Сабақ жоспары :: Қазақ тілі

Файл қосу

Жалқы есім және оның жазылу емлесі

|САБАҚ: |МЕКТЕП:№15 мектеп - лицей |
|КҮНІ:14.02.2017ж |МҰҒАЛІМНІҢ ЕСІМІ: Сейткалиева С.Н. |
|СЫНЫП:2 «А» |ҚАТЫСҚАНДАР САНЫ: |ҚАТЫСПАҒАНДАР |
| | |САНЫ: |
|Сабақтың тақырыбы: |Жалқы есім және оның жазылу емлесі |
|САБАҚТАҚОЛ ЖЕТКІЗІЛУГЕ |Оқушыларға жалқы есім және оның жазылу емлесі |
|ТИІСТІ ОҚУ МАҚСАТЫ |туралы түсінік беру |
|(SMARTМАҚСАТТАРЫ/СТАНДАРТ | |
|ПЕН БАЙЛАНЫСТЫРУ) | |
|САБАҚ МАҚСАТТАРЫ |Барлық оқушылар (А, В, С оқушы жасай алады): |
|Оқушыларға оқытудың жаңа | |
|әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз | |
|бетінше және топпен жұмыс | |
|істеу дағдыларын | |
|қалыптастырып дамыту | |
| |Жалқы есім мен жалпы есімді айыра алады. |
| |Оқушылардың басым бөлігі (А, В (көптеген |
| |оқушылар жасай алулары керек): |
| |Жалқы есімнің әрқашан бас әріппен жазылатынын |
| |біледі, жалқы есімдерді қатыстырып сөйлем |
| |құрай алады. |
| |Кейбір оқушылар (А (кейбір оқушылар жасай алуы|
| |тиіс)): |
| |Оқушылар жалқы есімдерді пайдаланып |
| |сөйлем сұрақтарын қолдана отырып, |
| |әңгіме,сөйлем құрай алады. |
|ТІЛДІК МАҚСАТ |Оқушылар (сипаттай алады): |
| |Жалқы есім мен жалпы есімнің айырмашылығын |
| |сипаттай алады |
| |Негізгі сөздер мен тіркестер: жер-су аттары, |
| |адам аттары,жан-жануарларға қойылған атаулар, |
| | |
| |Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік |
| |бірліктер (Тілдік стратегиялар: оқылым, |
| |тыңдалым, жазылым, айтылым): |
| |Талқылауға арналған тармақтар: |
| |Зат есім дегеніміз не? Зат есімнің қандай |
| |түрлерін білесің? |
| |Сіз неліктен...екенін айта аласыз ба? |
| |Берілген сөздер арқылы жалқы есімді тауып |
| |,мысал келтіріп, неліктен жалқы немесі жалпы |
| |есім екенін айта аласың ба? |
| |Жазылым бойынша ұсыныстар: |
| |Тақырыпқа байланысты берілген жаттығуларды |
| |орындау |
|АЛДЫҢҒЫ ОҚУ |Зат есім тақырыбы бойынша өткен білімді еске |
| |түсіру және байланыстыру |
|ЖОСПАР |
|ЖОСПАРЛАНҒАН УАҚЫТ |Жоспарланған жаттығулар (төменде |РЕСУРСТАР |
|(Сабақтың жүру |жоспарланған жаттығулармен қатар, | |
|барысы/45 м.) |ескертпелерді жазыңыздар) | |
|Басталуы |Мұғалімнің іс – әрекеті|Оқушының іс - |Оқулық |
|(Қызығушылықты | |әрекеті | |
|ояту) | | | |
|Ұйымдастыру (2мин) | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|2. Үй тапсырмасын | | | |
|тексеру (4 мин) | | | |
| | | | |
|Жұптық жұмыс | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|3.Ойжұмбақ (3 мин) | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|4. Топ аттарын | | | |
|шығару | | | |
| |Сәлеметсіздер ме, |Оқушылар | |
| |балалар? |мұғаліммен | |
| |Қуанамын мен де, |амандасады, | |
| |Қуанасың сен де. |бағалау парағын | |
| |Қуанайық достарым, |толтырады. | |
| |Арайлап атқан күнге. | | |
| | | | |
| |332-жаттығу | | |
| |Сурет бойынша әңгіме | | |
| |құра. |Жұптасып, топтасып| |
| |Ал енді, балалар үй |тексереді.Ішінен | |
| |тапсырмасын тексерейік.|ең жақсы жазылған | |
| |Ол үшін жұптасып, |әңгіме оқылады. | |
| |бір – бірілеріңізді | | |
| |тексеріңіз. | | |
| |Әр топта кімнің жазып | | |
| |келген әңгімесі жақсы | | |
| |деп танылады, сол | | |
| |оқысын. | | |
| |- Ол аспанда,жерде | | |
| |де болады, шөлейт | | |
| |жерлерде де жүреді | | |
| |ата-әжелеріңнің қолында| | |
| |болуы,тіпті партаның | | |
| |үстінде де тұруы | | |
| |мүмкін,оны жеуге де | | |
| |болады, | | |
| |ол-барлық адамда | | |
| |болады. | | |
| |-Ал енді осы сөздер | | |
| |қандай сөз табына | | |
| |жатады? | | |
| |-Қандай сөз таптарын | | |
| |білесің? | | |
| |-Зат есім деген не? | | |
| |-Адамға байланысты | | |
| |сөздерге қандай | | |
| |сұрақтар қойылады? | | |
| |-Заттарға,жануарларға | | |
| |қатысты сөздерге қандай|І топ-қалалар | |
| |сұрақтар қойылады? |ІІ топ-өзен-көлдер| |
| |Ал енді балалар |ІІІ топ-адам | |
| |алдарыңда ортада |аттары | |
| |қағаздар жатыр. Сол |ІҮ топ-жан-жануар | |
| |қағазда не жазылған |атаулары | |
| |байқаймыз. Сол бойынша | | |
| |топтың аты шығады. | | |
|Ортасы (Мағынаны |-Бұл сөздер туралы не | | |
|тану) |айтуға болады? | | |
| |Оқулықпен жұмыс | | |
|«Ойлан, жұптас, |333-жаттығу |Жаттығуды ауызша | |
|бөліс» стратегиясы.|Суретке қара, олардың |талқылайды | |
| |астындағы сөздерді оқы.| | |
| | | | |
| |-Неге сөздердің бірі | | |
| |кіші әріппен,екіншісі | | |
|(25 мин) |үлкен әріппен жазылған | | |
| |деп ойлайсың? | | |
| |Ереже | | |
| |Жалқы есім | | |
| |Дәптермен жұмыс | | |
| |Он төртінші ақпан | | |
| |Жалқы есім және оның | | |
| |жазылу емлесі |Ережені оқулықтан | |
| |Көркем жазу |оқиды | |
| |Мен елімізге белгілі | | |
| |адамдардың фамилияларын| | |
| |айтамын, ал сендер сол | | |
| |кісілердің атын | | |
| |жазасыңдар | | |
| |Құнанбаев, Байтұрсынов,| | |
| |Алтынсарин, | | |
| |Рысқұлбеков, | | |
| |Оңғарсынова | | |
| |334-жаттығу | | |
| |Жаңылтпашты жаттап, |Оқушылар | |
| |жатқа жаз. Кісі аты мен|жаңылтпашты | |
|Жұппен жұмыс |жер атын тап. |жаттап, жатқа | |
| | |жазады, | |
| | |кейін жұппен, | |
| | |талқылайды, | |
| |Сергіту сәті |бағалау парағын | |
| | |толтырады. | |
| | | | |
|Сергіту сәті | |Оқушылар бірге | |
|(1мин) |335-жаттығу |қимылмен | |
| |Мына жалқы есімдерді |орындайды. | |
| |пайдаланып сөйлем құрап| | |
| |жаз. |Оқушылар сөйлем | |
| |Сырым, Тайбурыл, Ертіс,|құрайды, | |
| |Бөрібасар. |кейін жұппен, | |
| | |топпен талқылайды,| |
| | |ішіндегі ең ұнаған| |
| | |баланың сөйлемін | |
| | |оқытады. | |
| |Топпен жұмыс |Бағалау парағын | |
| |І топ |толтырады. | |
| |Мына есімдерді өз | | |
| |тұлпарларымен | | |
|Тапсырмалар (топпен|сәйкестендір. | | |
|жұмыс) | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |Оқушылар | |
| |Қобыланды Тайбурыл |тапсырмаларды | |
| |Алпамыс Байшұбар |орындайды. | |
| |Ақан сері Құлагер |Бағалау парағын | |
| |Қамбар Қара қасқа |толтырады. | |
| | | | |
| | | | |
| |ІІ –топ | | |
| |Өзіңнің қалаң туралы | | |
| |5-6 сөйлемнен тұратын | | |
| |мәтін жаз,ішінде жалқы| | |
| |есім болсын. | | |
| | | | |
| |ІІІ топ | | |
| |Өлеңді оқып, жалқы  | | |
| |есімдерді тап. | | |
| |Есіліп есіл ағады, | | |
| |Жайылып жайық барады. | | |
| |Сылаң қақса сыр сұлу, | | |
| |шу шулап  атой салады. | | |
| |(О. Асқар) | | |
| |4-топ |Сөздерді | |
| |Сен қалай ойлайсың? |ерекшеліктеріне | |
| |Сөздерді |қарай топтайды. | |
| |ерекшеліктеріне қарай | | |
| |топта.  Неліктен солай | | |
| |топтадың? | | |
| |Құстар, дәрігер,  | | |
| |Нұрсұлтан,  Қазақстан, | | |
| |қыздар, Сара,Теміртау, | | |
| |Ақжал. | | |
| |Жауабы: құстар, | | |
| |дәрігер, қыздар – жалпы| | |
| |есімдер, кіші әріппен | | |
| |жазылады. | | |
| |Сара,  Қазақстан,  | | |
| |Нұрсұлтан, Теміртау | | |
| |Ақжал – жалқы есімдер, | | |
|Ой-толғаныс |бас әріппен жазылады. | | |
| | | | |
| | | | |
| |«Сиқырлы қалпақ» | | |
| |Берілген жалпы | | |
| |есімдерден жалқы есім | | |
| |жасау | | |
| |Тау-Алатау | | |
| |Қыз- | | |
| |тұлпар- | | |
| |Ит- | | |
| |Көл | | |
| |Ұл- | | |
| |Мұғалім | | |
| |Қала | | |
| | | | |
| |Зат есімнің қандай | | |
| |түрлерімен таныстық? | | |
| |-Жалқы есім деген не? | | |
| |-Жалқы есімдер қалай | | |
| |жазылады? | | |
| |-Мысал келтір. | | |
| | | | |
|Аяқталуы (Ой |Енді бүгінгі сабақты |Оқушыларға кестені| |
|толғаныс) |қорытындылайық. Ол үшін|толтырады, | |
|8. Рефлексия. «Плюс|мына кестені |мұғалімге жинап | |
|– Минус – |толтырамыз: |береді. | |
|Қызығамын» |«+» | | |
|2 мин |«-» | | |
| |«?» | | |
| | | | |
|9. Үй тапсырмасы | |Оқушылар үй | |
|беру (1мин) | |тапсырмасын | |
| | |күнделіктеріне | |
| | |жазып алады. | |
|10. Бағалау (1 мин)|Қосымша 5. | | |
| | | | |
| |Кәне, балалар, үй | | |
| |тапсырмасын жазып | | |
| |алайық | | |
| |337- жаттығу 123- бет | | |
| |Енді балалар, бүгінгі | | |
| |сабағымыздағы іс – | | |
| |әрекетімізге баға | | |
| |берейік. | | |
|Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді |Бағалау – |Пәнаралық байланыс |
|қалай жоспарлайсыз? |Оқушылардың |Қауіпсіздік және |
| |үйренгенін |еңбекті қорғау |
| |тексеруді қалай |ережелері АКТ-мен |
| |жоспарлайсыз? |байланыс |
| | |Құндылықтардағы |
| | |байланыс |
| | |География, сызу, |
| | |геометрия. |
|Рефлексия (соңында) |Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді |
| |жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына |
| |сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
| | |
|Қорытынды бағамдау |

|Сәбит |
|Мұрат |
|Айгүл |
|Дәурен |
|Қуаныш |
|Толқын |

|Қарағанды |
|Өскемен |
|Алматы |
|Астана |
|Тараз |
|Қызылорда |

|Тоқырауын |
|Нұра |
|Есіл |
|Арал |
|Іле |
|Сырдария |
|Көкдауыл |
|Байшұбар |
|Таймас |
|Құттаяқ |
|Құлагер |
|Тайбурыл |

Қобыланды Тайбурыл
Алпамыс Байшұбар
Ақан сері Құлагер
Қамбар Қара қасқа

Ұқсас жұмыстар
Сабақтың максаттары. Сабақтың барысы
Суреттерді топтастыру арқылы оқушылар зат есімнің түрлерін ажырату
Зат есімнен өткенді қайталау. 6-сынып
Зат есім. Қазақ тілі
Сын есімнің емлесі
Мәтін түрлері. Сипаттау мәтіні
Қалта телефоны туралы мәлімет
Жалқы есім мен жалпы есім. қазақ тілі, 2-сынып
Сөз таптары. Зат есім туралы
Тақырыпты түсіндіре білуі
Пәндер