Сабақтың этаптары

Оқыту материалының мазмұны

1. Сабақты ұйымдастыру

  • сынып оқушыларының назарын сабаққа аудару;
  • бүгінгі сабақтың мақсатымен таныстыру, оқыту тәсілдерін талдау;
  • үй жұмысын тексеру

9 сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Стикерлер арқылы топқа бөлу. Басшы тағайындау және басшы оқушыларды бағалайды.

2. Жаңа сабақ кезе

3. Практикалық

кез

4. Сергіту сәті

5. Рефлексия

hello_html_m47110d65.jpg

9-сынып кітабынан алынған есептер:

Тақтада шығарылатын есептер:№19, №20

Өздіктерінен шығаратын есептер: №17

Деңгейлік тапсырмалар:

1-топқа

А(-2; 0), В(3; 4), С(0; -1) нүктелері берілген:

1-оқушы: 1) , векторларының координаталарын табыңдар.

А) = (4; 5), =(-5; -3) ; B) = (5; 4), =(-3; -5) ;

C) = (-4; -5), =(3; 5) ; D) жауабы өзге.

2-оқушы: = болатындай D нүктесінің координаталарын табыңдар.

А) D(5; 3) В) D(3; 5) С) D(-3; 5) D) D(-5; 3)

3-оқушы: ⊥, P (x; -3) болатындай P нүктесінің абсцисасын табындар.

А) P(6; -3) В) P(5; -3) С) P(4; -3) D) P(3; -3)

4-оқушы: -ны табыңдар .

А) В) 2 С) D)

5-оқушы: * -ны табыңдар.

А) 6 В) 13 С) 12 D) 14

2-топқа

M(1; 3), N(4; 0), K(0; -1) нүктелері берілген:

1-оқушы:, векторларының координаталарын табыңдар.

А) = (-1; -4), =(-4; -1) ; B) =(1; 4), =(4; 1) ;

C) =(-1; 2), =(4; -1) ; D) жауабы өзге.

2-оқушы: = болатындай P нүктесінің координаталарын табыңдар .

А) P(-4; -3) ; В) P (4; -3) ; С) P (-4; 3) ; D) P (3; -4) .

3-оқушы: ⊥, T (3; y) болатындай y-ті табындар .

А) 0. 25; В) 0. 5; С) 0. 75; D) 1.

4-оқушы: -ді табыңдар .

А) 5 ; В) 4 ; С) 3 ; D) 2

«Векторды санға көбейту. Векторлардың коллинеарлық критерийі. Векторларды санға көбейтудің қасиеттері»

«Бекітемін»

директорының оқу-ісі

жөніндегі орынбасары Күні

Геометрия 9 б-сынып


Ұқсас жұмыстар
Төртбұрыштар
Тік төрбұрыш
Шаршы. 2 сынып
Мұғалімдердің оқушыларды зерттеу парағын тарату
Оқушыларға интернет туралы ағылшын тілінде айтуға үйрету
Африка материгі-10 сағат
Диктант Демалыс орындары
Қалта телефоны туралы мәлімет
Тақырыпқа қатысты мәтіндер
Диалогтік мәтіндер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz