Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқыту үрдісіндегі кері байланыстың тиімді жолдары

Оңтүстік Қазақстан облысы, Шардара ауданы <<Ұзын-Ата>> жалпы орта мектебінің мұғалімі
Утешова Күмістің 27.11.2015ж
<<Оқыту үрдісіндегі кері байланыстың тиімді жолдары>> тақырыбында коучинг сабағы

27.11.2015ж.
Тақырыбы: Оқыту үрдісіндегі кері байланыстың тиімді жолдары.
Сабақтың SMART - қа сай мақсаты: Коучинг барысында сұрақ -жауап арқылы ойын еркін жеткізе білуге, өзіндік ой-түйіндеуге, өз идеяларын дәлелдеуге дағдыландыру. Оқушының көңіл - күйіне, оқу материалына қарай кері байланыс жасау керектігін меңгеру.
Оқу нәтижесі: Жаңа әдіс-тәсілдерді оқыту мен оқу үрдісінде қолданудың маңызын түсінеді. Оқыту мен оқуда жаңа әдістер арқылы кері байланыстың мәнін түсінеді. Оқушының көңіл - күйіне, оқу материалына қарай кері байланыс жасау керектігін біледі.
Сілтеме: Мұғалімге арналған нұсқаулық
Ресурстар: Үлестірмелі материалдар, А4, А3 қағаздары, маркерлер, графопроектор.

Р/с
Кезеңі
уақыты
Коучтың іс-әрекеті
Коучингке қатысушылардың әрекеті
1.

2.

3.
Жағымды ахуал

Топқа бөлу

Ой қозғау
3мин.

2мин

5мин
Шаттық шеңбері
<<бүгінгі күні естіген жағымды сөздер>>
Коучингке қатысушылардың қарым-қатынасын бір-біріне жақындастыру.Коучингке қатысушыларға сәттілік тілеймін.
Ән ырғағы арқылы топтарға бөлінеді.
СҰРАҚ: Сіздер сабақты аяқтағаннан кейін, оқушылар сабағыңызды қаншалықты меңгергенін қалай білесіздер?
Қорытынды: өз ойларын ауызша айту.
Қатысушылар бүгінгі күні естіген жағымды сөздерін айтады.
Коучингке қатысушылар өз ойларын айтады.

Ән арқылы топтарға бөлінеді.Ұстазым, анашым.

Қатысушылар өз ойларын айтады

4.

Негізгі бөлім

20 мин

1-топ. << Бірақ та менің оқушыларым пассивті... >> сынып динамикасы
2-топ. <<Менің оқушыларым активті...>> сынып динамикасы
.
Топтық жұмыс орындайды
Постер қорғайды

5.
Сергіту сәті
5мин
<<Ұстазым>> тобы. Ұстазым әні
<<Анашым>> тобы. Ана туралы жыр
Екі топ 1 шумақ ән айтады.
6.

Кері байланыс

10 мин
<<Ұстазым>> тобына Шульманның 3 көмекшісі
<<Анашым>> тобы. бесбармақ

7.
Қорытындылау
10мин
Де Бононың ақылды 6 қалпағы. Берілген тапсырмаларды әдіс-тәсілдердің қай түріне жатқызасыздар? Неге?Қалай дәлелдей аласыз?
2 топтан 3 адамнан шығады. Қалпақтың түріне қарай қорытып айтады. Тапсырма: берілген тапсырма бойынша тапсырмалардың қай түріне жататынын анықтайды. және нақты дәлелдер келтіреді.Өзін-өзі бағалайды.

8.
Рефлексия
5 мин
РЕФЛЕКСИЯ
Мұғалімнің аты-жөні:
1. Бұл коучинг не туралы болды?
2.Бұл коучингте мен үшін не қиын болды?
3. Бұл мен үшін неге қиын болды?
4. Бұл қиындықтарды мен ненің көмегімен еңсердім немесе еңсере алмадым?
Қатысушылар өз ойларын жазу арқылы сабақты қаншалықты меңгергендерін көрсетеді.
8.

Ұқсас жұмыстар
Оқу үдерісіндегі кері байланысты орнатудың тиімді жолдары
МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУДАҒЫ ПӘНАРАЛЫҚ БАЙЛАНЫСТЫҢ РОЛІ
Көшбасшы жоспары
Оттектің химиялық қасиеттері
Бейнеконференция технологиясы қолданылатын онлайн сабақты ұйымдастыру әдістемесі
Бастапқы кері байланыс
Мектепті дамыту жоспары
Сырттай бақылау
Модульдік оқыту технологиясы негізінде оқу процесін ұйымдастыру
Қорытынды сөз коучта
Пәндер