Оқыту үрдісіндегі кері байланыстың тиімді жолдары

Оңтүстік Қазақстан облысы, Шардара ауданы «Ұзын-Ата» жалпы орта мектебінің мұғалімі

Утешова Күмістің 27. 11. 2015ж

«Оқыту үрдісіндегі кері байланыстың тиімді жолдары» тақырыбында коучинг сабағы C:\Users\Admin\Documents\Bluetooth Folder\1U0iAr-LsDg.jpg

27. 11. 2015ж.

Тақырыбы: Оқыту үрдісіндегі кері байланыстың тиімді жолдары.

Сабақтың SMART -қа сай мақсаты: Коучинг барысында сұрақ -жауап арқылы ойын еркін жеткізе білуге, өзіндік ой-түйіндеуге, өз идеяларын дәлелдеуге дағдыландыру. Оқушының көңіл -күйіне, оқу материалына қарай кері байланыс жасау керектігін меңгеру.

Оқу нәтижесі: Жаңа әдіс-тәсілдерді оқыту мен оқу үрдісінде қолданудың маңызын түсінеді. Оқыту мен оқуда жаңа әдістер арқылы кері байланыстың мәнін түсінеді. Оқушының көңіл -күйіне, оқу материалына қарай кері байланыс жасау керектігін біледі.

Сілтеме: Мұғалімге арналған нұсқаулық

Ресурстар: Үлестірмелі материалдар, А4, А3 қағаздары, маркерлер, графопроектор.

Р/с
Кезеңі
уақыты
Коучтың іс-әрекеті
Коучингке қатысушылардың әрекеті
Р/с:

1.

2.

3.

Кезеңі:

Жағымды ахуал

Топқа бөлу

Ой қозғау

уақыты:

3мин.

2мин

5мин

Коучтың іс-әрекеті:

Шаттық шеңбері

«бүгінгі күні естіген жағымды сөздер»

Коучингке қатысушылардың қарым-қатынасын бір-біріне жақындастыру. Коучингке қатысушыларға сәттілік тілеймін.

Ән ырғағы арқылы топтарға бөлінеді.

СҰРАҚ: Сіздер сабақты аяқтағаннан кейін, оқушылар сабағыңызды қаншалықты меңгергенін қалай білесіздер?

Қорытынды: өз ойларын ауызша айту.

Коучингке қатысушылардың әрекеті:

Қатысушылар бүгінгі күні естіген жағымды сөздерін айтады.

Коучингке қатысушылар өз ойларын айтады.

Ән арқылы топтарға бөлінеді. Ұстазым, анашым.

Қатысушылар өз ойларын айтады

Р/с: 4.
Кезеңі: Негізгі бөлім
уақыты: 20 мин
Коучтың іс-әрекеті:

1-топ. « Бірақ та менің оқушыларым пассивті . . . » сынып динамикасы

2-топ. «Менің оқушыларым активті . . . » сынып динамикасы

.

Коучингке қатысушылардың әрекеті:

Топтық жұмыс орындайды

Постер қорғайды

Р/с: 5.
Кезеңі: Сергіту сәті
уақыты: 5мин
Коучтың іс-әрекеті:

«Ұстазым» тобы. Ұстазым әні

«Анашым» тобы. Ана туралы жыр

Коучингке қатысушылардың әрекеті: Екі топ 1 шумақ ән айтады.
Р/с: 6.
Кезеңі: Кері байланыс
уақыты: 10 мин
Коучтың іс-әрекеті:

«Ұстазым» тобына Шульманның 3 көмекшісі

«Анашым» тобы. бесбармақ

Коучингке қатысушылардың әрекеті:
Р/с: 7.
Кезеңі: Қорытындылау
уақыты: 10мин
Коучтың іс-әрекеті: Де Бононың ақылды 6 қалпағы. Берілген тапсырмаларды әдіс-тәсілдердің қай түріне жатқызасыздар? Неге?Қалай дәлелдей аласыз?
Коучингке қатысушылардың әрекеті: 2 топтан 3 адамнан шығады. Қалпақтың түріне қарай қорытып айтады. Тапсырма: берілген тапсырма бойынша тапсырмалардың қай түріне жататынын анықтайды. және нақты дәлелдер келтіреді. Өзін-өзі бағалайды.
Р/с: 8.
Кезеңі: Рефлексия
уақыты: 5 мин
Коучтың іс-әрекеті:

РЕФЛЕКСИЯ

Мұғалімнің аты-жөні:

1. Бұл коучинг не туралы болды?

2. Бұл коучингте мен үшін не қиын болды?

3. Бұл мен үшін неге қиын болды?

4. Бұл қиындықтарды мен ненің көмегімен еңсердім немесе еңсере алмадым?

Коучингке қатысушылардың әрекеті: Қатысушылар өз ойларын жазу арқылы сабақты қаншалықты меңгергендерін көрсетеді.
Р/с: 8.
Кезеңі:
уақыты:
Коучтың іс-әрекеті:
Коучингке қатысушылардың әрекеті:

Ұқсас жұмыстар
Оқу үдерісіндегі кері байланысты орнатудың тиімді жолдары
МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУДАҒЫ ПӘНАРАЛЫҚ БАЙЛАНЫСТЫҢ РОЛІ
Көшбасшы жоспары
Оттектің химиялық қасиеттері
Бейнеконференция технологиясы қолданылатын онлайн сабақты ұйымдастыру әдістемесі
Бастапқы кері байланыс
Мектепті дамыту жоспары
Сырттай бақылау
Модульдік оқыту технологиясы негізінде оқу процесін ұйымдастыру
Қорытынды сөз коучта
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz