Оқыту үрдісіндегі кері байланыстың тиімді жолдары

Оңтүстік Қазақстан облысы, Шардара ауданы «Ұзын-Ата» жалпы орта мектебінің мұғалімі
Утешова Күмістің 27. 11. 2015ж
«Оқыту үрдісіндегі кері байланыстың тиімді жолдары» тақырыбында коучинг сабағы
27. 11. 2015ж.
Тақырыбы: Оқыту үрдісіндегі кері байланыстың тиімді жолдары.
Сабақтың SMART -қа сай мақсаты: Коучинг барысында сұрақ -жауап арқылы ойын еркін жеткізе білуге, өзіндік ой-түйіндеуге, өз идеяларын дәлелдеуге дағдыландыру. Оқушының көңіл -күйіне, оқу материалына қарай кері байланыс жасау керектігін меңгеру.
Оқу нәтижесі: Жаңа әдіс-тәсілдерді оқыту мен оқу үрдісінде қолданудың маңызын түсінеді. Оқыту мен оқуда жаңа әдістер арқылы кері байланыстың мәнін түсінеді. Оқушының көңіл -күйіне, оқу материалына қарай кері байланыс жасау керектігін біледі.
Сілтеме: Мұғалімге арналған нұсқаулық
Ресурстар: Үлестірмелі материалдар, А4, А3 қағаздары, маркерлер, графопроектор.
1.
2.
3.
Жағымды ахуал
Топқа бөлу
Ой қозғау
3мин.
2мин
5мин
Шаттық шеңбері
«бүгінгі күні естіген жағымды сөздер»
Коучингке қатысушылардың қарым-қатынасын бір-біріне жақындастыру. Коучингке қатысушыларға сәттілік тілеймін.
Ән ырғағы арқылы топтарға бөлінеді.
СҰРАҚ: Сіздер сабақты аяқтағаннан кейін, оқушылар сабағыңызды қаншалықты меңгергенін қалай білесіздер?
Қорытынды: өз ойларын ауызша айту.
Қатысушылар бүгінгі күні естіген жағымды сөздерін айтады.
Коучингке қатысушылар өз ойларын айтады.
Ән арқылы топтарға бөлінеді. Ұстазым, анашым.
Қатысушылар өз ойларын айтады
1-топ. « Бірақ та менің оқушыларым пассивті . . . » сынып динамикасы
2-топ. «Менің оқушыларым активті . . . » сынып динамикасы
.
Топтық жұмыс орындайды
Постер қорғайды
«Ұстазым» тобы. Ұстазым әні
«Анашым» тобы. Ана туралы жыр
«Ұстазым» тобына Шульманның 3 көмекшісі
«Анашым» тобы. бесбармақ
РЕФЛЕКСИЯ
Мұғалімнің аты-жөні:
1. Бұл коучинг не туралы болды?
2. Бұл коучингте мен үшін не қиын болды?
3. Бұл мен үшін неге қиын болды?
4. Бұл қиындықтарды мен ненің көмегімен еңсердім немесе еңсере алмадым?
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz